Saladin01 napisał(a):Aha, w node na początku gry już nie wpiszemy daty urodzin itp.
SALADYN napisał(a): Raczej znacznie wolniej, nawet te powiązane z fabułą które wyskakują podczas scenek.
Saladin01 napisał(a):A wiesz że ta blizna też mi się rzuciła w oczy?
Nie rozumiem czemu wprowadzanie danych jest tak utrudnione.
Ale to był jeden z kluczy do "rozwiązania" gry. Raiden nie istniał - był avatarem gracza. Stał się Raidenem, kiedy te blachy odrzucił. Taka alegoryczna przemiana.Solidny napisał(a):Mimo wszystko nie wiem skąd ta zmiana. Może w MGS2 było już zbyt wiele absurdu, żeby jeszcze gracze dokładali coś od siebie (blachy stuletniego Adolfa Hitlera z Ukrainy z grupą krwi 0 - uniwersalny dawca!).
twilite kid napisał(a):Ale to był jeden z kluczy do "rozwiązania" gry. Raiden nie istniał - był avatarem gracza. Stał się Raidenem, kiedy te blachy odrzucił. Taka alegoryczna przemiana.Solidny napisał(a):Mimo wszystko nie wiem skąd ta zmiana. Może w MGS2 było już zbyt wiele absurdu, żeby jeszcze gracze dokładali coś od siebie (blachy stuletniego Adolfa Hitlera z Ukrainy z grupą krwi 0 - uniwersalny dawca!).
Solidny napisał(a): W dodatku Fortune, kiedy zatrzymuje bohaterów na Arsenalu, jest cała we łzach (pokracznie trzymających się jej twarzy zresztą).
Solidny napisał(a):Generalnie większość błędów - mitów obalona.
Powrót do Metal Gear Solid HD Collection
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości