GT Event (Sezon 4) - Podsumowanie

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 4) - Podsumowanie

Postprzez Hal » Cz mar 06, 14 17:01

Miniony sezon należał przede wszystkim do trzech zawodników. Tar po raz kolejny potwierdził swój prymat w Evencie, choć jego przewaga po dziesiątym wyścigu była jeszcze symboliczna. Zwycięzca klasyfikacji generalnej zanotował jednakże wspaniała końcówkę rozgrywek, w której udało mu się odnieść aż pięć triumfów z rzędu (jedno z nich, na Monzy, było nieoczekiwane i dość szczęśliwe). PRZESTEPCA nie mógł niestety wziąć udziału w większości zawodów, ale na tych, na których się pojawił prezentował znakomitą dyspozycję. Dość powiedzieć, że w swoich pięciu startach w czwartym sezonie PSA w ostatecznym rozrachunku aż czterokrotnie trafiał na podium. Największy progres spośród wszystkich zanotował Namingway, który stał się prawdziwym czarnym koniem niedawno zakończonych zmagań. Nami trzykrotnie sięgał po zwycięstwo, ale w swym dorobku zgromadził również wiele punktów za drugie i trzecie miejsca. Fantastyczny sezon zawodnika zwieńczony został wygraną w dwóch klasyfikacjach.


Swą normę przyzwoitości wyrobił Luqat, któremu udało się również odnieść cenny triumf w ciekawym wyścigu na górskich serpentynach Eiger. Po zawodniku o tak dużym stażu należy jednak oczekiwać więcej. Z największym spadkiem formy borykał się z kolei Budyń. Po wyśmienitym dla niego początku i wygranej na Nurburgring GP/D, kierowca kończył kolejne wyścigi ze zmiennym szczęściem. Nijak nie był w stanie nawiązać do swej dyspozycji z poprzednich rozgrywek. Być może piąty sezon przywróci Eventowi najlepszą wersję Budynia. Progres względem sezonu trzeciego poczynił Simon, ale, podobnie jak w przypadku Kaspra oraz Heave'ego, nie była to znacząca poprawa. Żaden z tej trójki nie znalazł się choćby raz na podium. Można bezpiecznie powiedzieć, że wszyscy ci kierowcy mają jeszcze spory zapas umiejętności do odblokowania. Szczególnie tyczy się to Simona, który jako jedyny z regularnie startujących ograniczany jest jeszcze kontrolerem, z którego korzysta. Czwarty sezon to tylko jeden debiut. Niceman wystąpił w siedmiu wyścigach i z każdym kolejnym startem prezentował się coraz pewniej. Jedynie na karb niedoświadczenia zawodnika zwalić można to, iż nie zakończył on rozgrywek z jednym triumfem.






Frekwencja w czterech rozegranych dotychczas sezonach


Sezon 1:

- liczba rozegranych wyścigów: 20

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 114 (średnia: 5,7)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 105 (średnia: 5,25)


Sezon 2:

- liczba rozegranych wyścigów: 15

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 90 (średnia: 6)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 81 (średnia: 5,4)


Sezon 3:

- liczba rozegranych wyścigów: 20

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 136 (średnia: 6,8)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 119 (średnia: 5,95)


Sezon 4:

- liczba rozegranych wyścigów: 15

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 113 (średnia: 7,53)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 91 (średnia: 6,06)






Klasyfikacja Hot Lap


[LEGENDA] Klasyfikacja pokazuje ile razy w trakcie sezonu dany kierowca uzyskał najszybsze okrążenie w całym wyścigu.


1. Tar - 8

2. Namingway - 4

3. PRZESTEPCA & Budyń & Niceman - 1






Klasfikacja średniej ilości punktów na wyścig


[LEGENDA] Liczby w nawiasie - po lewej: łączna liczba punktów zgromadzonych przez danego kierowcę w trakcie sezonu; po prawej: ilość ukończonych przez zawodnika wyścigów w sezonie drugim.

Liczba w nawiasie kwadratowym: spadek lub wzrost średniej punktów w stosunku do poprzedniego sezonu.




1. Tar (315 / 14) – 22,5 pkt [+2,25]

2. Namingway (260 / 14) – 18,57 pkt [+12,31]

3. PRZESTEPCA (91 / 5) – 18,2 pkt [+4,78]

4. Budyń (125 / 9) – 13,88 pkt [-5]

5. Luqat (149 / 12) – 12,41 pkt [-0,32]

6. DoctorEgg (48 / 4) – 12 pkt [-5,85]

7. Niceman (83 / 7) – 11,85 pkt

8. Plazi (58 / 5) – 11,6 pkt [+2]

9. Simon (95 / 9) – 10,55 pkt [+2,29]

10. Ghostkasper (62 / 6) – 10,33 pkt [+4,67]

11. Heavy Ghost (42 / 5) – 8,4 pkt [+2,4]

12. Bysiek (4 / 1) – 4 pkt






Klasyfikacja Fair Play


[LEGENDA] Liczby w nawiasie – po lewej: łączna ilość punktów karnych nagromadzona w przeciągu sezonu przez danego kierowcę; po prawej: ilość ukończonych przez zawodnika wyścigów w sezonie drugim.




1. Tar (2 / 14) – 0,14 pkt karnych na wyścig

2. PRZESTEPCA (1 / 5) – 0,2 pkt

3. Niceman (3 / 7) – 0,42 pkt

4. Heavy Ghost (3 / 5) – 0,6 pkt

5. Namingway (9 / 14) – 0,64 pkt

6. Simon (10 / 9) – 1,11 pkt

7. Ghostkasper (8 / 6) – 1,33 pkt

8. Luqat (16 / 12) – 1,33 pkt

9. Budyń (15 / 9) – 1,66 pkt

10. DoctorEgg (8 / 4) – 2 pkt

11. Plazi (14 / 5) – 2,8 pkt

12. Bysiek (6 / 1) – 6 pkt






Klasyfikacja pojazdów klasy DTM


[LEGENDA] Liczba w nawiasie: ile razy wybierany był konkretny model przez kierowców. Liczba po lewej stronie ukośnika: suma nagromadzonych przez określony pojazd punktów w całym sezonie; liczba po prawej stronie ukośnika: uśredniona zdobycz punktowa danego samochodu na wyścig.

Pojazdy, które nie zdołały ukończyć wyścigu w wyniku zdarzeń losowych (np. rozłączenia połączenia internetowego, wycofanie się zawodnika, itd.), nie wniosły dodatkowych punktów do dorobku danego modelu, aczkolwiek uwzględnione zostały w całkowitej liczbie startów określonego teamu. Samochody takie potraktowane zostały jako te, który uległy w czasie wyścigu defektowi i zmuszone zostały do wycofania się z rywalizacji.

Klasyfikacja nie uwzględnia kar nałożonych na kierowców prowadzących dany model, a jedynie czysty dorobek punktowy uzyskany przez typ samochodu.




1. Mercedes-Benz CLK Touring Car ‘00 (11) – 148 pkt / 13,45 pkt

2. Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 (7) – 107 pkt / 15,28 pkt

3. Audi Abt Audi TT-R Touring Car ‘02 (5) – 91 pkt / 18,2 pkt

4. Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) ‘00 (5) – 81 pkt / 16,2 pkt

5. Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II Touring Car ‘92 (7) – 77 pkt / 11 pkt

6. Vauxhall Calibra Super Touring Car ‘94 (11) – 72 pkt / 6,54 pkt

7. Audi A4 Touring Car '04 (3) – 54 pkt / 18 pkt

8. Opel Calibra Touring Car ‘94 (1) – 20 pkt / 20 pkt

9. Vauxhall Astra Super Touring Car ‘00 (1) – 11 pkt / 11 pkt






Eventowe Hall of Fame


[LEGENDA] Klasyfikacja uwzględniająca ilość zwycięstw odniesionych przez poszczególnych kierowców w przeciągu wszystkich czterech rozegranych jak dotąd sezonów. Zestawienie obrazuje także stosunek triumfów do ogólnej ilości startów zawodnika.




1. Tar (68 ukończonych wyścigów) – 45 zwycięstw / 0,66 zwycięstw na wyścig

2. Budyń (40) – 10 / 0,25

3. PRZESTEPCA (42) – 4 / 0,095

4. Namingway (22) – 3 / 0,13

5. Luqat (55) – 3 / 0,054

6. Plazi (29) – 2 / 0,068

7. Egg (11) – 1 / 0,090

8. Sebek (16) – 1 / 0,062

9. Simon (41) – 1 / 0,024






Klasyfikacja generalna po czterech sezonach GT Eventu


[LEGENDA] Liczba w nawiasie: łączna ilość ukończonych przez danego kierowcę wyścigów w czterech sezonach Eventu; liczba po lewej stronie ukośnika: łączna ilość punktów zdobytych przez zawodnika w czterech sezonach Eventu; liczba po prawej stronie ukośnika: uśredniona ilość punktów zdobyta na wyścig.

Liczba w nawiasie kwadratowym: spadek lub awans pozycji w stosunku do poprzedniego notowania.




1. Tar (68) – 1467 pkt / 21,57 pkt

2. Luqat (55) – 728 pkt / 13,23 pkt

3. Budyń (40) – 687 pkt / 17,175 pkt

4. PRZESTEPCA (42) – 651 pkt / 15,5 pkt

5. Simon (41) – 409 pkt / 9,97 pkt [+1]

6. Plazi (29) – 398 pkt / 13,72 pkt [-1]

7. Namingway (22) – 310 pkt / 14,09 pkt [+5]

8. Bysiek (15) – 191 pkt / 12,73 pkt [-1]

9. Sebek (16) – 178 pkt / 11,12 pkt [-1]

10. DoctorEgg – (11) – 173 pkt / 15,72 pkt [-1]

11. Roht (9) – 119 pkt / 13,22 pkt [-1]

12. Niceman (7) – 83 pkt / 11,85 pkt

13. Ghostkasper (9) – 79 pkt / 8,77 pkt [+5]

14. Derat (6) – 68 pkt / 11,3 pkt [-3]

15. Heavy Ghost (6) – 48 pkt / 8 pkt [+7]

16. Adolf (5) – 41 pkt / 8,2 pkt [-3]

17. Hany (2) – 40 pkt / 20 pkt [-3]

18. MajorZero (3) – 38 pkt / 12,6 pkt [-3]

19. Kalten (2) – 24 pkt / 12 pkt [-3]

20. Zadzior (1) – 20 pkt / 20 pkt [-3]

21. Smoke (2) – 16 pkt / 8 pkt [-2]

22. BigBros (2) – 15 pkt / 7,5 pkt [-2]

23. Pabian (1) – 11 pkt / 11 pkt [-2]

24. Grześ (1) – 5 pkt / 5 pkt [-1]






To podsumowanie ostatecznie zamyka czwarty sezon GT Eventu.






*****
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron