GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speedway)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speedway)

Postprzez Hal » Wt lip 01, 14 00:56

Zawody Nascar (3/5)




Obrazek


Tor: Twing Ring Motegi – Super Speedway

Rekord toru: brak

Ilość okrążeń: 110


Samochód: wszystkie z serii Nascar (stosownie do wymagań teamu)

Opony: wyścigowe twarde




Ustawienia samochodów na Zawody Nascar


Tuning niedozwolony

Wszystkie wspomagacze niedozwolone

Można: Zmienić olej, zmodyfikować balans hamulców, przywrócić sztywność nadwozia oraz wyremontować silnik.

Nie można: Cała reszta.




Godzina startu

Tor otwarty do treningu: 20:30 - 20:45

Kwalifikacje: 20:45 - 21:00

Start wyścigu: 21:00




[UWAGA]


Zakupcie nowy egzemplarz prowadzonego przez siebie Nascara. Ostatnia aktualizacja pozmieniała coś w ustawieniach pojazdów, przez co dołączenie do wyścigu starym modelem może okazać się niemożliwe. Gra informuje bowiem o dokonanym w samochodzie tuningu, przez co nawet powrót do ustawień domyślnych na nic się zdaje.

Bardziej niż w jakimkolwiek innym cyklu, w serii Nascar przestrzega się szczególnie przed wchodzeniem w najdrobniejszy nawet kontakt z inną maszyną. Jeżeli dojdzie do incydentu, winą obarczony zostanie niemal zawsze kierowca, który zainicjował kontakt.

Ciężko uszkodzone pojazdy (bądź takie, które nastręczają kierowcom trudności w prowadzeniu) powinny poruszać się z wykorzystaniem wewnętrznego pasa.

W Zawodach Nascar obowiązuje start lotny, jednak wyłącznie na tych torach, które dopuszczają taką opcję. Na Twin Ring Motegi jest ona dostępna.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez ldsix » Wt lip 01, 14 17:37

Hal napisał(a):Bardziej niż w jakimkolwiek innym cyklu, w serii Nascar przestrzega się szczególnie przed wchodzeniem w najdrobniejszy nawet kontakt z inną maszyną. Jeżeli dojdzie do incydentu, winą obarczony zostanie niemal zawsze kierowca, który zainicjował kontakt.

To ja chyba sobie podaruje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
ldsix
Arnold
 
Posty: 23
Dołączył(a): Śr kwi 30, 14 16:04

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez niceman2000 » N lip 06, 14 17:44

Czekamy na Przestepce dzis? mowil ze bedzie o 22.00
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez Simon » N lip 06, 14 18:27

O to dajcie szybko znać bo jak o 21:00 to raczej mnie nie będzie a jak o 22:00 to jak najbardziej.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez Hal » N lip 06, 14 18:54

Przecież była już mowa o tym, że nie będzie już żadnego przeciągania. Startujemy punktualnie lub z kilkuminutowym poślizgiem, jeśli to ma pomóc Simonowi zdążyć na wyścig.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez Simon » N lip 06, 14 19:05

Jak nie będę o 21:00 (a pewnie tak będzie) to nie czekajcie.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 5) - 6.VII (Twin Ring Motegi Super Speed

Postprzez Hal » N lip 20, 14 17:07

Wyniki wyścigu (Zawody Nascar; Twin Ring Motegi – Super Speedway; 110 okrążeń; dystans wyniósł 265,43 kilometry):


1. Tar – czas: 1:07:20,200; najszybsze okrążenie: 35,262

2. Niceman – strata: + 00,078; najszybsze okrążenie: 34,983

3. Luqat – strata: + 11,789; najszybsze okrążenie: 35,403

4. Namingway – strata: + 28,238; najszybsze okrążenie: 35,238

5. Heavy Ghost – strata: + 2:05,288; najszybsze okrążenie: 35,302

6. PRZESTEPCA – strata: + 2:06,091; najszybsze okrążenie: 35,258

7. Neurophate – strata: + 4 okr.; najszybsze okrążenie: 36,302

8. Ghostkasper – strata: + 19 okr.; najszybsze okrążenie: 35,675


Nowy rekord toru: Niceman (Toyota 2013 Matt Kenseth #20 Dollar General/Home Depot TOYOTA CAMRY) – 34,983




Upomnienia

- Ghostkasper vs PRZESTEPCA. 7. okrążenie. Trudny w ocenie incydent pomiędzy dwoma rywalizującymi o wyższą lokatę zawodnikami. Oceną zdarzenia zajęli się zasiadający w Komisji sędziowie. Oto poszczególne stanowiska przedstawione przez sędziów:

Tar:

Ghostkasper wielokrotnie pokonywał zakręt, na którym doszło do zdarzenia, jadąc nienaturalną linią. To mogło przyczynić się do zwielokrotnienia szans na wprowadzenie samochodu w poślizg.
Przejazdy poprzez corner miały miejsce w niebezpiecznym sąsiedztwie bandy znajdującej się po zewnętrznej.

PRZESTEPCA poruszał się linią wyścigową. Widząc za bardzo wyrzucony na zewnętrzną samochód rywala, miał prawo wykorzystać wewnętrzną do ataku pozycji Kaspra.

Obu uczestników kolizji, w momencie zapalnym zdarzenia, dzieliła niewielka odległości, raczej niedostateczna do tego, ażeby wystarczająco wyhamować tak szybki pojazd, jakim jest auto klasy Nascar.

Wpadnięcie w poślizg na tak prostym zakręcie owalnego toru, może kwalifikować pomyłkę Kaspra pod kategorię Zasadniczego Błędu.

Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, Tar obarczyłby winą za zdarzenie Ghostkaspra, który musiałby pogodzić się ze stratą punktów za spowodowanie w samochodzie rywala usterek ciężkich.


Luqat:

Lu zwraca uwagę na podobny aspekt jazdy Ghosta, co Tar. Mianowice - Kasper przejechał kilka okrążeń tuż pod bandą, posługując się nienaturalną linią.

Odsłonięcie wewnętrznej zakrętu dawało szanse PRZESTEPCY do podjęcia ataku.

Biorąc pod uwagę pierwszy podpunkt, PSA mógł spodziewać się błędu przeciwnika i powinien zachowywać odpowiedni odstęp do rywala. Z drugiej strony Luqat uważa, iż Kasper miał prawo do tego, by jechać swoim tempem oraz linią.

Lu ostatecznie kwalifikuje zdarzenie pomiędzy tą dwójką, jako Incydent Wyścigowy i nie obarcza karą punktową żadnego z zawodników.


Namingway:

Kasper znajdował się z przodu, obaj kierowcy walczyli o pozycję, dlatego PRZESTEPCA powinien był bardziej uważać na poprzedzającego go rywala.

Uwagi Namingway'a nie uchodzi jednakże fakt, że cała sytuacja spowodowana była poważnym błędem Ghostkaspra.

Według Namiego PRZESTEPCA mógł uniknąć kolizji. Mimo to nie próbował nawet tego zrobić. Jechał na w pełni otwartej przepustnicy aż do momentu zderzenia.

Namingway konkluduje, że, choć nie jest w 100% przekonany, co do ostatecznego werdyktu, odpowiedzialność za całe zdarzenie powinien ponieść PRZESTEPCA i to jemu sędzia skłonny jest przyznać pięć punktów kary.


Jak widać powyżej, opinie sędziów w ocenie zdarzenia pomiędzy Ghostkasprem, a PSĄ nie mogłyby być bardziej odmienne. Biorąc pod uwagę tak odmienne stanowiska członków Komisji, sędzia główny decyduje się zakwalifikować incydent z Motegi jako Incydent Wyścigowy i nie obarczać uczestników zdarzenia żadnymi upomnieniami punktowymi.


- Neurophate. 33. okrążenie. Upomnienie za zawracanie do pit stopu (jazda pod prąd). Na bazie punktu 6 działu Upomnienia, Neuro musi pogodzić się ze stratą sześciu oczek. Kara: Neurophate -6pkt




Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron