Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Kolekcja serii po liftingu; wrażenia, solucje, opisy zmian.

Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SaladinAI » Śr lis 23, 11 17:17

Wersja dla MGS 3 HD:

- nie ma pojedynków z bossami (Duel Mode, a nie tych w ogóle ;) )
- literówki w niektórych nazwach
- tekstury na twarzy Snake'a potrafią się skaszanić przy wyborze części kamuflaży na twarz:

Obrazek

- nie ma deszczu przy scenie The Sorrow:

Obrazek

- kolejny przykład graficznych błędów podczas leczenia oparzeń:

Obrazek


Czemu ja piszę tylko o negatywnych rzeczach?
Ostatnio edytowano So lut 04, 12 13:11 przez SaladinAI, łącznie edytowano 1 raz
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Pabian01 » So lis 26, 11 16:07

Ja tego nie rozumiem jak można zrobić literówki :/

Chwileczkę, czy w 0:52 BB nie budzi się po koszmarze Guy Savage ?
http://www.youtube.com/watch?v=jPx_P7QA ... r_embedded
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez SALADYN » So lis 26, 11 18:39

Ano rzeczywiście to jest ta scena tylko może ją inaczej wykorzystali.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » So lis 26, 11 19:11

zaczyna to wyglądać nie aż tak źle jak wyglądało na początku.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » N lis 27, 11 12:30

Misiu, to zwiastun sprzed siedmiu lat.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Faja » N lis 27, 11 12:35

i uj że sprzed 7 lat, dalej kopie zad, a wygląda rewelacyjnie
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gillian » N lis 27, 11 15:01

Faja napisał(a):i uj że sprzed 7 lat, dalej kopie zad
Chodzi o to, że pokazuje wycięte elementy.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Faja » N lis 27, 11 15:14

twilite kid napisał(a):
Faja napisał(a):i uj że sprzed 7 lat, dalej kopie zad
Chodzi o to, że pokazuje wycięte elementy.


nie popadajcie wszyscy w jakąś zbiorową histerię.
Czy na trailerze jest wycięta scena z koszmaru? NIE! Jest scena z przebudzenia, która w grze cały czas jest. Nie wiem więc o co tyle zachodu.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez SaladinAI » N lis 27, 11 15:20

Faja napisał(a):Jest scena z przebudzenia, która w grze cały czas jest.


Serio jest, skoro nie ma z czego się budzić?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Faja » N lis 27, 11 16:08

Saladin01 napisał(a):
Faja napisał(a):Jest scena z przebudzenia, która w grze cały czas jest.


Serio jest, skoro nie ma z czego się budzić?


budzi się i tyle, koniec tematu jak dla mnie, po czym? po spaniu to chyba normalne, ale Wy se musicie popłakać, jakby jeszcze było o co. Weźcie się opamiętajcie i nie urządzajcie lamentów, bo zachowujecie się jak dzieci, którym zabrano cukierka. Stare chłopy.

Idąc dalej waszym tokiem myślenia, to wszystko powinno mięć związek przyczynowo-skutkowy. Nie daje Ci spokoju kwestia, gdzie wcześniej był Ocelot Unit przed zaatakowaniem Snake'a? Ja na Twoim miejscu chyba bym oszalał z nerwów...
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Pn lis 28, 11 17:05

Dokładnie Faja. Zamienią i może się równie dobrze budzić z tego co przeżył po torturach. Jak wiadomo na końcu stracił przytomność.
Obrazek
Unfortunately, killing is just one of those things that gets easier the more you do it.
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Solidny » Cz lut 16, 12 18:04

Tak przy okazji, w mojej (europejskiej) wersji deszcz widać - niewyraźnie, ale jednak. Widać też mgiełkę pojawiającą się na postaciach, która miała wyglądać jak krople deszczu odbijające się od powierzchni ciała. Dopiero teraz na to zwróciłem uwagę, bo bez wyraźnego deszczu to się strasznie rzuca w oczy. Tak bywa kiedy gra wykorzystuje 100% ps2 - część efektów możliwa jest tylko przy tej jednej konfiguracji (niska rozdzielczość, aliasing itp). Zmarszczki Granina czy Sokolova wydawały mi się rewelacyjne, a jak spotkałem tego drugiego to się tylko skrzywiłem. W niskiej rozdzielczości zmarszczki wyglądały jak efekt oświetlenia (jak się nie przyjrzeć), a teraz są jak chamski rysunek kredką po teksturze. Niestety, przydałoby się więcej liftingu.
Również w tej wersji kamuflaż na twarz Stripes (tygrysie paski) jest w niższej rozdzielczości od pozostałych - w scenkach wygląda to tragicznie. Patcha jeszcze nie było.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez SALADYN » Pn mar 19, 12 00:18

Nie wiem czy można to uznać za błąd ale podczas pierwszej scenki z Ocelotem kamera w momencie gdy sierściuch okrąża Naked'a miała jakby to powiedzieć bardzo słabą płynność ruchu.
Poza tym potwierdzam że podczas scenki z zdradą The Boss nie widać kropel deszczu ale już na początku operacji Snake Eater z deszczem nie ma problemu poza tym pikseloza w wszystkich filmikach leczenia ran czy pożerania ryb i węży aż rani oczy.

PW też nie ustrzegł sie pewnych uchybień, najpoważniejszy z jakim sie spotkałem jest spory spadek framerate'u podczas ognistego ataku Rathalosa, jak do tego dochodzi nasz kontratak rakietami i jeszcze obserwujący tą scenę pruje akurat z karabinu maszynowego to mamy pokaz slajdów.
Nie pamiętam też jak to wyglądało w PW na PSP ale podczas prowadzenia ciągłego ostrzały z broni maszynowej trzęsie się cały obraz zamiast broni i postaci.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SALADYN » So mar 24, 12 01:35

Skończyłem MGS3HD i wygrzebałem kilka nowych błędów/niedopatrzeń/szczegółów, sporo tego więc wymienię po kolei:

-pisemka porozkładane tu i ówdzie w laboratorium Granina i Groznym Gradzie zostały pozmieniane na bardziej aktualne ale dwa bądź trzy ze starych czasopism sie ostały przy czym one nie zaliczyły liftingu do HD, piksele walą po oczach aż miło
-przejścia w HD nie doświadczyły też niektóre filmiki wyświetlane z postarzałym filtrem, taki debriefing Evy gdzie wyraźnie widać słabą jakość w momencie kiedy The Boss odrzuca swój płaszcz
-podczas rozmowy przez Codec przeszedłem do XMB odebrać wiadomość a w tym czasie tekst prowadzonej rozmowy wyświetlany na dole przeskoczył o kilka zdań do przodu
-modele postaci Nakeda i Evy mają dziury w teksturach, u Snake widać dwie minimalne i ciężkie do zauważenia dziurki na obu policzkach za to Eva ma w miejscu łączenia szyi i podbródka sporą szczelinę która sprawia że dziewczę wygląda jakby nosiła gumową maskę, co najciekawsze dziura jest lepiej widoczna gdy Eva pojawia się jako Tatyana
-podczas walki z The Boss nie mogłem przejść do swobodnej kamery zza pleców mimo tego że w opcjach był aktywowany właśnie ten widok, wciskanie R3 nic nie dawało
-sama walka z The Boss cierpiała na ciągłe spadki Framerate'u a nie pamiętam żeby mi coś przycinało w oryginale
-wino które Eva z Naked'em rozlali podczas swoich harców nie zostawia plam na dywanie, co prawda nie przyjrzałem sie dokładnie ale jestem prawie pewien tego błędu
-po ostatniej scenie gdy na ekranie pojawia się skrócony timeline gra automatycznie przełącza obraz z panscan na letterbox
-duchy The Boss i The Sorrow które widzimy w jednej z sekretnych scen mają pomieszane tekstury, The Sorrow nie jestem pewien ale The Boss na bank ma ostre pomarańczowe włosy i brwi
-po skończonej sekwencji z niańczeniem Evy w scence gdzie widać WIG'a w tle tekstury jeziora i pomostu dostały niezłego wariata i zaczęły skakać
-mundur Ocelota szarpany wiatrem podczas scen w Wig'u ma bardzo nienaturalne ruchy zwłaszcza w spowolnieniu gdy Eva rzuca Snake'owi Colta, w oryginale nie rzucało mi się to w oczy

Na razie tyle pierdół, przy dobijaniu do platyny może coś jeszcze wyłapię.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Solidny » Cz mar 29, 12 00:01

Kamera w walce z The Boss była taka sama w Subsistence. Zwyczajnie śledzi ją, niezależnie od ustawienia.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez kALWa888 » Cz mar 29, 12 15:51

No pamiętam, że wkurzyłem się trochę wtedy. Albo raczej zawiodłem, że w tej ładnej lokacji nie można się swobodnie rozglądać i jest tylko jedno ustawienie kamery - to klasyczne.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez shalashaska » Pt kwi 06, 12 16:22

SALADYN ale może nawet i dobrze ze pozostało kilka nie zmienionych czasopism, ktoś kto nie grał wcześniej na PS2 będzie miał możliwość zobaczyć jak MY to widzieliśmy. Moze to jest celowe?
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Postprzez SALADYN » Pt kwi 06, 12 17:36

Ale co im szkodziło zrobić nowy model starego czasopisma bo tak to sie gryzie gdy te stare leżą obok tych nowych, zresztą to jest szczegół na który mało kto zwróci uwagę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez kALWa888 » Pt kwi 06, 12 21:22

No zgadzam sie z SALem. Ta cała kolekcja HD wygląda tak jakby nie włożyli w nią tyle pracy ile trzeba.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez SALADYN » So kwi 07, 12 07:57

Pracy w to wydanie włożyli w sam raz ale nie zwrócili uwagi na szczegóły a one aż tak bardzo nie przeszkadzają zwłaszcza osobom które wcześniej nie miały styczności z tymi grami.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » So kwi 07, 12 10:25

A rozmazane napisy na kartonach w dwójce to też HD nie przypomina chyba że się nie znam.

W Peace Walkerze sporo napisów na ścianach i bilbordach miało być czytelnych a wyglądają tak jakby ktoś błotem rzucał.

Gwoli ścisłości:

- MGS 2&3 robiło BP Games

- Peace Walker tylko KP
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SaladinAI » Śr lip 11, 12 17:28

Co to za napis na cygarze w intrze?

Na X0 gardełko podrzynamy "Y" (odpowiednik trójkąta) a interogację prowadzimy lewym analogiem. Tak dla jasności więc nie trzeba się bawić naciskiem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SaladinAI » Pt sie 10, 12 12:13

W stróżówce przed biurem Granina leży magazyn Xbox 360. Zakładam że na PS 3 leży odpowiednik dla tej konsoli.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SALADYN » Pt sie 10, 12 17:39

Ano kilka zmieniono ale ich tematyka jest odpowiednia do konsoli.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SaladinAI » Cz sie 16, 12 16:40

Część plakatów jest co najmniej dziwna. Wyglądają tak jakby je ktoś zrobił za pomocą farby. Nie wiem czy tak było w oryginale. Albo im tego HD nie starczyło :)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez SaladinAI » So paź 06, 12 11:06

Sprawdziłem sobie, Snake nie budzi się z koszmaru po zaśnięciu w celi, bo naturalnie na ma z czego się budzić. To tak dla pewności.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez Johny Sasaki » N maja 05, 13 20:11

Mam problem.
Walka z The End - na poczatku Spider Camo i wycieczka do domku pod skarpa, na ktorej czeka dziad zeby podlozyc TNT, potem przez Sokrovenno North do South - po gorce, zeby sie dostac do miejsca gdzie lezy - ihui, zawsze mmie slyszy mimo, ze sie skradam - czy w pierwszym miejscu gdzie czeka na Sneja nie ma mozliwosci go zajsc od tylu?

MetallicaSnake wlasnie ten sposob w swoim nagraniu pokazywal, z tym, ze w Snake Eater na PS2 - cos zmienione zostalo w tym temacie, czy to ja jak sierota chodze?

I druga sprawa - czy w salszym ciagu dziala patent z noszeniem granatow, zeby krokow nie bylo slychac?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez Solidny » N maja 05, 13 21:30

A używasz strzałek do chodzenia? Jeśli tak, a mimo to Cię słyszy, to jest szansa że wlazłeś w jakieś ptactwo w trawie, które narobiło hałasu za Ciebie.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez Johny Sasaki » N maja 05, 13 21:36

Nie, analogiem lekko wcisnietym sie orzemieszczalem. Ptactwa tam nie ma.
D-padem musze?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Re: Sekrety, błędy - co zmieniono w MGS 3 HD?[Spoilery!]

Postprzez Wombat » N maja 05, 13 21:46

Johny Sasaki napisał(a):Nie, analogiem lekko wcisnietym sie orzemieszczalem. Ptactwa tam nie ma.
D-padem musze?

Jeśli analogiem to The End Cie usłyszy, trzeba używać krzyżaka.
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid HD Collection

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron