Restart misji generuje bugi i paradoxy

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Restart misji generuje bugi i paradoxy

Postprzez blakrajder » So wrz 12, 15 16:16

Nie polecam restartowania lub wczytania checkpointu w trakcie którejkolwiek misji głownego wątku. Powoduje to pewne problemy, które uniemożliwią wam zaliczenie gry na 100%.
Jakie problemy? Ano takie:

Znikające blueprinty:
Zacznij misję w której nie zebrałeś blueprinta, zbierz blueprint, wybierz restart mission albo wczytaj checkpoint.
W tym momencie gra na mapie ma zarejestrowane, że blueprint jest zebrany, jednak w idroidzie go nie uświadczysz a na liście misji patrząc na jej detale, można zauważyć, że blueprint wciąż nie jest znaleziony.
Restart gry nic nie pomaga. Sprawdzone na PS3 i na PC.

Fulton farming:
Zacznij misję, złap paru żołnierzy Fultonem (najlepiej jakichś charakterystycznych jak interpretator Afrikaans z misji 14 albo główny cel z tej samej misji).
Po ich zebraniu wybieramy restart mission albo checkpoint.
Otwieramy idroid i widzimy ludzi, których nie powinniśmy mieć, bo w końcu wybraliśmy restart i postęp gry powinien się cofnąć do ostatniego zapisu.
W ten sposób można farmić w nieskończoność i w bardzo krótkim czasie mieć żolnierzy o najlepszych statystykach.
Również sprawdzone na PS3 i PC.

Co o tym sądzicie? Mnie to strasznie zniechęciło do gry (po ponad 50h gry którą chcesz zrobić na 100%[full stealth, no kills, więc często i gęsto restartuję całą misję] dowiadujesz się, że 100% jest dla ciebie nieosiągalne, bo przedmioty do tego potrzebne zostały wchłonięte przez jeden restart).
"Utnij język by poskromić mowę, zanim język utnie ci głowę."
Avatar użytkownika
blakrajder
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 23:09
Lokalizacja: Glwice

Re: Restart misji generuje bugi i paradoxy

Postprzez SALADYN » So wrz 12, 15 17:43

Wszystko przez auto save wyskakujący co jakiś czas. Przez restartowanie nie można np odzyskać wydanej w trakcie misji kasy czy zniszczonych pojazdów. Z blueprint'ami to dziwne masz doświadczenie, u mnie dotad wszystko się zapisywało, nawet dodatkowe cele misji które po restarcie powinno się powtarzać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Restart misji generuje bugi i paradoxy

Postprzez blakrajder » So wrz 12, 15 18:18

Może i dziwne, ale nie jestem odosobniony. Wiele osób spotkało się z problemem blueprintów, wystarczy spojrzeć na forum steam albo na reddicie (r/metalgearsolid).
Fajnie by było, jak by ktoś to sprawdził blueprint bug w kolejności jaką opisałem. U mnie udało się to powtórzyć na tak na konsoli jak i na pc. Ale jak wiadomo, inne konsole, inne konfiguracje pc, to i wynik wyjściowy może być inny.
"Utnij język by poskromić mowę, zanim język utnie ci głowę."
Avatar użytkownika
blakrajder
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 23:09
Lokalizacja: Glwice


Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość