To nie jest blog dla starych ludzi czyli stary blog S01

W celach porządkowych.

To nie jest blog dla starych ludzi czyli stary blog S01

Postprzez SaladinAI » Wt wrz 19, 06 11:05

Już niedługo odbędą się targi TGS. Z punktu widzenia newsmana, którym jestem, jest to najbardziej oczekiwany moment który trafia się może trzy razy do roku. Ten czas wymaga sporo uwagi i poświęcenia jeśli się chce spełnić prawidłowo swoją role, jednakże sam newsman w tym temacie ma nałożone ograniczenia, a to ze względu że dostęp do informacji z targów zależy od dziennikarzy, lub redaktorów profesjonalnych zagranicznych serwisów, tak wiec może się zdarzyć że pewne wiadomo?ci s? zamieszczane na stronach internetowych ze sporym opóźnieniem od faktycznego czasu ukazania si? informacji. Tak niestety by?o podczas ostatnich targów GC gdzie mija?y godziny od konferencji prasowej Konami na której by? pokazany o?mio minutowy trailer MGS 4, jednak z tego wydarzenia niemal?e nic nie trafi?o do internetu. Dopiero po kilku godzinach mogli?my obejrze? trailer i to tak tylko 3-minutowy a wi?c niepe?ny, za? same info z konferencji wlek?o si? niemal?e przez ca?y dzie? co by?o przyczyn? sporego oburzenia na ró?nych zagranicznych forach. Za? po oko?o 8 dniah mogli?my obejrze? pe?ny trailer, po kolejnych kilku dniach obejrzeli?my trailer z angielskimi napisami. Teraz mam nadziej? ?e nic z tych rzeczy na TGS si? nie wydarzy, a bior? j? st?d ?e Hideo tym razem poka?e co? bardzie konkretnego i ?wie?ego ni? to co mogli?my zobaczy? na GC co spewno?ci? zaowocuje szybkim ukazaniem si? trailera na necie, dzi?ki czemu b?dzie to Mnie kosztowa? mniej nerwów;).
Ostatnio edytowano Cz lip 07, 11 13:37 przez SaladinAI, łącznie edytowano 3 razy
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Cz wrz 21, 06 17:10

MGS 3 a Final Fantasy X(?)

Pewnie wielu z Was zastanawia si? o co tutaj chodzi, ?piesze z wyja?nieniami. Otó? zapewnie znacie sceny z filmów lub gier które by?y zainspirowane innymi scenami z tego typu produkcji, np: w pierwszej cz??ci Matrixa mieli?my kultow? ju? scen? w z pigu?kami - czerwon? i niebiesk?. By? mo?e nie wiecie ale ta scena jest niemal ?ywcem wyj?ta z filmu Pami?? Absolutna, gdzie pewien mi?y pan stara? si? przekona? g?ównego bohatera ?e wszystko czego do?wiadczy? by?o iluzj?, facet w garniturze proponuje Arniemu pigu?k?(czerwon??nie pami?tam) i iluzja dobiegnie ko?ca. Nie jestem pewien czy Wachowscy inspirowali si? t? scen? ale podobie?stwom trudno zaprzeczy?. Tylko co to ma wspólnego z tematem? Grajac w MGS 3 nasz?o mnie wra?enie deja vu, ja ju? tu by?em! Gdzie dok?adnie? Krasnogorje Mountains. Tylko co to ma wspólnego z FF X? Kto gra? w t? gre z pewno?ci? pami?ta lokacje Mt.Gagazet, góry za którymi znajdowa? sie Zanarkand cel w?drówki naszych bohaterów, tam mia?y si? rostrzygn?? wszystkie sprawy.
Mo?na powiedzie? ?e w MGS 3 jest troch? podobnie, za górami Krasnogorje znajduje si? forteca Groznyj Grad, jak w FF X tu wszystko ma si? rozstrzygn??. Przedstawi? troch? zdj?? ?eby nie by? go?os?ownym(robi?em je cyfrówk?, wi?c nie narzeka?):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I jak my?licie troch? podobne? Wg Mnie tak ale to tylko moje zdanie i nie musi ono o czymkolwiek ?wiadczy?, cho? oczywi?cie mo?liwe jest ?e Hideo jako? zainspirowa? si? FF X, albo to czysty przypadek(nie mówi?c ju? o tym ?e fabu?a FF X jest w kilku miejscach podobna do Matrixa). Mo?na jeszcze doda? ?e podobnie przed wej?cien do Groznyj Grad/Zanarkandu w górach jest zachód s?o?ca(zrobi?em zdj?cie Mt Gagazet w nocy bo nie mia?em sejwa z zachodu s?o?ca) za? po doj?ciu do wy?ej wymienionych celów panuje noc. Tak?e wej?cia do Groznyj Grad/Zanarkandu strze?e jaki? boss.

Forum

Trzeba przyzna? ?e na forum ostatnio panuje spory ruch, w ko?cu ludzie zabrali si? do pisania. Klika dni temu na forum by?o w jednym czasie 12 ludzi, dawno nie by?o tutaj takiego skupiska u?ytkowników(cho? rekord to nie jest). Tego dnia napisali?cie oko?o stu postów, ledwo nad??a?em z ich czytaniem nie mówi?c ju? o jakim? powa?nym udziale w dyskusji. Ciekawe by?o to ?e nie pojawi?y si? wtedy jakie? bardziej sensacyjne czy intryguj?ce newsy prowokuj?ce do pisania na forum, mimo to dyskusja sz?a jak burza. Natomiast dziwne jest to ?e teraz po tych wszystkich informacjach na temat MGS 4 i PO(skany, info od Kojimy) nagle forum zamar?o, rozmowa wogóle si? nie klei gdzie? kto? co? tam powie i na tym koniec. Wprawdzie nie jest tak ?le ale wydarzenia zobowi?zuj?;) Mam nadziej? ?e wszystko si? zmieni po ukazaniu sie trailerów, niestety prawdopodobnie z fabu?y nic nie zobaczymy, ale kto ich tam wie.

Aha, niedawno dobi?em liczby pó? tyci?ca postów(tak lepiej brzmi) có? spam la? sie litrami a z klawiatury zosta? py?, dzi?kuje wszystkim za wspó?prac? :D

Te memy o których pisa? w swoim blogu kul, to tylko teoria wi?c mog? spa? spokojnie. W?tpie ?eby istnia?y ale czas poka?e...
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 22, 06 13:31

VR?

VR. W nowym metalu czekaj? nas najwyra?niej spore zmiany w rozgrywce. Wprawdzie ju? w MGS 1&2 mieli?my do czynienia z wirtualn? rzeczywisto?ci? jednak teraz Kojima zaprezentuje nam co? na wi?ksz? skale. MGS 4 spotyka Matrix? Ca?kiem mo?liwe. Teraz rodz? si? pytania co widzieli?my w trailerach jest tak naprawd? rzeczywisto?ci?. A mo?e Snake spotka Patriotów w VR? W ko?cu s? oni lub jaka? ich cz??? sztuczn? inteligencj?. Niewa?ne od?ó?my na jaki? czas dywagacje, przynajmniej do ukazania si? konkretniejszych informacji na ten temat. Co Mnie zaciekawi?o w nowym elemencie gry to nie tyle co samo VR ale sposób pod??czenia si? do wirtualnej rzeczwisto?ci:

"Wygl?da na to, ?e nasz bohater b?dzie ubiera? gogle VR i ??czy? si? z komputerem i rozprawia? si? z wszystkim z wirtualnym ?rodowisku."

"Ubieraj?c goggle VR i wchodz?c w Wirtualne ?rodowisku, pojawiamy si? w ?wiecie, w którym nasze zmys?y si? myl?."

Gogle VR? Nie pami?tam ?eby w poprzednich cz??ciach emgieesów by?o powiedziane jak Snake ??czy si? VR, ale gogle to chyba nazbyt archaiczne urz?dzenie zw?aszcza w ?wiecie MGS 4 gdzie akcja toczy si? si? w roku 2015. Poza tym same gogle nie dadz? poczucia bólu do tego by?by potrzebny specjalny kombinezon ale:

"Co? mo?e nas przerazi?, nie czyni?c szkód fizycznych, niszczy umys? w sposób niedost?pny dla cia?a. A je?eli Snake’owi co?
si? tam nie powiedzie, to nie tylko nie wyci?gnie informacji, ale tak?e sam nie powróci."

W takim wypadku VR musia?oby oddzia?ywa? bezpo?redno na nasze zmys?y ale gogle to zbyt ma?o ?eby da? poczucie zupe?nej iluzji, wraz emocjami takimi jak strach.
Odpowiedzi? na ten problem jest ju? w pewnym sensie ni?od??czny element serii, a szczególnie wa?ny dla MGS 4-nanomaszyny. Jako ?e specjalist? nie jestem i nie b?de udawa? ?e si? na tym znam oddaj? g?os dla Ray'a Kurzweil'a - wynalazca i technolog, twórca pierwszej maszyny do czytania dla niewidomych oraz autor ksi??ki "The Age of Spiritual Machines":

"Rozwa?my scenariusz wymagaj?cy bezpo?redniego po??czenie ludzkiego mózgu z implantowanymi nanorobotami. Demonstrowano wiele róznych technologii komunkacji w jednym b?d? drugim kierunku pomi?dzy mokrym analogowym ?wiatem neuronów oraz cyfrowym ?wiatem elektroniki. Jedna z takich technologii, tzw. neurotranzystor, pozwala na komunikacj? dwukierunkow?.
Je?eli neuron przewodzi, neuronowy tranzystor wykrywa taki impuls elektromagnetyczny, wi?c mamy komunkacje od tego neuronu do elektroniki. Mo?emy wywo?a? przewodzenie w neuronie lub powsztrzyma? go od przewodzenia.
Dla pe?nego zanurzenia w rzeczywisto?ci wirtualnej wy?lemy miliardy takich nanorobotów, aby zaj??y pozycje przy ka?dym w?óknie nerwowym przychodz?cym od naszych organów zmys?owych, Je?eli chcemy by? w realnej rzeczywisto?ci, b?d? tam siedzie? i nie robi? nic. Je?eli zapragniemy by? w rzeczywisto?ci wirtualnej, b?d? t?umi? sygna? przychodz?cy od prawdziwych zmys?ów i zast?pi? go sygna?em, który mamy odbiera? w wirtualnym ?wiecie.
Zgodnie z tym scenariuszem VR b?dzie pochodzi? z naszego wn?trza i b?dzie odtwarza? dzia?anie naszych zmys?ów, wizyta w witrynie b?dzie oznacza? wej?cie do ?rodowiska wirtualnego dzia?aj?cego na wszystkie nasze zmys?y: nie tylko pi?c podstawowych zmys?ów, lecz na uczucia, przyjemno?c seksualn? i poczucie humoru"


Tak wi?c to nanomaszyny s? kluczem do po??czenia z VR i mam nadziej? ?e tak to w nowym emgieesie zostanie przedstawione zamiast gogli.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » N wrz 24, 06 11:11

Ciekawostki i ró?ne dziwne rzeczy

Przegl?daj?c ostatnio ró?ne zagraniczne fora zdarza mi si? natrafi? na ró?ne ciekawostki, cz?sto rzeczy które bardzo trudno potwierdzi?. Postanowi?em kilka pozbiera? i przedstawi? je Wam poni?ej:
MGS PO:
1. Ninja nazywa sie Null, nie Nuru
2. Jeden z bossów nazywa si? Python, hmmm...Anti-Snake?
3. Wg japo?skiej wikipedii dziewczyna w trailerze nazywa si? Elza
4. Czarnoskóry cz?onek zbuntowanego oddzia?u Fox nazywa si? Cunnigham - w grze Snatcher Benson Cunningham by? cz?onkiem Foxhound
Oprócz tego w japo?skiej wersji trailera PO by?y dodatkowe linijki tekstu, oto one:
1. "The CIA unit that stole the prototype weapon and executed the revolt was named FOX... Meaning the FOX unit is your next target!" - mówi g?os kobiety
2. "I know... Everyone dies. Even if I don't kill them, they die." - Null
3. "I've been waiting for this moment! The moment when we would meet each other face to face in battle - as enemies." - Anti-Snake
4. "Stop... Cease fire!" - Big Boss
Ciekawe.

Na angielskej wikipedii znalaz?em jeszcze list? postaci wyst?puj?cych w grze, skupi? sie tylko na nowych postaciach:
1. Sokolov-mo?liwe ?e zobaczymy go w jakis retrospekcjach
2. DCI-Richard McGarrah Helms czyli dyrektor CIA
3. Teriko- bli?ej nieznana posta?
Oprócz tego pojawi? si? prawdopodobnie jeszcze dwie postaci.

A teraz co? o m?odym Snejku z ko?ca trailera MGS 4, jednak prawdopodobnie to tylko maska, spojrzcie na screen poni?ej:
Obrazek

Widzicie siwe w?osy zaznaczone w kó?eczku? Jednak maska...

A co powiecie na to:

Obrazek

Mk II nie zosta? zauwa?ony przez najemnika, na pocz?tku nie wiedzia?em dlaczego, ale na tym zdj?ciu powy?ej wida? ?e robocik te? ma Octacamo albo jaki? rodzaj stealtha.

Mam nadziej? ?e da Wam to troch? materia?u do przemy?le? na forum :D
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Cz wrz 28, 06 16:57

Trailer MGS 4 - narzekanie.

No i po targach. Tym razem trzeba przyzna? Kojima nie zawiód? cho? co niektórzy malkonenci narzekaj? nie mi?osiernie ?e s?aba grafa, nie tak? Hideo obiecywa?, ?e animacja do bani...ech...szczerze powiedziawszy to wola?bym dyskusje na temat tego jak developerzy, a w tym przypadku twórcy MGS 4, zamierzaj? wykorzysta? now? generacj? konsol pod wzgl?dem nie tyle co grafiki lecz stopnia rozbudowania gier, swobody, fabu?y, grywalno?ci, bo tak si? sk?ada ?e ju? current-geny pozwala?y stworzy? gry niesamowicie wykorzystuj?ce powy?sze elementy np. GTA San Andreas. Jednak tylko nie liczni nie szli na ?atwizn? i nie oferowali nam kolejnego "teledysku"- rozrywki o niesamowitej grafice klimacie i 12 godzinnym czasie gry, to imo tytu?y nie warte wydatku 200 z?, wol? zobaczy? jak twórcy gier wykorzystuj? moc konsol oraz w?o?ony w dany tytu? wysi?ek lecz niestety takie dyskusje nt. grafy czy animacji dalej b?d? utrzymywa?y developerów w przekonaniu ?e nie warto inwestowa? w bardziej zaawansowan? rozgrywk? wszak nikt tego od nich nie wymaga, wszyscy chc? mi?y dla oka widok, wn?trze si? nie liczy. I niestety tak znowu b?dzie z grami na nowe konsole, dostaniemy gry wypasione graficzne i nic ponadto, mo?e znowu tylko Rockstar wybije si? ponad przeci?tno??. Bo ja przy obecnej generacji konsol tylko zawsze na nich mog?em liczy?.
Aha jeszcze niektórzy mówi? na temat obietnic, ?e niespe?nione itd. no có? w tej bran?y lepiej naiwnym nie by?, twórcy gier zawsze tak robili i naprawd? nie ma sensu narzeka? ?e ci?gle obiecuj? a pó?niej tych obietnic nie dotrzymuj?. Ja wol? patrzy? na dany tytu? pod wzgl?dem tego co jest a nie tego co by? mia?o.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » So lis 04, 06 17:16

Takie tam pierdo?y

Jak zapewnie niektórzy z Was zauwa?yli przez blisko miesi?c nie by?em obecny na stronie co by?o spowodowane brakiem dost?pu do netu co w?a?nie dzisiaj si? zmieni?o. Tak wi?c z dniem dzisiejszym zabieram si? do ponownego pisania newsów, mam nadziej? ?e to kogo? ucieszy;) No i nasz nowy redakcyjny nabytek, Solidny, b?dzie mia? okazj? odetchn??;) Dwóch newsmanów powinno zaowocowa? jeszcze cz?stszym pojawianiem si? newsów na stronie, jest gitara.

Có? w czasie Mojej nieobecno?ci mia?em okazj? sko?czy? GTA Liberty City Stories( PS 2), tym samym wszystkie cz??ci GTA na obecn? genaracj? konsol zaliczy?em i mog? spa? spokojnie:) Za? sama gra jest poprostu ?wietna, wprawdzie to nie San Andreas aczkolwiek powrót na stare ?miecie z nowymi misjami, scenariuszem oraz pojazdami daje Mi lepsze samopoczucie ni? wizyta u psychterapeuty ew. dobry jabol;)

Widz? ?e w blogach tylko kul si? udziela reszta nie ma ochoty albo to trema;) Zach?cam do pisania panowie!

Có? trza ko?czy?, pozdrawiam wszystkich! Be Cool!
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Pn lis 06, 06 13:01

Piersi The Boss(?)

Mr_Zombie niedawno da? linka do ciekawej stronki http://www.sneakingmission.com/beta/ traktuj?cej m.in o rzeczach które nie trafi?y do ostatecznej wersji metali. Znalaz?em tam co? ciekawego co warto by by?o tutaj przedstawi?:

Obrazek

"Pierwotnie The Boss podczas walki mia?a mie? ods?oni?t? pier? z wytatuowanym w??em. Podczas strzelania pier? mia?a podskakiwa? co sprawia?o wra?enie jakby w?? na jej piersi si? ?mia?, mia?o to doprowadzi? do legendy wg. której je?li zobaczysz ?miej?cego si? w??a, Twoje ?ycie dobiegnie ko?ca."

Przyznam ?e po tym co przeczyta?em Kojima wyda? Mi si? jeszcze dziwniejszym go?ciem ni? my?la?em i zastanawiam si? co on tam pod swoj? kopu?? jeszcze trzyma...Ale wracaj?? do piersi The Boss: przyznam ?e strasznie by to burzy?o klimat pojedynku zw?aszcza jego przygn?biaj?ce zako?czenie a to dlatego ?e w tych dramtycznych scenach zapewnie g?ówn? role gra?by ten podskakuj?cy cyc...Mo?e lepiej pozostawi? to bez komentarza:?

Z cyklu ciekawostki z PO:
-Quinton Flynn, gostek podk?adaj?cy g?os pod Raidena w MGS 2, w PO b?dzie podk?ada? g?os pod ?o?nierzy(np. krzyki ?o?nierzy). Fajnie ale co z podk?adaniem g?osu do MGS 4?
-wi?zienie w którym znajduje si? Naked Snake, na pocz?tku gry, znajduje si? w fikcyjnym regionie Po?udniowej Ameryki, który nazywa si?:
"La Peninsula de los Muertos" (Pó?wysep ?mierci).

Tyle na dzisiaj.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Śr lis 08, 06 15:03

Szejk Iter

Czyli wybrane co zabawniejsze rozmowy przez radio w MGS 3. Enjoy.

Po zdj?ciu koszuli przez Snake'a:

Sigint: Snake, co jest? Dlaczego jeste? rozebrany? Wiem ?e w opcjach mo?esz zdj?? górn? cz??? swojego kamufla?u,ale bez niej twój kamufla? jest po prostu do bani, do tego stamina szybciej spada. Nie ma w tym ?adnych zalet.
Snake: Oczywi?cie ?e s?
Sigint: Na przyk?ad?
Snake: Dobrze si? tak czuje
Sigint: ...Rób co chesz
Snake: B?de, dzi?ki. Jeszcze tylko jedno pytanie.
Sigint: Co?
Snake: Czy jest jakikolwiek sposób na zdj?cie moich spodni?
Sigint: CO POWIEDZIA?E??
Snake: Moje spodnie, czy mog?...
Sigint: W choler? nie! Ta jednostka FOX to sami psychole!
Snake: Hehehe


Snake pod pud?em:

Sigint: Uh, Snake...co robisz?
Snake: Jestem pod pud?em
Sigint: Pud?o? Dlaczego jeste?...?
Snake: Nie wiem. Tylko na nie patrzy?em i nagle poczu?em nieodpart? ch?? by znale?? si? w ?rodku. Chwil?, to nie by?a tylko ch?? - to co? wi?cej. To by?o moje przeznaczenie by znale?? si? tutaj; pod PUD?EM!
Sigint: Przeznaczenie?
Snake: Ta. I gdy ju? je na siebie na?o?y?em, nagle dozna?em uczucia wewn?trznego spokoju.
Nie potrafie tego wys?owi?. Poczu?em si?...bezpiecznie. Jakby to by?o miejsce w którym mia?em si? znale??. Jakbym znalaz? klucz do prawdziwego szcz??cia...Czy cokolwiek z tego co mówie ma wogóle sens?
Sigint: Ani troch?.
Snake: Powiniene? wle?? pod pud?o...Wtedy zrozumiesz o co mi chodzi.
Sigint: Cz?owieku, nie chce wiedzie? o co tobie chodzi!
Snake: ...
Sigint: Dobra, my?l? ?e nawet to durne pud?o da ci porz?dny kamufla? je?li na?o?ysz je wewn?trz budynku.



Para-Medic: W okolicy w której jeste? ro?nie grzyb o nazwie Spatsa
Snake: Spa...?
Para-Medic: Spatsa
Snake: Spatsa?
Para-Medic: Tak
Snake: Ciekawa nazwa
Para-Medic: Mmm
Snake: ...
Para-Medic: ...
Snake: A wi?c, Para-Medic.
Para-Medic: Co?
Snake: Co to za grzyb?
Para-Medic: Uh...naprawd? chcesz wiedzie??
Snake: No raczej.
Para-Medic: No dobrze...spatsa...Tak. Jest szary.
Snake: Hmmm.
Para-Medic: I ro?nie na ziemi.
Snake: No i?
Para-Medic: To wszystko.
Snake: Wszystko?
Para-Medic: Tyle znalaz?am w poradniku. No dobrze, nie wiem zbyt du?o na jego temat. Zjedz jednego i zobaczysz co si? stanie. Mo?e by? nawet smaczny.
Snake: A co ja jestem? Szczur do eksperymentów?!
Para-Medic: Cicho!
Snake: Co?
Para-Medic: A co je?li szczury ci? us?ysz?? Zranisz ich uczucia.
Snake: ...



Poni?sza rozmowa odb?dzie si? w wi?zieniu je?li odblokujesz pewn? minigr?.

Sigint: Snake wszystko w porz?dku?
Snake: Ta, mia?em paskudny sen.
Sigint: Naprawd?. O czym?"
Snake: Nawet nie chc? o tym mysle?. By?em zaatakowany przez grupk? ludzkopodobnych stworów...Nawet nie wiem czy ja by?em tam sob?.
Sigint: Przynajmniej to tylko sen. Gdy sie budzisz zawsze si? ko?czy.
Snake: Racja.
Sigint: Co wi?cej, fakt ?e mo?esz wyobrazi? sobie sytuacje gorsz? ni? t? w której jeste? obecnie znaczy ?e ?ycie mo?e nie by? takie z?e.
Snake: Mam nadziej?
Sigint: Opowiem ci o moim najgorszym i najbardziej chorym ?nie jaki mia?em. Uwaga, to nie dla dzieci.. A wi?c, by?a tam wielka kupa gówna w kszta?cie czo?gu i chodzi?a na dwóch nogach, robi?c zadym? woko?o. I ta gigantyczna kupa dzier?y?a najbardziej paskudne pociski jakie mo?na sobie wyobrazi?. Gdy strzela jednym z tych pocisków-gówien...w cokolwiek by nie trafi?o - ludzie, drzewa, budynki - wszystko to zmienia sie w gówno!
Moje miasto, stara szko?a, moja rodzina, dziewczyna, mój stary John...Wszystko co stanie na drodze tej kupie zamienia si? w ?ajno.

Snake: To chore cz?owieku.
Sigint: Dobrze ?e to tylko sen, nie?
Snake: Tak, bardzo dobrze
Sigint: Lepiej si? poczu?e??
Snake: Tak.


Sigint: Dobrze. A teraz przejd?my do rzeczy. Widzisz, Snake, ludzie to
poprostu worki pe?ne gówna i pe?ne dziur. Nalej wody i w ko?cu gdzie? to wyjdzie...
Dobra, to nie by? dobry przyk?ad. Chce powiedzie?, ?e bezwzgl?du na sytuacje, zawsze jest jakie? wyj?cie.
Przemy?l to. Znajdziesz drog? do ucieczki.

Snake: W porzadku.
Sigint: Nie pozwól by mój koszmar si? spe?ni?.
Snake: Dobrze.

Ci?g dalszy nast?pi(oby).
Ostatnio edytowano Śr lis 08, 06 17:22 przez SaladinAI, łącznie edytowano 1 raz
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666x » Śr lis 08, 06 15:47

Muehehehe az mi sie przypomnialy w oryginale :P.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » Śr lis 08, 06 18:58

To naprawd? by?o w grze? :D
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Infernal Warrior » Śr lis 08, 06 20:02

By?o by?o. Po?owy wtedy nie rozumia?em ale wiedzia?em ?e to musi by? co? ?miesznego. Jak ja kocham t? seri?. :) :) :)
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez SaladinAI » Cz lis 09, 06 13:39

Szejk Iter C.D.

Major Tom: Cz??ci? twojej misji jest zaprezentowanie kierownictwu istoty jednostki FOX. Nie pozostawiaj za sob? ?adnych dowodów swojej obecno?ci. To jest istota naszego oddzia?u. I unikaj starcia z przeciwnikiem.
Snake: Zrozumiane
Major Tom: I mam tu na my?li nie zostawianie dos?ownie NICZEGO za sob?, w??czaj?c w to bronie, sprz?t, ?lady stóp, pot a nawet fizjologiczne odpady.
Snake: Tak. Gdy zrobi? swój interes, zakopie go na dobre.
Major Tom: Co?
Snake: Co? nie w porz?dku?
Major Tom: Taki jest Ameryka?ski styl?
Snake: Ameryka?ski styl na co?
Major Tom: Na radzenie sobie z odchodami. ZAKOPIESZ je?
Snake: Ta.
Major Tom: Zabierz je ze sob?.
Snake: Co?
Major Tom: Tak robimy w SAS.
Snake: ...
Major Tom: Wiesz Ameryka?ska armia jest niechlujna. Wszystko robi? dobrze, lecz nie dok?adnie.
Tutaj w FOX, robimy wszystko po mojemu. Zrozumiane?
Snake: ...Tak jest...

Rozmowa Snake'a z Majorem Tomem po spotkaniu z The Sorrow:

Major Zero: Snake.
Snake: ...
Major Zero: Snake!
Snake: Co...oh, Majorze...czego chcesz?
Major Zero: Co si? sta?o? Od momentu w którym wpad?e? do tej rzeki zachowujesz si? bardzo dziwnie.
Snake: Nic mi nie jest.
Major Zero: Nie zgodz? si?.
Snake: Naprawd??
Major Zero: Tak.
Snake: ...
Major Zero: Co? si? tobie sta?o w tej rzece?
Snake: Nic...
Major Zero: Nie k?am Snake. Staram si? tobie pomóc.
Snake: ...No dobrze. Ale nie uwierzysz gdy tobie powiem.
Major Zero: Uwierz?. Ufam tobie.
Snake: A wi?c. Gdy by?em w tej rzece...
Major Zero: Tak?
Snake: Zobaczy?em...drug? stron?.
Major Zero: Druga stron??
Snake: Tak.
Major Zero: I co masz na my?li mówi?c "drug? stron?"?
Snake: ?wiat zmar?ych...Tak mi si? wydaje...
Major Zero: ...
Snake: I Sorrow tam by?. By? zasmucony...nie, wi?cej ni? to. Powiedzia? ?e jestem cz??ci? jego smutku.
Major Zero: ...Rozumiem...um, Snake, wybaczysz na chwilk??
Snake: H?? Pewnie...
[Snake s?yszy rozmow? mi?dzy Majorem Tomem a Para-Medic.]
Major Zero: Para-Medic, co u diab?a jest nie tak ze Snake'em?
Para-Medic: Bo ja wiem... Mo?e po??dnie oberwa? w g?owe.
Major Zero: ...My?lisz ?e to wszystko?
Para-Medic: Co sugerujesz?
Snake: Majorze?
Major Zero: Wiesz, on zawsze by? troch?...inny...wi?c pomy?la?em ?e mo?e...
Para-Medic: S?uszna uwaga...te? o tym my?la?am
Snake: MAJORZE!
Major Zero: C--Co Snake?
Snake: S?ysz? was.
Major Zero: !! A wi?c, mimo wszystko ciesz? si? ?e wszystko z tob? w porz?dku.
Para-Medic: T...Tak. Ja te?. Dobrze ?e wroci?e? do ah...do normalno?ci
Snake: ...

Po z?apaniu Tsuchinoko:

Para-Medic: Snake, z?apa?e? Tsuchinoko.
Zero: Co?! Naprawd??! To prawda Snake?
Snake: ...tak.
Sigint: W porzadku Snake! Naprawd? jeste? uczniem The Boss!
Zero: Dobra robota Snake! A teraz po?piesz si? i ko?cz misj?! Pod ?adnymi warunkami nie mo?esz tego zje??. Zrozumiane?
Snake: ...


Rozmowa Snake z The Boss po za?o?eniu smokingu:

Snake: Jak leci, Boss?

Boss: Co "jak leci". Co ty wyprawiasz?

Snake: Co masz na my?li?

Boss: "Co mam na my?li"...Co to za przebranie które masz na sobie?

Snake: Ah, to. Co o nim my?lisz?

Boss: Ze wszystkich...

Snake: Wygl?da dobrze na mnie, nieprawda??

Boss: Zwariowa?e?? Nie mo?esz tego nosi? na polu bitwy! To tak jakby? krzycza? do przeciwnika "Hej! Tutaj jestem! Zastrzelcie mnie!"

Snake: Có? przyznam ?e jest troch? krzykliwy...

Boss: Wi?c dlaczego...

Snake: Ale wygl?da dobrze na mnie?

Boss: ...

Snake: Nie zgodzisz si??

Boss: S?uchaj, m?dralo! Twój kamufla? nie zadzia?a je?li nie pomo?e wtopi? ci si? w otoczenie!

Snake: Có?, mimo to wydaje mi si? ?e nadal wygl?da dobrze na mnie...

Boss: W porzadku! Rób co chcesz!

Snake: ...Wiedzia?em ?e si? tobie spodoba...


Rozmowa Snake'a z Sigintem na temat kamufla?u Spirit Camo:


Sigint: Eh? Masz na sobie bardzo dziwny kamufla?...

Snake: To spirit camo...My?le ?e to dar od Sorrow.

Sigint: Sorrow? Ale przecie? on...Cz?owieku nawet nie chc? wiedzie?. W ka?dym razie wygl?da na to ?e ten kamufla? posiada swego rodzaju specjalne moce. Gdy go nosisz i trzymasz przeciwnika w chwycie CQC, mo?esz wyssa? z niego stamine poprzez duszenie go. Dodatkowo kamufla? eliminuje ha?as twoich stóp.

Snake: ?wietnie.

Sigint: ...Powiedz mi prawd?. Naprawd? otrzyma?e? go od Sorrow?

Snake: Ta.

Sigint: ...Cholera, major mówi ?e zosta? porwany przez UFO, wi?c czemu nie...?

Snake: ???
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez FOX HUND » Cz lis 09, 06 16:10

hehehe...naprawde niez?e teksty lecia?y :D
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SaladinAI » So lis 11, 06 14:16

MGS 3 European Extreme

Po oko?o czterokrotnym przej?ciu MGS 3, w tym raz na poziomie Extreme, zdecydowa?em si? w ko?cu na przej?cie Snake Eater'a na European Extreme.
Mo?e tym razem uda Mi si? zaliczy? ten?e poziom czego nie mog?em dokona? w MGS 2 ze wzgl?du na macki Solidusa( :evil: ). Musz? przyzna? ?e nie jestem wielkim fanem grania na tak wysokich poziomach trudno?ci a to g?ównie ze wzgl?du na ma?e zmiany w stosunku do ni?szych poziomów, owszem przeciwnicy wprawdzie s? bardziej niebezpieczni, maj? lepszy s?uch, szybciej ni? zwykle nas te? dostrze??, ich pociski natomiast zadadz? nam wi?ksze obra?enia. Niestety w wiekszo?ci gier wy?szy poziom trudno?ci ogranicza si? g?ównie do wy?ej podanych elementów nie oferuj?c wi?kszych zmian w rozgrywce. Innaczej jest w MGS 2, gdzie na wy?szych poziomach trudno?ci gracz mia? zdecydowanie wi?cej do zrobienia pocz?wszy od rozplanowania nowej taktyki w starych pomieszczeniach ( dla przyk?adu w Strucie E w którym wcze?niej mo?na by?o znale?? 3 stra?ników, na poziomie Extreme posiada ich ok. 5 plus 2 lub 3 kamery oraz zadanie w postaci bomby do rozbrojenia na jednym z ruchomych kartonów) do odnajdywania dodatkowych bomb np. Most ??cz?cy Shell 1 z Shell 2, nie mówi?c juz o walkach z bossami, wszak 25 gearów to nie byle co. Teraz m?cze MGS 3 na EE aczkolwiek nigdzie nie widz? zmian rodem z MGS 2, mo?e to dlatego ?e dwójka mia?a charakter bardziej misyjny? Nie wiem, zmian w ilo?ci przeciwników tak?e nie wida?, wprawdzie trzeba by? tutaj bardziej ostro?ny gdy? ?atwo wywo?a? alarm, który na poziomie EE ko?czy si? zako?czeniem gry (szkoda ?e wzorem SOL nie pozostawili opcji wyboru w tej kwestii) ale w pewnym sensie to nawet u?atwia rozgrywk?, w ko?cu nie trzeba walczy? z przeciwnikami( pojedynek z ocelotami w Rassvet rula, silencer only!), nie tracimy energii a co za tym idzie nie tracimy czasu na jej odzyskiwanie na wszelki wypadek. No có? wielka szkoda, co wcale nie oznacza ?e gra jest ?atwa jest dok?adnie odwrotnie, teraz dopiero nasiedzimy si? w krzakach a i kamuf?a?e b?dziemy cz??ciej zmienia? co by pozostac przez ca?y czas nie zauwa?onym. Teraz czeka Mnie pojedynek z Ocelotem a pó?niej The Paine imho najbardziej wkurzaj?ce walki na wy?szych poziomach trudno?ci. ?isz Mi lak!
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Pn lis 13, 06 13:45

MGS X

Zastanawial?cie sie kiedy? jakby to by?o gdyby w MGS 2 mogli?cie jednak pogra? Snake'em? Zwiedzi? drug? cz??? Big Shell? Chyba ka?dy fan MGS 2 przyzna si? bez bicia i? my?la? o tym jakby wygl?da?a gra Snake'em, jakby si? potoczy?a fabu?a z jego perspektywy. Tote? dawno dawno temu, a przynajmniej po wydaniu MGS 2 na PS 2 a gdy by?o wiadomo ?e ten tytu? uka?e sie tak?e na XBOX'a, magazyn GameNOW opublikowa? sensacyjne screeny z nadchodz?cego metala na X'a, w którym to mo?na by?o, w przeciwie?stwie do SOL na PS 2, przej?? nareszcie kontrole nad Snake'em i po?egna? si? z ?ó?todziobem Raidenem ku uciesze graczy. Nowo?ci jakie mia?y si? pojawi? wraz z po?o?enie swoich ?ap na Snake'u (hmmm....) przedstawia?y si? nast?puj?co:
1. Nastasha Romanenko mia?a powróci? i wspiera? Snake'a przez codec
2. Snake mia? pojedynkowa? si? z Revolver Ocelotem
3. Snake mia? pomaga? Raidenowi w scenach z Harrierem (Kasatka) oraz przy pojedynku z Vampem (snajperka)
4. Wraz z gr? Snake'em otrzymywali?my dost?p do wcze?niej niedost?pnych cz??ci Big Shell

A oto skan z magazynu przedstawiajacy gre:

Obrazek

Cóz je?li nie s?yszeli?cie nigdy o tej grze to nic dziwnego, nigdy si? nie ukaza?a. MGS X by? tylko ?artem prima aprilisowym na co wskazywa?a data ukazania si? tytu?u - Kwiecie?. Teraz mo?emy by? pewni ?e gra Snake'em w MGS 2 pozostanie na zawsze w sferze marze?, niestety (wy??czaj?c oczywi?cie MGS 2 SUB).
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666x » Pn lis 13, 06 16:36

No wiesz co... teraz mnie zagi??e? bo to naprawde ?wietny pomys? :/. Szkoda, ?e nikt tego ju? nie zrobi (bo musieliby zrobi? remake MGS2). Przecie? to po?owa Bigshell do zwiedzenia, a zawsze mo?naby dopowiedzie? histori? co sie dzia?o ze snakiem PO skoku do wody za Rayem.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Bizon » Pn lis 13, 06 16:45

No szkoda ?e czeko? takiego nie by?o w Substance :(
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Infernal Warrior » Pn lis 13, 06 16:54

To ?wietny pomys? jest. Zeby go jeszcze kto? wykona? i wszystko spoko. Wola?bym gra? Snake'iem i tylko pomaga? Raidenowi. Nie lubie gra? tym ?ó?todziobem :D :D :D
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez Hal » Pn lis 13, 06 17:08

Nie zgodz? si? zupe?nie z Wami. Wydanie tego typu gry, ze scenariuszem, który unaoczni?by wszystko to, co dzia?o si? ze Snake'iem w "Sons of Liberty", po?o?y?oby ca?kowicie zamys? na histori?, któr? prezentowa? pierwowzór. Przede wszystkim za?, fakt, i? sterowaliby?my Solidem, negatywnie wp?yn??by na nowatorskie podej?cie do narracji, które to Kojima z powodzeniem wprowadzi? w MGS2 (Raiden jako bohater kierowany przez gracza, Snake jako g?ówna posta? fabularna). Ja musz? przyzna?, ?e odetchn??em g??boko z ulg?, oby ten projekt nigdy nie ujrza? ?wiat?a dziennego...
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez SaladinAI » Pn lis 13, 06 17:47

Przede wszystkim za?, fakt, i? sterowaliby?my Solidem, negatywnie wp?yn??by na nowatorskie podej?cie do narracji, które to Kojima z powodzeniem wprowadzi? w MGS2 (Raiden jako bohater kierowany przez gracza, Snake jako g?ówna posta? fabularna).


Z tym ?e wydanie takiej gry lub dodatku do MGS 2 (?wietna okazja ku temu by?a przy robieniu Substance) po kilku latach od ukazania si? orygina?u niemia?oby ju? takiego znaczenia dla pierwotnego przedstawienie graczom fabu?y. Innaczej prawdopodobnie by by?o przy wypuszczaniu MGS 2. Ale jaki to ma znaczenie na narracje, je?li tryb gry Snake'em by?by dost?pny dopiero po sko?czeniu gry Raidenem? Imho wzbogaca?oby to MGS 2 gdyby od samego pocz?tku mo?na by?oby sterowa? Solidem i obserwowa? wszystko z jego perspektywy.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Hal » Pn lis 13, 06 18:08

Nie uwa?acie, ?e o slie i warto?ci tej serii, decyduje mnogo?? niedomówie?? Raz przedstawiona historia budzi w umy?le gracza jego indywidualn?, niepowtarzaln? interpretacj?, a taki dodatek obna?y?by wi?kszo?? tajemnic, które dla mnie budowa?y niepowtarzalny nastrój "dwójki". Niech ta historia pozostanie ju? tak?, jak? mieli?my j? pozna? wed?ug pierwotnego zamierzenia Kojimy. Nie znosz? gdy co? jest podawane prosto na tacy (vide Final Fantasy X-2). To jest moje zdanie...
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez kul2 » Pn lis 13, 06 18:57

'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez SaladinAI » Pn lis 13, 06 20:34

O jak fajnie, nawet nie wiedzia?em :shock:
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666x » Pn lis 13, 06 20:55

Muehehehehe ja te? nie ;]
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez SaladinAI » Pn lis 13, 06 21:00

Có? na stronie przyda?aby si? wyszukiwarka do artyku?ów.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez kul2 » Pn lis 13, 06 21:30

Rozumiem ze opcja szukaj jest tak ukryta iz nie ma jak z niej skorzystac? Troche checi i sie wszystko znajdzie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez SaladinAI » Pn lis 13, 06 21:35

Ups! Kolejna wpadka :) Rzeczywi?cie jako? do sprawdzenia czy jest wyszukiwarka nie specjalnie si? przy?o?y?em.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez kul2 » Pn lis 13, 06 21:37

http://mgs.imro.pl/search.php na dole, z lewej w pierwszym menu.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez SaladinAI » Wt lis 14, 06 22:51

Z cyklu ciekawostki MGS: PO

Opis szefa zbuntowanego oddzia?u FOX wg listopadowego wydania PSM:

"Pojawiaj?c si? znik?d, Gene przej?? dowództwo nad Kolumbijsk? baz? rakietow?, zainspirowa? jego za?og? przemow? o niepodleg?o?ci i obj?? stanowisko nowego przywódcy oddzia?u FOX. Uzbrojony w najnowsz? wersj? Metal Gear'a, Gene grozi wystrzeleniem g?owicy nuklearnej na teren Zwi?zku Radzieckiego w celu umocnienia politycznego stanowiska swojej wizji militarnego pa?stwa. Lecz dla wi?kszo?ci graczy na tej politycznej arenie, obecno?? Big Bossa na ?wie?o zdobytym terytorium Gene'a nie jest czystym zbiegiem okoliczno?ci..."

A jakby?cie nie wiedzieli o kim mowa, to ten gostek w berecie i p?aszczu z tego plakatu PO (w ?rodku):



Obrazek
Kojarzycie go z trailerów. A tak na marginesie to nosi on pod p?aszczem identyczny sneaking suit co Big Boss.

Swego czasu na blogu wspomina?em o obecno?ci Sokolova w PO. Jest to potwierdzone w jednej audycji Hidechan. Napisa?em wtedy ?e by? mo?e pojawi si? on w retrospekcjach, ale mam jeszcze inn? teori?...Co je?li oka?? si? ?e Sokolov prze?y? tortury Volgina? Nie widzieli?my jego ?mierci, ani tym bardziej jego zw?ok za? Volgin mówi: "Chyba nie ?yje", wi?c stu procentowej pewno?ci mie? nie mo?emy. Teraz Sololov by? mo?e zosta? przymuszony do budowy nowego Metal Gear'a. Co o tym my?licie? Prosz? Was wpiszcie si? na dole co my?licie o mo?liwo?ci przetrwania Sokolova na torturach Voligina. Zapraszam do dyskusji.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Old Snake » Wt lis 14, 06 23:38

Raczej ma?o prawdopodobne (moim zdaniem oczywi?cie) aby tak by?o (chocia? Pan K móg? sobie zostawi? jak?? furtke). Teraz nowy MG nazywa si? w ko?cu Metal Gear, a nie Shagohod. Sokolov chyba by nie pope?ni? tego samego b??du buduj?c now? maszyne zag?ady. No chyba ?e teraz jest z?y. Ja raczej bym stawia? na nowego twórce.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Następna strona

Powrót do ARCHIWUM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron