Śmiechawa.

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

Śmiechawa.

Postprzez SALADYN » So cze 26, 10 14:45

Wraz z kolejnym MGS'em mamy kolejną solidną dawkę humoru w Kojimowskim stylu , jedni go lubią inni nie ale mniejsza z tym.
Wrzucajcie co znajdziecie.

Szukając głowic lub Zadornov'a poza oczywistym celem misji można w ciężarówkach trafić na plakat Mei Ling , samego Kojime lub Metal Gear'a !!!
Najczęstszym miejscem gdzie można boki zrywać są Briefing Files które przejęły role śmiesznych gadek przez Codec i jest ich dość sporo , tak więc polecam posłuchać dialogów z następującymi postaciami.

Miller:
-Two Men in a Box
-Cardboard Tank

Amanda
-The "watermelon sellers"

Huey
-Transmitting Data to Norad

Cecille:
-Mimicking animal calls
-Macaroons
-Wine

Bardzo ciekawa jest również historia życia Miller'a czy rozmowa na temat pierwszego spotkania z Big Bossem , Strangelove ma za to dużo do powiedzenia o The Boss.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » So cze 26, 10 15:44

Briefingi są po prostu obłędnie dobre, zarówno pod względem informacyjnym jak i humoru. Ja polecam taśmę Chico "Love", gdzie chciał brać się za Paz, a że nie wiedział jak, to zapytał o rady... Snake'a ;) Resztę zostawiam Wam.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » So cze 26, 10 18:48

Zapełnijcie bazę na maksa łącznie z Trade Waiting Room i próbujcie dalej rekrutować nowych , Miller da wam przez radio kilka powodów do uśmiechu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » So cze 26, 10 18:50

Śmieszny jest też dialog, kiedy Strangelove wyjaśnia Snake'owi swój pseudonim, czego żołnierz wszech czasów nie łapie ;)

No i jeden z pierwszych briefingów Cecile, kiedy pyta się Big Bossa, czy chce wiedzieć, co Strangelove robiła jej "strasznego", gdy była naga ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez uci » So cze 26, 10 22:34

mnie osobiście rozbawiły wszelkie opowieści Chico o UMA's ufo itd. i reakcje Snake'a, do tego nawiązania w dialogach (np. do The End'a).

I dialogi z Cecile, rozbrajające
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Coldman » So cze 26, 10 23:13

W grze jest trochę autoironii ze strony twórców. Znamy dobrze z serii nagłe zwroty akcji przez Codec. W "Peace Walker" podczas jednego z dialogów między misjami Miller mówi do Snake'a:"Od dawna Galvez i Paz byli w uczelni nieobecni. A coś zaskoczy cię jeszcze bardziej...
Snake: "Niech zgadnę... Szkoła nie istnieje!". Hehe!
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Konsola » N cze 27, 10 10:57

Po wielu trudach w końcu zauważyłem jakiś plus, a zarazem rzecz, która bardzo mnie rozśmieszyła na randce z Paz. Przedzierał się ten plus przez kilometry zniesmaczenia jaki wzbudziła ta misja, a raczej sposób jej zaliczenia. Otóż kiedy to zaliczymy po prostu Mission Failed:
"Paz, I'm sorry. Don't walk away! Paaaaaaaz!!"
Po prostu mnie to zniszczyło.
Warto dodać jeszcze wcześniej wymienione opowiadania Chico. Jak On się wczuwa w te swoje opowieści + genialny głos i akcent.
Teksty jak "przeludnimy" Bazę też ownią.
Rozśmieszył mnie również sam Kojima sensei siedzący w ciężarówce. Taki pospinany, huh. [trzeba wybrać tą "niewłaściwą"]
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SALADYN » N cze 27, 10 13:47

Randka z Paz jest świetna jeżeli brać na uwagę sposób jej przejścia gdzie trzeba używać komunikacji z co-op'a aby "zaliczyć" zadanie na dobrą ocenę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » N cze 27, 10 13:50

niektóre codecowe odpowiedzi są też całkiem zabawne, np. te gdy znajdziemy ślady dinozaurów przy bagnach na samym początku gry.
A scenka z ciężarowkami rządzi :)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Coldman » N cze 27, 10 13:51

Zgadzam się, że misja jest świetna. A do tego nie jest łatwo pokochać się z nią na "s" ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » N cze 27, 10 13:54

Coldman napisał(a):Zgadzam się, że misja jest świetna. A do tego nie jest łatwo pokochać się z nią na "s" ;)


A mnie się za drugim razem udało.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » N cze 27, 10 13:56

Musiałeś się wspomóc YouTube'm albo naprawdę jesteś taki dobry w te "klocki", hehe.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » N cze 27, 10 14:59

Coldman napisał(a):Musiałeś się wspomóc YouTube'm albo naprawdę jesteś taki dobry w te "klocki", hehe.


Wystarczy wybrać Battle Suit , dwie rakietnice i jakiś silny karabin maszynowy , w opcjach ustawić sobie zmianę broni na trzystopniową.
Pierwsze ciężarówki rozwalić jak przejeżdżają przy beczkach a gdy jadą dwie koło siebie to walić z RPG , jeśli jakaś ucieknie to szybka zamiana na karabin i dajesz ile fabryka dała.
Na pewno będzie druga taka misja i jak przypuszczam z nią mi nie pójdzie tak łatwo.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » N cze 27, 10 15:14

Haha! Ja przecież mówiłem o randce z Paz. No, ale jak w taki sposób zrobiłeś ją na S, to gratuluje ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » N cze 27, 10 15:28

A ja o misji z ciężarówkami ;)
Cytuj człowieku po się zaczniemy w końcu gryźć między sobą :D
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » Pn cze 28, 10 00:50

Przypomniał mi się naprawdę śmieszny Briefing. U Kaza, pt. Walkman. Posłuchajcie tylko, jak tych dwóch amatorów muzyki rozmawia o jej przyszłości i jakości ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » Śr cze 30, 10 16:00

Dość sporo zabawy przynoszą same misje , wystarczy wspomnieć o Pooyan Mission czy zadaniach Hold Up (ekwipunek mnie rozwalił) , kilka ciekawych zdań usłyszymy od Miller'a gdy uda nam się wykonać tornado z pomocą muszkietu a ta broń to juz polewa na maksa :D
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SALADYN » So lip 24, 10 00:38

Gdyby ktoś nie zauważył to przeglądając profile żołnierzy w bazie można znaleźć kilka znajomych twarzy , póki co potwierdziłem Yumi Kikuchi i japońskiego Snake'a czyli Akio Otsuka do tego jeden gość bardzo mi przypomina Shinkawe.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » Pt sie 27, 10 15:16

Kiedy przeczytamy zabawny list Huey'ego do Strangelove (w dziale "Documents"), w Briefing Files Huey'ego pojawi się nagranie jego rozmowy ze Snake'iem na temat czytania cudzych listów :)

Pewnie większość już to odkryła, ale co tam. Kiedy pokonamy Rex'a po raz ostatni, a Snake otrzyma kąpielówki, od tej pory nasze panie, kiedy obejrzymy je "trójkątem" w Staff, będą w różnych bikini. Skąpych rzecz jasna ;) (dla mnie najlepsze ma Strangelove)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez RafalL » Pn lis 29, 10 13:57

Jest jeszcze motyw, że podczas walki z Pupą jak strzelimy w taką szybę, to Huey zacznie się drzeć żebyśmy w niego nie walili:)
Avatar użytkownika
RafalL
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt lis 23, 10 11:57
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Pt gru 31, 10 19:35

Scena tortur z japońskiej wersji Peace Walker. Snake mało nie umarł... ze śmiechu.

http://www.youtube.com/watch?v=ud7YhYnTQHg

W sumie prezentuje się to lepiej niż te bulgotanie z wersji ang.
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Helerek » Pn sty 10, 11 23:13

laughing rod XD?! Ciekawe czy nie dali by takiej broni w rising albo jako dodatek do PW. Dało by się zabijać śmiechem ;].
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez kaszana16 » Śr sty 19, 11 22:41

Nie jest to może śmiechawą, ale ciekawostką czy easter eggiem już tak:

Jedną z broni, którą może wyprodukowac R&D Team jest "Magazine". Jak wiele itemków również i on ma wiele różnych odmian. I tak można odkryc, że w grze umieszczony jest także "Solid Magazine", "Liquid Magazine" i "Solidus Magazine". Teraz looknijcie w podglądzie na ich okładki. Znajome gęby?
kaszana16
Inkarnacja VR
 
Posty: 3
Dołączył(a): So sty 15, 11 18:01

Postprzez SaladinAI » Cz mar 22, 12 18:11

uci napisał(a):do tego nawiązania w dialogach (np. do The End'a).


Który to tekst?

Najbardziej uderzyło mnie przeszukiwanie ciężarówek. Chyba jedyne takie miejsce gdzie nagromadzono moc easter eggów.

Aha, no i Kojima. Ciekawe jest to że tekst "moje ciało składa się w 70% z filmów" pochodzi z jego bloga. Ale rozwala mnie już nowy dopisek: sam decyduj co zrobić z resztą 30% :D
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pt mar 23, 12 09:19

żebym teraz pamiętał, tego jest kilka godzin, ale mam zamiar odsłuchać wszystkie to pewnie wynajdę jeszcze brakujące estery
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pt mar 23, 12 17:18

W model viewer możemy pobawić się piersiami bohaterek. To już wiecie. Przy Strangelove, która nie gustuje w mężczyznach, miałem lekkie poczucie winy....

"Kontrola manualna", heh.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666 » Wt kwi 03, 12 14:38

Brutalu! Napastowałeś lesbijkę wbrew jej woli!





High five!
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez SaladinAI » Wt kwi 03, 12 14:57

Heh, chociaż co do jej orientacji to wciąz nie jestem pewien.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Wt kwi 03, 12 15:30

Saladin01 napisał(a):Heh, chociaż co do jej orientacji to wciąz nie jestem pewien.


A dzienniki Paz już wszystkie odsłuchałeś ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Wt kwi 03, 12 15:34

Nie, przestałem grać. Mi chodzi o tą scenę z Hueyem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Następna strona

Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron