Upomnienia- uwaga do Hemiego (a przy okazji i do wszystkich uczestników), by nie wprowadzać samochodu w poślizg przed przekroczeniem linii mety, w sytuacjach gdy bezpośrednio z tyłu znajduje się jeszcze zawodnik, który będzie kontynuował jazdę w wyścigu. Skutki takiego 'triumfalnego' spina wieńczącego zawody mogą być opłakane dla kierowcy, który pozostaje na torze na dodatkowe okrążenie.
- Niceman vs Luqat. 14. okrążenie, zakręt w prawo przed Ślimakiem. Niceman, wykorzystując wyższą od rywala prędkość uzyskaną na górskim odcinku toru, atakuje odsłoniętą wewnętrzną Luqata. Robiąc to jednak, ociera się o prawy bok Chevroleta Lu, przez co ten zepchnięty zostaje poza jezdnie. C7 Luqata uderza w barierkę po lewej stronie toru i odnosi usterkę lewego przedniego koła. Podejmując dynamiczny manewr wyprzedzania po wewnętrznej, Nice powinien monitorować położenie swojego rywala i w tym wypadku bardziej zacieśnić linię przejazdu, tak by nie dopuścić do otarcia z rywalem jadącym po zewnętrznej. Dodatkowo, Niceman prowadził uszkodzony już pojazd i gdyby nie fakt, iż nie zdołał ukończyć rywalizacji, musiałby pogodzić się ze stratą aż sześciu oczek (spowodowanie w aucie przeciwnika defektu w czasie prowadzenia uszkodzonego pojazdu).
- Luqat vs Niceman. 14. okrążenie, Ślimak. Kilkaset metrów dalej od miejsca wystąpienia wyżej opisanego incydentu, Luqat rewanżuje się Nicemanowi otarciem. Nice celowo zwalniał pojazd, by przepuścić poszkodowanego we wcześniejszym zdarzeniu kolegę. Kiedy jednak Lu wykorzystał wolniejsze tempo przeciwnika i przybliżył się do niego, w trakcie wyprzedzania po wewnętrznej otarł się swym Chevroletem o prawy bok Corvetty Nice'a. Ten pozornie niegroźny kontakt wystarczał, by spowodować dodatkowe uszkodzenia w wyprzedzanym samochodzie (prawe przednie koło). Oba pojazdy po tych dwóch opisanych sytuacjach zmuszone były do przymusowego zjazdu do pit stopu. Luqat unika zaś upomnienia za ten konkretny incydent, gdyż poszkodowany w zdarzeniu Niceman nie zdołał ukończyć zmagań na Cape Ring.
- ścinki oraz zbyt szerokie wyjazdy poza tor bez oddania zysku:
Ziuuk – 2., 9. i 18. okrążenie. Kara: -3 pkt
Tom – 20., 25. i 28. okrążenie. Kara: -3 pkt
Niceman – 1. i 8. okrążenie. Powinny być dwa oczka upomnienia dla zawodnika, jednak nie ukończył on wyścigu i nie zdobył żadnych punktów, toteż unika straty.
Klasyfikacje
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję