GT Event (Sezon 3) - 28.04.2013 (Nurburgring GP/F)

Moderator: Hal

Re: GT5 Event

Postprzez dregg » Pn kwi 29, 13 12:28

Witam,
Wczoraj miałem przyjemność zadebiutować w evencie GT5 (dzięki Namingway :salute: )
Niestety prawdopodobnie nie dam rady wystartować w każdym wyścigu, ponieważ studiuję zaocznie, a co za tym idzie, większość niedziel spędzam na nauce. Za tydzień akurat mamy wolne, więc będę obecny :)

Miałem dosyć długą przerwę od GT5 i musiałem poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z torem i samochodami. Zakupiłem Nissana GT-R team WOODONE '08 oraz Nissana Xanavi Z '06. Po porównaniu aut na torze okazało się, że lepsze czasy wykręcam za kółkiem Xanavi Z.

Kwalifikacjami zapewniłem sobie czwartą pozycję na gridzie, aby zaraz po starcie spaść na koniec stawki. Chęć czystego debiutu wzięła górę nad emocjami i zaowocowało to zbyt wolnym i tchórzliwym startem. Po pokonaniu pierwszego zakrętu udało mi się przebić po zewnętrznej stronie trochę bliżej czoła stawki. W trzecim zakręcie, hamując zbyt wcześnie, zostałem niegroźnie uderzony w tył. Niebezpiecznie zrobiło się na nawrotce, gdzie w zamieszaniu nie chcąc wjechać w tył poprzedzającego pojazdu ratowałem się ucieczką poza wewnętrzną krawędź toru. Niestety przez zbyt nerwowy powrót przeszkodziłem innym uczestnikom wyścigu w pokonaniu tego zakrętu. Po okiełznaniu sytuacji, zajmując czwartą pozycję, kontynuowałem jazdę zaraz za PRZESTĘPCĄ. Dalej wyścig przebiegał na kilkukrotnej wymianie pozycji z PSĄ, lecz na koniec okazałem się dużo wolniejszy i linię mety przekroczyłem na czwartym miejscu z ponad dzięsięciosekundową stratą do PRZESTĘPCY. Tar, jak i BB okazali się kierowcami o dużo większych umiejętnościach i strata do nich wyniosła ponad minutę. :pale:

Dziękuję wszystkim za świetną zabawę i do zobaczenia na trasie następnego wyścigu. :)

P.S. Fajnie by było zobaczyć jakieś foty z ciekawszych momentów wyścigu.
dregg
Arnold

Postprzez Simon » Pn kwi 29, 13 21:21

Welcome aboard:)