REKORDY OKRĄŻEŃ
[NOTE] Rekordowe czasy okrążeń uwzględniają jedynie te przejazdy, które są całkowicie wierne zasadom regulaminu. Uderzenie w rywala, najdrobniejsze ścięcie zakrętu lub zbyt szerokie poszerzanie jego przestrzeni, itp., z miejsca dyskwalifikują dany przejazd.
[LEGENDA]
Kierowca (samochód) – czas rekordowego okrążenia
Czerwona czczionka – globalny rekord okrążenia uzyskany na torze (bez względu na klasę pojazdu)
FF – rekord uzyskany samochodem z napędem na przednią oś
FR – rekord uzyskany samochodem z napędem na tylną oś
4x4 – rekord uzyskany samochodem z napędem na cztery koła
MR – rekord uzyskany samochodem z silnikiem pośrodku i z napędem na tylną oś
RR - rekord uzyskany samochodem z napędem RR
K – rekord uzyskany japońskim autkiem małogabarytowym
PDI – rekord uzyskany gokartem
NASCAR – rekord uzyskany pojazdem klasy Nascar
GT300 – rekord uzyskany pojazdem serii GT300
GT500 – rekord uzyskany pojazdem serii GT500
GT3 - rekord uzyskany pojazdem serii GT3
DTM - rekord uzyskany pojazdem serii Deutsche Tourenwagen Meisterschaft
RM - Samochody fabryczne modyfikowane wyścigowo za pomocą usługi w GT Auto
TORY ORYGINALNE
Gran Turismo Arena (konfiguracja A)
[PDI]
Namingway (Gran Turismo Racing Kart Junior) – 29,216
Kart Space I
[PDI]
Budyń (Gran Turismo Racing Kart Junior) - 36,622
High Speed Ring
[FR]
Tar (Mazda Eunos Roadster '91) – 1:33,445
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – 1:10,226
[GT500]
Tar (Lamborghini Nomad Diablo GT-1 '00) – 1:03,334
[NASCAR]
Tar (nieznany pojazd klasy Nascar) - 1:02,301
High Speed Ring - Odwrócony
[NASCAR]
Namingway (2013 Matt Kenseth #20 Dollar General/Home Depot TOYOTA CAMRY) – 1:04,347
Mid-Field Raceway
[RR]
Budyń (RUF CTR "Yellow Bird" '87) - 1:16,852
Apricot Hill Raceway
[GT3]
Hemimajster (BMW Z4 GT3 '11) - 1:18,017
Trial Mountain
[FR]
Tar (Chevrolet 2014 Corvette Stingray Final Prototype) - 1:37,676
Deep Forest Raceway
[4x4]
Tar (Nissan Skyline GT-R V•spec (R33) '97) - 1:28,319
[MR]
Tar (Ferrari F40 '92) - 1:25,606
Deep Forest Raceway - Odwrócony
[DTM]
Tar (Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02) – 1:14,195
Autumn Ring
[FR]
1. Tar (Nissan Fairlady Z 300ZX TT 2seater (Z32) '89) – 1:33,572
2. Tar (BMW 507 '57) - 1:39,115
Autumn Ring Mini
[PDI]
Tar (Gran Turismo PDI Racing Kart 100) – 38,432
Grand Valley East
[FF]
Tar (Honda Civic Type R (EK) '97 – 1:22,843
Grand Valley East - Odwrócony
[FR]
Budyń (Toyota FT-86 Concept '09) - 1:13,906
Grand Valley Speedway
[FR]
Tar (Nissan Silvia K's Dia Selection (S13) '90) – 2:27,737
[MR]
Tar (Ferrari 458 Italia '09) - 2:04,293
Grand Valley Speedway - Odwrócony
[FR]
Tar (Nissan Silvia Spec-R AERO (S15) '02) - 2:16,847
Cape Ring
[FR]
Tar (Mazda RX-8 Type S '07) - 3:11,524
[4x4]
Tar (Nissan Skyline GT-R V-spec II Nür (R34) '02) - 2:59,872
[GT500]
Zadzior (Honda weider HSV-010 '11) – 2:31,396
Cape Ring - Tor Zewnętrzny
[DTM]
Tar (Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00) – 1:31,715
Cape Ring – Tor Wewnętrzny
[PDI]
Tar (Gran Turismo PDI Racing Kart 100) – 1:04,345
Cape Ring - Tor Północny
[FR]
Budyń (Chevrolet Corvette Stingray (C7) '14) - 1:38,587
Matternhorn Rotenboden
[RR]
Budyń (Alpine A110 1600S '72) – 1:57,381
Matterhorn Dristelen
[FR]
Tar (Caterham Seven Fireblade '02) - 1:09,386
Eiger Nordwand (tor krótki)
[FF]
Tar (Volkswagen Golf IV GTI '01) – 1:24,503
[K]
PRZESTEPCA (Daihatsu OFC-1 Concept '07) - 1:35,139
Eiger Nordwand (tor krótki) - Odwrócony
[DTM]
Namingway (Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93) – 1:05,348
Circuito de la Sierra
[FR]
1. Bollco (Caterham Seven Fireblade '02) - 10:00,625
2. Hemimajster (Chevrolet Corvette Convertible (C1) '54) - 12:23,472
TORY MIEJSKIE
Rome City Course
[FR]
Budyń (Ferrari California '08) - 1:16,557
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) - 1:13,409
Circuito de Madrid
[MR]
Tar (Ferrari SP1 '08) - 1:31,434
[GT300]
Tar (Autobacs ARTA Garaiya '03) - 1:29,088
Circuito de Madrid - Odwrócony
[FR]
Budyń (Caterham Seven Fireblade '02) - 1:29,487
Circuito de Madrid - Mini
[FR]
Tar (Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T 1 '52) – 1:14,659
Cote D'Azur
[FF]
Tar (Renault Megane Sport '08) - 2:01,417
[4x4]
Tar (Nissan Skyline GT-R V-spec II (GT Academy) '94) - 1:51,989
[K]
Budyń (Mazda Autozam AZ-1 '92) – 2:23,184
Tokyo R246
[4x4]
Tar (Nissan Skyline GT-R V•spec II (R32) '94) - 2:02,227
[GT500]
Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 1:39,747
Tokyo R246 - Odwrócony
[RR]
Tar (RUF RGT '00) - 1:52,626
Odcinek Clubman – Route 5
[MR]
Namingway (Isuzu 4200R Concept '89) - 1:01,107
Special Stage Route 5
[FR]
Tar (Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP '07) - 1:37,690
Special Stage Route 5 - Odwrócony
[FR]
Jaha (RUF 3400S '00) - 1:32,952
TORY AUTENTYCZNE
Mazda Raceway Laguna Seca
[FR]
1. Niceman (Plymouth AAR Cuda 340 Six Barrel '70) – 1:44,340
2. Tar (Ford Mustang Mach 1 '71) – 1:46,305
[GT500]
Budyń (Nissan Xanavi Nismo Z '06) – 1:24,990
[RM]
Namingway (Chevrolet Camaro Z28 RM '69) – 1:37,662
Willow Springs International Raceway – Big Willow
[FR]
Budyń (Chevrolet Nova SS '70) – 1:28,848
Willow Springs International Raceway - Streets of Willow Springs
[FR]
Tar (Chevrolet Corvette Coupe (C2) '63) - 1:27,923
Daytona Speedway
[NASCAR]
1. Sebek (nieznany pojazd klasy Nascar) - 41,947
2. PRZESTEPCA (Toyota 2013 Denny Hamlin #11 FedEx TOYOTA CAMRY) – 45,897
Dayton Road Course
[FR]
1. Tar (Chevrolet Corvette Z06 (C5) '04) - 2:03,619
2. Tar (Ford Mustang V8 GT Coupe Premium '07) - 2:15,940
[MR]
Tar (Ferrari Enzo Ferrari '02) - 1:51,816
Indianapolis Speedway
[NASCAR]
1. Tar (nieznany pojazd klasy Nascar) - 48,452
2. Tar (Ford 2013 Carl Edwards #99 Fastenal FORD FUSION) - 51,399
Indianapolis Road Course
[FR]
1. Jaha (Chevrolet Corvette Z06 (C6) '06) - 1:39,578
2. Budyń (Dodge Challenger SRT8 '08) - 1:47,961
3. Tar (Shelby Cobra 427 '66) - 1:49,132
Ascari Race Resort
[FR]
1. Tar (Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69) - 2:33,409
2. Tar (Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto CN.2521 '61) - 2:35,098
Autodromo Nazionale di Monza
[MR]
1. Egg (Ferrari 330 P4 Race Car '67) - 1:50,736
2. PRZESTEPCA (Ferrari 512BB) – 2:08,817
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) - 2:00,232
[DTM]
Niceman (Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00) – 1:50,833
Autodromo Nazionale di Monza - Bez szykan
[NASCAR]
Namingway (Toyota 2013 Matt Kenseth #20 Dollar General/Home Depot TOYOTA CAMRY) - 1:36,616
Tsukuba Circuit
[MR]
Tar (Lotus Elise 111R '04) – 1:03,672
[K]
Tar (Mitsubishi i-MiEV '09) - 1:21,818
[PDI]
1. Tar (Gran Turismo Racing Kart 125) – 1:00,773
2. Tar (Gran Turismo PDI Racing Kart 100) - 1:03,545
Suzuka Circuit
[4x4]
Tar (Nissan GTR '07) - 2:15,947
[GT300]
Budyń (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '06) - 2:12,701
[GT500]
PRZESTEPCA (Nissan Xanavi Nismo Z '06) – 2:02,082
[DTM]
PRZESTEPCA (Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00) – 2:05,035
Suzuka Circuit (tor wschodni)
[FR]
1. Tar (Toyota GT-86 '12) – 1:00,699
2. Tar (Toyota 2000GT '67) - 1:02,556
Suzuka Circuit 2014
[GT3]
Tar (BMW Z4 GT3 '11) - 1:58,886
Fuji Speedway F
[FR]
Tar (Amuse Nismo Super Leggera) - 1:53,283
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) - 1:43,495
[GT3]
Niceman (Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12) - 1:36,689
Fuji Speedway GT
[GT500]
Tar (Honda Mobil 1 NSX '01) – 1:35,111
Twin Ring Motegi
[FR]
Budyń (Caterham Seven Fireblade '02) - 2:04,257
[GT500]
Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 1:51,499
Twin Ring Motegi - Tor Wschodni
[FR]
Namingway (Nissan 370Z (GT Academy) '08) – 1:35,523
Twin Ring Motegi - Super Speedway
[Nascar]
Niceman (Toyota 2013 Matt Kenseth #20 Dollar General/Home Depot TOYOTA CAMRY) – 34,983
Circuit de la Sarthe 2009
[MR]
Bysiek (Jaguar XJ13 Race Car '66) - 4:13,128
[GT300]
Tar (RE Amemiya Aspara Drink RX7 '06) – 4:26,160
[GT500]
Tar (Honda Takata Dome NSX '06) – 4:02,411
Circuit de la Sarthe 2013
[GT3]
Tar (GT-R NISMO GT3 Nissan GT Academy Team KJN '13) - 3:55,517
Circuit de Spa-Francorchamps
[FR]
Tar (Mercedes-Benz SLS AMG '10) – 2:35,876
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – 2:30,967
[GT500]
Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 2:19,288
[GT3]
Hemimajster (BMW Z4 GT3 '11) - 2:15,938
Mount Panorama Motor Racing Circuit (Bathurst)
[MR]
Tar (Lamborghini Countach LP400 '74) - 2:18,697
[GT3]
Tar (Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11) - 2:02,488
Silverstone Grand Prix Circuit
[GT3]
Tar (Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11) - 1:58,826
Silverstone - Stowe Circuit
[PDI]
Tar (Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter) – 48,434
Silverstone - International Circuit
[FR]
Budyń (Caterham Seven Fireblade '02) - 1:09,896
Brands Hatch Grand Prix Circuit
[GT3]
Hemimajster (BMW Z4 GT3 '11) - 1:21,794
Brands Hatch - Indy Circuit
[MR]
Tar (Lotus Europa Special '72) – 57,129
Red Bull Ring
[GT3]
Budyń (Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11) - 1:27,545
Red Bull Ring (tor krótki)
[RR]
Budyń (RUF BTR '86) - 57,696
Nürburgring GP/F
[FR]
Tar (BMW M3 Coupe '07) - 2:21,729
[GT300]
Tar (Toyota Wedsport Celica '03) - 2:07,881
[GT500]
Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 1:58,950
[GT3]
Tar (Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12) - 1:55,638
Nürburgring GP/D
[PDI]
Plazi (Gran Turismo PDI Racing Kart 100) - 1:45,622
[DTM]
Tar (Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00) – 1:28,534
Nürburgring Nordschleife
[FR]
Tar (Mercedes-Benz 300 SL Coupé '54) - 8:44,205
[4x4]
Tar (RUF CTR2 '96) - 7:26,951
[GT300]
Budyń (Toyota Wedsport Celica '03) – 7:18,145
[DTM]
Tar (Audi A4 Touring Car '04) – 6:52,999
Nürburgring 24h
[RR]
Budyń (Volkswagen typ2 (T1) SambaBus '62) - 16:42,198
[4x4]
Tar (Audi R8 4.2 FSI R tronic '07) – 9:47,763
[GT500]
PRZESTEPCA (Nissan Xanavi Nismo Z '06) – 8:27,278
[Credits to DoctorEgg]