"Rozwa?my scenariusz wymagaj?cy bezpo?redniego po??czenie ludzkiego mózgu z implantowanymi nanorobotami. Demonstrowano wiele róznych technologii komunkacji w jednym b?d? drugim kierunku pomi?dzy mokrym analogowym ?wiatem neuronów oraz cyfrowym ?wiatem elektroniki. Jedna z takich technologii, tzw. neurotranzystor, pozwala na komunikacj? dwukierunkow?.
Je?eli neuron przewodzi, neuronowy tranzystor wykrywa taki impuls elektromagnetyczny, wi?c mamy komunkacje od tego neuronu do elektroniki. Mo?emy wywo?a? przewodzenie w neuronie lub powsztrzyma? go od przewodzenia.
Dla pe?nego zanurzenia w rzeczywisto?ci wirtualnej wy?lemy miliardy takich nanorobotów, aby zaj??y pozycje przy ka?dym w?óknie nerwowym przychodz?cym od naszych organów zmys?owych, Je?eli chcemy by? w realnej rzeczywisto?ci, b?d? tam siedzie? i nie robi? nic. Je?eli zapragniemy by? w rzeczywisto?ci wirtualnej, b?d? t?umi? sygna? przychodz?cy od prawdziwych zmys?ów i zast?pi? go sygna?em, który mamy odbiera? w wirtualnym ?wiecie.
Zgodnie z tym scenariuszem VR b?dzie pochodzi? z naszego wn?trza i b?dzie odtwarza? dzia?anie naszych zmys?ów, wizyta w witrynie b?dzie oznacza? wej?cie do ?rodowiska wirtualnego dzia?aj?cego na wszystkie nasze zmys?y: nie tylko pi?c podstawowych zmys?ów, lecz na uczucia, przyjemno?c seksualn? i poczucie humoru"
Przede wszystkim za?, fakt, i? sterowaliby?my Solidem, negatywnie wp?yn??by na nowatorskie podej?cie do narracji, które to Kojima z powodzeniem wprowadzi? w MGS2 (Raiden jako bohater kierowany przez gracza, Snake jako g?ówna posta? fabularna).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości