Konami Mobile

Newsy o wszystkich wydarzeniach z Metal Gear Solid - Zanzibar

Konami Mobile

Postprzez SALADYN » Pt maja 15, 15 13:28

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Konami Mobile

Postprzez Zancudo » Pt maja 15, 15 13:57

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 18:12 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Konami Mobile

Postprzez Gab06 » Pt maja 15, 15 14:46

Konami schodzi na psy. Raczej coś im odbiło... Cała nadzieja na to, że Kojima w jakiś sposób przejmie prawa do MGSów po odejściu z Konami.
MGS for Life!
Avatar użytkownika
Gab06
Arnold
 
Posty: 26
Dołączył(a): So kwi 04, 15 17:20

Re: Konami Mobile

Postprzez uci » Pt maja 15, 15 19:42

Cóz z drugiej strony może i dobrze, Kojima skończyłby w końcu z MGSami i mieszaniem w timelinie jeszcze bardziej, a gdyby odszedł to spokojnie mógłby ruszyć z jakimś nowym projektem.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Konami Mobile

Postprzez SALADYN » So maja 16, 15 12:30

uci napisał(a):Cóz z drugiej strony może i dobrze, Kojima skończyłby w końcu z MGSami i mieszaniem w timelinie jeszcze bardziej, a gdyby odszedł to spokojnie mógłby ruszyć z jakimś nowym projektem.

Zawsze chciałem żeby Kojima odszedł i zrobił coś nowego, ale nie w ten sposób, w atmosferze skandalu i jadu wylewanego przez graczy. Poza tym ktoś inny może zacząć mieszać w timeline i wtedy możemy zatęsknić za Hideo.

Anyway na NeoGaf pominięto pewne wypowiedzi Hayakawy.

http://www.gamesindustry.biz/articles/2015-05-14-konami

Samo w sobie nie brzmi to źle. Kombinacja mobile i gier AAA to plan kilku Japońskich wydawców/developerów, obie formy rozrywki mają się uzupełniać np przez bonusy dostępne w grze AAA po zagraniu w popierdółkę na smartfonach, coś w stylu aplikacji do GZ która sama w sobie dodaje sporo imersji do samej gry.
Niepokoi tylko fakt że chcą rozdzielić kreatywny aspekt tworzenia gier od decyzyjnego, coś co Kojima jak dotąd umiejętnie łączył. W teorii pewnie chodzi im o to żeby Kojima zajął się tworzeniem gier a cała resztę zostawił innym. W praktyce wiemy jednak że to zazwyczaj kończy się na tym że jakiś garniturek nie daje funduszy/wsadza do szuflady/odwołuje projekt bo mu się słupki w excelu nie zgadzają, może to było powodem skasowania Silent Hills ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53


Powrót do Wieści z Zanzibaru

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron