MGS Speedrunning

Tutaj możecie porównywać wszystkie częsci, dyskutować o nich i wymyslać najróżniejsze tematy dotyczące każdego Metal Geara

Moderatorzy: Infernal Warrior, GM

MGS Speedrunning

Postprzez kul2 » Pt lis 10, 06 14:15

Jedynie PiotrB poparl pomysl, wiec zobaczymy jak to bedzie.
Czym sa speedruny kazdy wie i tlumaczyc nie musze, prawda?
Na poczatek polecam zaznajomic sie z:
http://www.metalgearspeedrunning.net/indexMGS.html

A teraz pytanie, ktos sie w ogole bawi w szybkie przechodzenie MGSow?
Jezeli tak, w ktorej czesci i jakim wynikim mozecie sie pochwalic?
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez FOX HUND » Pt lis 10, 06 14:53

Ja sie lubie bawi? w to w MGS2(tanker) i MGS3
Jedyny wynik, który pamietam to z MGS3- 2h 28min-.
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez PiotrB » Pt lis 10, 06 17:41

Fajnie, ?e za?o?y?e? temat :o . Do tej pory robi?em speedruny w MGS3 i MGS:TTS.

Oto wynik z MGS3 Snake Eater:

Difficulty: Hard
Play time: 2:34:19
Save: 16 times
Continue: 0 times
Alert phase: 0 times
Humans killed: 0 people
Seriously injured: 2 times
Total damage: 1 life bars
Life medicine used: 0 times
Plants & animals captured: 8 kinds
Meals eaten: 4 meals
Special item: not used
Tytu?: FOX

http://img314.imageshack.us/my.php?image=00012cj.jpg

Gra?em TYLKO swoimi niewypracowanymi sposobami, wi?c czas jest taki sobie. Fox to najwy?sza ranga na Hard i jestem zadowolony zw?aszcza z jednego paska obra?e?. Z pewno?ci? poprawi? ten wynik.

Teraz MGS TTS:

Game Level: Extreme
Play Time: 1:40:11
Save: 11 Times
Continue: 0 Times
Alert Mode: 8 (podobno 8 to minimum)
Enemies: 0 Killed
Rations: 1 Used

Ranga: FOX

http://img135.imageshack.us/img135/3145/2910062012ss3.jpg
Gra?em na rang? Big Boss, ale jej nie otrzyma?em bo nie mia?em w??czonej opcji "Game Over if Discovered". Bez u?ywania Stealth'a czy Bandany.

Czekam na wyniki innych wymiataczy.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Sage » Pt lis 10, 06 17:45

Jedyne co pami?tam to Tanker MGS2, bo niedawno go m?cyz?em

Game Level: Extreme
Play Time: 00:28:31
Save: 7 Times
Continue: 0 Times
Alert Mode: 1 (albo i wi?cej, eny?ej tylko te wymuszone przez fabu??)
Enemies: 0 Killed
Rations: 0 used
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez Johny Sasaki » Pt lis 10, 06 18:33

Jak moge sciagnac speedruny z tej strony? Wyskakuje mi jakas japonska stronka na ktorej sie nie moge polapac i jedynie udalo mi sie obczaic kilkusegmentowe przejscie gry:/
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez PiotrB » Pt lis 10, 06 18:38

http://www.speeddemosarchive.com

Potrzebujesz jeszcze odtwarzacza do plików tego rodzaju np. ALLplayer.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666x » Pt lis 10, 06 20:14

Fajnie ?e mój post sie nie wpisa? (a wpisa?em go ko?o po?udnia):/ g?upia baza danych. No i w tym wypadku zosta?em wyprzedzony w pod?o?eniu speedrunów do tego tematu. No ale za?ó?my, ?e napisa?em to wcze?niej. Post brzmia? mniej wiecej tak.


Sam w speedruny si? nie bawi?, poniewa? przechodzenie na czas mnie m?czy i denerwuje, jednak?e lubi? ogl?da? speedruny innych.

MGS1:

http://speeddemosarchive.com/mgs.html

MGS2:

http://speeddemosarchive.com/mgs2.html

MGS2 Snake Tales:

http://speeddemosarchive.com/mgs2Substance.html

MGS 3:

http://speeddemosarchive.com/mgs3.html

MGS TTS:

http://speeddemosarchive.com/mgstts.html


Ze strony www.speeddemosarchive.com, na której jest mnóstwo innych tytu?ów z innych platform (strona powsta?a specjalnie dla speedrunów z Quake'a, ale si? rozros?a).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Johny Sasaki » N lis 12, 06 15:02

MGS2:SoL, Plant Episode
Difficulty: Very Easy :x
Play Time / 02:09:08
Save / 3 Times
Cont / 1 Times
Alert / 5 Times
Prsns / 18 Killed
Rtns / 1 Used
Itms / Wig (Orange)

MGS2:SoL, Tanker Episode
Difficulty: Very Easy :x
Play Time / 00:16:52
Save / 0 Times
Continue / 3 Times (raz zle strzelilem przy SEMTEXie 2 x w ladowniach)
Alert Mode / 3 Times (straznik,kamera,starboard)
Persons / 0 Killed
Rations / 0 Used

Gram w wersje NTSC i nasunely mi sie 2 spostrzezenia:
- nie da sie skoczyc za baerierke przy schodach i puscic sie pietro nizej jak widzialem na filmiku Kausera
- motyw w ladowni z przebieganiem daleko od projektora tez nie dziala

Walka z Olga i Zolnierzami to dla mnie tragedia, okrutne mam z tym problemy, na Extreme tylko raz Tanker przeszedlem:/


Nic nadzwyczajnego, ale dopiero sie ucze grac... :(
Ostatnio edytowano N lis 12, 06 15:28 przez Johny Sasaki, łącznie edytowano 1 raz
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez kul2 » N lis 12, 06 15:10

'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Johny Sasaki » N lis 12, 06 15:31

Dzieki Kul, juz sciagam zzipowane filmiki, moze w koncu przejde na Extreme z porzadnym wynikiem. Mam tylko nadzieje, ze nie bedzie problemow, bo ja mam SoL NTSC USA a tutaj widze SUBSTANCE. Ale bedzie dobrze chyba:)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez Hal » N lis 12, 06 15:41

A ja nie skorzystam z pomocy :P Spróbuje sam sobie wypracowa? w?asne schematy dzia?ania, cho?bym mia? przechodzi? poszczególne cz??ci kilkadziesi?t razy. Wol? sam rozpracowa? sobie gr?, pó?niej znacznie wi?ksza satysfakcja :P
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez kul2 » N lis 12, 06 15:43

Na EE jest jeszcze trudniej, ale i tak najwazniejsze motywy wyczaisz ;)
Owszem Hal, wieksza satysfakcja, ale to jest 'sport' i trzeba podpatrywac najlepszych, bo dzieki temu uczysz sie, poznajesz nowe techniki, czasem takie na ktore sam bys nie wpadl.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Hal » N lis 12, 06 15:53

Hmmm...sport...zabrzmia?e? teraz kul, jak Ocelot, kiedy torturowa? Snake'a :wink: A powiedzcie, czy jest jaka? ró?nica pomi?dzy poziomami Extreme, a European Extreme (chodzi oczywi?cie o MGS2 i MGS3)? Oprócz oczywi?cie faktu, ?e po zobaczeniu nas przez przeciwnika, zabawa si? ko?czy.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Johny Sasaki » N lis 12, 06 16:12

Ja sie nie znam wiec zparafrazuje Adnana Kausera:
MGS3 Extreme i Euro Extreme sie niczym nie rozni
MSG2 Na Euro Extreme lepiej slysza, wiecej widza, trudniej ich pokonac (maja wieksza odpornosc na pociski i ciosy) i w niektorych pomieszczeniach jest ich wiecej niz na Extreme.

Hal - ja techniki mam opracowane, ale mam w nich pewne luki jednak i mysle, ze lepiej jest dopracowac swoje techniki technikami pro speedrunnera i stworzyc cos oryginalnego i ciekawego, niz myslec i myslec i rzucac padem po pokoju :D
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez Hal » N lis 12, 06 16:24

Ja powiem Ci tak, Johnny. Dziedzina speedrun interesuj? mnie jedynie z jednego powodu, który nie wymaga wykr?cania a? tak kosmicznych wyników jakie osi?gaj? najlepsi. Chodzi mi mianowicie o opanowanie schematów na Extreme i European Extreme, które pozwoli?yby mi osi?gn?? rang? Big Bossa w MGS2 i MGS3 (w MGS ju? mam), wi?c przyznasz, ?e je?li chodzi o czas, to nie b?dzie to a? tak hardcorowe. Interesuj? mnie równie? nota Fox w "trójce" i w "dwójce".
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Johny Sasaki » N lis 12, 06 16:29

A ja za punkt honoru obralem sobie wykrecenie lepszego czasu w MGS1 albo na Tankerze niz wspomniany przeze mnie Kauser, i pokazanie swiatu, ze Polacy tez potrafia grac w MGS. Ambitne i bede musial sie niezle nameczyc i nie jest powiedziane, ze mi sie uda, ale warto sprobowac;]

A tak swoja droga - interesuja mnie dwa linki ktorych znalesc nie moge:
- temat o speedrunach w MGSie na GameFaqs
- mpg/avi/mov/cokolwiek co bede mogl odpalic z dysku nie z www, ze speedrunami Takeshi'ego
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez kul2 » N lis 12, 06 17:15

Speedruny Takeshiego sa dostepne na plycie bonus cd. Cena niewielkia, a jest tam wiekszosc filmow ze strony Shina z MGS1 i MGS2.
Co do watku na GFaqs, dzisiaj go jakos znalezc nie umialem, rozplynal sie widocznie ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez PiotrB » N lis 12, 06 20:37

Johny Sasaki napisał(a):MGS3 Extreme i Euro Extreme sie niczym nie rozni

Ró?ni si? tylko tym, ?e na EE, gdy stra?nik Ci? zobaczy masz Game Over.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Johny Sasaki » Pn lis 13, 06 01:08

Czy ktos moglby mi napisac na czym dokladnie polega trik z robienieym z MARINES klockow domina (widzialem to na filmiku Kausera)? Jakbym sie nie staral nie chca sie wszyscy wywrocic. Mam tez problem z zolnierzami, przy wychylaniu sie zza pudla mam problem z powroceniem do pierwotnej postawy. Niestety nie mam PALa w ktorym jest w chyba SPECIALS dzial z akcjami jakie Snake moze zrobic:/ Aha jeszcze mam pytanie: czy jesli bede cwiczyl taktyki na bossow na V Easy to bede mial bardzo przewalone po przesiadce na extreme? Czy od razu sie na gleboka wode rzucic?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez kul2 » Pn lis 13, 06 09:20

Powinines stac dokladnie w szeregu z nimi, w miare blisko, co tez wydaje sie wazne. Po kilku probach na pewno Ci sie uda.
Teoretycznie taktyki do bossow sa takie same, tylko na VE sa wolniejsi, szybciej im energia spada, nie atakuja tak czesto, wiec za dobrze tych taktyk nie potrenujesz, jedynie zdobedziesz solidne podstawy, a przeskok z VE na E moze okazac sie zbyt duzy. Jezeli chcesz robic tego runa, to lepiej trenowac na tym poziomie na jakim chcesz go zrobic.

Mam tez problem z zolnierzami, przy wychylaniu sie zza pudla mam problem z powroceniem do pierwotnej postawy.


Z tym Ci niestety nie pomoge, bo nie mam bladego pojecia o co chodzi ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Johny Sasaki » Pn lis 13, 06 12:30

Sa 2 pudla w korytarzyku w ktorym toczy sie walka z zolnierzami Gurlukovicha. Chowam sie za 2gim i co jakis czas wychylam, z tym, ze czasem zdarza sie, ze po wychyleniu i oddaniu strzalu Snake nie chce sie z powrotem chowac za pudlo tylko kuca na srodku korytarza, co nie korzystnie wplywa na Life Gauge :D

A co do tej stronki ktora mi poleciles to... Moze czasy nie sa tam mega wysrubowane (chociaz i tak o wiele lepsze niz moje) ale walki z Bossami to mistrzostwo. Zwlaszcza Harrier bez straty ani kawaleczka zyci mi sie spodobal. Ja ok. 15x musialem Continue wklepac na Hard...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez PiotrB » Pn lis 13, 06 19:52

"Johny Sasaki"]Sa 2 pudla w korytarzyku w ktorym toczy sie walka z zolnierzami Gurlukovicha. Chowam sie za 2gim i co jakis czas wychylam, z tym, ze czasem zdarza sie, ze po wychyleniu i oddaniu strzalu Snake nie chce sie z powrotem chowac za pudlo tylko kuca na srodku korytarza, co nie korzystnie wplywa na Life Gauge Very Happy

Chyba co? ?le robisz. Powinno zawsze dzia?a?, a przynajmniej na pudle bli?ej stra?ników.

Teraz mam troch? ma?o czasu, ale jak b?d? mia? go wi?cej zrobi? speedruny MGS:TTS i MGS3 (pó?niej pewnie MGS2) i zamieszcz? wyniki na forum. Jakby kto? potrzebowa? jaki? porad na speedruny to prosz? ?mia?o pyta?.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Johny Sasaki » Cz lis 16, 06 12:10

Wczoraj pozyczylem wersje PAL SoL od kolegi, i nie moglem sie powstrzymac, zeby sobie jej nie przejsc na dobranoc :D

Poziom: VeryEasy bez zbierania tagow (chcialem BossSurvival odblokowac, zeby pocwiczyc taktyki na Hard'zie na bossow (extreme nie mialem do wyboru:( )

Time: 2h 24 min 00sec
Save 1 (po przejsciu Tanker Episode)
Alarmy 5 (z czego 2 nadprogramowe bardzo glupio: przez przypadek przy barierce w Strut D klepnalem trojkat i sie straznikowi ktory melduje przed oczami dokaldnie zawiesilem :D a drugi raz za bardzo sie wychylilem zeby ustrzelic Cyphera)
Continues 6 (tez glupio, wiekszosc po akcjach w stylu "wpadl do wody tlukac Vampa bo sie naogladal speedrunow" albo "zle strzelil w kontrolery semtexu na cypherze" :D )
Persons 0 killed
Rations 0 used

Mam pytanko: gdzie sie moja ranga powinna wyswietlic? Bo myslalem, ze to wina tego iz mam NTSC MGS2, ale w PALu tez tego nie widzialem:/

I odkrylem ciekawa rzecz :D Kiedy z AG-Stomach, wyjdziemy do AG-Jejunum (chyba Jejunum, chodzi mi o to pomieszczenie w ktorym Raiden lata na wleta miedzy MGearami i straznikami Tengus), potem wrocimy do Stomach i wejdziemy do Jejunum to nie pokaze sie napis "AG-Jejunum" tylko mniej wiecej "Fishnet City":) Jesli nie ma na stronce w tipsach&trikach to wrzucce jak macie chwilke :)


I na koniec jeszcze jedno pytanie: czy oplaca sie trenowac taktyki na BossSurvival na Hard'zie jesli planuje grac na Extreme NTSC albo EuroExtreme PAL?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez PiotrB » Cz lis 16, 06 14:23

Johny Sasaki napisał(a):Mam pytanko: gdzie sie moja ranga powinna wyswietlic? Bo myslalem, ze to wina tego iz mam NTSC MGS2, ale w PALu tez tego nie widzialem:/

W MGS2: Sons of Liberty nie ma rang bo s? dopiero w Substance.

Johny Sasaki napisał(a):I odkrylem ciekawa rzecz Very Happy Kiedy z AG-Stomach, wyjdziemy do AG-Jejunum (chyba Jejunum, chodzi mi o to pomieszczenie w ktorym Raiden lata na wleta miedzy MGearami i straznikami Tengus), potem wrocimy do Stomach i wejdziemy do Jejunum to nie pokaze sie napis "AG-Jejunum" tylko mniej wiecej "Fishnet City"Smile Jesli nie ma na stronce w tipsach&trikach to wrzucce jak macie chwilke Smile

Te? to zauwa?y?em. Jak tak sobie to o ile mnie pami?? nie myli to mamy nazw? jaki? ulic z Nowego Jorku. Po prostu ?wiruje GW.

Johny Sasaki napisał(a):I na koniec jeszcze jedno pytanie: czy oplaca sie trenowac taktyki na BossSurvival na Hard'zie jesli planuje grac na Extreme NTSC albo EuroExtreme PAL?

Wydaje mi si?, ?e tak bo napewno czego? si? nauczysz, co? opanujesz, wymy?lisz dobr? taktyk? na bossa, ale pami?taj, ?e na Euro Extreme i tak b?dzie bardzo ci??ko.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Johny Sasaki » Pn gru 11, 06 22:04

Odkrylem wlasnie ciekawy blad w wersji NTSC... Po rozpoczeciu walki podchodzimy do krawedzi "dziury" przez ktora widac wode na ktorej stoi Vamp. Wyciagamy Stingera i czekamy az sie ukloni. Kiedy sie ukloni napieprzamy w niego rakietami CALY CZAS trzymajac go na celowniku (zeby czerwony kolor z ramki w Stingerze nie zniknal). Tym oto sposobem Vamp umiera po niecalych 40sekundach walki bez zanurkowania;]
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez Bizon » Pn gru 11, 06 22:07

Stare, wszyscy speedruner'rzy juz to znają :D
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez PiotrB » Cz gru 14, 06 11:18

Ja znam lepszy sposób na przejście Vamp'a.

Na początku walki szybko wyciągamy PSG1 i próbujemy trafić Vamp'a w jego słaby punkt, tam gdzie traci najwięcej (ślad po pocisku Raiden'a). Aby do osiągnąć musimy bardzo szybko strzelać i wtedy gra jakby nieco zwolni i pokonamy przeciwnika zanim ten zanurzy się do wody. Jest to bardzo trudne do osiągnięcia, ale pokonamy go w około 7 sekund.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Johny Sasaki » Cz gru 14, 06 14:21

Czy Twoj sposob dziala tez w wersji NTSC (chwilowo nie mam jak sprawdzic... Ale motyw ze stingerem tez opiera sie na zwolnieniu gry chyba)?:>
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez PiotrB » Cz gru 14, 06 16:54

Nie mam pojęcia bo we wszystkie MGSy gram w wersji PAL. Kiedyś w Polskim wydaniu PSMu (Play Station Magazine) były rekordy w szybkości przejścia bossów w MGS2. Pamiętam, że jeden koleś pokonał Vamp'a w nieco ponad sekundę.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Wt gru 19, 06 11:16

'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Następna strona

Powrót do Wszystko o serii

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron