MGA/MGA2

Tutaj rozmawiamy o Metal Gear Ac!d i Ac!d 2

Moderatorzy: uci, GM

MGA/MGA2

Postprzez Sage » Wt lip 19, 05 01:30

W tym temacie na poprzednim forum ju? troch? napisalismy, ale czuj? jednak potrzeb? rozpocz?cia tej dyskusji na nowo ;).

Co s?dzicie o MGA/MGA2? Dla mnie MGA jest troch? jakby "poza" samymi Metal Gearami. Sam system je wykluczy?. Nie mówi?, ?e to gr? skazuje. Podejrzewam, ?e gdybym si? do niej dorwa?, to pewnie siedzia?bym przy niej bardzo d?ugo, bo po prostu lubi? takie gry no i lubi? Snejka, nawet je?li Snejk okazuje si? nie by? Snejkiem tylko Hansem Davisem, który jednak wygl?da jak Snejk.
No i brakuje mi tam Raidena ;D. Serio.
Samo MGA wydaje mi si? by? jednak troch? skokiem na kas?. To ju? nie to, co ogl?dalismy przy MGS/MGS2/MGS3 i co pewnie zobaczymy przy MGS4 (och, czekajmy..). Jakby wykorzystywanie samej pozycji MGS w ?wiecie gier. Oby nie sta?o si? to rutyn? :/.

W MGA2 wprowadzono cel shading. Daje to bardziej kreskówkowy efekt i chocia? mi si? podoba, to jako? nie pasuje do mg. Kolory s? teraz proste, dosy? normalne, a nie, jak ju? przywykli?my i jak by? powinno - ciemne, mroczne. Swoj? drog?, to zastanawiam si?, czy MGA i MGS zostan? w ko?cu po??czone fabularnie. Mo?e na przyk?ad w sposób jaki poda?e Teddy, gdzi pojawia si? podany przez niego "Czwarty", który pasuje do charakterystyki Hansa Davisa. Mo?e on zast?pi Snejka? (jesli ju? kto? ma go zast?pi?, to tylko Raiden! Nie ma zmi?uj!).

Ko?cz? to krótkie podsumowanie, bo troch? boli mnie g?owa po tym dniu, a i pora nie sprzyja my?leniu :)
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Avadon » Wt lip 19, 05 11:13

tak zgadzam sie z Sage'em... wydaje mi sie ze to bylo przygotowane z mysla o kasie a nie o graczach...

caly system rozgrywki sie zmienil... kurde jakies karty ? co to jest w ogole.
be the sorrow... jedna z Trójcy
Avatar użytkownika
Avadon
Machinegun Kid
 
Posty: 16
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:06

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Teddy » Wt lip 19, 05 11:48

Dok?adnie, twórcy naci?gaj? playerów na tytu? i nic wi?cej. Chocia? fabu?a niekiedy potrafi by? bardziej zakr?cona ni? w MGS :p
Nie gra?em w gr?, ale jakos nie bardzo mnie do niej kusi, wogóle nie przepadam za turówkami od tego by trzeba by?o zacz??.
Nawet na PSP mi szkoda kasy :/
Obrazek
Wiem jak pasować do siebie mają części..
Avatar użytkownika
Teddy
Half Empty
 
Posty: 119
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:04
Lokalizacja: Chełm Silesia

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Maxavelli » Pt sie 12, 05 22:55

[quote="Sage"]

Zgadzam sie. Pomimo wszystkiego co mozna Raidenowi zarzucic to Kojima mial swoj cel w umieszczaniu go w linii fabularnej w MGS 2 i to wlasnie "Kubus" powinien przejac po Snake'u paleczke. Nieco starszy, madrzejszy, bardziej doswiadczony, ale Raiden. Snake zapewne zostanie usmiercony w MGS 4, co calej serii wyjdzie jednak na dobre. Gracze okazuja tu swoja umyslowa bezlitosnosc i - podobnie jak kosciol katolicki - ubostwiaja meczennikow. Do takich bedzie mozna z pewnoscia zaliczyc wspominanego w samych superlatywach Snake'a podczas narzekania na chociazby MGS 6...
" You're not a Snake, and I'm not an Ocelot. We're men with names. My name is Adamska. What's yours? "
Avatar użytkownika
Maxavelli
Black Color
 
Posty: 53
Dołączył(a): Śr sie 10, 05 16:50

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Zombie_Snake » N sie 14, 05 18:17

Ech... W MGS6 (Mega Geriatryk Snake) to Snake chyba b?dzie si? skrada? na wózku inwalidzkim z felgami Enkei i oponami Yokokama, a Otacon to w ogóle b?dzie sztuczn? inteligencj? wgran? na odtwarzacz MP3.

Wracaj?c do tematu. Seri? MGS pokocha?em od pierwszego wejrzenia. Pokocha?em, za gameplay, replayabity, a przede wszystkim za fabu?? i Snake'a. A tu dostajemy "skarciank?" (dobrze mówi? nie skradank?)!!!!!! Jedyne co ??czy to z MGS to Snake. Ale on ma 50 lat tam!! To juz przesada. Nie wiem czy mo?na to uzna? za skok na kas? czy co? w ty stylu, ale zastanówmy sie lepiej czy widac w tym ducha "ye olde MGS". Moim zdaniem od niechcenia mo?naby w to zagra?, ale trzeba lubic taki rodzaj gier.
Ostatnio edytowano N sie 14, 05 18:18 przez Zombie_Snake, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: MGA/MGA2

Postprzez kul2 » So sie 20, 05 09:35

To nie jest Snake, to tak odnosnie Twojego postu.
Mi osobiscie podoba sie pomysl, w koncu cos nowego i nietypowego, gry turowe lubie, a AC!D slaby nie jest, gdyby byl slaby to nie tworzono by AC!D2, proste.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 11:50

Niby proste, a jednak!!! Wiele jest gier dobrych, ale ich kontynuacje to ju? typowe odcinanie kuponów. Jako, ?e MGA by? dobry to nie jest powiedziane, ?e cz??? druga równie? tak dobra. Mo?emy dosta? ca?kowit? powtórk? z rozgrywki i w ogóle odgrzewanego kotleta. Trzeba podchodzi? do tego sceptycznie.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 22:21

Nie mam PSP, nie mam Ac!d'a, ale chc? kupi? PSP dla Ac!d'a. Gra mi si? podoba. Na ma?e konsole karcianko-skradanka, a na du?e mroczna skradanka ze wspania?ym scenariuszem. Ac!d to powiew ?wierzo?ci, jak jest napisane pare postów wy?ej. S?ysza?em o tej grze ró?ne rzeczy, co? o fabule itp., i chc? j? kupi?. Dwójk? te?.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Zombie_Snake » N sie 21, 05 19:18

Radz? sie pospieszyc i kupi? PSP Jap Value Pack. Ma wy?wietlacz Sharpa i jest produkowane w Japoni. Do Europy wyjdzie wersja z wy?wietlaczem Samsung (obraz straci na jako?ci), produkowana w Chinach i na Tajwanie. Do tgo pewnie bedzie kosztowa? ko?o 2 tys z?otych znaj?c polskich dostawców. Wersja japo?ska kosztuje co? 1100 z?, na Allegro i w sklepach interetowych.
Aha! Jak uzbierasz ju? t? kas? to warto dokupi? Memork? 512 MB i pokrowiec, bo klawisze s? z dziwnego plastiku, na którym zostaj? brzydkie ?lady.
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Jack-BB » N sie 21, 05 19:55

Póki co Zombie_Snake musz? uzbiera? przynajmniej 1200 z?otych. Potem b?d? szuka? oferty, ale dzi?ki za informacj?.
Chcia?bym doda? co? od siebie... Ja s?ysza?em, ?e je?li zbyt du?o razy naci?niesz, który? z klawiszy "krzy?aka" to potem on podczas naciskania wydaje d?wi?k "typ" przez jaki? czas potem to znika.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: MGA/MGA2

Postprzez borx » So wrz 17, 05 20:34

MGA skonczone i wrazenia mam mieszane. Z jednej strony to kawal swietnej i ciekawie podanej gry a z drogiej strony mam uczucie ze zostalem zdeka oszukany. Bo prawda jest taka ze ta gra tylko na sile i dla reklamy i zwiekszenia sprzedazy ma w tytole MG. To moglaby byc gra o zupelnie innych bohaterach a i tak byloby ok. Od tej gry poprostu bije ze jest Metal gearem tylko z marketingowych powodów.

Druga sprawa. Widzieliscie trailer MGA2 z TGS? Qrwa, co to ma byc? Te odblaskowe kolorki, kolorowe napisy itp... to ma byc MG??? Kojima Productions??? Nie chce oceniac gry po trailerze ale to co on prezentuje to jakies zalosne gowno! :-\



Zombie Snake napisa?:
Radz? sie pospieszyc i kupi? PSP Jap Value Pack. Ma wy?wietlacz Sharpa i jest produkowane w Japoni. Do Europy wyjdzie wersja z wy?wietlaczem Samsung (obraz straci na jako?ci), produkowana w Chinach i na Tajwanie. Do tgo pewnie bedzie kosztowa? ko?o 2 tys z?otych znaj?c polskich dostawców.


Niczego sie nie bójcie, to co pisze Zombie to jakies farmazony. Dal sie chlopak podpuscic platkarskim debilom ;)
Europejskie PSP ma ten sam wyswietlacz Sharpa i jest produkowane tak samo jak wersja jap. No i kosztuje nie 2 tysiaki a 1149 zeta w Media Marakcie razem z gra Ridge Racer.
Bez gry 1090 zeta.
Jedynym problemem moze byc sprawa serwisowania konsoli przy problemie martwych pixeli - gdy pisze tego posta sprawa nie jest jeszcze wyjasniona. Polska ma zupelnie inne normy "pixelowe" niz Japonia i USA i to co u nich uznawane jest za wade ( bodajrze 3 martwe pixele bez kolorowe ) u nas przechodzi przez gwarancje. Czyli mowiac prosciej, jak traficie na konsole z martwymi pixelami to wam jej nie wymieni?! ale to sprawa ktora ma sie wyjasnic ( i zmienic, mam nadzieje ) doslownie na dniach.
Acha jeszce jedno - chcecie przechowywac na konsoli jakis film, muzyke, zdjecia itp - musicie miec karte 1 giga! kosztuje ona ok 400 zeta. Sorry :-\

To tyle Offtopowania na temat PSP
Ostatnio edytowano Pn wrz 19, 05 13:17 przez borx, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Zombie_Snake » Pn wrz 19, 05 20:47

Dobra, dobra! Jednakowo? przed premier? wersji Europejskiej PSP, czyta?em, ?e wyjdzie w?a?nie z wy?wietlaczem Samsunga. Zwi?zane to by?o z tzw. "martwymi pikselami". Jednak jak widac prasa fachowa zawiod?a. Co do ceny to rzeczywi?cie przesadzi?em, ale przed premier? widzia?em PSP w "sklepie dla debili" za 1750 zeta!!!!
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: MGA/MGA2

Postprzez ReVu » N wrz 25, 05 17:16

A ja sie wypowiem bo mam acidka (przeszlo juz 20 h grania) i zdo?a?em sobie wyrobic swoje wlasne zdanie (wow) gra jest swietna! skomplikowana i co najwazniejsze...do kombinowania cala ta budowa decków dla dwoch grywalnych postaci poprostu wciaga grafe i muzyke uwazam za genialne na poziomie mgsów stacjonarnych mowicie skok na kase a ja tylko sie zapytam czy nie wiekszym skokiem na kase byloby poprostu zrobienie kolejnego zwyklego mgsa? wiadomo ze wypali wiec po co robic jakies "niewiadomomutantco"? hmmmm.... moze dlatego ze jest to psp i wymaga sie nowych rozwi?zan a nie kolejnych "genialnych" klonow wipeoutow, burnoutow i nfsuow ? a ze ?atwiej jest zareklamowac nowa gre pod znanym juz tytulem to zupe?nie inna bajka.....
ReVu
Inkarnacja VR
 
Posty: 1
Dołączył(a): N wrz 25, 05 16:57

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Adamska » Śr lis 02, 05 19:15

Sage napisał(a):W tym temacie na poprzednim forum ju? troch? napisalismy, ale czuj? jednak potrzeb? rozpocz?cia tej dyskusji na nowo ;).

Co s?dzicie o MGA/MGA2? Dla mnie MGA jest troch? jakby "poza" samymi Metal Gearami. Sam system je wykluczy?. Nie mówi?, ?e to gr? skazuje. Podejrzewam, ?e gdybym si? do niej dorwa?, to pewnie siedzia?bym przy niej bardzo d?ugo, bo po prostu lubi? takie gry no i lubi? Snejka, nawet je?li Snejk okazuje si? nie by? Snejkiem tylko Hansem Davisem, który jednak wygl?da jak Snejk.


Jestem dok?adnie tego samego zdania ale sam fakt ?e gra ma elementy karcianie troch? mnie od niej odsuwa, bo wole klasyczne skradanie si? i likwidowanie przeciwników ;D. Sei? MGA traktuje raczej ja dodatek kolekcjonerski ;)
stoned to the bone.
Avatar użytkownika
Adamska
BiGoS
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Cz wrz 15, 05 18:58
Gram: w gre.
Czytam: w myślach.

Odp: MGA/MGA2

Postprzez borx » N sty 08, 06 01:04

Ostatnio zgada?em sie z kumplem który jak sie okaza?o sko?czy? ostatnio MGA. dyskutuj?c o grz doszlismy do bardzo radykalnego stwierdenia ze MGA to straszne gówno
bo jakby nie patrze? to scenariusz jest infantylny na maxa a dialogi sztuczne jak ?nieg w australii.
Same zasady to jedna wielka tragedia. gdyby ta gra wysz?a jako karcianka. poleg?aby odrazu. tak jak dziesiatki innych karcianek z pogmatfanymi i nieintuicyjnymi zasadami.
Sam pomys? kolorowych strza?ek zmieniajacych w?a?ciwosci kart le??cych na odpowiednich miejscach (paranoja) jest idiotyczny, nieczytelny i przydatny raczej sporadycznie. Najwieksza wada MGA to niewatpliwie Karty. Wykozystujemy ich moze z 20% przez ca?a gre. Reszta to smieci co najwyzej wykozystywane na ruch gdy juz nam wskocz? " na r?ke". Takie rozwiazanie poprostu zabija ta gre jako karcianke. Sam gameplay to tez porazka na maxa. Chyba w zadnej grze skradanie nie by?o takie nudne. W MGA nie ma w ogóle dynamiki. Jest monotonne, skradanie przeplatane ?lamazarnymi i nudnymi filmikami. Do dupy z czyms takim. Cala gra jest poprostu wyprana z klimatu. Pusta i nudna. a najwiekszy niesmak zostawia scenariusz- takie podr?cznikowe zemios?o do tego infantylne i miejscami potwornie g?upie.
Totalnie nie rozumiem ludzi wychwalajcych MGA??? Dla mnie gra jest spartolona od poczatku do ko?ca.
ale zeby nie bylo tak pesymistycznie to warto miec nadzieje ze MGA2 troche urozmaici rozgrywke i pozmienia zasady... tja
Ostatnio edytowano N sty 08, 06 01:07 przez borx, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Suzaku » Wt sty 17, 06 18:05

MGA dla mnie wypas! przeszedlem raz i przejde drugi i sie nakrecam na MGA2;] pozdr
Suzaku
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr kwi 05, 06 15:07

Odp: MGA/MGA2

Postprzez mandaryn » Pn sty 23, 06 00:38

MG AC!D sama gra jest o tyle ciekawa, ?e dzieje si? w ?wiecie Metala. Mamy samego w??a jak i ciekawie opowiedzian? fabu?? polityczn? oraz akcje. Nap?dzaj?c? silnik gry. Grywalno?? jak i muzyka jest dobra, ale czy fani serii tego oczekuj? po Kojimie…?
Ostatnio edytowano Pn sty 23, 06 00:41 przez mandaryn, łącznie edytowano 1 raz
mandaryn
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So kwi 15, 06 22:18

Odp: MGA/MGA2

Postprzez borx » Pn sty 23, 06 00:54

Frog napisał(a):MG AC!D sama gra jest o tyle ciekawa, ?e dzieje si? w ?wiecie Metala. Mamy samego w??a jak i ciekawie opowiedzian? fabu?? polityczn? oraz akcje. Nap?dzaj?c? silnik gry. Grywalno?? jak i muzyka jest dobra, ale czy fani serii tego oczekuj? po Kojimie…?



UWAGA MEGA SPOILER
Mamy samego w??a? hmm. Wybacz ale sko?czy?em MGA i jakos nie zauwazy?em tam wystepu Solid Snake'a. Fakt na poczatku da?em sie nabrac ale potem dos? szybko okaza?o sie ze Solid w tej grze nie pojawia sie ani przez sekunde.
Ostatnio edytowano Pn sty 23, 06 00:55 przez borx, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Odp: MGA/MGA2

Postprzez Suzaku » Pn sty 23, 06 22:47

SPOJLER NA MAXA;]



nie no zwala niespodziewalem sie tego bez kitu ale jak juz to zrozumialem to wydalo mi sie to oczywiste;]
Suzaku
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr kwi 05, 06 15:07

Postprzez borx » Śr kwi 12, 06 19:38

Pod tym adresem :
http://www.gametrailers.com/player.php? ... 9&type=wmv

znajduje sie video recenzja MGA2 do sciagniecia lub obejrzenia.
ciekawe co sadzicie? ja jestem otwarty na nowe doznania wizualne ale to co tam jest to juz dla mnie przesada:/ a raczej straszna kiszka bo przesadzic to mozna i w dobra strone;) Totalnie mi to nie podchodzi niestety. Sam gameplay? Nie mam MGA2 wiec nie wiem ale z tego co widze to kolejne 500 bezu?ytecznych kart:/

EDIT: Raven! Mówi?em Ci ze MGA jest do dupy!:P
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez Gac666x » Śr kwi 12, 06 22:25

No comment... To? to sie zrobi? z tego pokemon... tak kolorowej skradanki... to juz nie widzia?em. Chore. Jako, ?e MGA mia? jeszcze fajn? kolorystyke ( nie wiem jak tam gameplay, bo zdaje sie ze kijowy) a tu? Badziew jak nie wiem. Przez sam? grafik? nie móg?bym na to spojrze?.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Relict » Pt kwi 14, 06 12:23

uuuuu No w tym momencie popieram Gac666 to gra to jaka? platformówka ?? przynajmniej tak wygl?da ... odrazu odradzam dla jej twórców aby zmniejszyli t ilo?? kolorów bo co za du?o to nie zdrowo... Chod? w MGA nie gra?em ( a mam PSP) lecz zamierzam , wida? ?e jesli czego? z tym nie zrobi? gra b?dzie zchrzaniona ...
Avatar użytkownika
Relict
Red Blaster
 
Posty: 78
Dołączył(a): N mar 12, 06 03:32

Postprzez borx » Pn kwi 17, 06 23:13

Cioram w MGA2 od jakis trzech godzin :lol:
Nasczescie dodali tutorial!
Pierwsze spostrzezenia:
1. Kolorystyka wcale nie wali tak po oczach jak na trailerach
2. scenariusz wydaje sie jakis taki mocno standardowy
3. nakladka 3D bawi ale szybko sie nudzi i jest poprostu malao wygodna
4. sterowanie jest troszke zmienione, mamy wiekszy wplyw na ruchy bohatera i doszlo kilka real timowych akcji
5. troszke zwiekszyla sie dynamika
6. znowu masa niepotrzebnych kart:/
7 zaczyna mi tu wiac nud?:/

To narazie tyle. jak skoncze gre powiem cos wiecej o fabule i gameplayu
Obrazek
Avatar użytkownika
borx
Global Moderator
 
Posty: 245
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:22
Lokalizacja: Z Dupy!

Postprzez Relict » Wt kwi 18, 06 14:11

To narazie tyle. jak skoncze gre powiem cos wiecej o fabule i gameplayu


Nom niemoge si? doczeka? kiedy powiesz co? na temat tych dwóch rzeczy ... pozatym ja zamówi?em na www.ultima.pl MGA 1 i nied?ugo zadziarze w pierwsz? cz??? mam nadzieje ?e gra ( jakie bedzie wrazenie sm niewiem ) nie zawiedzie ... :roll:
Avatar użytkownika
Relict
Red Blaster
 
Posty: 78
Dołączył(a): N mar 12, 06 03:32

Postprzez uci » Pn maja 01, 06 22:36

hmm

mam takie pytanie przeglada?em w??snie postacie z MGA (nie pamietam czy 1 czy 2) i widzia?em tam Ocelota lub kogo? bardzo podobnego...

mo?e mi kto? wyjasni? kto to jest?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez nbkadi » Wt maja 30, 06 18:43

Z tego co czytalem i widzialem (trailery etc) musze przyznac ze jakos niebardzo mnie to wszystko przekonuje ... Acid nie wydaje mi sie naciagniety lecz bardziej przekombinowany. Nie mam okazji i raczej nie bede mial okazji w niego zagrac na PSP ale wydaje mi sie ze nie skreslam go jeszcze tylko i wylacznie za to ze jest to pozycja "kolejna" z seri Metal Gaer. Chociaz chetnie bym chcial w niego zagrac
mg fanatic
Avatar użytkownika
nbkadi
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pn maja 29, 06 17:59
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez kul2 » N wrz 10, 06 11:57

borx czekamy na te wrazenia ciagle ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez plastus » So mar 03, 07 19:05

MGA 1/MGA 2-no cóż,karty w grze komputerowej,(chyba ewentualnie texas hold'em przez neta :D)to nie dla mnie.
Avatar użytkownika
plastus
Psycho Mantis
 
Posty: 200
Dołączył(a): Pt gru 08, 06 19:02

Postprzez kul2 » So mar 03, 07 19:21

Wyjdz na dwor, wroc, przemysl czy to co napisales ma jakikolwiek zwiazek z czymkolwiek w tym temacie i walnij 30 pompek.
Innymi slowy plastus - Ostrzezenie
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez mati_mat » N kwi 01, 07 21:20

Mga nie nawiązuje do popszednich części grafiką grywalnością bo jeszcze wtedy konami nie postarało się o psp ale wyszło im to z mgs:po ;)
Są trzy strony medalu, ta, którą widzisz, możesz zobaczyć i chcesz...
Avatar użytkownika
mati_mat
Red Blaster
 
Posty: 70
Dołączył(a): Wt mar 20, 07 23:06
Lokalizacja: Malbork

Następna strona

Powrót do Metal Gear Ac!d i Ac!d 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron