Fox Engine

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Fox Engine

Postprzez gnysek » N wrz 28, 14 14:29

W odniesieniu do MGS4, wydaje mi się, ze może właśnie się nie zmieścić. Chyba, ze przez to, że wszystko jest w Afganistanie i jest powtarzalność tekstur się jednak zmieści (może stąd też taki wybór...).
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Fox Engine

Postprzez Faja » N wrz 28, 14 14:30

Jak wszystko jak ostatnio pokazywali Afrykę
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Fox Engine

Postprzez Gillian » N wrz 28, 14 16:14

Kyokushinman napisał(a):Na X360 przy takiej grafie jak w MGS5:GZ to minimum 2 płyty plus jakaś gruba instalacja tekstur na dysk około 10 GB.

GTA 5 nie miało aż tak wyjebanej grafy jak GZ.

Nikt nie widzial TPP na oldgeny. Moze to wygladac bardzo zle. GTAV to najwieksze osiagniecie technologiczne na poprzedniej generacji. Kojima raczej nie ma startu do Rockstar pod tym wzgledem.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Fox Engine

Postprzez gnysek » N wrz 28, 14 20:38

Faja napisał(a):Jak wszystko jak ostatnio pokazywali Afrykę

Ok, ale tekstur za dużo to tam nie było tak szczerze... podłoże i skały identyczne, tylko te drzewa to coś nowego. Może więc właśnie to jest sposób na zmieszczenie się na płycie. Bo jak znam życie, to będzie pełno scenek z dialogami i kaset, które też trzeba gdzieś upchnąć, a w końcu to Kojima więc da w 5.1 (chyba, że na Xboxie własnie nie).

Wersja na old-geny może faktycznie wyglądać słabo, ja się w ogóle dziwię, że z niej nie zrezygnowano, ale rozumiem, że Fox Engine działa na nich na tyle dobrze, ze szkoda się teraz wycofać, skoro jest okazja zarobić kasę.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Fox Engine

Postprzez Gillian » N wrz 28, 14 20:51

A po co komu kasety w 5.1? Przesadzasz...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Fox Engine

Postprzez uci » Pn wrz 29, 14 03:26

gnysek przelicz sobie ilosc old i next genow i zrozumiesz czemu taki tytul jak MGSV musial wyjsc na obie generacje ;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Fox Engine

Postprzez Kyokushinman » Pt paź 03, 14 23:33

Gillian napisał(a):
Kyokushinman napisał(a):Na X360 przy takiej grafie jak w MGS5:GZ to minimum 2 płyty plus jakaś gruba instalacja tekstur na dysk około 10 GB.

GTA 5 nie miało aż tak wyjebanej grafy jak GZ.

Nikt nie widzial TPP na oldgeny. Moze to wygladac bardzo zle. GTAV to najwieksze osiagniecie technologiczne na poprzedniej generacji. Kojima raczej nie ma startu do Rockstar pod tym wzgledem.

Raczej gorzej niż GZ który niszczy graficznie niemal wszystkie gry na past genach wyglądac gorzej nie będzie. Może co najwyżej animacja nie wyrabiać, ale tutaj bardziej się boje o PS3 niż o X360. Aby było jasne MGS:TPP to dla mnie oprawa past genowa i to widać dosłownie wszędzie. Na domiar złego gdzieniegdzie tekstury błota wyglądają lepiej X360 no i past genowa noc w GZ kosi ten półmrok z next genów :) .

gnysek napisał(a):
Faja napisał(a):Jak wszystko jak ostatnio pokazywali Afrykę

Wersja na old-geny może faktycznie wyglądać słabo, ja się w ogóle dziwię, że z niej nie zrezygnowano, ale rozumiem, że Fox Engine działa na nich na tyle dobrze, ze szkoda się teraz wycofać, skoro jest okazja zarobić kasę.


Nie zrezygnowano także z tego powodu ponieważ MGS 5 powstaje 5 lat a wiadomo ze w tym czasie myślano tylko i wyłącznie o tytule pod PS3 i Xboxa 360 a nie jakies tam next geny :!
Avatar użytkownika
Kyokushinman
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): So kwi 12, 14 23:17

Fox Engine

Postprzez Gillian » Pt paź 03, 14 23:36

Bez jaj. GZ jest ladne, ale nic nie niszczy.
A na next genach wszystko inne niszczy GZ
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Fox Engine

Postprzez Kyokushinman » Pt paź 03, 14 23:52

Dla mnie GZ na X360 to pewnie w top 5 past genów by się znalazl pod względem oprawy wizualnej, nawet The Last of Us na mnie takiego wrażenia nie robi jak wlasnie najnowszy MGS. Pewnie to kwesta gustu i ustawień tv, ale w to już nie wnikam.
Avatar użytkownika
Kyokushinman
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): So kwi 12, 14 23:17

Re: Fox Engine

Postprzez SaladinAI » Wt gru 09, 14 16:45

Kojima pokazał to:

Obrazek

A potem ktoś zrobił porównanie kadru z trailera:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Fox Engine

Postprzez SALADYN » Wt gru 09, 14 17:48

OMG donwgrade, jak mogli, trza bojkotować, #olaćfantompejn
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Fox Engine

Postprzez ArecaS » Wt gru 09, 14 18:38

No ale jeśli tam faktycznie jest downgrade, to trochę fail, nie?
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Fox Engine

Postprzez Bizon » Wt gru 09, 14 18:43

ArecaS napisał(a):No ale jeśli tam faktycznie jest downgrade, to trochę fail, nie?

Ja widzę zmianę filtra graficznego i elementów otoczenia - ciężko po takim off-screenie powiedzieć czy grafika została pogorszona.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Re: Fox Engine

Postprzez SALADYN » Wt gru 09, 14 18:50

ArecaS napisał(a):No ale jeśli tam faktycznie jest downgrade, to trochę fail, nie?

Dla mnie nie, to już jest norma i tak po prawdzie wisi mi to bo wiadomo że pierwsze reveal zawsze są robione tak żeby się wszyscy zachwycali. Po prostu podchodzić na chłodno i nie zakładać niczego z góry.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Fox Engine

Postprzez ArecaS » Wt gru 09, 14 18:56

Ja też nie widzę wyraźnie co tam jest. Widzę tylko, że nie wygląda lepiej. Natomiast po takich gdyby to dotyczyło każdej innej gry, to już by była gównoburza. Just sayin'.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Fox Engine

Postprzez Solidny » Wt gru 09, 14 19:01

Wy tak na poważnie z tym downgradem? Przecież na tym gówno widać.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Fox Engine

Postprzez Zancudo » Wt gru 09, 14 19:04

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:24 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Fox Engine

Postprzez ArecaS » Wt gru 09, 14 19:08

Też nie twierdzę, że downgrade. Gówno widać, ale ewidentnie jest coś innego. Gdyby miało być gorzej, to IMO mo cny fail, biorąc pod uwagę, że grafika i ogólna niesamowitość Fox Engine miały być niby jednymi z głównych atutów.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Fox Engine

Postprzez Zancudo » Wt gru 09, 14 19:13

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:24 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Fox Engine

Postprzez Solidny » Wt gru 09, 14 21:35

A może Koji znowu walnął marną fotkę z fioletowym filtrem :P

Głównym atuem silnika miał być otwarty świat, Kojima nawet ostrzegał, że ucierpią na tym detale.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Fox Engine

Postprzez Osvelot » Wt gru 09, 14 21:42

No już bez jaj, do cholery jasnej, to tylko zdjęcie screena w niskiej jakości.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Fox Engine

Postprzez Zancudo » Wt gru 09, 14 21:53

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:23 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Fox Engine

Postprzez Osvelot » Wt gru 09, 14 22:04

-___-

No tak, tego nie neguję. Ale wydawało mi się, że łatwe przełączanie noc/dzień w Fox Engine pokazywane na każdym kroku znane już jest od dawna :|
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Fox Engine

Postprzez Zancudo » Wt gru 09, 14 22:13

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:23 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Fox Engine

Postprzez Pabian01 » Wt gru 09, 14 22:15

I to się nazywa rewolucja...
Będziemy mogli Ishmaelem gasić i zapalać światło w pokoju BB :)
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Fox Engine

Postprzez Osvelot » Wt gru 09, 14 22:17

No, była. Bawią się z oświetleniem. Bo mogą. Nie da rady z tego obrazka wywnioskować nic związanego ani z jakością grafiki, ani z fabułą.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Fox Engine

Postprzez Bizon » Wt gru 09, 14 22:43

I'm afraid it's been... like two years since that trailer guys? ;)
Oczywiście, że estetycznie gra mogła się zmienić. Tak jak ktoś wspominał tutaj - MGS4 też niby działał na swoim silniku w trakcie pierwszej prezentacji. Dla przypomnienia https://www.youtube.com/watch?v=JGX8DBCIu-s.
Bardzo podobna scena z MK.II znalazła się 3 lata potem w pełnej grze - tylko, że oczywiście bo pogorszeniu jakości modeli, zmianie filtra itp. Więc tak - MGSy zmieniają się bardzo wyraźnie w trakcie produkcji. Ale czy to oznacza, że będziemy mieć graficzny downgrade? Może lekki - tak jak w przypadku Ground Zeroes, które również nie wygląda aż tak dobrze jak na pierwszej oficjalnej prezentacji . Serio, nie spinajmy się aż tak.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Re: Fox Engine

Postprzez Zancudo » Wt gru 09, 14 22:51

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 15:23 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Fox Engine

Postprzez Osvelot » Wt gru 09, 14 23:10

Hm... aż mi się przypomniały zgniłe penisy :x
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Fox Engine

Postprzez gnysek » Śr gru 10, 14 21:27

Moim zdaniem na tym nowym screenie jest więcej drobnych obiektów i do tego ściany z cegieł - także nie wiem gdzie tu downgrade...
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron