Mody do MGS V

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Mody do MGS V

Postprzez Gac666 » N wrz 27, 15 22:58

Jako, że mamy na świecie ludzi grzebiących w kodzie MGS V na PC to prędzej czy później zaczną powstawać jakieś mody. Mieliśmy już podmianę modeli, będą też inne rzeczy. Temat powstał w celu zamieszczenia takich modów w jednym miejscu. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do dorzucania.

Właśnie natrafiłem na artykuł PC Gamera gdzie przedstawiają Hardcore mod, który podnosi czujność strażników, obniża nam ilość naboi i robi kilka innych rzeczy. Dla zaciekawionych podrzucam link:


HARDCORE MOD
http://www.pcgamer.com/crank-up-the-dif ... ntom-pain/

Tutaj zaś lista dostępnych modów na nexusie:

http://www.nexusmods.com/phantompain/mo ... ?src_cat=2
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » N wrz 27, 15 23:05

Nie ma jeszcze nude moda dla Quiet ? To ci niespodzianka :>
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez SALADYN » Pn paź 26, 15 22:33

Coś ciekawego wysmażyli moderzy czy nadal tylko takie wynalazki.
https://www.youtube.com/watch?v=HPiQq-gxkAY
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Mody do MGS V

Postprzez Zancudo » Pn paź 26, 15 22:37

O lól.
Avatar użytkownika
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1223
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Mody do MGS V

Postprzez Osvelot » Wt paź 27, 15 10:29

Mody leżą, bo sam proces ich instalacji jest strasznie nieefektywny i niewygodny. Nie dość, że trzeba samemu rozpruwać i zszywać z powrotem pliki gry, to dodatkowo te pliki są aktualizowane wraz z patchami i mody przestają wtedy działać. Bariery w samym modyfikowaniu rzeczy w grze to jeszcze inna para kaloszy, ale przez problemy z użytkowaniem modów morale leży nisko.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » Pt paź 30, 15 20:45

Mogliby zrobić jakiś mod dodający coś na kształt camo index bo tego dziadostwa strasznie mi brakuje w TPP...

Już w GZ było rozczarowaniem że to usunęli ale liczyłem że w TPP wróci... Nie...
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez Faja » Pt paź 30, 15 21:15

Jeszcze powrot staminy i zarcie, wez juz daj se siana bo zaczynasz dzialac na nerwy
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » Pt paź 30, 15 21:42

A Tobie teraz o хуй chodzi ?
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez SALADYN » So paź 31, 15 01:11

Pewnie o to że narzekasz jaki to MGSV jest słaby a jednocześnie chcesz żeby wróciła mechanika która się nie sprawdziła.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » So paź 31, 15 01:36

To że mi się V nie podoba nie oznacza że nie mam zamiaru się wypowiedzieć co bym chciał w tym zobaczyć

Czy mechanika z camo index sie nie sprawdziła jest sprawą o tyle sporną że w MGS 3 zmiana kamuflażu wymagała użycia menu, które przerywało rozgrywkę.

W V wystarczyłby uproszczony system gdzie do misji mógłbym zabrać 2 góra 3 rodzaje kamuflażu i zmienić go za pomocą krzyżaka. Dzięki samemu indexowi znalazłby się w końcu sposób by użyć tych wszystkich desert Foxów, Golden Tigerów. Bo obecnie to się wszystko ogranicza do jak najszybszego opracowania Sneaking Suit i używana tylko tego jednego. No ewentualnie Battle Suit do walki ze Skullsami.

Np. W pierwszej misji w Afryce... Zakładam Woodland podróżuję do rafinerii a tam mogę zmienić na square bez potrzeby czekania na zrzut fultonem.
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez uci » So paź 31, 15 01:53

coś w tym jest bo nie czuć tego że te camo coś daje, zresztą jak napisał Curtis wystarczy Sneaking Suit i Battle Dress a reszte ubrań już można schować.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » So paź 31, 15 02:48

Ja osobiście uważam że camo index zlikwidowano nie dlatego że był nieporęczny. A dlatego, że ludzie od gier mają obecnie hopla na punkcie "imersji". Jak najmniej informacji na ekranie, jak najmniej hud bo imersja. Ja się z tym nie zgadzam... Przecież sam Kojima w MGS 1 za pomocą Mantisa mówił do mnie, nie jesteś żadnym tajnym agentem, nie ratujesz świata przed atakiem atomowym. Trzymasz kawałek plastiku w łapie i grasz tylko w grę. Teraz tylko imersja i imersja... Fakt, że ja nie uznaję tego pitu pitu powoduje, że the truth w V to stek bzdur.

Ale to jest temat do innej dyskusji...
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez silent_mastodon » N lis 01, 15 00:35

co za kretynska zagadka z tą epidemią w outer heaven , przez dwie godziny latalem z lornetka i zaglądalem straznikom do pyska z bliska przy command center ( bo tylko tam nie maja masek gazowych ) ( bo na kasecie mowili ze maja pasozyty w pyskach ) a potem przeczytalem w necie ze trzeba wsadzic kazdego kto gada w jezyku kinkongo albo przechodzic misje dalej , taki suchar jest nie do odgadniecia i nie mowcie mi ze ktos na to wpadl bo uznam za kłamce, za to powiedzcie jak powazna jest roznica miedzy poczekaniem az sie sami rozwiaze po paru misjach ( i ilu ) a jak to wyglada jak samemu sie rozwiaze bo nie wiem jak to rozegrac
silent_mastodon
Coward Duck
 
Posty: 33
Dołączył(a): Śr wrz 30, 15 12:04

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » N lis 01, 15 00:43

Graj misje... Fabularnie się to rozwiąże...

Wysyłanie ludzi mówiących w Kikongo do kawarantanny jest bez sensu w momencie kiedy Twoja ekipa liczy powiedzmy 700 ludzi...

Co do tej lornetki nie wiem gdzie to słyszałeś...
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez Gillian » N lis 01, 15 10:25

Mastodon, wpadlem na to sam po okolo 15minutach bez zadnej pomocy. Wystarczylo kaset sluchac uwaznie i dodac 2+2.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8724
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Mody do MGS V

Postprzez SALADYN » N lis 01, 15 13:22

Curtis napisał(a):Co do tej lornetki nie wiem gdzie to słyszałeś...

Pewnie przeczytał opis misji "Shinning light, even in death".

BTW mastodon, na przyszłość ogranicz się do zadawania pytania w jednym temacie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Mody do MGS V

Postprzez silent_mastodon » N lis 01, 15 17:24

z lornetka wykoncypowałem sam bo gadali na kasecie ze chodzi o cos co maja w pysku jakis bliznach po pasozytach i dodtakowo ze quiet im wsadzala noz do papy wiec to oczywiste i logiczne ze kazdy bedzie szukal w papie i nie mowcie mi ze znalezliscie sami rozwiazanie z tym kinkongo bo i tak wam nie wierze nie bylo zadnych poszlak do tego.
silent_mastodon
Coward Duck
 
Posty: 33
Dołączył(a): Śr wrz 30, 15 12:04

Re: Mody do MGS V

Postprzez SALADYN » N lis 01, 15 18:46

Wierz w co chcesz, nie trzeba być Einsteinem żeby dojść do tego rozwiązania samemu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Mody do MGS V

Postprzez tomiko9 » Pn lis 02, 15 00:48

A ode mnie coś dla tych co na PC już ukończyli fabułę a chcą powrotu Quiet!
http://www.nexusmods.com/metalgearsolid ... w%3D&pUp=1 wystarczy zamienić plik 00.dat z MGS_TPP / master / 0 / i tam jest 00.dat
Oczywiście wcześniej sobie kopię zróbcie oryginalnego pliku 00.dat

Pisałem tu wcześniej o bugu z kostiumami z DLC,ale właśnie co wyszła łatka około 150/160 Mb i DLC śmiga z przywróconą Quiet cacy :blob8:
Ostatnio edytowano Śr lis 04, 15 12:21 przez tomiko9, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
tomiko9
Shotgunner
 
Posty: 3
Dołączył(a): Cz paź 16, 14 21:43
Lokalizacja: Jasło
Gram: W grywalne gry ;)
Czytam: thrillery psychologiczne

Re: Mody do MGS V

Postprzez Gillian » Pn lis 02, 15 11:24

silent_mastodon napisał(a):nie mowcie mi ze znalezliscie sami rozwiazanie z tym kinkongo bo i tak wam nie wierze nie bylo zadnych poszlak do tego.

Owszem były - trzeba było uważnie słuchać kaset i komentarzy Ocelota/Kaza (zawsze miałem wątpliwości, który mówi).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8724
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Mody do MGS V

Postprzez Tidus93x » Pn lis 02, 15 11:50

Poważnie, nawet jeśli nie mówią wprost, że chodzi o język, to przecież mówią wyraźnie, aby szukać wspólnej cechy tych żołnierzy... To jest jedyny element, który do niczego innego się nie przydaje (w sensie informacja jakie języki znają), a od razu można odrzucić, że chodzi o skille (bo już w pierwszym kwarantannowym rzucie mamy różnych ziomków). Da się to wykminić samemu, naprawdę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Mody do MGS V

Postprzez uci » Pn lis 02, 15 18:22

ja miałem ten problem że wszyscy w kwarantannie mieli wspólny angielski i wtedy sobie odpusciłem i na szybko ogarnełem fabularnie tą zaraze
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Mody do MGS V

Postprzez Cichsson » Wt lis 03, 15 00:05

Ja tak samo, pchnąłem fabułę jak najszybciej do przodu. Choć nie powiem że sporym kosztem :x R&D nieźle mi przetrzepało, ale kilka misji i było już na wcześniejszym poziomie.
Avatar użytkownika
Cichsson
Black Color
 
Posty: 54
Dołączył(a): Pt lip 24, 15 08:34
Gram: MGS:PW/V:TPP
Czytam: Co 5 dni coś nowego :)

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » Wt sty 26, 16 13:50

Pytanko będzie pewno głównie do Ocwelota...

Jak wyglada na dzień dzisiejszy kwestia modów ? Czy to prawda że QAR Tool już nie działa ? Chciałem dać jeszcze jedną szansę V na PC ale zagrać z jakimiś modami a nie bardzo wiem od czego zacząć w tej kwestii
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Mody do MGS V

Postprzez Osvelot » Wt sty 26, 16 15:43

Z każdym apdejtem szlag trafia zainstalowane mody, zero wsparcia ze strony Konami (podejrzewam, że wręcz przeciwnie). Jedyny sposób na czerpanie jakiejś rozrywki z grania z modami (bez robienia ryzykownego przemeblowania w plikach co tydzień) to odcięcie MGS V od internetu - a developerzy postarali się, żeby bez neta grało ci się gorzej i nie miał dostępu do niektórych elementów gry (w tym także części twoich zasobów). Co do samego QAR Toola - nie mam pojęcia, ale i bez tego jest kaplica, więc...
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Mody do MGS V

Postprzez Curtis » Wt sty 26, 16 18:05

Dobrze że napisałem ten post zanim zacząłem ściągać grę na steam. Skutecznie mnie zniechęciłeś ;]
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne


Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron