Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Tutaj rozmawiamy o Metal Gear Ac!d i Ac!d 2

Moderatorzy: uci, GM

Postprzez geenoff » So gru 24, 11 23:56

twilite kid napisał(a):- jak się obronię miejmy nadzieję w lutym to za mgr inż sprezentuję sobie PSP ; )

Za obrone fanfary!
A jak dalej w lutym bedziesz chciał kupic PSP to moge opchnąć Ci swoja tak po znajomości-stan idealny model 3003
Jeśli chodzi o AC!D-y to 1 przeszedłem 9 razy
a 2-20 razy (jak ktos nie wierzy moge wrzucic fotki) a nie jestem maniakiem karcianych-turówek
Uwarzam że obie części są zajebiste pod kazdym względem,mozesz kombinowac jak chcesz,nie mówiąc o odkryciu wszystkich kart co samo w sobie jest nie lada wyczynem ;)
Pozdro
Obrazek
Avatar użytkownika
geenoff
Vulcan Raven
 
Posty: 192
Dołączył(a): Wt paź 19, 10 22:15
Lokalizacja: londyn

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez Spuczan » Pt lut 01, 13 22:14

Co prawda nie ukończyłem jeszcze Ac!da ale mam już kilka zastrzeżeń co do samej gry. O fabule nie będę się rozpisywał. Jeżeli komuś się spodobała to jego sprawa. Mi na początku przypadła do gustu ale teraz zaczęło się to robić coraz bardziej pogmatwane. System jest bardzo fajny. Pozwala tworzyć naprawdę ciekawe kombinację. Szkoda tylko, że jest niedopracowany. Chodzi mi o takie kwiatki jak:
- w przypadku oczyszczenia całej lokacji nadal jesteśmy zmuszeni poruszać się na określoną ilość pól - bardzo nietrafiony pomysł - pod koniec jest to strasznie irytujące;
- przeciwnik uderzony za pomocą puncha obraca się w naszą stronę - według mnie jest to oszustwo SI bo nasz bohater tak nie robi;
- motyw z otwieranie drzwi jest bardzo upierdliwy, za każdym razem trzeba stanąć przed drzwiami i czekać na następny ruch;
- głupota SI - tylko jeden jedyny raz na całe 21 godzin i 45 minut gry jeden najemnik wykorzystał najlepszą opcję w danej chwili - inni są ślepi, głupi i zachowują się jakby przyszli tam tylko i wyłącznie w jednym celu - aby zginąć z naszej ręki i nie daj boże nie mogą nam w tym przeszkodzić!
- przymusowe samouczki - tak wiem Ac!d to skomplikowana gra i nie dałoby się pograć bez opanowania kilku ważnych opcji ale przymusowy samouczek po 5-8 minutach dialogów to przesada;

Mam nadzieję, że w następnej części wady zostały choćby częściowo wyeliminowane bo gierka jest przednia! Wracam do grania! Bynajmniej nie dla fabuły.

Twilitekid kupiłeś już PSP? :)
Avatar użytkownika
Spuczan
Fire Trooper
 
Posty: 46
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 21:16

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez Gillian » Pt lut 01, 13 22:40

Jeszcze nie i wątpię żebym kupił w najbliższym czasie. Ale kiedys na pewno ;)
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez Spuczan » N mar 17, 13 17:38

Zatrzymałem się na ostatniej walce i na razie nie chce mi się wracać do gierki. Doprawdy zmęczył mnie te ostatni pojedynek. Tym bardziej, że po zniszczeniu dwóch komputerków gierka się zawiesiła a grałem naprawdę sporo czasu ze względu na źle dobrany ekwipunek. Może jeszcze zrobię do niej podejście bo przydałoby się ją skończyć.
Avatar użytkownika
Spuczan
Fire Trooper
 
Posty: 46
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 21:16

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez Gillian » So lut 15, 14 19:39

Siadlem w koncu do tej gry. Poswiecilem jej ze 2h na razie i zatrzymalem sie na 3 misji (ruiny). W tym momencie gra jak dla mnie balansuje na granicy niegrywalnosci... Kamera to porazka. Level jest wielopoziomowy, ale bywa ze wyzsze poziomy przyslaniaja caly ekran i to z kazdego polozenia kamery. W ogole ciezko sie orientowac w planszy, a rozgladanie sie wcale nie pomaga. W normalnych MGSach jest jakas forma radaru albo luzniej kamery, a tu lipa. Kiedy nie wie sie gdzie isc i co robic, kiedy nie widac przeciwnikow, a czasem i samego sneja trzeba isc na slepo i sie wpada na straznikow, co jest irytujace. Fabularnie to ja w ogole nie wiem o co chodzi. Narracja skacze z miejsca na miejsce...

Pomysl na gre bardzo mnie interesowal. Wiem, ze poczatki moga byc trudne i im dalej tym lepiej, ale ne wiem, czy mi sie chce poswiecac jej czas, skoro mnie nie wciaga od razu. Chyba predzej sprawdze MPO.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez SALADYN » So lut 15, 14 20:06

Olej skradanie się w Acid i ciesz się świetną karcianką, przez próby cichego zaliczenia planszy gra staje się irytująca.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Acid - ciekawy pomysl czy pomylka serii?

Postprzez Herbaciarz » Pn mar 21, 16 15:23

Ja uważam, że pomysł jak najbardziej na tak. Miła odskocznia od klasycznej serii, a w dodatku lepiej się sprawuje "w podróży" niż taki Portable Ops.
Herbaciarz
Black Viper
 
Posty: 154
Dołączył(a): Śr mar 16, 16 13:48

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Ac!d i Ac!d 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron