Metal Gear Online (MGO3)

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Wt paź 06, 15 16:00

Ja już kilka meczy rozegrałem, multi jak multi. Liczy się celne oko, sporo szczęścia i domieszka znajomości plansz. Kto grał trochę w multi PW ten wie czego się spodziewać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Curtis » Wt paź 06, 15 16:05

Za długo grałem w Counter Strike'a i celowanie na padzie przy dynamicznej rozgrywce wieloosobowej mi nie leży :D
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Faja » Wt paź 06, 15 17:19

U mnie nic nie dziala. Nie moge dolaczyc automatycznie do meczu. Jak wyszukuje mecze to nie moge sie do zadnego podpiac. Jak zrobie swojego to nikt nie dolacza. Do dupy. Jutro sprawdze jesio raz z rana, jak nie bedzie dzialac to trza bedzie wymienic na BB wreszcie
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Szini50 » Wt paź 06, 15 18:51

Ok zagrałem we wszystkie tryby dwa razy i narazie bardzo mi się podoba super, mam pytanko ktoś już ogarnął jak się Ocelota i Venoma odblokowuje? Poprostu gdy się lvl wbija czy trzeba mieć jakieś kryteria spełnione?
Szini50
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): N wrz 13, 15 12:19

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Wt paź 06, 15 19:43

Ja pograłem trochę na PS3, masa noobów, już przy drugiej grze byłem najlepszy i jako jedyny trzymałem się sensownie celów misji i nie biegałem jak spuszczony ze smyczy pies. Fajne to, ale mało map. Z kolei bardzo zwiesza, rozłącza itd - gorzej jak FOB. Na razie za mało grałem, żeby dobrze ocenić - ale potencjał jest.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gac666 » Wt paź 06, 15 21:25

Osvelot napisał(a):Obadałem update - przynajmniej jego offline'ową część.

Bronie są jakie są. Nie testowałem jeszcze, bo się robią. Nie wiem nawet, czy inaczej wyglądają i czy nie dało się ich złożyć wcześniej samemu przy użyciu customize weapon (wtedy tylko i wyłącznie zyskałyby FOBy, gdzie ochroniarzom nie możemy modować broni). Za to wszystkie itemy poziomu 6-7 to tylko usprawnienia typu albo "longer duration" albo "more carrying ammo", nic więcej.

Ma być więcej dozwolonych materiałów i GMP, ale to chyba dotyczy jakiejś puli online, bo nic jeszcze nie było jak sprawdzałem, cap na 5 milionów jak był tak jest. Materiały też nie więcej niż 200k, po staremu. Gra mnie informowała przy uruchamianiu, że jeszcze jest maintenance i nie mam dostępu do onlajnowej puli kasy - wtedy myślałem, że coś niedoczytałem, ale chyba faktycznie będzie coś takiego, jak sałata trzymana w FOBach i do tego się sprowadzi "podwyższenie limitu". Co do materiałów online - cóż, nie wiem czy do tej pory miały capa, a nie wiem czy jest sens, żeby istniało coś takiego, jak "pula online materiałów offline". Zobaczymy. Mówiąc "zobaczymy", mam na myśli "zobaczymy, na ile ten update to nic ciekawego". Bo póki co wygląda to marnie, cała nadzieja w tym, że do FOB wprowadzą coś ciekawego.

Aha - ziomeczki w internetach twierdzą, że zaczęli spotykać w misjach / side-opsach żołnierzy o statsach S+ i wyżej, którzy do tej pory byli dostępni tylko jako nagroda za infiltrację jakiegoś przegiętego zajebistego FOBa (chyba), albo jako nagroda za progress przy końcu gry. I znowuż nie wiadomo, czy to wypuszczenie do dziczy wysokorangowych żołnierzy, czy ulepszenie skilla "boaster". Póki co spotkane przypadki miały tego skilla, a zdania są podzielone - jedni twierdzą, że łapali tych boasterów z S+, a potem okazywali się "tylko" S. Inni twierdzą, że skoro widzisz, że kolo ma skilla boaster, to znaczy że przejrzałeś go na wylot i widzisz jego prawdziwe staty. Że ponoć tak działa ostatni poziom analyzera.

Aha - napis "CHECKPOINT" jest teraz dużą czcionką, żebyś widział lepiej, ślepy graczu, kiedy możesz resetować misję w trakcie farmienia materiałów czy ki хуй.

No i ogólnie odnoszę wrażenie, że te paręnaście minut co pograłem to dziwnie mi przyjmowało żołnierzy - niby mam pełną bazę i jestem już w trybie "albo nie przyjmuję, albo Miller wyrzuca kogoś słabego ze starej ekipy". Ale wydaje mi się, że kilku ewidentnie fultoniętnych żołnierzy S mi się nie pojawiło w bazie, a S-ów mi jeszcze nie odfiltrowują. Może fixną to wraz z końcem maintenance'a.

Co jeszcze? W sumie nic. Jestem ciekaw tych alternatywnych FOBów - zalatuje jakimś singleplayerowym wariantem, że niby nie najeżdżasz kogoś, tylko komputr i nie musisz się obawiać rewanżu. Ale chyba się nie zorientowali, że to jedyne co dodawało trudności temu trybowi to potencjalna zemsta ze strony drugiego gracza. Raz, że nie chcę wbić jakiemuś mocarzowi do bazy rozwiniętej na maxa, bo pewnie siedzi non-stop i jak wpadnie na obronę to będzie po mnie. Dwa, że nie pobiegnę full nuclear zabijając każdego, bo to jest najzwyklejsze w świecie podkurwianie drugiego człowieka i może się skończyć upierdliwościami w moim kierunku. A tak? Biorę ten nowy granatnik poziomu 7-go i koszę typów jak leci, misja wykonana - gratulacje, Macieju.

Najważniejsze na koniec - de facto cały update to naganiacz na wydawanie MB coinsów. Dodali sporo możliwości wydawania kasy w grze poprzez mikropłatności, stwarzając równocześnie nowe zapotrzebowanie na ich wykorzystanie - każdy kto myślał, że śpi na kontenerach pełnych diamentów, może się nieźle rozczarować. Jedna broń wymaga 20 000 Precious Metals. Czyli 20 milionów GMP, pozdro.Chcesz mieć święty spokój od inwazji? Płać. Chcesz szybko mieć dużo surowców? Płać. Chcesz ominąć absurdalne czasy oczekiwania? Płać.

BLEH.

EDIT: Lista wszystkiego co update dodał do developmentu:
Submachine Guns
Ze'ev 6 (1019100 GMP, R&D Lv 59, 10000 Precious Metal)

Shotguns
S1000 Air-S 7 (1430800 GMP, R&D Lv 71, 8000 Fuel Resources, 6000 Precious Metal, Gunsmith (Shotguns) Skill)
Bullhorn SG 7 (1226400 GMP, R&D Lv 67, 6000 Precious Metal)

Grenade Launchers
DGL 103-LB 7 (1303800 GMP, R&D Lv 63, 30000 Minor Metal)
Hail MGR-4 7 (1681000 GMP, R&D Lv 65, 15000 Precious Metal)

Sniper Rifles
AM MRS-71 Rifle 7 (1568000 GMP, R&D Lv 71, 20000 Precious Metal)

Machine Guns
ALM 48 7 (1946500 GMP, R&D Lv 70, 20000 Precious Metal)

Placed Weapons
ATB-Mine 6 (830000 GMP, R&D Lv 60, 20000 Biological Material, 12000 Minor Metal)
EMN-Mine 6 (1050000 GMP, R&D Lv 62, 20000 Biological Material, 6000 Precious Metal)

Items
Acceleramin 7 (1040000 GMP, Combat Lv 65, Medical Lv 65, 100 Tarragon, 100 Haoma)
Parasite (Mist) 6 (830000 GMP, Medical Lv 59, 12 Mist Parasites, 30000 Biological Material)
Parasite (Camouflage) 6 (850000 GMP, Medical Lv 61, 12 Camouflage Parasites, 30000 Biological Material)
Parasite (Armor) 6 (870000 GMP, Medical Lv 63, 12 Armor Parasites, 30000 Biological Material)

Uniforms
Parasite Suit 6 (1030000 GMP, R&D Lv 65, Medical Lv 65, 50000 Biological Material)

D-Walker Armament
Flamethrower 6 (550000 GMP, R&D Lv 57, 10000 Fuel Resources, 20000 Common Metal)
H-Discharger 6 (810000 GMP, R&D Lv 58, Security Lv 45, 3000 Minor Metal, 7200 Common Metal)
F-Ballista 6 (870000 GMP, R&D Lv 63, Support Lv 63, 2000 Precious Metal, 3000 Minor Metal)



Są jeszcze takie drobne zmiany jak np. staff assignment albo wyszarzanie misji jeśli nie mamy już oddziałów do rozdysponowania. Ogólnie zmiany spoko, kudos dla Konami że to wspiera.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Wt paź 06, 15 21:59

Usprawnienia w interfejsie są chyba z tego wszystkiego najbardziej pozytywne i nieskażone pazernością. Przyznaję, poprawili UI i to całkiem spoko.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Wt paź 06, 15 22:56

Loadingi też wydają się krótsze.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Śr paź 07, 15 08:44

SALADYN napisał(a):Loadingi też wydają się krótsze.

Serio? U siebie nie zauważyłem. Hmmm... sprawdź czy ci nie ubyło MB coins, może nieświadomie wykupiłeś usługę B^)
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Śr paź 07, 15 08:46

Wczoraj grałem zdecydowanie dłużej i wciąga, szczególnie jak się dorwie ogarniętą ekipę - każdy tryb fajny, ale jak ktoś w bounty hunter robi 99 ticketów, to już potrafi znużyć. Nie ma to jak świetna akcja uratowania towarzysza, który gra Ocelotem, i usłyszeć od niego "You're pretty good" :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Śr paź 07, 15 08:49

Noice. No na pecetach trzeba jeszcze czekać trzy miechy, ale przynajmniej do tego czasu konsolowcy skończą beta-testing :D

Słyszałem, że Walker Gear jest przekoksowany w MGO3.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Śr paź 07, 15 09:38

CONSOLE MASTER RACE!!1!!1

No trochę może jest, ale jakoś mega tego nie odczułem. No i jak się go już wysadzi to się nie respawnuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Śr paź 07, 15 09:39

A jak tam community, ludzie już latają w złotych gaciach kupionych za prawdziwą kasę? Czy rak już toczy ten organizm?
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Śr paź 07, 15 09:43

Jedynie co to gra randomowo wybiera 1 gracza na Ocelota i jednego na Sneja. Żadnych złotych gaci na razie nie widziałem i nie odczułem, żeby płacący mieli lepiej. Także albo rak jest niewykrywalny, albo jeszcze się nim mgo3 nie zaraziło.

EDIT Aha, ale już jakiś debil biegał w czapce Metal Gear REXa czy innego Sahelanthropusa
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Faja » Śr paź 07, 15 09:47

Walker Gear jest przekoksowany o ile nie zajdziesz go od tyłu
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Śr paź 07, 15 09:53

O, dokładnie. A jako że gram infiltratorem, to stealth camo + CQC i Walker Gear załatwiony.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Śr paź 07, 15 13:58

Walker Gear to konkretna maszyna do trzepania fragów ale też ma swoje wady. Jak już wyżej napisano jeśli ktoś ci wyjdzie na plecy to dzięki CQC szybko cie zdejmie z rumaka, zwłaszcza że walka wręcz jest przegięta. Działko szybko się przegrzewa więc do krycia ogniem bardziej nadaje się żołnierz z KM, poza tym wystarczy półtora magazynka i Walker Gear eksploduje.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez solidnys » Śr paź 07, 15 15:23

wystarczy rzucić stuna i pilot leży, molotova pod nogi działa podobnie
Obrazek
Avatar użytkownika
solidnys
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt wrz 15, 15 09:34

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Śr paź 07, 15 21:05

Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Śr paź 07, 15 22:47

No właśnie, to nawet chyba nie był lag.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Curtis » Cz paź 08, 15 02:47

A powiedzcie mi czy jakieś fajne nutki przygrywają w tym MGO ? Bo w poprzednim czyli MGO 2 kilka cukierasów było typu Calling to the night w wersji instrumentalnej.
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez solidnys » Cz paź 08, 15 07:06

Panie jeżeli chodzi o muzykę w mgo to jest uber! masz sety z każdego mgsa (tak nawet 8bitowe szlagiery i rising na dokladke), podobała Ci się muza z poprzednich mgo- tutaj też ja znajdziesz :)
Multi bardzo mi się podoba, zwłaszcza tryb cloack and dagger, gram ze znajomymi i emocje są na każdej mapie. A jeśli już o mapach, zmiana pory dnia sprawia że poznajemy mapy z nowej strony :)
Obrazek
Avatar użytkownika
solidnys
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt wrz 15, 15 09:34

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Cz paź 08, 15 07:43

Osvelot napisał(a):Śmiechłem z CQC:

http://i.imgur.com/NmMiuJ6.gifv


Tak to właśnie wygląda. Non stop.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Curtis » Cz paź 08, 15 13:05

solidnys napisał(a):Panie jeżeli chodzi o muzykę w mgo to jest uber! masz sety z każdego mgsa (tak nawet 8bitowe szlagiery i rising na dokladke), podobała Ci się muza z poprzednich mgo- tutaj też ja znajdziesz :)
Multi bardzo mi się podoba, zwłaszcza tryb cloack and dagger, gram ze znajomymi i emocje są na każdej mapie. A jeśli już o mapach, zmiana pory dnia sprawia że poznajemy mapy z nowej strony :)



A jakieś dobre kawałeczki z samego MGS V są ? Mam na myśli jakieś wariacje na temat Return czy Quiet theme. Bo ten oficjalny ost to trochę bieda i większości utworów który wryły mi się w musk nie ma :/
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Aszyn » Cz paź 08, 15 13:20

Faja napisał(a):U mnie nic nie dziala. Nie moge dolaczyc automatycznie do meczu. Jak wyszukuje mecze to nie moge sie do zadnego podpiac. Jak zrobie swojego to nikt nie dolacza. Do dupy. Jutro sprawdze jesio raz z rana, jak nie bedzie dzialac to trza bedzie wymienic na BB wreszcie


Miałem to samo i włączyłem wyszukiwanie meczy w których nie ma passworda, nie ma superbohaterów i wybrałem tryb i do wszystkiego co się wyświetliło mogłem połączyć. Potem mi już działał automatch...
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Zancudo » Cz paź 08, 15 14:17

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:32 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Crusher » Cz paź 08, 15 14:29

Z randomami się nie da grać więc jak ktoś chcę zrobić serwer i pograć to ja się pisze. Gram na PS3. PSN: CRusheR_PL
Avatar użytkownika
Crusher
Vamp
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pt maja 16, 08 14:24
Lokalizacja: Gdynia

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SzczwanyGapa » Cz paź 08, 15 15:17

Tak się przyzwyczaiłem do mapy na tablecie, że nie umiem grać w MGO.
Szkoda, że wróciło irytujące QTE z PW, czyli machanie analogiem i mashowanie trójkąta, żeby się "ocucić".
Obrazek
Mój kanał Obrazek
Avatar użytkownika
SzczwanyGapa
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): N paź 04, 15 21:18
Gram: w każdej wolnej chwili
Czytam: mniej niż kiedyś :(

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez OnE » Cz paź 08, 15 19:23

Nie wiem jak Wy, ale ja grając na PS4 jestem głównie dołączany do gier z Azjatami czasami jakieś Amerykańce. Jak chce wybrać gdzie dołączyć przez własny wybór po lewej stronie chyba jest wyznacznik co do ping'u, a tam też jak trafi się jedna kreska to cud. Powinni zmienić odrobinkę ten cały match-making, bo gra się poza paroma niedogonosciami z połączeniem świetnie.
Avatar użytkownika
OnE
Coward Duck
 
Posty: 34
Dołączył(a): Pn sie 03, 15 18:46

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez ludas7 » So paź 10, 15 13:18

panowie, porządne metal gear online to było mgo 2 , jakbyście byli tak uprzejmi to podpiszcie petycje o przeniesienie mgo2 na ps4 please
https://www.change.org/p/mgo2の再稼働もしくはps4への移植希望-re-running-of-mgo2-or-porting-the-mgo2-to-ps4?source_location=petitions_share_skip tutaj jest link , tylko skopiujcie cały do adresu w przeglądarce
ludas7
Inkarnacja VR
 
Posty: 2
Dołączył(a): So sty 03, 09 17:02

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron