GT Event (Sezon 1 / Sezon 2) + dyskusja ogólna

Moderator: Hal

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Cz sie 02, 12 16:00

I o to chodzi Tar . Albo grubo albo wcale.
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Simon » Pt sie 03, 12 17:12

Jak wyżej!
W niedzielę raczej mnie nie będzie ale wszystko jest możliwe:)
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Pt sie 03, 12 17:53

No właśnie . Z frekwencją w wakacje to będzie raczej kiepsko. W moim przypadku w momencie gdy mam "wybierać" ;) pomiędzy
konsolo-motorsportem a spotkaniem ze znajomymi i wspólnym "pieczeniem kiełbasy" nad ogniem lub grilem no to sprawa wygląda bardzo czytelnie GRILL & VODKA :D :D :D
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Pn sie 06, 12 19:02

Kolejny znakomity wyścig, tym razem zakończony zwycięstwem Plaziego. Chociaż realnych pretendentów do końcowego triumfu było nawet pięciu. To drugie zwycięstwo Plaziego w historii jego startów w Evencie.

Obrazek

Fot. Zwycięzca po pokonaniu zakrętu Degner.




Wyniki wyścigu (Zawody GT300, Suzuka Circuit, wyścig trwał około 1h i 17 min.):


1. Plazi (Cusco Dunlop Subaru Impreza '08) – najlepsze okrążenie: 2:12,772

2. Luqat (Cusco Dunlop Subaru Impreza '08) – strata: + 50,601; najlepsze okrążenie: 2:16,082

3. Tar (Nissan C-West Razo ''WSK Junak'' Silvia '01) – strata: + 1,02,085; naj. okr.: 2:14,451

4. Budyń (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '06) – strata: + 1,34,861; naj. okr.: 2:12,701

5. RothD (Cusco Dunlop Subaru Impreza) – strata: + 1,39,534; najlepsze okrążenie: 2:13,988

6. Sebek (Lexus Weds Sport IS350 '08) – strata: ponad 3 min.; najlepsze okrążenie: 2:16,636

7. Simon (Toyota Super Autobacs Apex MR-S '00) – strata: - 2 okr.; naj. okr.: 2:15,189




Kary:

- Plazi vs. Tar. Trzecie okrążenie wyścigu. Plazi jedzie tuż przed Tarem. Obaj panowie dojeżdżają do szykany kończącej okrążenie. Plazi opóźnia zbytnio hamowanie i wypada poza tor. Będąc poza nim, stara się jak najszybciej powrócić do rywalizacji. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, iż tuż za plecami Plaziego znajduje się Tar, który szykanę pokonuje zgodnie z przepisami. Plazi wjeżdża niespodziewanie na tor tuż przed nosem Tara, wpada w lekki poślizg, a jadący za nim gracz nie jest w stanie uniknąć kolizji z autem rywala. Znajdując się poza torem, Plazi powinien ustąpić pierwszeństwo jadącemu tuż za nim kierowcy i dopiero wtedy powrócić do rywalizacji. Pierwszeństwo zawsze mają samochody będące na torze. Spójrzmy co mówi o takich sytuacjach CRC:


''Samochody na torze mają pierwszeństwo ponad pojazdami nań powracającymi. W razie spowodowania wypadku podczas powrotu na trasę, możesz mieć niewielkie prawo do obrony. Jeżeli opuścisz trasę, tracisz wszystkie prawa, nawet jeśli opuściłeś ją nie z własnej winy.''

Obrazek

Fot. Plazi (czarne Cusco Impreza) wyjeżdża poza tor w efekcie źle przeprowadzonego dohamowania).


''Okres powrotu na trasę zawiera w sobie także czas po faktycznym wypadnięciu, gdy samochód znajduje się z powrotem na trasie, jednak nadal może stanowić zagrożenie, ponieważ nie nabrał odpowiedniej prędkości.''

Obrazek

Fot. Plazi powraca na tor nie zważając na będącego na trasie Tara.


Kary to: Plazi -5 ptk. (spowodowanie wypadku przy powracaniu na tor).

Obrazek

Fot. Zderzenie obu samochodów.


- Sebek vs. RothD. Trudna do oceny sytuacja. Sebek jedzie uszkodzonym samochodem. Zbliża się do niego dublujący go RothD. Widząc to, Sebek zjeżdża z głównej linii jazdy w okolice lewego pobocza. Niestety, zmagając się z defektem auta, Sebek łapie tylnim kołem piach, wpada w poślizg i niespodziewanie zjeżdża na najszybszy pas, którym porusza się jadący za nim RothD. RothD nie podejmuje nawet próby zwolnienia samochodu poprzez odpuszczenie gazu lub zahamowanie. Brak jego reakcji kończy się sporą kolizją, której efektem są dwa ciężko uszkodzone auta. Obaj kierowcy popełnili błędy. RothD powinien lepiej zaregować na problemy Sebka, gdyż dystans dzielący obu panów był bezpieczny i wystarczający do zażegnania niepezbieczeństwa. Gdyby RothD wystarczająco szybko dostosował prędkość do zmiennej sytuacji na torze, prawdopodobnie zażegnałby całe niebezpieczeństwo i uniknął karambolu. Dlatego w przyszłości radzę reagować na takie sytuacje zdecydowanie. Jednak na czyją korzyść rozstrzgynąć opisane zdarzenie? Zasady CRC są klarowne:

''Obowiązkiem spoczywającym tylko i wyłącznie na kierowcy uszkodzonego pojazdu jest dołożenie wszelkich starań w celu minimalizacji stwarzanego przez jego wóz zagrożenia oraz uniknięcia kontaktu z innym wozem. Uszkodzony samochód nie ma żadnych praw ponad inne samochody.''

Obrazek

Fot. Dystans dzielący RohtDa (pierwszy plan) od Sebka, w chwili gdy ten drugi wpadł w poślizg.


''W myśl tej zasady, poprzez uszkodzony samochód rozumie się pojazd, którego osiągi z jakiejkolwiek przyczyny są znacząco poniżej wartości oczekiwanych. Taki samochód staje się niejako ruchomą przeszkodą. Uszkodzenie może być mechaniczną dysfunkcją jakiegoś podzespołu, awarią kontrolera, bądź inną usterką powodującą utrudnienie w jeździe.

Nie masz żadnych praw, jeżeli prowadząc uszkodzony pojazd spowodujesz wypadek. Obowiązkiem kierowcy uszkodzonego samochodu jest ocena ryzyka z tym związanego.''

Obrazek

Fot. Moment zderzenia.


Sebek prowadził uszkodzony samochód i w dodatku był dublowany (gdyby nie te czynniki, wina spadłaby na RohtDa), dlatego kary to: Sebek -6 ptk.

Obrazek

Fot. Po karambolu z Sebkiem, RohtD długo musiał wygrzebywać swą Imprezę z piachu.


- Budyń vs. RothD. Ostatnie okrążenie wyścigu. Budyń jedzie za plecami RothDa. Na dohamowaniu do zakrętu Spoon to jednak Budyń bardziej opóźnia hamowanie. W konsekwencji uderza w tylni zderzak rywala. Oba samochody lądują na poboczu. Oba z uszkodzeniami osi. Jednak po powrocie na tor, Budyń po dżentelmeńsku oddaje pozycję RothDowi i wraca za jego plecy. Potem ponownie go wyprzedza, ale tym razem już zgodnie z przepisami, w wyniku błędu przeciwnika. Bez kar w tej sytuacji.

Obrazek

Fot. Budyń (żółte RX7) nie wyhamowuje przed RohtDem tuż przed zakrętem Spoon.


Obrazek

Fot. Konsekwencje błędnego dohamowania Budynia.




Klasyfikacja Dookoła Świata (po 1/7):


1. Plazi – 20 ptk.

1. Luqat – 20 ptk.

3. Tar – 16 ptk.

4. Budyń – 13 ptk.

5. RothD – 11 ptk.

6. Simon – 9 ptk.

7. Sebek – 4 ptk.




Klasyfikacja Zawodów GT300 (po 1/10):


1. Plazi – 20 ptk.

1. Luqat – 20 ptk.

3. Tar – 16 ptk.

4. Budyń – 13 ptk.

5. RothD – 11 ptk.

6. Simon – 9 ptk.

7. Sebek – 4 ptk.




Klasyfikacja generalna (po 2/15):


1. Budyń – 33 ptk.

2. Simon – 31 ptk.

3. RothD – 27 ptk.

4. Plazi – 20 ptk.

4. Luqat – 20 ptk.

6. Sebek – 17 ptk.

7. Tar – 16 ptk.

8. PRZESTEPCA – 11 ptk.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Pn sie 06, 12 21:40

:) :) No to się porobiło Statysta liderem w generalce :D :D ale gwarantuję wam , że to się już nie powtórzy ---Rzym MASAKRA :) :)
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Śr sie 08, 12 16:47

Niedziela 12.08 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: Rome City Course

Ilość okrążeń: 55



Kwalifikacje potrwają od 20:45 do 21:15. Nie gwarantuję, że przełożą się na układ stawki w trakcie startu wyścigu. W poprzednią niedzielę to Budyń uzyskał w Jeździe Próbnej najlepszy wynik, a mimo to ja uzyskałem pole position. Chyba jednak istnieje bug, o którym pisałem wcześniej. Mimo to zachowamy ten rodzaj kwalifikacji. Nie chcę już tracić czasu na robienie okrążenia formującego.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez plazimodo » Śr sie 08, 12 22:11

zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD


Jakieś wyjaśnienia skąd te nowości?
Avatar użytkownika
plazimodo
Machinegun Kid
 
Posty: 16
Dołączył(a): N lip 01, 12 12:25

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Śr sie 08, 12 23:01

Przygotowując się przed tygodniem do wyścigu na Suzuce, przez przypadek odkryłem, że ingerencja w oba te podzespoły przy zabronionym tuningu nie kończy się wykluczeniem auta z wyścigu. Dziwne. Z jakiś przyczyn gra nie traktuje zmian w balansie hamulców i ustawieniach dyferencjału jako tuning. Informuję was o tym, bo może ktoś korzysta z tych opcji.

Możecie zmieniać ustawienia dyferencjału i hamulców przed startem wyścigu lub nawet w jego trakcie (jeśli dysponujecie kierownicą DFGT).
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Frost » Pn sie 13, 12 22:09

Zegnam sie z wami w tym poscie, udzialu juz bral nie bede bo za pozno mi to wszystko , w pracy biegam potem jak dzik po zoledziach .
A z drugiej stronie nie mam czasu na jakiekolwiek treningi w tygodniu , a jazda bez treningu nie wychodzi mi za dobrze i szkoda moich nerwow ktore mnie w ta niedziele kompletnie zjadly.
Pozdro Panowie i szerokiej drogi ;)
polskie literki i gramatyke Buka zjadla

Obrazek
Avatar użytkownika
Frost
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): So sty 21, 12 14:31
Lokalizacja: z daleka

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Wt sie 14, 12 18:58

Wyścig w Rzymie to moje pierwsze w sezonie zwycięstwo. Event był interesujący, stale miały miejsca jakieś przetasowania w stawce i do końca nie było pewne, kto zajmie najwyższe lokaty. Podium zamknęli Roht oraz Plazi.

Obrazek

Fot. Rozstawienie stawki na starcie. Niestety, po raz kolejny wyniki uzyskane przez kierowców w Jeździe Próbnej nie przełożyły się na właściwe rozłożenie gridu.




Wyniki wyścigu (Zawody GT300, Rome City Course, wyścig trwał około 1h i 13 min.):


1. Tar (Toyota Super Autobacs Apex MR-S '00) – najlepsze okrążenie: 1:13,947

2. RohtD (Autobacs ARTA Garaiya '08) – strata: + 1:06,920; najlepsze okrążenie: 1:13,805

3. Plazi (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '06) – strata: + 1:34,262; naj. okrążenie: 1:13,962

4. Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – strata: + 1:42,069; najlepsze okrążenie: 1:13,409

5. Luqat (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08 ) – strata: + 1:52,083; naj. okrążenie: 1:15,438

6. PSA (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08 ) – strata: ponad 3 min.; naj. okrążenie: 1:14,448

7. Sebek (Toyota Wedsport Celica '03) – strata: - 8 okr.; najlepsze okrążenie: 1:14,077


Obrazek

Fot. Zwycięzca na tle rzymskiego Koloseum.




Kary:

- PSA vs. Luqat vs. Budyń. PRZESTEPCA uzyskuje overlap na Luqacie, a więc i prawo do wewnętrznej przed ciasnym zakrętem w prawo. Jednak opóźnione hamowanie skutkuje tym, iż auto PRZESTEPCY uderza w tylni zderzak jadącej z przodu Toyoty Budynia. Samochody nie odniosły na szczęście defektów, dlatego obejdzie się bez ujemnych punktów dla PSY. Piszę o tym zdarzeniu jedynie poglądowo, by przestrzec przed znacznym opóźnianiem hamowania w sytuacji, gdy bezpośrednio przed nami znajduje się inny samochód i nie mamy szans na uzyskanie overlapu.

Obrazek

Fot. Subaru PRZESTEPCY (pośrodku grupy) uderza w Toyotę Budynia. Błąd PSY, który zbyt pochopnie ocenił odległość do szczytu zakrętu.


- Plazi vs. Reszta Świata. Pierwsze okrążenie wyścigu. Plazi jedzie na trzecim miejscu, tuż za liderującym Rohtem i Budyniem. Przed dojazdem do opadającej, ciasno otoczonej bandami S-ki, Plazi uderza w jedną z bocznych balustrad, gubi właściwą linię jazdy i ląduje na murze u wylotu zakrętu.

Obrazek

Fot. Plazi uderza w bandę w wyniku czego jego Mazda znajduje się całkowicie poza przestrzenią toru wyznaczoną przez ciągłą białą linię.


Jego całkowicie zdewastowane auto znajduje się poza torem (4 koła poza białą linią). I zamiast pozostać tam aż do momentu, gdy uszkodzone auto bezpiecznie wyminą jadące z tyłu pojazdy, Plazi decyduje się na karkołomny krok. Jak najszybciej stara się powrócić do rywalizacji i wjeżdża na trasę. Decyzja ta okazuje się oczywiście zgubna i rozpoczyna całą serię niefortunnych zdarzeń.

Obrazek

Fot. PRZESTEPCA uderza w powracającego na tor (co najmniej dwa koła na torze) Plaziego.


Najpierw w auto Plaziego uderza dynamicznie jadący PSA, następnie PRZESTEPCY wtóruje Sebek. Oba samochody nie mieszczą się w zakręcie, gdyż Plazi powracając na tor i nie rozpędzając jeszcze dostatecznie swego auta, znacznie ograniczył przestrzeń S-ki. Jadący za Sebkiem i PSĄ Tar cudem unika kolizji z 'kulą kręgielną' Plaziego.

Obrazek

Fot. Drugie z uderzeń w Plaziego, tym razem w wykonaniu Sebka. Zdjęcie wyraźnie pokazuje, jak wiele z przestrzeni zakrętu 'zabrał' mozolnie rozpędzający się samochód Plaziego.


Opisana sytuacja jest podobna do tej sprzed tygodnia, z udziałem mnie oraz Plaziego, z tą jednak różnicą, iż tym razem Plazi miał dodatkowo uszkodzony samochód. Dlatego kara punktowa jest aż tak surowa: Plazi – 6 ptk. (spowodowanie wypadku przy powracaniu na tor / przy prowadzeniu uszkodzonego samochodu).

Obrazek

Fot. Mazda Plaziego nie strąciła jeszcze wszystkich kręgli, dlatego odbija się od Sebka i...


Wielka ulga, że po miejskim kotle w Tokio i Rzymie, przenosimy się z Eventem na tory bardziej przestrzenne, na których będzie można odetchnąć pełną karoserią...

Obrazek

Fot. BINGO. Bezbłędnie trafia w ostatni cel – Tara. Tym razem jednak szczęśliwie bez konsekwencji w postaci uszkodzeń auta. Po wyścigu Plazi trafnie spuentuje, iż obijał bandy niczym kotlety tłuczkiem.


Obrazek

Fot. Kąt pod jakim Plazi powracał na tor był zdecydowanie zbyt duży. Gdyby wjazd na trasę odbył się pod znacznie mniejszym kątem, prawdopodobnie udałoby się całkowicie zażegnać niebezpieczeństwo (lub przynajmniej znacznie ograniczyć jego skutki).




Klasyfikacja Puchar Miejski (po 2/5):


1. Roth – 36 ptk.

2. Budyń – 33 ptk.

3. Tar – 25 ptk.

4. Simon & Sebek – 22 ptk.

6. PRZESTEPCA – 21 ptk.

7. Luqat – 11 ptk.

8. Plazi – 10 ptk.




Klasyfikacja Zawodów GT300 (po 2/10):


1. Tar – 41 ptk.

2. Roth & Luqat – 31 ptk.

4. Plazi – 30 ptk.

5. Budyń – 26 ptk.

6. Sebek – 13 ptk.

7. PRZESTEPCA – 10 ptk.

8. Simon – 9 ptk.




Klasyfikacja generalna (po 3/15):


1. Roth – 47 ptk.

2. Budyń – 46 ptk.

3. Tar – 41 ptk.

4. Simon & Luqat – 31 ptk.

6. Plazi – 30 ptk.

7. Sebek – 26 ptk.

8. PRZESTEPCA – 21 ptk.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Cz sie 16, 12 15:39

Niedziela 19.08 – Puchar Skyline (2/5)




Samochód: [P] Nissan Skyline GT-R V•spec (R33) '97


Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta


- wspomagacze wyłączone (z wyjątkiem ABS)

- opony sportowe twarde

- w danym wyścigu startować może jedynie przeznaczony do tego samochód. Wyjątkiem jest wyścig nr 5 Pucharu Skyline.


Tor: Deep Forest Raceway

Ilość okrążeń: 46.




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Zapraszam.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Wt sie 21, 12 16:04

Za nami jeden z najbardziej ekscytujących wyścigów w historii rozgrywek. Event rozpoczęło i ukończyło aż ośmiu kierowców, co jest rekordem frekwencji naszej ligii. Przez zdecydowaną większość wyścigu stawce liderował PRZESTEPCA, ale na 10 okrążeń przed końcem popełnił fatalny błąd, rozbił samochód i utracił prowadzenie na moją rzecz. Po wyjechaniu z boksu PSA miał około 15 sekund straty do lidera, ale znacznie lepszy od niego stan ogumienia. Można by rzec - szczeście w nieszczęsciu. Na świeżych oponach PRZESTEPCA szybko zniwelował stratę i na ostatnim okrążeniu, kiedy oponent siedział już na moim tylnim zderzaku, zdecydowałem się odpuścić rywalowi główną linię jazdy. Na dobrze trzymających gumach PRZESTEPCA był znacznie szybszy i nie było sensu bym na siłę starał się utrudniać mu przejazd. Poległem taktycznie.

Obrazek

Fot. Rozstawienie stawki na starcie. Na pole position PRZESTEPCA.




Wyniki wyścigu (Puchar Skyline, Nissan Skyline GT-R V•spec (R33) '97, Deep Forest Raceway,
46 okrążeń, wyścig trwał około 1h i 13 min.):



1. PRZESTEPCA – najlepsze okrążenie: 1:28,422

2. Tar – strata: + 1,707; najlepsze okrążenie: 1:28,319

3. Plazi – strata: + 1:22,218; najlepsze okrążenie: 1:29,373

4. Budyń – strata: + 1:36,443; najlepsze okrążenie: 1:29,377

5. Simon – strata: ponad 3 min.; najlepsze okrążenie: 1:29,621

6. Roht – strata: - 1 okr.; najlepsze okrążenie: 1:31,582

7. Bysiek – strata: - 2 okr.; najlepsze okrążenie: 1:31,751

8. Luqat – strata: - 2 okr.; najlepsze okrążenie: 1:31,998




Obrazek

Fot. Zakręt otwierający wyścig. Ile to razy człowiek pokonał już ten zakręt od początku istnienia serii GT...




Kary:

- Ścinki Byśka. Było ich wiele. Nie jestem w stanie wyłapać wszystkich, nie mam czasu oglądać całej powtórki. Oto niektóre z celowych wyjazdów Byśka poza obszar ciągłej białej linii:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Łącznie natrafiłem więc na sześć. Jak stoi w regulaminie – za każdą ścinkę wykonaną z premedytacją należy się -1 ptk. Dlatego kara to: Bysiek -6 ptk.


- Simon. Przeglądając powtórkę natrafiłem na jedną celową ścinkę...

Obrazek

Fot. Simon nieprzepisowo pokonuje zakręt.


...oraz na niedozwolone przyblokowanie Budynia na pierwszym okrążeniu (w tunelu).Budyń szybciej wyszedł z zakrętu i wyprzedziłby Simona, gdyby ten nie zmienił linii jazdy i nie zajechał drogi rywalowi (punkt 7. regulaminu - niedozwolona obrona pozycji). Oto jak wyglądała sytuacja:

Obrazek

Fot. Simon (pomarańczowy Skyline) nieprzepisowo blokuje sposobiącego się do wyprzedzania Budynia.


Kara za ścinkę to -1 ptk., zaś niedozwolona obrona lokaty powinna kosztować Simona -2 ptk., ale dla pewności zobaczmy jeszcze jedno zdjęcie z tego zdarzenia:

Obrazek

Fot. To ujęcie wyraźnie pokazuje, iż starający się wyprzedzić przeciwnika Budyń znajdował się całkowicie poza torem (cztery koła poza białą linią).


Manewr wyprzedzania Budynia nie miał więc oparcia w przepisach, dlatego bez kar dla Simona za to zdarzenie. Obaj Panowie naruszyli przepisy. Natomiast za ww. ścinkę symboliczne: Simon –1 ptk.


- Plazi. Weteran obiecywał czystą jak łza jazdę. I taka też była. Niestety, na diamencie niespodziewanie odnalazłem jedną ryskę, która nieco rzutuje na obraz całości. Pod koniec wyścigu, wpadając na ostatnim zakręcie toru w niekontrolowany poślizg, Plazi lekko uszkadza samochód. Nie może się jednak od razu dostać do pit stopu, gdyż w wyniku spina auto minęło już wjazd do alei o dobre 10-15 metrów. Napisałem ''nie może''? Nie ma nic niemożliwego dla weterana Eventu, który znanym tylko sobie sposobem modyfikuje Deep Forest Raceway na Deep Forest Reverse i... voila! Jest już w boksie! Czysta magia. Jednak cena takiej jazdy pod prąd w celu szybszego dostania się do boksu jest wysoka i kosztuje: Plazi –6 ptk.

Obrazek

Fot. Plazi wykonuje manewr, na który prowadzący jest szczególnie wyczulony;)




Klasyfikacja Pucharu Skyline (po 2/5):


1. PRZESTEPCA – 36 ptk.

2. Budyń – 33 ptk.

3. Simon – 32 ptk.

4. Roth – 26 ptk.

5. Tar – 20 ptk.

6. Sebek - 13 ptk.

7. Plazi – 10 ptk.

8. Luqat – 8 ptk.

9. Bysiek – 3 ptk.




Obrazek

Fot. Błąd PSY pod koniec 35. okrążenia, po którym Tar po raz pierwszy obejmie prowadzenie w wyścigu.




Klasyfikacja generalna (po 4/15):


1. Tar – 61 ptk.

2. Budyń – 59 ptk.

3. Roth – 57 ptk.

4. PSA – 46 ptk.

5. Simon – 41 ptk.

6. Plazi - 40 ptk.

7. Luqat – 39 ptk.

8. Sebek – 26 ptk.

9. Bysiek – 3 ptk.




Obrazek

Fot. Ostatnie okrążenie wyścigu. Jadący na poważnie zużytych oponach lider (Tar w białym Skyline'nie) oddaje najszybszą linię jazdy oraz prowadzenie znacznie szybszemu PRZESTEPCY.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Śr sie 22, 12 21:41

Mój wyjazd poza tor to jedynie świadoma ucieczka przed Simonem który po uderzeniu w przeciwległą bandę wyskoczył na drugą stronę toru :) :)
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Cz sie 23, 12 16:27

Niedziela 26.08 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: Fuji Speedway GT

Ilość okrążeń: 39




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Do pościgania!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Pn sie 27, 12 20:27

Piąty wyścig. Piąty zwycięzca. W każdym z dotychczas rezegranych Eventów triumfował inny kierowca. Po zakończeniu pierwszego sezonu pisałem, że dobrze dla naszej ligii byłoby przezwyciężyć monopol jednego gracza i jak na razie udaje się to realizować doskonale. Wyścig na Fuji, choć nie porwał poziomem frekwencji, trzymał w napięciu aż do ostatnich metrów. Na końcowych okrążeniach o wygraną rywalizowało trzech kierowców – Budyń, Adolf oraz ja. Dzięki wzorowo realizowanej taktyce i jeździe równej niczym w szwajcarskim zegarku, wygrana przypadła Budyniowi. To pierwsze zwycięstwo Budynia w historii jego startów w Evencie.

Obrazek

Fot. Zakręt otwierający wyścig. Na szarym końcu Tar.


Wyniki wyścigu (Zawody GT300, Fuji Speedway GT, 39 okrążeń, wyścig trwał około 1h i 11 min.):


1. Budyń ( Toyota Wedsport Celica '03) – najlepsze okrążenie: 1:43,495

2. Tar (Subaru Cusco Advan Impreza '03) – strata: + 2,793; najlepsze okrążenie: 1:43,618

3. Adolf (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – strata: + 6,554; najlepsze okrążenie: 1:43,714

4. Roht (Autobacs ARTA Garaiya '08) – strata: + 1:21,448; najlepsze okrążenie: 1:44,956

5. Bysiek (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – strata: + 1:24,423; naj. okrążenie: 1:44,655


Obrazek

Fot. Błąd Rohta, który pozbawił go prowadzenia i prawdopodobnie kosztował miejsce na podium.


Obrazek

Fot. Po wypadnięciu poza tor, Roht wzorowo ustępuje pierwszeństwa jadącym za nim kierowcom (Tar oraz Budyń) i dopiero wtedy powraca na trasę.




Kary:

- Bysiek. Niestety, Bysiek po raz kolejny nawiązał do swoich eventowych początków. Tym razem nie poprzez ścinki, a wywołanie bodaj najniebezpieczniejszego łańcucha zdarzeń w historii ligii. Byku boleśnie skasował na jednym okrążeniu dwóch kierowców – Adiego oraz Tara. Oto pierwsza część obszernego incydentu, w której Bysiek, jadąc w pełni sprawnym samochodem, uszkadza poważnie auto Adiego:

Obrazek

Fot. Moment uderzenia Byśka w Imprezę Adolfa.


Za spowodowanie ciężkich uszkodzeń u rywala regulamin przewiduje 5 punktów ujemnych.

Po kolizji z Adolfem, jadąc już ciężko uszkodzonym samochodem, Bysiek uparcie zajmuje najszybszą linię jazdy i stara się jak najszybciej dostać się do boksu. A powinien przecież bezpiecznie przepuścić jadących za nim kierowców, jak zrobił to wcześniej Adolf. Byku naraża tą decyzją oponentów na spore zagrożenie. Oto dalsza część łańcucha niefortunnych zdarzeń: Tar wyprzedza uszkodzonego Byśka po zewnętrznej (a więc bez konieczności overlapu), jednak ten dynamicznie pokonuje swym uszkodzonym autem zakręt standardową techniką - wewnątrz-zewnątrz i nie pozostawia dostatecznej przestrzeni na zewnętrznej wyprzedzającemu. Tym samym Byku uszkadza koło samochodu rywala. Oto opisana sytuacja:

Obrazek

Fot. Bysiek niczym torpeda niespodziewanie wypada pod koła Tara (po lewej), który wyprzedził go wcześniej.


Poruszając się cięzko uszkodzonym autem, Bysiek powinien należycie zadbać, by nie narażać na szwank innych kierowców. Wolniejsza jazda po zewnętrznej stronie toru byłaby w tym wypadku najlepszym środkiem zaradczym. Jednak to jeszcze nie koniec. Kiedy na prostej startu/mety Tar podejmuje ponowną próbę wyprzedzenia Byśka, ten niespodziewanie zjeżdża z obranej wcześniej linii jazdy, uderza w samochód rywala i dopełnia zniszczeń. Tak kończy się zbyt dynamiczna jazda uszkodzonym pojazdem:

Obrazek

Fot. Bysiek zjeżdża z obranej przez siebie linii jazdy, prawdopodobnie chcąc odwiedzić pit stop. Nie zauważa jednak samochodu Tara, który już go wyprzedził. W tle Adolf, który zjazd do boksu rozpoczął odpowiednio wcześnie.


Kara punktowa za spowodowanie uszkodzeń w trakcie jazdy samochodem mającym już defekt wynosi wg. regulaminu aż 6 ptk. Tak więc w trakcie tylko jednego okrążenia Bysiek zgromadził pokaźny dorobek punktowy, szkoda tylko, że na minusie. Kary: Bysiek -11 ptk.

Obrazek

Fot. Uszkodzony przez Byśka, Adolf (pierwszy plan) wzorowo przepuszcza jadących za nim kierowców.


- Adolf. Oglądając fragmenty powtórki natknąłem się na jedną celową ścinkę. Oto ona:

Obrazek

Fot. Pierwsze okrążenia zmagań. W dynamicznej pogoni za liderującym Budyniem, Adolf skraca sobie drogę wyjeżdżając poza tor.


Jedna ścinka, jeden punkt ujemny. Adolf: -1 ptk.


- Budyń. Podobnie jak w przypadku Adiego, natknąłem się na jedną, dynamiczną ścinkę. Ta również nie została złagodzona oddaniem zyskanego czasu (puszczenie gazu na 2-3 sec.). Oto ona:

Obrazek

Fot. Budyń w pogoni za Tarem na 30. okrążeniu wyścigu ścina zakręt (cztery koła poza torem).


Jedna ścinka, jeden punkt ujemny. Budyń: - 1 ptk.


- Za szerokie wyjazdy poza tor. Bysiek oraz Adolf. Kolejną niepokojącą rzeczą, jaką udało mi się zaobserwować w trakcie analizy powtórki, były zbyt szerokie wyjazdy poza obszar toru (ciągła biała linia). Przodowali w tym aspekcie dwaj kierowcy – Byku oraz Adi. Panowie, to że poza białą linią znajdują się fragmenty asfaltu nie znaczy, że można na nie wjeżdżać, by poszerzać sobie przestrzeń zakrętu. Są to pozostałości po starym torze Fuji i korzystanie z nich, jako środka do przemieszczania się po torze jest zabronione wg. zasad, które staramy się przestrzegać w Evencie. Trudno ocenić ile z tych wszystkich zbyt szerokich wyjazdów poza białą linię wynikało z błędów zawodników (np. opóźnione hamowanie), a ile z celowego zamiaru szybszego pokonania zakrętu. Na pewno oba te czynniki miały wpływ na wyjazdy poza obręb trasy. Sytuacja nie jest więc tak klarowna, jak w przypadku ścinek, gdzie praktycznie przy każdej następuje wyraźny zysk czasowy. Dlatego biorąc to pod uwagę, obaj kierowcy za jazdę o takim charakterze otrzymują symboliczny punkt karny. Kary: Adolf & Bysiek: - 1 ptk.

By nie być gołosłownym, oto niektóre z wyjazdów poza tor. Bysiek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Adolf:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ale, jako że Bysiek stracił niestety wszystkie zdobyte przez siebie punkty w opisanym na początku incydencie z Tarem i Adim, ta jednopunktowa kara już go nie obejmuje.




Klasyfikacja Dookoła Świata (po 2/7):


1. Budyń – 37 ptk.

2. Tar – 36 ptk.

3. Roht – 24 ptk.

4. Plazi & Luqat – 20 ptk.

6. Adolf – 14 ptk.

7. Simon – 9 ptk.

8. Sebek – 4 ptk.

9. Bysiek – 0 ptk.




Klasyfikacja Zawodów GT300 (po 3/10):


1. Tar – 61 ptk.

2. Budyń – 50 ptk.

3. Roht - 44 ptk.

4. Luqat – 31 ptk.

5. Plazi – 30 ptk.

6. Adolf – 14 ptk.

7. Sebek – 13 ptk.

8. PRZESTEPCA – 10 ptk.

9. Simon – 9 ptk.

10. Bysiek – 0 ptk.


Obrazek

Fot. Pocztówka od Budynia, prosto spod góry Fuji.




Klasyfikacja generalna (po 5/15):


1. Budyń – 83 ptk.

2. Tar – 81 ptk.

3. Roht – 70 ptk.

4. PSA & Plazi – 46 ptk.

6. Simon – 41 ptk.

7. Luqat – 39 ptk.

8. Sebek – 26 ptk.

9. Bysiek & Adolf – 14 ptk.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Śr sie 29, 12 17:49

Niedziela 2.09 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: cała reszta


- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: High Speed Ring

Ustawienia pogody:

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 5/10


Ilość okrążeń: 62




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Do zobaczenia na HSR, przestępcy!;)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Wt wrz 04, 12 15:07

Większa część zmagań na High Speed Ring rozegrała się na mokrej nawierzchni. Już w trakcie trwania sesji kwalifikacyjnej nad torem zebrały się złowieszcze chmury. Gdy runął z nich obfity deszcz, plany niektórych kierowców zostały boleśnie zweryfikowane. Wśród tych, którzy szczególnie cierpieli w tych deszczowych warunkach byłem niestety również i ja. Popełniałem wiele prostych, nie dających się niczym uzsadnić błędów, które w drobny mak rozsypały obraną wcześniej strategię i przez sporą część Eventu jechałem w osamotnieniu na szarym końcu stawki. Dopiero, gdy deszcz ustał, a mokra nawierzchnia zaczeła stopniowo wysychać, odnalazłem właściwą jakość w jeździe. Jednak jedyne, na co było mnie stać tego wieczoru, to przebicie się z ostatniej lokaty na czwartą pozycję. Wyścig bezapelacyjnie wygrał PRZESTEPCA, który liderował od samego startu i do mety dojechał z kolosalną, ponad dwuminutową przewagą czasową nad resztą stawki. To drugi triumf PSY w historii jego startów w Evencie.

Obrazek

Fot. Rozstawienie stawki na starcie wyścigu. Na pole position Simon.


Wyniki wyścigu (Zawody GT300, High Speed Ring, 62 okrążenia, wyścig trwał około 1h i 22 min.):


1. PRZESTEPCA (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – najlepsze okrążenie: 1:10,439

2. Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – strata: + 2:11,552; najlepsze okrążenie: 1:10,226

3. Luqat (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – strata: + 2:26,312; naj. okrążenie: 1:12,056

4. Tar (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '04) – strata: - 1 okr.; najlepsze okrążenie: 1:10,718

5. Simon (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '06) – strata: - 1 okr.; najlepsze okrążenie: 1:11,541

6. Sebek (Subaru Cusco Advan Impreza '03) – strata: - 4 okr.; najlepsze okrążenie: 1:11,328

7. Bysiek (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – DNF


Obrazek

Fot. Zwycięskie Cusco Impreza PRZESTEPCY na kilka okrążeń przed linią mety.


Kary:

- Luqat vs. Sebek vs. Simon. 2. okrążenie. Przed zakrętem typu S Sebek uzyskuje większą prędkość na wyjściu od poprzedzającego go Lugata i usiłuje wyprzedzić rywala po zewnętrznej. To się jednak nie udaje, gdyż Lu dojeżdżając do S-ki ogranicza Sebie przestrzeń do wyprzedzania, zjeżdżając na lewą część toru. Nie mieszcząc się pomiędzy bandą, a samochodem Luqata, Sebek rozbija samochód i wpada w poślizg, który kończy jakieś 100 metrów dalej. Po wyścigu Sebek miał zastrzeżenia, co do tego, iż mogło dojść do niedozwolonej obrony pozycji w wykonaniu Lu. Oto co pokazała powtórka:

Obrazek

Fot. Luqat (pośrodku) rozpoczyna naturalne podejście do zakrętu w prawo. Sebek (pierwszy plan) decyduje się wyprzedzić rywala od lewej strony.


Trudno udowodnić tutaj winę Luqata. Lu wykonywał standardowy dojazd do następnego zakrętu, niemal tą samą linią, co jadący przed nim Bysiek. Nie było to blokowanie. Gdyby Sebek zdecydował się na wyprzedzania po wewnętrznej, spokojnie uzyskałby overlap i nie doszłoby do przykrych zdarzeń. Nie ma mowy o karze dla Luqata.

Obrazek

Fot. Dojeżdżając do zakrętu, Luqat zjeżdża na lewą stronę toru. Sebek nie zważa na linię jazdy rywala i usiłuje wyprzedzić go po zewnętrznej.


Po uderzeniu w bandę i wpadnięciu w poślizg Sebek zatrzymuje się dopiero na S-ce, staje w poprzek toru i zagradza drogę jadącemu tuż za nim Simonowi.

Obrazek

Fot. Sebek (czarne Cusco Impreza) tuż przed powrotem na tor i zajechaniem drogi Simonowi.


Obrazek

Fot. Simon jedzie wprost na zderzenie z wjeżdżającym na jezdnię Sebkiem.


Kiedy wydaje się, że Simon uderzy w blokujący przejazd samochód Seby, ten w ostatniej chwili znika sprzed nosa Szymona.

Obrazek

Fot. Sebek przelatuje przed nosem Mazdy Simona i ponownie wypada poza tor. Obaj kierowcy cudem unikają kolizji.


Zazwyczaj odradzam wykonywania jakichkolwiek manewrów po wpadnięciu w poślizg i zatrzymaniu się auta na torze (w sytuacji, gdy ktoś za nami jedzie). Kierowca za naszymi plecami nie jest ślepy i dużo łatwiej wyminąć mu nieruchomą przeszkodę niż taką, która porusza się chaotycznie. Jednak w tej konkretnej sytuacji nieprzewidywalne zachowanie Sebka paradoksalnie uchroniło Simiego przed poważnym defektem Mazdy. Bez kar za całe to zdarzenie.


- Sebek vs. Simon. 4. okrążenie. Jadąc uszkodzonym jeszcze w poprzedniej sytuacji autem, Sebek wyprzedza tuż po prostej startu/mety Simona. Jednak rozpaczliwie walcząc z defektem samochodu (3 uszkodzone koła) wpada na bandę i dopełnia obrazu zniszczeń swej Imprezy.

Obrazek

Fot. Zmagający się z usterką swojego samochodu Sebek w wyniku zbyt dynamicznej jazdy popełnia błąd. Samochód uderza z dużą prędkością w okalającą tor bandę.


Pomyłkę przeciwnika momentalnie wykorzystuje Simon, który szczęśliwie i bez szwanku wyprzedza oponenta. I kiedy wydaje się, iż cała sytuacja zakończy się pomyślnie, auto Sebka niespodziewanie odkleja się od bandy i zaczepia tył Mazdy Simiego, czego efektem jest usterka koła.

Obrazek

Fot. Namagnetyzowana banda nagle traci swą magiczną właściwość i samochód Sebka momentalnie garnie się do ponętnej Mazdy Simona.


Sebek powinien wykazać się większą wyobraźnią prowadząc uszkodzony samochód w bliskim towarzystwie oponenta i nie ryzykować tak zdecydowaną i dynamiczną jazdą. Kara za spowodowanie usterek u przeciwnika w trakcie prowadzenia uszkodzonego samochodu to wg regulaminu aż 6 ptk. Sebek: - 6 ptk.


- Sebek vs. Luqat. 37. okrążenie. To, co uchroniło Simona w opisywanym jako pierwsze zdarzeniu, stało się zgubą dla Luqata. Jadąc dobry kilometr przed Lu, Sebek wpada w poślizg na dynamicznym lewym przed S-ką i poważnie rozbija samochód. Wydawałoby się, iż wystarczająco szybko poradzi sobie z tańczącym po torze samochodem. Niestety, Seba zbyt długo zmaga się na środku toru z mocą swej Imprezy. Auto co chwila traci przyczepność z jezdnią i kręci bączki. O ile dwóch innych kierowców zdołało je bezpiecznie wyminąć, w przypadku Luqata było to zupełnie niemożliwe. Oto dlaczego:

Obrazek

Fot. Luqat napotyka zmagającego się z samochodem Sebka, który rozpaczliwie usiłuje usunąć auto poza tor.


W chwili ukazanej na zdjęciu Sebek poruszał się na prawą część toru, jadąc na wstecznym, toteż naturalną decyzją Luqata było zwolnienie i próba wyminięcia przeciwnika od lewej. Jednak Seba przygotował dla swojego rywala niespodziankę.

Obrazek

Fot. Nagle, zupełnie niespodziewanie, Sebek kończy jazdę na wstecznym i rusza do przodu, a więc w miejsce, które wcześniej do wyminięcia rywala obrał Luqata.


Dochodzi do kolizji, w wyniku której samochód Luqata odnosi ciężkie uszkodzenia. Gdyby Sebek nie wykonywał żadnych nieregularnych ruchów i zupełnie unieruchomił swoje auto do momentu przejazdu rywala, nie doszłoby do karambolu. Kara za spowodowanie usterek u przeciwnika w trakcie prowadzenia uszkodzonego samochodu to wg regulaminu 6 ptk. Sebek: - 6 ptk.

W dwóch zdarzeniach Sebek spowodował więc wykroczenia na łączną karę 12 ptk. Jednak, jako że zebrany przez niego kapitał w czasie niedzielnego wyścigu na HSR wyniósł 10 ptk, Seba traci właśnie tyle punktów.


- Tar vs. Budyń. Budyń usiłuje zdublować Tara na zakręcie nr 1. Ten, zamiast zjechać z głównej linii jazdy i odpuścić gaz, kurczowo trzyma się najszybszego pasa.


Obrazek

Fot. Budyń przygotowuje się do dublowania Tara.


Jadąc po najszybszej linii Tar decyduje się przepuścić dublującego go rywala. Odpuszcza gaz, ale nie kontroluje pozycji Budynia w lusterku wstecznym. Dublujący jest zaskoczony takim obrotem sytuacji i ratuje się wyprzedzaniem po wąskim pasie po zewnętrznej.

Obrazek

Fot. Budyń podejmuje rozpaczliwą decyzję i usiłuje przecisnąć się pomiędzy Tarem i bandą.


Budyń nie mieści się pomiędzy dublowanym, a metalową bandą i uderza w nią z całym impetem rozpędzonego auta.

Obrazek

Fot. Po ''odmagnetyzowaniu się'' od bandy, Budyń wpada w poślizg i rozbija swą Toyotę o wewnętrzny murek.


Przy ocenie całej sytuacji należy wziąć pod uwagę fakt, iż Budyń dublował Tara. Gdyby zdarzenie dotyczyło normalnej walki o pozycję, cała wina za konsekwencje kolizji spadałaby na Budynia. W sytuacji bycia dublowanym Tar powinien zadbać o komfort i bezpieczeństwo całego manewru i nie utradniać jego bezpiecznego wykonania. Tymczasem mając tuż za plecami Budynia, Tar poruszał się najszybszym pasem toru i nieroztropnie odejmował nogę z gazu, nie kontrolując położenia rywala w lusterku wstecznym. Tar powinien zjechać na wewnętrzny pas i tam zwolnić swój samochód, pozostawiając zewnętrzną rozpędzonemu samochodowi Budynia. Kara za utrudnienie dublowania to wg regulaminu 3 ptk. Kary: Tar – 3 ptk.




Klasyfikacja Zawodów GT300 (po 4/10):


1. Tar – 71 ptk.

2. Budyń - 70 ptk.

3. Luqat – 47 ptk.

4. Roht – 44 ptk.

5. PRZESTEPCA – 35 ptk.

6. Plazi – 30 ptk.

7. Simon & Bysiek – 20 ptk.

9. Adolf – 14 ptk.

10. Sebek – 13 ptk.




Klasyfikacja generalna (po 6/15):


1. Budyń – 103 ptk.

2. Tar – 91 ptk.

3. PRZESTEPCA – 71 ptk.

4. Roht – 70 ptk.

5. Luqat – 55 ptk.

6. Simon – 52 ptk.

7. Plazi – 46 ptk.

8. Bysiek – 34 ptk.

9. Sebek – 26 ptk.

10. Adolf – 14 ptk.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Wt wrz 04, 12 22:07

Hal Emmerich napisał(a):Niedziela 2.09 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: cała reszta


- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: High Speed Ring

Ustawienia pogody:

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 5/10


Ilość okrążeń: 62




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Do zobaczenia na HSR, przestępcy!;)


No właśnie !!
Wilgotność i pogoda podczas startu 0% więc na uparciucha podczas jazdy próbnej zmieniam opony na twarde
Niestety już podczas startu ogarnęło mnie zdziwienie ponieważ wilgotność toru to już 31%a jak wiadomo ..... no na to to już opony wyścigowe twarde się nie nadają na pewno :argue:
Dobrze było by wyjaśnić tę i podobne kwestie abyśmy nie strzelali więcej takich byków jak start na slickach na mokrym już torze :) :) :) :)
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Wt wrz 04, 12 22:33

A to to już zupełnie jest dla mnie niejasne. Sam byłem tym faktem zaskoczony i po 1st lap musiałem zjeżdżać do boksu wymienić opony. W trakcie kwalifikacji padało i wilgotność sięgała już bodajże 60%. No ok, myślę, ustawienia w lobby dotyczą przecież startu wyścigu, więc powinny przeskoczyć do słonecznej pogody i 0% nawilżenia w chwili rozpoczęcia Eventu.

Tymczasem pogoda, owszem, zmieniła się na słoneczną (czyli 'pogoda w trakcie startu:0%'), ale wilgotność nie dość, że nie wróciła do poziomu 0%, to jej wartość różniła się jeszcze od tej pod koniec procedury kwalifikacyjnej. Total random.


Pomyślę jak to rozwiązać przed kolejnym wyścigiem w zmiennych warunkach. Może specjalnie dla takich wyścigów powróci okrążenie formujące.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Luqat » Śr wrz 05, 12 17:20

Co do wilgotności to podczas startu była taka jak pod koniec kwalifikacji(?-nie wiedziałem, że to qual, myślałem, że free roam ;>) czyli około 35%, więc moim zdaniem nie tak całkiem randomowo ;) Również myślałem, że po starcie pogoda i ustawienia wrócą do ustawień wyjściowych, no ale mamy już doświadczenie jak to wygląda.
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Cz wrz 06, 12 14:35

Niedziela 9.09 – Puchar Skyline




Samochód: [P] Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07


Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta


- wspomagacze wyłączone (z wyjątkiem ABS)

- opony sportowe twarde

- w danym wyścigu startować może jedynie przeznaczony do tego samochód. Wyjątkiem jest wyścig nr. 5 Pucharu Skyline.


Tor: Odcinek Specjalny - Route 5

Ilość okrążeń: 45.




INFO: Można wyjeżdżać poza ciągłą białą linię w miejscach, gdzie znajdują się za nią ukośne linie (np. przed ostatnim zakrętem).




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Zapraszam.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Simon » Cz wrz 06, 12 22:40

Hal Emmerich napisał(a): i samochód Sebka momentalnie garnie się do ponętnej Mazdy Simona.

Padłem:D
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT5 Event

Postprzez bigbudyn500 » Pt wrz 07, 12 19:00

W kalendarzu jest Clubman stage 5 a tu widzę special.....
To co w końcu jedziemy bo chciałbym potrenować




ok już wszystko jasne
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Cz wrz 13, 12 19:21

Trzecia odsłona Pucharu Skyline rozpoczęła się z wysokiego C. Pierwsze okrążenia wyścigu były prawdziwym pokazem możliwości szczególnie trójki kierowców. Liderujący od startu Roht narzucił reszcie stawki bardzo wymagające tempo, któremu na dłuższą metę sprostać byli w stanie jedynie dwaj zawodnicy z siedmioosobej grupy – ja oraz PRZESTEPCA. Tak dynamiczne otwarcie wyścigu kosztowało jednak prowadzącą trójkę wiele wysiłku i spadki koncentracji w dalszej jego fazie. Po upływie około kwadransu w wyniku presji prowadząca dwójka, Roht i PSA, zaczęła popełniać proste błędy. Mnie udało się zachować wystarczające skupienie w trakcie tych kryzysowych momentów, w których tempo jazdy wyraźnie osłabło i tym samym uchroniłem swojego Nissana przed defektami. Tak awansowałem z ostatniego miejsca podium. Jeszcze zanim wyścig przekroczył swoją 1/3, tuż przy końcu 12. okrążenia, objąłem prowadzenie w konsekwencji zjazdu liderującego Rohta do boksu. Komfort jazdy w pojedynkę pozwolił mi na perfekcyjne realizowanie założeń taktycznych i zwieńczenie wieczoru przekonywującym triumfem. Podium zamknęli PRZESTEPCA wraz z Rohtem. W wyniku rozłączeń połączeń internetowych eventu nie byli w stanie ukończyć dwaj kierowcy – Bysiek i Budyń. Tego drugiego pech ten kosztował wiele, bo utratę prowadzenia w klasyfikacji generalnej.

Obrazek

Fot. Zakręt otwierający wyścig – wjazd do tunelu. Na czele stawki Roht, a tuż za nim Budyń.


Wyniki wyścigu (Puchar Skyline, Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07, Odcinek Specjalny Route 5, 45 okrążeń, wyścig trwał około 1h i 19 min.):


1. Tar – najlepsze okrążenie: 1:37,690

2. PRZESTEPCA – strata: + 42,947; najlepsze okrążenie: 1:38,024

3. Roht – strata: + 1:04,661; najlepsze okrążenie: 1:38,838

4. Simon – strata: ponad 3 min.; najlepsze okrążenie: 1:38,807

5. Luqat – strata: ponad 3 min.; najlepsze okrążenie: 1:39,565

6. Budyń – DNF

7. Bysiek – DNF

Obrazek

Fot. Prowadzący jeszcze w wyścigu Roht uderza w ścianę na ostatnim zakręcie 7. okrążenia. Błąd ten roztrwoni jego wyraźną przewagę nad resztą grupy.


Kary:

Bodajże po raz pierwszy w historii Eventu nie doszło do żadnych incydentów pomiędzy uczestnikami wyścigu. Wykorzystajmy tę chwilę wytchnienia od karamboli oraz kontrowersji i przyjrzyjmy się paru ciekawostkom z niedzielnych zmagań.

- Przepuszczanie dublujących / przepuszczanie samochodów sprawnych przez samochody uszkodzone. Na przykładzie zmagań na Odcinku Specjalnym Route 5 zobaczmy jak powinna prawidłowo wyglądać cała procedura.

Luqat:

Obrazek

Fot. Prowadzący w pełni sprawne auto Luqat (po lewej) zjeżdża z najszybszej linii jazdy i odpuszcza gaz, by przepuścić wykonującego dublowanie Tara.


Obrazek

Fot. Sytuacja podobna do wyżej przedstawionej, z tym że Luqat (po prawej) porusza się tym razem uszkodzonym samochodem.


Simon:

Obrazek

Fot. Zielony Skyline Simona uległ defektowi, toteż kierowca zjeżdża z głównej linii jazdy, by bezpiecznie przepuścić jadącego za nim zawodnika (Tar).


- 'Simon i Niewidzialny Haczyk'. Czyli przygody Szymona w niebezpiecznym świecie nocnych japońskich ulic. Pod koniec wyścigu Simon stwierdził, że na trasie są ''jakieś niewidzialne haczyki'', które niszczą mu samochód. I choć wtedy słowa Simiego wydawały się zabawne, po obejrzeniu powtórki nie przestaje mi towarzyszyć niepokój...

Obrazek

Fot. Pierwszy atak tajemniczego Haczyka na auto Simona. Wieść głosi, że haczyki szczególnie umiłowały sobie stalowe barierki otaczające miejskie trasy w Japonii.


Obrazek

Fot. Niewidzialny Haczyk (oczywiście niewidoczny na zdjęciu) nie poprzestaje w trudach i po raz kolejny przepuszcza chytry atak na samochód Simona.


Obrazek

Fot. Zdruzgotany funkcjonowaniem tajemniczej siły działającej przeciw niemu, Simon przez nieuwagę uderza w bandę w miejsu, gdzie znajdują się czerwone drzwi awaryjne z napisem SOS. Czyżby była to rozpaczliwa próba ucieczki przed Niewidzialnym Haczykiem i jego pomagierami?


Obrazek

Fot. Niestety, wołania o pomoc nie przynoszą żadnego rezultatu i w dalszej części zmagań Simon ponownie staje się ofiarą złośliwych ataków metafizycznej mocy.


Obrazek

Fot. Czara goryczy Simona przelała się. Jadąc tuż za Rohtem Simi staje się łatwym celem największego bossa spośród wszystkich tokijskich haczyków. Zdjęcie przedstawia moment ataku Haczyka. Nie, to nie są żarty.


Obrazek

Fot. A oto druzgocące efekty misternych knowań Haczyka.


Obrazek

Fot. Ktoś mógłby stwierdzić, że Simon popadł w paranoję. Mamy jednak niezbite dowody na to, że Haczyk zaatakował jeszcze jednego kierowce. Zdjęcie ukazuje ofensywę szkodnika na Skyline'a PRZESTEPCY. Co ciekawe, w chwili ataku PSA również jechał tuż za Rohtem. Interesujące...




Klasyfikacja Puchar Miejski (po 3/5):


1. Roht – 52 ptk.

2. Tar – 50 ptk.

3. PRZESTEPCA – 41 ptk.

4. Simon – 35 ptk.

5. Budyń – 33 ptk.

6. Luqat & Sebek – 22 ptk.

8. Plazi – 10 ptk.


Obrazek

Fot. To nie był udany start dla Budynia. Jego zdezelowany Skyline wiele razy odwiedzał pit stop.


Obrazek

Fot. Na 12. okrążeniu Roht decyduje się zjechać do boksu w celu naprawy uszkodzeń auta. Traci tym samym prowadzenie na rzecz Tara (w tle).




Klasyfikacja Pucharu Skyline (po 3/5):


1. PRZESTEPCA – 56 ptk.

2. Simon & Tar – 45 ptk.

4. Roht – 42 ptk.

5. Budyń – 33 ptk.

6. Luqat – 19 ptk.

7. Plazi – 16 ptk.

8. Sebek – 13 ptk.

9. Bysiek – 3 ptk.


Obrazek

Fot. Trzech muszkieterów, czyli kolejno Tar, PRZESTEPCA i Roht (na czele) w pasjonującej walce o prymat w wyścigu.




Klasyfikacja generalna (po 7/15):


1. Tar – 116 ptk.

2. Budyń- 103 ptk.

3. PRZESTEPCA – 91 ptk.

4. Roht – 86 ptk.

5. Luqat – 66 ptk.

6. Simon – 63 ptk.

7. Plazi – 46 ptk.

8. Bysiek – 34 ptk.

9. Sebek – 26 ptk.

10. Adolf – 14 ptk.


Obrazek

Fot. Zwycięski Skyline Tara tuż po zakończeniu wyścigu.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Simon » Pt wrz 14, 12 01:23

A nie mowilem, ze niewidzialne haczyki? :/
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Pt wrz 14, 12 14:57

Niedziela 16.09 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: Nurburgring GP/F

Ilość okrążeń: 33




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Do pościgania!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Wt wrz 18, 12 17:09

Frekwencja co prawda nie porwała, ale wyścig ponownie stał na wysokim poziomie sportowym. I podobnie jak przed tygodniem, tak też i w minioną niedzielę karty rozdawało jedynie trzech kierowców. Tym razem w grupie tej nie znalazł się ani Roht, ani PRZESTEPCA, którzy na Nurburgring rywalizowali jedynie o przedostatnią lokatę. Trójkę liderów stanowili Tar, Luqat oraz Budyń. Ten ostatni dwukrotnie tracił prowadzenie na moją rzecz – raz w wyniku błędu własnego, kiedy jego Toyota wypadła poza tor; drugi w efekcie strategii jazdy na dwa pit stopy. Ja obrałem ryzykowną i wymagającą taktykę jednego pobytu w boksie, czym prawdopodobnie przechyliłem szalę zwycięstwa na swą korzyść. Za mną metę przejechał Luqat, a chwilę po nim wyścig ukończył Budyń.

Obrazek

Fot. Rozpoczęcie wyścigu. Roht na pole position.


Obrazek

Fot. Pierwszy zakręt wyścigu. Toyoty (Budyń i PSA) wykorzystują swój olbrzymi potencjał i wskakują na dwie pierwsze lokaty.




Wyniki wyścigu (Zawody GT300, Nurburgring GP/F, 33 okrążenia, wyścig trwał około 1h i 16 min.):


1. Tar (Toyota Wedsport Celica '03) – najlepsze okrążenie: 2:07,881

2. Luqat (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – strata: + 32,073; najlepsze okrążenie: 2:10,767

3. Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – strata: + 33,755; najlepsze okrążenie: 2:10,117

4. PRZESTEPCA (Toyota Wedsport Celica '03) – strata: + 2:02,732; naj. okrążenie: 2:09,425

5. Roht (Subaru Cusco Dunlop Impreza '08) – strata: + 2:25,984; najlepsze okrążenie: 2:11,713


Obrazek

Fot. Pierwsze okrążenie zmagań. Podejście do zakrętu Dunlop. Na pierwszym planie Tar.


Obrazek

Fot. Pierwsze okrążenie wyścigu. Czteroosbowa grupa na S-ce Schumachera. Na pierwszym planie, jadący jako wicelider, Luqat.




Kary:

- Roht vs. PRZESTEPCA. 30. okrążenie. Na dohamowaniu do zakrętu poprzedzającego zakręt Forda, Roht opóźnia hamowanie w stosunku do jadącego przed nim PRZESTEPCY. Jego Subaru uderza w tył Toyoty PSY i ulega poważnym defektom. Z kolei auto PRZESTEPCY wychodzi z incydentu z uszkodzoną osią. Oto zdjęcia z tego zdarzenia:

Obrazek

Fot. Moment uderzenia Rohta w Toyotę PRZESTEPCY.


Obrazek

Fot. Konsekwencje zdarzenia.


Według regulaminu uszkodzenie osi kwalifikuje się do uszkodzeń ciężkich, dlatego kara wynosi: Roht -5 ptk.


- ścinki PRZESTEPCY. Co zaskakujące, triumfator klasyfikacji Fair Play z poprzedniego sezonu dopuścił się kilku celowych wyjazdów poza ciągła biała linią. Analizując powtórkę zaobserwowałem trzy takie wykroczenia. Wszystkie miały miejscy na szykanie kończącej okrążenie oraz w czasie, gdy PSA uciekał przed goniącym go Rohtem. Nieładnie. Materiał zdjęciowy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Trzy ścinki, trzy punkty karne: PRZESTEPCA -3 ptk.


- ścinki Luqata. Podobnie jak w przypadku PSY, tutaj także natknąłem się na trzy wyjazdy co najmniej 3 kołami poza tor. Również na ostatniej szykanie i bez oddania zyskanego czasu. Oto one:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Trzy ścinki, trzy punkty karne: Luqat -3ptk.


- zauważyłem jeszcze jedną ścinkę w wykonaniu Budynia, także na szykanie. Jednak tuż po wyjeździe poza tor kierowca zachował się przykładowo – odpuścił gaz na 2-3 sec. i oddał to, co wcześniej zyskał. Także bez upomnienia w tej sytuacji.




Klasyfikacja Dookoła Świata (po 3/7):


1. Tar – 61 ptk.

2. Budyń – 53 ptk.

3. Roht – 40 ptk.

4. Luqat – 37 ptk.

5. Plazi – 20 ptk.

6. Adolf – 14 ptk.

7. PRZESTEPCA – 10 ptk.

8. Simon – 9 ptk.

9. Sebek – 4 ptk.

10. Bysiek – 0 ptk.




Obrazek

Fot. Pierwszy z dwóch błędów PRZESTEPCY na 1. okrążeniu rywalizacji. Za moment pomyłkę rywala wykorzystają jadący za nim Roht i Tar.


Obrazek

Fot. Końcówka 1. okrążenia zmagań. PRZESTEPCA rozbija swą Toyotą na szykanie. Przymusowy wjazd do boksu będzie go kosztował podium.




Klasyfikacja Zawodów GT300 (po 5/10):


1. Tar – 96 ptk.

2. Budyń – 86 ptk.

3. Luqat – 64 ptk.

4. Roht – 50 ptk.

5. PRZESTEPCA – 45 ptk.

6. Plazi – 30 ptk.

7. Simon & Bysiek – 20 ptk.

9. Adolf – 14 ptk.

10. Sebek – 13 ptk.




Obrazek

Fot. Ósme okrążenie Eventu. Budyń wypada poza tor i po raz pierwszy traci lidera na rzecz Tara.


Obrazek

Fot. Na 22. okrążenie Tar (po prawej) na prostej startu/mety po raz drugi wyprzedza Budynia. Tym razem już definitywnie.




Klasyfikacja generalna (po 8/15):


1. Tar – 141 ptk.

2. Budyń – 119 ptk.

3. PRZESTEPCA – 101 ptk.

4. Roht – 92 ptk.

5. Luqat – 83 ptk.

6. Simon – 63 ptk.

7. Plazi – 46 ptk.

8. Bysiek – 34 ptk.

9. Sebek – 26 ptk.

10. Adolf – 14 ptk.




Obrazek

Fot. Zwycięzca wyścigu na Nurburgring GP/F tuż po zakończeniu rywalizacji.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Cz wrz 20, 12 15:15

Niedziela 23.09 - Zawody GT300




Samochód: dowolny z klasy GT300

Ustawienia:

- tuning zabroniony

Można: zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, ustawić dyferencjał w samochodach z napędem 4WD, przywrócić sztywność zawieszenia oraz wyremontować silnik

Nie można: Cała reszta

- wszystkie wspomagacze wyłączone (łącznie z ABS)

- opony wyścigowe twarde

- można zmieniać samochód na poszczególne wyścigi


Tor: Circuito de Madrid

Ilość okrążeń: 50.




Pokój zostanie utworzony o godzinie 20:45, a start wyścigu odbędzie się około 21:15.


Do zobaczenia na torze!
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT5 Event

Postprzez Simon » Cz wrz 20, 12 18:12

Chryste Panie, GT300 w Madrycie?
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT5 Event

Postprzez Hal » Pt wrz 21, 12 15:26

Nie martw się, haczyki nie przedostały się jeszcze do Europy:)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron