GT Event (Sezon 6) - Podsumowanie

Moderator: Hal

GT Event (Sezon 6) - Podsumowanie

Postprzez Hal » Śr cze 24, 15 17:23

Sezon szósty GT Eventu zostanie zapamiętany głównie jako sezon licznych debiutów. W kolejnej odsłonie serii debiutowało bowiem aż siedmiu kierowców. Dwóch spośród nich, Hemimajster oraz Bollco, zaliczyło ponadto na tyle udany debiut, iż rozgrywki ukończyli oni na podium klasyfikacji generalnej. Pierwszy występ w GTE był dla Hemiego iście spektakularny. Zawodnik zdołał przerwać trwającą od pięciu sezonów dominację Tara i jako pierwszy poza nim sięgnąć po triumf w zestawieniu końcowym. Hemimajster zwyciężył aż w pięciu wyścigach i pomimo nielicznych, słabszych występów, wyprzedził drugiego w klasyfikacji Tara, który zanotował wyjątkowo mizerny początek sezonu (szesnaście punktów w dwóch pierwszych wyścigach). Hemi wyjątkowo pewnie poczynał sobie w obliczu zmieniających się warunków atmosferycznych, czego nie można niestety powiedzieć o jego głównym oponencie. Trzeci kierowca klasyfikacji generalnej, Bollco, nie zdołał co prawda odnieść chociażby jednego triumfu, jednakże stał się autorem wartej odnotowania serii pięciu wyścigów z rzędu ukończonych na podium.

W zeszłych, złożonych z aż dwudziestu zawodów rozgrywkach, jedynie trzech różnych kierowców sięgało po triumfy w wyścigach. Szczęśliwie, niedawno zakończony sezon odznaczył się znacznie większą różnorodnością zwycięzców. Na najwyższym stopniu podium stawało aż sześciu odmiennych zawodników. Pierwszymi sukcesami w historii startów w Evencie zaznaczył obecność Niceman, który długo kazał czekać na swe pierwsze wygrane. Niestety, wraz z odhaczaniem kolejnych wyścigów w kalendarzu, kierowca zanotował znaczny regres formy. Aż do zawodów na Spa, z wyłączeniem początkowych, zaskakujących zawirowań spowodowanych zmiennymi warunkami pogodowymi, rozgrywki przebiegały sprawnie. Począwszy od wyścigu na torze Brands Hatch zaczęły mnożyć się jednak dokuczliwe problemy. Nagły wzrost częstotliwości rozłączeń oraz kłopoty ze stabilnością stałego hosta, mocno osłabiły entuzjazm wielu zawodników. Nawarstwienie problemów na finiszu sezonu było tak męczące, iż chyba każdy kierowca z ulgą przywitał zwieńczenie kalendarza.






Frekwencja w sześciu rozegranych dotychczas sezonach


Sezon 1:

- liczba rozegranych wyścigów: 20

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 114 (średnia: 5,7)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 105 (średnia: 5,25)


Sezon 2:

- liczba rozegranych wyścigów: 15

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 90 (średnia: 6)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 81 (średnia: 5,4)


Sezon 3:

- liczba rozegranych wyścigów: 20

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 136 (średnia: 6,8)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 119 (średnia: 5,95)


Sezon 4:

- liczba rozegranych wyścigów: 15

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 113 (średnia: 7,53)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 91 (średnia: 6,06)


Sezon 5:

- liczba rozegranych wyścigów: 20

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 154 (średnia: 7,7)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 133 (średnia: 6,65)


Sezon 6:

- liczba rozegranych wyścigów: 15

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 157 (średnia: 10,46)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 127 (średnia: 8,46)


Łącznie wszystkie sezony:

- liczba rozegranych wyścigów: 105

- łączna liczba kierowców, która stawiła się w lobby przed rozpoczęciem wyścigów: 764 (średnio: 7,27)

- łączna liczba kierowców, która zdołała ukończyć wyścig: 656 (średnio: 6,24)






Klasyfikacja pojazdów klasy GT3


[LEGENDA] Liczba w nawiasie: ile razy wybierany był konkretny model przez kierowców. Liczba po lewej stronie ukośnika: suma nagromadzonych przez określony pojazd punktów w całym sezonie; liczba po prawej stronie ukośnika: uśredniona zdobycz punktowa danego samochodu na wyścig.

Pojazdy, które nie zdołały ukończyć wyścigu w wyniku zdarzeń losowych (np. rozłączenia połączenia internetowego, wycofanie się zawodnika, itd.), nie wniosły dodatkowych punktów do dorobku danego modelu, aczkolwiek uwzględnione zostały w całkowitej liczbie startów określonego teamu. Samochody takie potraktowane zostały jako te, który uległy w czasie wyścigu defektowi i zmuszone zostały do wycofania się z rywalizacji.

Klasyfikacja nie uwzględnia kar nałożonych na kierowców prowadzących dany model, a jedynie czysty dorobek punktowy uzyskany przez typ samochodu.


1. Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 (38) – 419 pkt / 11,02 pkt

2. BMW Z4 GT3 '11 (25) – 261 pkt / 10,44 pkt

3. Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) '12 (17) – 243 pkt / 14,29 pkt

4. Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model '13 (12) – 151 pkt / 12,58 pkt

5. GT-R NISMO GT3 Nissan GT Academy Team KJN '13 (4) – 61 pkt / 15,25 pkt

6. Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsports '13 (2) – 36 pkt / 18 pkt

7. Nissan GT-R NISMO GT3 '13 (4) – 34 pkt / 8,5 pkt

8. Audi R8 LMS ultra '12 (2) – 14 pkt / 7 pkt




Ta sama klasyfikacja bez uwzględniania typów poszczególnych modeli:


1. Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 (38) – 419 pkt / 11,02 pkt

2. Nissan GT-R NISMO GT3 '13 (wszystkie typy) (22) – 282 pkt / 12,81

3. BMW Z4 GT3 '11 (25) – 261 pkt / 10,44 pkt

4. Audi R8 LMS ultra '12 (wszystkie typy) (19) – 257 pkt / 13,52 pkt






Klasyfikacja Hot Lap


[LEGENDA] Klasyfikacja pokazuje ile razy w trakcie sezonu dany kierowca uzyskiwał najszybsze okrążenie w całym wyścigu.


1. Tar - 7

2. Hemimajster - 4

3. Budyń - 2

4. Niceman & Jaha - 1






Klasyfikacja Hot Lap All Time


[LEGENDA] Klasyfikacja pokazuje ile razy od rozpoczęcia GT Eventu dany kierowca uzyskiwał najszybsze okrążenie wyścigu.


1. Tar – 57

2. Budyń – 20

3. Namingway – 8

4. PRZESTEPCA – 6

5. Niceman & Hemimajster – 4

6. Simon & Sebek & Bysiek & DoctorEgg & Plazi & Zadzior & Jaha - 1






Klasfikacja średniej ilości punktów na wyścig


[LEGENDA] Liczby w nawiasie - po lewej: łączna liczba punktów zgromadzonych przez danego kierowcę w trakcie sezonu; po prawej: ilość ukończonych przez zawodnika wyścigów w sezonie szóstym.

Liczba w nawiasie kwadratowym: spadek lub wzrost średniej punktów względem poprzedniego sezonu.


1. Tar (251 / 13) – 19,30 pkt [-0,85]

2. Hemimajster (261 / 14) – 18,64 pkt

3. Niceman (147 / 10) – 14,7 pkt [+0,93]

4. Bollco (207 / 15) – 13,8 pkt

5. Namingway (178 / 14) – 12,71 [-4,5]

6. Jaha (134 / 11) – 12,18 pkt

7. Budyń (120 / 11) – 10,9 pkt [-7,31]

8. Michasem (54 / 5) – 10,8 pkt

9. Luqat (107 / 12) – 8,91 pkt [-2,44]

10. Ziuuk (74 / 10) – 7,4 pkt

11. Simon (81 / 11) – 7,36 pkt [-3,35]

12. Tom (22 / 3) – 7,33 pkt

13. PRZESTEPCA (7 / 1) – 7 pkt [-5,18]

14. Thunder (11 / 4) – 2,75 pkt






Klasyfikacja Fair Play


[LEGENDA] Liczby w nawiasie – po lewej: łączna ilość punktów karnych nagromadzona w przeciągu sezonu przez danego kierowcę; po prawej: ilość ukończonych przez zawodnika wyścigów w sezonie szóstym.


1. PRZESTEPCA (0 / 1) – 0 punktów karnych na wyścig

2. Bollco (1 / 15) – 0,06 pkt [NAGRODA FAIR PLAY]

3. Michasem (1 / 5) – 0,2 pkt

4. Budyń (3 / 11) – 0,27 pkt

5. Tar (5 / 13) – 0,38 pkt

6. Hemimajster (7 / 14) – 0,5 pkt

7. Simon (8 / 11) – 0,72 pkt

8. Niceman (8 / 10) – 0,8 pkt

9. Namingway (13 / 14) – 0,92 pkt

10. Jaha (11 / 11) – 1 pkt

11. Luqat (15 / 12) – 1,25 pkt

12. Tom (4 / 3) – 1,33 pkt

13. Ziuuk (21 / 10) – 2,1 pkt

14. Thunder (16 / 4) – 4 pkt






Globalna Klasyfikacja Dirty & Clean


[LEGENDA] Klasyfikacja obrazuje łączną ilość punktów karnych zgromadzonych przez zawodników na przestrzeni wszystkich rozegranych jak dotąd sezonów Eventu. Warunkiem uwzględnienia zawodnika w tabeli był co najmniej jeden ukończony wyścig. W tym nietypowym zestawieniu najwięcej powodów do chluby mają ci sklasyfikowani w dolnych partiach stawki!

Liczba w nawiasie – ilość ukończonych przez kierowcę wyścigów w sześciu sezonach GT Eventu.


1. Simon (66) – 102 punkty karne / 1,54 punktu karnego na wyścig

2. Luqat (84) – 100 pkt / 1,19 pkt

3. Tar (101) – 88 pkt / 0,87 pkt

4. Budyń (65) – 68 pkt / 1,04 pkt

5. Namingway (55) – 69 pkt / 1,25 pkt

6. Plazi (29) – 58 pkt / 2 pkt

7. Bysiek (18) – 55 pkt / 3,05 pkt

8. PRZESTEPCA (54) – 48 pkt / 0,88 pkt

9. Sebek (16) – 28 pkt / 1,75 pkt

10. Adolf (5) – 22 pkt / 4,4 pkt

11. Ziuuk (10) – 21 pkt / 2,1 pkt

12. Niceman (35) – 21 pkt / 0,6 pkt

13. Ghostkasper (17) – 20 pkt / 1,17 pkt

14. DoctorEgg (11) – 17 pkt / 1,54 pkt

15. Thunder (4) – 16 pkt / 4 pkt

16. Jaha (11) – 11 pkt / 1 pkt

17. Roht (12) – 11 pkt / 0,91 pkt

18. BigBross (2) – 8 pkt / 4 pkt

19. MajorZero (3) – 7 pkt / 2,33 pkt

20. Hemimajster (14) – 7 pkt / 0,5 pkt

21. Grześ (1) – 6 pkt / 6 pkt

22. Neurophate (1) – 6 pkt / 6 pkt

23. Derat (6) – 6 pkt / 1 pkt

24. Heavy Ghost (12) – 6 pkt / 0,5 pkt

25. Tom (3) – 4 pkt / 1,33 pkt

26. Smoke (2) – 3 pkt / 1,5 pkt

27. Michasem (5) – 1 pkt / 0,2 pkt

28. Bollco (15) – 1 pkt / 0,06 pkt

29. Zadzior (1) – 0 pkt / 0 pkt

29. Pabian (1) – 0 pkt / 0 pkt

29. lalek (1) – 0 pkt / 0 pkt

29. GT -NASCAR (1) – 0 pkt / 0 pkt

33. Hany (2) – 0 pkt / 0 pkt

34. Kalten (3) – 0 pkt / 0 pkt






Statystyki Drużynowe


Procentowy wkład kierowców do dorobku punktowego ich drużyn


- Brygada Super Cool Komando:

Budyń: 94%

PRZESTEPCA: 6%


- strainHunters:

Ziuuk: 64%

Michasem: 36%


- Weedspeed:

Bollco: 62%

Jaha: 38%


- N/N Racing Team:

Namingway: 55%

Niceman: 45%


- HemiS MotorSports:

Hemimajster: 76%

Simon: 24%


- LUQ_at_giTARa:

Tar: 70%

Luqat: 30%




Frekwencja drużyn oraz ich przedstawicieli


- Brygada Super Cool Komando: 40% (12/30)

Budyń: 73% (11/15)

PRZESTEPCA: 7% (1/15)


- strainHunters: 50% (15/30)

Ziuuk: 67% (10/15)

Michasem: 33% (5/15)


- Weedspeed: 87% (26/30)

Bollco: 100% (15/15)

Jaha: 73% (11/15)


- N/N Racing Team: 80% (24/30)

Namingway: 93% (14/15)

Niceman: 67% (10/15)


- HemiS MotorSports: 83% (25/30)

Hemimajster: 93% (14/15)

Simon: 73% (11/15)


- LUQ_at_giTARa: 83% (25/30)

Tar: 87% (13/15)

Luqat: 80% (12/15)






Eventowe Hall of Fame


[LEGENDA] Klasyfikacja uwzględniająca ilość zwycięstw odniesionych przez poszczególnych kierowców w przeciągu wszystkich sześciu rozegranych jak dotąd sezonów. Zestawienie obrazuje także stosunek triumfów do ogólnej ilości startów zawodnika.


1. Tar (101 ukończonych wyścigów) – 58 zwycięstw / 0,57 zwycięstw na wyścig

2. Budyń (65) – 17 / 0,26

3. Namingway (55) – 10 / 0,18

4. Hemimajster (14) – 5 / 0,35

5. PRZESTEPCA (54) – 4 / 0,074

6. Luqat (84) – 3 / 0,035

7. Plazi (29) – 2 / 0,068

8. Niceman (35) – 2 / 0,057

9. Jaha (11) – 1 / 0,090

9. Egg (11) – 1 / 0,090

11. Sebek (16) – 1 / 0,062

12. Simon (66) – 1 / 0,015






Klasyfikacja Generalna po sześciu sezonach GT Eventu


[LEGENDA] Liczba w nawiasie: łączna ilość ukończonych przez danego kierowcę wyścigów w sześciu sezonach Eventu; liczba po lewej stronie ukośnika: łączna ilość punktów zdobytych przez zawodnika w sześciu sezonach Eventu; liczba po prawej stronie ukośnika: uśredniona ilość punktów zdobyta na wyścig.

Liczba w nawiasie kwadratowym: spadek lub awans w stosunku do poprzedniego notowania.


1. Tar (101) – 2121 pkt / 21 pkt

2. Budyń (65) – 1062 pkt / 16,33 pkt

3. Luqat (84) – 1028 pkt / 12,23 pkt

4. Namingway (55) – 815 pkt / 14,81 pkt [+1]

5. PRZESTEPCA (54) – 792 pkt / 14,66 pkt [-1]

6. Simon (66) – 640 pkt / 9,69 pkt

7. Niceman (35) – 478 pkt / 13,65 pkt [+1]

8. Plazi (29) – 398 pkt / 13,72 pkt [-1]

9. Hemimajster (14) – 261 pkt / 18,64 pkt

10. Bollco (15) – 207 pkt / 13,8 pkt

11. Sebek (16) – 178 pkt / 11,12 pkt [-2]

12. Bysiek (18) – 176 pkt / 9,77 pkt [-2]

13. DoctorEgg – (11) – 173 pkt / 15,72 pkt [-2]

14. Ghostkasper (17) – 161 pkt / 9,47 pkt [-2]

15. Roht (12) – 151 pkt / 12,58 pkt [-2]

16. Jaha (11) – 134 pkt / 12,18 pkt

17. Heavy Ghost (12) – 104 pkt / 8,66 pkt [-3]

18. Ziuuk (10) – 74 pkt / 7,4 pkt

19. Derat (6) – 68 pkt / 11,3 pkt [-4]

20. Michasem (5) – 54 pkt / 10,8 pkt

21. Adolf (5) – 41 pkt / 8,2 pkt [-5]

22. Hany (2) – 40 pkt / 20 pkt [-5]

23. MajorZero (3) – 38 pkt / 12,6 pkt [-5]

24. Kalten (3) – 32 pkt / 10,66 pkt [-5]

25. Tom (3) – 22 pkt / 7,33 pkt

26. Zadzior (1) – 20 pkt / 20 pkt [-6]

27.GT-NASCAR (1) – 16 pkt / 16 pkt [-6]

28. Smoke (2) – 16 pkt / 8 pkt [-6]

29. BigBros (2) – 15 pkt / 7,5 pkt [-6]

30. Pabian (1) – 11 pkt / 11 pkt [-6]

31. Thunder (4) – 11 pkt / 2,75 pkt

32. lalek (1) – 7 pkt / 7 pkt [-7]

33. Grześ (1) – 5 pkt / 5 pkt [-7]

34. Neurophate (1) – 3 pkt / 3 pkt [-7]
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Re: GT Event (Sezon 6) - Podsumowanie

Postprzez bigbudyn500 » Wt cze 30, 15 10:16

Fakt. Gdyby nie wieczne problemy z jakością usług online to mogło być ciekawie a tak, moja frustracja z tego powodu sięgnęła zenitu. Szkoda mi było i tak dość okrojonego "czasu wolnego". Mam nadzieję ,że będzie lepiej.
Obrazek
Avatar użytkownika
bigbudyn500
Sniper Wolf
 
Posty: 231
Dołączył(a): N lip 22, 12 23:18

Re: GT Event (Sezon 6) - Podsumowanie

Postprzez Bollcoo » So lip 11, 15 14:30

Kiedy nowy sezon? :)
Avatar użytkownika
Bollcoo
Running Man
 
Posty: 65
Dołączył(a): So gru 06, 14 20:58
Lokalizacja: Warszawa
Gram: GT6
Czytam: Live timing

Re: GT Event (Sezon 6) - Podsumowanie

Postprzez Hal » Śr lip 22, 15 00:20

Jeśli kolejny sezon się odbędzie, na pewno dowiecie się o tym w tym dziale. Na razie jestem zbyt zmęczony Eventem, za dużo mi to czasu konsumuje, by coś zorganizować.

Stęsknionych za wspólnym ściganiem zachęcam do skorzystania z tematu M.I.T (Międzysezonowe Igraszki Torowe) i zorganizowania towarzyskich wyścigów.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6


Powrót do Gran Turismo Club

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron