Wykrycie - czy gra zawsze jest "zapisuje"?

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Wykrycie - czy gra zawsze jest "zapisuje"?

Postprzez Hidden » So wrz 12, 15 19:42

Cześć,
zastnawia mnie jedna kwestia.

Kod: Zaznacz cały
Gramy jedną z main missions, obojętnie jaką.
Wykryją nas.
Szybki rage quit alt+f4, wyłączeniem konsoli, jakkolwiek.
Włączenie gry, wczytanie, granie dalej. Perfect stealth.
Podsumowanie misji - jeden alarm i na dodatek jeden retry.


Miałem tak kilkukrotnie.
Czy jedynym wyjściem jest całkowity reset misji? Jak wszyscy pamiętamy, w MGS4 w dół szybkie wyjścia (L1+L2+R1+R2+Select+Start) robiło się nieustannie, by mieć zachowane no kills i no alarms. W TPP nie ma takiej możliwości, gra zapisuje każdy nasz błąd, nawet jeżeli po nim nie dobijemy do checkpointu?
Avatar użytkownika
Hidden
Red Blaster
 
Posty: 79
Dołączył(a): Pn sie 04, 08 13:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Wykrycie - czy gra zawsze jest "zapisuje"?

Postprzez SALADYN » So wrz 12, 15 19:47

Dokładnie, jedyne wyjście to restart całej misji lub zgon. Śmierć nie jest liczona jako restart, chociaż nie wiem czy to się tyczy tylko jak nas ubiją czy też w przypadku samobójstwa. Spróbuj i daj znać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53


Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron