http://mgs.gram.pl/wordpress/2013/06/13 ... s-grafika/
Nie mogłem się powstrzymać:
Gac666 napisał(a):Tak tak, pamiętacie 3mln polygonów na wąsach węża z MGS4 ? Przypomnijcie sobie to.
twilite kid napisał(a):To był materiał renderowany na PC, który był słabszy od next genów. Tak to rozumiem... Ale raczej sprzet mocniejszy od currentów.
Solidny napisał(a):Gac666 napisał(a):Tak tak, pamiętacie 3mln polygonów na wąsach węża z MGS4 ? Przypomnijcie sobie to.
3 tysiące
To byłą wczesna wersja, zanim się skumali, że poza scenkami konsola nie uciągnie tego. W jednym wywiadzie Kojima mówił, że za MGS4 wzięli się jak za MGS3, a nie MGS2. Innymi słowy zamiast poznawać sprzęt krok po kroku, ruszyli na pełnym gazie zbyt pewni siebie. Stąd te jaja ze zmianą grafiki były.
Mimo wszystko nadal czekam na demo, żeby zobaczyć to na własne oczy.
Gac666 napisał(a):Ych tylko napisów nie ma xD.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości