GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Hal » Wt sty 13, 15 19:49

FIA GT3 (7/10)




Obrazek


Tor: Circuit de Spa-Francorchamps

Rekord toru: Budyń (Honda weider HSV-010 '11) – 2:19,288

Długość wyścigu: 60 minut

Ustawienia czasu i pogody:

- wirtualna godzina startu: 9:00

- współczynnik upływu czasu: 12

- pogoda w czasie startu: 0%

- wilgotność w czasie startu: 0%

- zmienność pogody: 22


Samochód: klasa FIA GT3

Opony: wyścigowe twarde




Ustawienia samochodów na serię FIA GT3


Tuning dozwolony

Niedozwolone wspomagacze: TCS (system kontroli trakcji), ASM, Skid Recovery Force (wychodzenie z poślizgu), linia pomocnicza, wspomaganie kierownicy.

Dozwolone modyfikacje: konfigurowalna skrzynia biegów, zawieszenie, siła docisku, rozkład siły hamowania, konfigurowalny mechaniczny dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. Ponadto: olej (tam, gdzie udostępnione), sztywność nadwozia, remont silnika, lakier, numer.

Niedozwolone modyfikacje: zestaw turbo (każdy zakres obrotów), tuning silnika (etap 3).

Opony: wyścigowe twarde




Ograniczenia dla poszczególnych modeli GT3:


BMW Z4 GT3 '11 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju, z nałożonym 10 kg. balastem. Specyfikacja:

592 PO; 516 KM; 1200 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

610 PO; 578 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Nissan GT-R NISMO GT3 '13 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

617 PO; 630 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model '13 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

617 PO; 630 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


GT-R NISMO GT3 Nissan GT Academy Team KJN '13 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

617 PO; 630 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsports '13 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

617 PO; 630 KM; 1350 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów).


Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

599 PO; 536 KM; 1250 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS ultra '12 – samochód nabyty w salonie, bez wymienianego oleju. Specyfikacja:

588 PO; 536 KM; 1250 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS – Team Oreca '10 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

594 PO; 562 KM; 1340 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS (Team PlayStation) '09 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

596 PO; 562 KM; 1300 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).


Audi R8 LMS '09 – samochód nabyty w salonie, z wymienionym olejem. Specyfikacja:

596 PO; 562 KM; 1300 kg.

Zakaz montażu zestawu turbo (dla każdego zakresu obrotów) oraz tuningu silnika (etap 3).




[UWAGA] Przekroczenie ograniczeń uniemożliwi kierowcy start w wyścigu. W przypadku jazdy samochodem niedostosowanym do ww. specyfikacji, kierowcy grozi całkowita utrata punktów za dany wyścig. Przy drugim wykroczeniu tego typu, zawodnik zostanie zbanowany na całą serię FIA GT3.





Godzina startu

- utworzenie pokoju: 21:50

- kwalifikacje w Jeździe Próbnej: 21:50 - 22:15

- start wyścigu: 22:15




[UWAGA]


Wyścigi serii GT3 będą rozgrywane na zasadzie Wyścigu Długodystansowego i zostaną ograniczone czasowo. Ograniczenie wyniesie 60 minut. Po upływie tego czasu zawody zakończą się dla wszystkich zawodników, bez względu na przejechany przez nich dystans, z chwilą przekroczenia linii mety. O kolejności kierowców decydować będzie pokonana odległość, a w przypadku identycznej odległości, czas.


Po zakończeniu kwalifikacji w Jeździe Próbnej, wraz ze startem wyścigu, pogoda oraz czas powrócą do stanu wyjściowego (z chwili utworzenia pokoju).




Lista obecności:


1. Tar
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Bollcoo » Wt sty 13, 15 20:56

1. Tar
2. Bollcoo
3. Michasem
4. Ziuuk
5. JahaRJ
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Simon » Wt sty 13, 15 22:19

1. Tar
2. Bollcoo
3. Michasem
4. Ziuuk
5. JahaRJ
6. Simon
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez niceman2000 » Śr sty 14, 15 00:38

1. Tar
2. Bollcoo
3. Michasem
4. Ziuuk
5. JahaRJ
6. Simon
7. Nice
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez hemimajster » Śr sty 14, 15 03:54

1. Tar
2. Bollcoo
3. Michasem
4. Ziuuk
5. JahaRJ
6. Simon
7. Nice
8. Hemi
hemimajster
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt gru 23, 14 02:06

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez PRZESTEPCA » Śr sty 14, 15 04:31

1. Tar
2. Bollcoo
3. Michasem
4. Ziuuk
5. JahaRJ
6. Simon
7. Nice
8. Hemi
9.PRZESTĘPCA
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez PRZESTEPCA » Pt sty 16, 15 05:35

Pany.. jeśli już któryś z Was robił jakis trening (a zapewne tak) to podajcie plss bestlapsy oraz jakie samochody. zeby było wiadomo czego się spodziewać :) Tnx
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Simon » Pt sty 16, 15 18:02

Ja rozwalam system beemką - 2:19,155:D
Najlepszy to miał chyba Hemi (też bejcą) 2:15 z hakiem jeśli dobrze pamiętam.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez ThunderDJ85 » Pt sty 16, 15 20:16

01. Tar
02. Bollcoo
03. Michasem
04. Ziuuk
05. JahaRJ
06. Simon
07. Nice
08. Hemi
09. PRZESTĘPCA
10. Thunder
ThunderDJ85
Arnold
 
Posty: 27
Dołączył(a): Śr gru 10, 14 01:48

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez bigbudyn500 » So sty 17, 15 16:49

01. Tar
02. Bollcoo
03. Michasem
04. Ziuuk
05. JahaRJ
06. Simon
07. Nice
08. Hemi
09. PRZESTĘPCA
10. Thunder
11. BB500
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez bigbudyn500 » So sty 17, 15 16:50

PRZESTEPCA napisał(a):Pany.. jeśli już któryś z Was robił jakis trening (a zapewne tak) to podajcie plss bestlapsy oraz jakie samochody. zeby było wiadomo czego się spodziewać :) Tnx

bier beemwe
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Namingway » N sty 18, 15 21:39

01. Tar
02. Bollcoo
03. Michasem
04. Ziuuk
05. JahaRJ
06. Simon
07. Nice
08. Hemi
09. PRZESTĘPCA
10. Thunder
11. BB500
12. Namingway
PSN ID: Namingway_PL
Avatar użytkownika
Namingway
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): N kwi 21, 13 11:22
Lokalizacja: Terra
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez PRZESTEPCA » Pn sty 19, 15 01:13

Przpraszam Pany za moją nieobecność.
Avatar użytkownika
PRZESTEPCA
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Pn lip 07, 14 01:56

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Luqat » Pn sty 19, 15 01:55

Spoko psa, przecież to tylko jeden raz. Każdemu się zdaży.
Avatar użytkownika
Luqat
Olga Gurlkovich
 
Posty: 253
Dołączył(a): Pn lut 20, 12 13:55

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Bollcoo » Pn sty 19, 15 23:13

Podczas wschodu słońca na belgijskim torze Circuits Spa – Francorchamps stawiło się 12 kierowców. Po kwalifikacjach kolejność startowa wypadła następująco:
1. Tar
2. Hemi
3. Michasem
4. Bollcoo
5. JahaRJ
6. Luqat
7. Namingway_PL
8. Simone
9. ThunderDj85
10. Ziuuk
11. Bigbudyn
12. Nice

Obrazek

Jak zawsze pierwszy zakręt wywołał lekkie zamieszanie. Po bezbłędnym starcie Tara i Hemiego cała stawka poczuła dreszcz adrenaliny
Obrazek


Nareszcie udało się wystartować bez lagów i tuż na początku prostej pozycję zdobyło tylko dwóch kierowców:
Nice - z zaskakującego 12 (?) na rewelacyjną 7 pozycję
Ziuuk – z 10 na 8
Obrazek


Niestety najbardziej przy starcie ucierpiał bigbudyń. Z dalekiej 11 pozycji odpuścił początek i dał stawce odjechać. Po mocnym dohamowaniu Namingwaya, a następnie Tundera przy obejściu zajścia dostał nickową błyskawicę w tylne koło od Tundera. Po zaistniałej sytuacji odetchnął chwilę i ruszył dalej nie wierząc w to co się wydarzyło:)
Obrazek


Po pierwszym Eau Rouge sytuacja uspokoiła się.
1 lokate utrzymuje Tar, a dalej jak na zdjęciu Hemi, Michasem, Bollcoo, JahaJR, Luqat, Niceman, Ziuuk, Nami, Simone, Thunder i na końcu pechowy Budyń.
Obrazek


Po Eau Rouge Nice na końcu prostej zdobywa kolejną pozycję, którą traci Lu.
Obrazek


Wykorzystuje to także ziuuk i po LES COMBES Lu jest już na 8 pozycji, a tuż za plecami ma Namiego, który przed zakrętem MALMEDY doprawia na nim swoje Audi. W tle Simone i Thunder.
Obrazek


POUHON połyka Simone i dzięki temu zamaszystemu manewrowi Thunder awansuje wyżej.
Obrazek


20 sekund później Michasem za szerko wjeżdża w Stavelot dzięki czemu Bollcoo wskakuje na 3 pozycję.
Obrazek


Przed tym zakrętem na następnym okrążeniu zdradliwą tarkę łapie również Namingway, który zalicza ślizga i z dużym impetem całuje bandę. Przepuszczając kierowców z tyłu traci dwie pozycje.
Obrazek


Pierwszy w PIT STOPIE w 2 okrążeniu wylądował Simone, a za nim Namingway.
Obrazek


Po 7 okrążeniu na czele stawki jest Tar za nim Hemi, a w oddali jako trzeci jedzie Bollcoo oraz Michasem, który nie odpuszczał mu ani sekundy jakby holowany tuż za zderzakiem:)
Obrazek


Na 10 okrążeniu po błędzie Jahy przed Fagnes pozycję zyskuje Nice.
Obrazek


Do PIT STOPU na 11 okrążeniu wjechał Nice i tuż za nim Jaha. Skorzystał na tym Lu zdobywając 5 miejsce.
Obrazek


Na kolejnym okrążeniu z mocno sfatygowanymi oponami do PIT STOPU zawitał również Michasem.
Wyjazd przed nerwową tarką Nice’a na La Source dała Michasemowi 5 pozycję, którą utrzymał aż do końcówki 14 okrążenia, gdzie na Chicane łapie boka i traci oczko na poczet wyłaniającego się z dymu Nice’a.
Obrazek


W tym samym czasie trwa walka pomiędzy Simonem a Namim.
Obrazek


Zaraz po tych zdarzeniach Lu wjeżdża do PIT STOPU i swoją szansę wykorzystuje ziuuk lądując na 7 pozycji.
Obrazek



Na 18 okrążeniu Michasem traci dwie pozycje po PIT STOPIE.
Obrazek


Na 19 okrążeniu wszyscy kierowcy odwiedzili już swoich mechaników i bez większych roszad dobrnęliśmy do 23 okrążenia, gdzie zaczynają się niespodzianki.
Nice na Chicane uderza w bandę i przy próbie wjazdu do PIT STOPU staje w poprzek i ubija kotlety na cały miesiąc :D przez co Ziuuk 5 minut do końca wyścigu wskakuje na 6 pozycję.
Obrazek


A zaraz za nim na La Source Nami uderza w tracącego kontrolę nad autem Luqata. W tle niedościgniony Tar na 1wszej pozycji.
Obrazek


Luqat w efekcie ląduje za Nicemanem wyjeżdzającym z PITu.
Obrazek


Stało się! 4 minuty do końca zaczął padać deszcz, który zebrał pierwsze żniwa.
Obrazek


Do PIT STOPU po odpowiednie opony zjechał Tar, Hemi, Nami, Nice i Simone, pózniej reszta stawki.
Obrazek


Nieszczęście w ostatniej minucie wyścigu spotyka Ziuuka. Na wyścigowych twardych po 100% ulewie wpada w poślizg i ląduje na bandzie rozbijając swojego SLS’a.
Obrazek

Koszmar w końcówce przeżywa także Michasem wjeżdżając do PIT STOPU, w którym nie zostają zmienione opony.
Największe zaskoczenie wyścigu jednak wyszło po napisaniu relacji. Tar poprawił mnie, że jednak nie on wygrał wyścig i po dokładnym sprawdzeniu - pech po prostej. Tar zalicza mega oberka i zanim zdążył się z niego wykaraskać minął go Hemi z wielkim bananem na gębie (widać to na replayu:)
Deszcz podkręcił adrenalinę napewno każdemu uczestnikowi wyścigu, ale w końcu po tych wszystkich przygodach jako pierwszy do mety dociera Hemi dalej na podium znalazł się Tar oraz na 3 pozycji Bollcoo.
Obrazek


miejsce 4 – JahaRJ,
miejsce 5 – Michasem,
miejsce 6 – Namingway
miejsce 7 – Niceman
miejsce 8 – Simone
miejsce 9 – Ziuuk
miejsce 10 – Luqat
miejsce 11 – Budyń
miejsce 12 – Tunder

Obrazek
Ostatnio edytowano Wt sty 20, 15 00:05 przez Bollcoo, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez ziuuk » Pn sty 19, 15 23:28

Super relacja bollcoo! Oby tak dalej ;) fotki też elegancko cyknięte :)
Avatar użytkownika
ziuuk
Arnold
 
Posty: 25
Dołączył(a): Pn sty 19, 15 04:12
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Hal » Pn sty 19, 15 23:48

Fotki rzeczywiście mega, oddają klimat wczorajszego starcia.

Wkradł się jednak 'drobny' błąd - to nie ja dojechałem pierwszy do mety;)
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Bollcoo » Wt sty 20, 15 00:07

Hal napisał(a):Fotki rzeczywiście mega, oddają klimat wczorajszego starcia.

Wkradł się jednak 'drobny' błąd - to nie ja dojechałem pierwszy do mety;)


już poprawione:) zdziwiła mnie ta akcja ale to przez to, że auta są identyczne, a zdarzenie mega niespodziewane:) tak czy siak wyścig rewelacja.

ziuuk napisał(a):Super relacja bollcoo! Oby tak dalej ;) fotki też elegancko cyknięte :)


dzięki:)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez niceman2000 » Wt sty 20, 15 11:05

Szacun Bollco, świetna relacja thx
Avatar użytkownika
niceman2000
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Cz lis 21, 13 01:08

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Bollcoo » Wt sty 20, 15 16:07

niceman2000 napisał(a):Szacun Bollco, świetna relacja thx


Ciesze sie ze sie podoba ale moze nastepny uda sie jednak razem skleić nice bo samemu i tekst i zdjecia to duzo roboty:) w razie co moge byc twoim nadwornym fotografem:)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Simon » Wt sty 20, 15 18:01

Kapitalna robota bollco!
Tylko mała prośba - pisz po prostu Simon a nie Simone(y).
Z góry dzięki:]
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: GT Event (Sezon 6) - 18.I (Circuit de Spa-Francorchamps)

Postprzez Hal » N sty 25, 15 22:12

Obrazek



Klasyfikacje


Obrazek


Obrazek




Upomnienia


- Simon vs Luqat. 1. okrążenie, zakręt otwierający wyścig (La Source). BMW Simona wbija się w tylny zderzak Z4 prowadzonego przez Lu, który musiał nagle i niespodziewanie wyhamować przed Bollciem. Poszkodowany w zdarzeniu Luqat nie odniósł żadnych usterek, natomiast samochód Simiego doznał uszkodzeń przednich kół. Wizyta w boksie okazała się nieodzowna. Bez kar za to zdarzenie, gdyż BMW Lu wyszło cało z opresji, a zawodnik nie wniósł o ukaranie winowajcy.


- Thunder vs Budyń. 1. okrążenie, zakręt otwierający wyścig (La Source). Thunder mocno zwalnia swojego Mercedesa na wewnętrznej pierwszego zakrętu. Wolne tempo rywala wykorzystuje jadący na ostatniej pozycji Budyń, który wykonuje manewr wyprzedzania po zewnętrznej. Niestety, gdy Budyń wymija już swego oponenta, ten gwałtownie przyspiesza na wyjściu z La Source i wjeżdża swym SLSem w tylny błotnik Z4 kolegi. BMW Budynia odnosi defekt prawego tylnego koła, zaś Thunder musi pogodzić się ze stratą wszystkich zdobytych przez siebie punktów (spowodowanie u rywala usterek na jednym z trzech pierwszych cornerów wyścigu to strata sześciu oczek, jednak w zawodach na Spa Thunder zdobył jedynie cztery, a nie może stracić więcej niż niedzielny dorobek). Kara: Thunder -4 pkt


- Jaha vs Niceman. 10. okrążenie, Campus. Tajemnicze zdarzenie, do którego doszło pomiędzy dwójką rywalizujących o wyższą lokatę kierowców. Prawdopodobnie spowodowane lagami. W niewyjaśnionych okolicznościach obaj zawodnicy doznali uszkodzeń w swoich samochodach i musieli skorzystać z przymusowej wizyty w pit stopie. Bez upomnień za ten incydent, gdyż niemozliwym jest ustalenie winnego w całym zdarzeniu.


- Luqat vs Namingway. 24. okrążenie, La Source. Zasiadający za kierownicą Audi R8 Nami wjeżdża w BMW prowadzone przez Luqata, które wpadło w poślizg na pierwszym zakręcie toru. Sytuacja uznana przez sędziów za Incydent Wyścigowy. Rywalizującą dwójkę dzieliła niewielka, utrudniająca Namingway'owi właściwą reakcję, odległość. Ponadto, pomyłka popełniona przez Luqata nie została zakwalifikowana jako Zasadniczy Błąd, gdyż błędy tego typu na tym zakręcie toru nie są rzadkością. W dodatku do sytuacji doszło już w trakcie rywalizacji nocnej, kiedy to temperatura na torze wyraźnie spadła, a wraz z nią i przyczepność opon.


- Thunder. 25. okrążenie. Jadący w strugach deszczu na wyścigowych twardych oponach, Thunder usiłuje zjechać do pit stopu w celu wymiany ogumienia na deszczowe. Robi to jednak na tyle niepoprawnie, iż samochód staje tyłem w wąskiej alejce prowadzącej do boksów. Kierowca decyduje się więc na wjazd do serwisu na wstecznym. Taki manewr gra słusznie uznaje za złamanie przepisów i karze Thundera 'pustym' przejazdem poprzez pit stop. Po opuszczeniu alei serwisowej Thunder się jednak nie poddaje i postanawia zawrócić, by ponownie spróbować swego szczęścia przy wjeździe do boksu. Zawracanie i jazda pod prąd, w jakimkolwiek celu by one się nie odbyły, są surowo zabronione. Kara za taki manewr wynosi według regulaminu sześć oczek, jednakże Thunder stracił już wszystkie zdobyte przez siebie na Spa punkty w incydencie z 1. okrążenia, toteż tym razem szczęśliwie unika upomnienia za ten nieroztropny manewr.


- ścinki / zbyt szerokie wyjazdy poza tor bez oddania zysku:

Hemimajster – 7. okrążenie. Kara: -1 pkt
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron