Nowy Metal Gear hohoho

Pierwszy Metal Gear po odejściu Kojimy. Co to będzie, co to będzie!?

Moderator: GM

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez kALWa888 » Cz wrz 15, 16 20:53

No ale to jednak skradanka. Grałem akurat w drugą część, gdzie więcej jest samego strzelania, ale skradało się tam sporo. Typowy schemat: trupy chodzące po określonych ścieżkach i wykonujące w kółko te same czynności. Trzeba znaleźć odpowiedni moment i się prześliznąć. Jak jeden zobaczył to zbiegało się ich kilku (chyba wszyscy z danej lokacji), ale chyba dało się ich zgubić.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez uci » Pt wrz 16, 16 18:19

W blood Curse akurat broń palna pojawiała się w minimalnych ilościach lub wogóle, najczęściej jak mieliśmy szczęście to znajdowaliśmy jakiś kij czy inny kawał złomu do obrony, ale gra nastawiona była na skradanie - np. zaczynamy zamknięci w szafie a rodzinka zombie "ogląda" TV, czekamy aż się rozejdą i musimy uciec z domu - wiadomo gdy nas zobaczą to zbiegają się i trzeba zgubić pościg a dwa z walką dobrze nie było bo po kilku minutach pokonani wracali do życia. - Ale już nie chce odchodzić od tematu -
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » Pt wrz 16, 16 18:33

Jeszcze mamy przed sobą pokazanie jakiegoś elementu stealth. Jedyna okazja na skradanie jaką widzę to ukrywanie się przed Metal Gearem, jak w walce z Sehal... Sehalan... Megazordem w MGSV. No i ta burza piaskowa, może zombie nie będą nas widzieć.

Ale ja i tak uważam, że to co robią to tak minimalny wysiłek, że bardziej się nie da, o czym świadczy chociażby szybkość produkcji. Nie minął rok od premiery MGSV, taki cykl wydawniczy sequeli to przecież jak za czasów PS2 albo dawniej!

Ja bym serio dał jej szansę, gdyby poszli w fan service. Na przykład Call of Duty Zombie to tryb, w który ewidentnie wkłada się wysiłek, a to przecież tylko dodatek do głównej gry. Mają tam ciekawe postacie, nowe mechaniki, wykręcone mapy i fajne sekrety. MG Survive nie oferuje NIC. Coop gdzie gramy Solidem, Liquidem, Solidusem i Big Bossem podróżując w czasie po lokacjach z serii (Metal Gear Raiden ktoś pamięta?) łykałbym z miejsca. A tu nie ma nic dla fana poza obietnicą Metal Geara.

NIC.




Sorry, nie mogę przeżyć tego, że taka okazja się marnuje ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » Pt wrz 16, 16 19:34

Akurat z fanservice to Koji był za pan brat i nie oszukujmy się, są szanse fifty-fifty że pomysł na Survive wyszedł jeszcze od Hideo, może tylko na papierze a może od razu zaczęli to smarzyć jako DLC zanim dostał kopa.
Ja grze dam szanse, potrafię oddzielić twórce od jego dzieła a kooperacyjne młócki z zombie zwyczajnie lubię.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » Pt wrz 16, 16 20:01

SALADYN napisał(a):Akurat z fanservice to Koji był za pan brat i nie oszukujmy się, są szanse fifty-fifty że pomysł na Survive wyszedł jeszcze od Hideo, może tylko na papierze a może od razu zaczęli to smarzyć jako DLC zanim dostał kopa.
Ja grze dam szanse, potrafię oddzielić twórce od jego dzieła a kooperacyjne młócki z zombie zwyczajnie lubię.

Oddzielanie twórcy od dzieła odbiera masę kontekstu, bez tego znika masa fascynujących powiązań i naleciałości. Ale to osobna sprawa ;)

Ja też zagram w demo, ale to co pokazali to dla mnie zwyczajnie nic ciekawego, a patrząc na dotychczasowe osiągnięcia zespołu w temacie multiplayera, nie spodziewałbym się hiciora. Peace Walker w coopie był ok, ale dlatego, że mogliśmy sobie grindować wspólnie rzeczy do singla. Jest tycia szansa, że powiążą to z singlem TPP, ale to tak tyci tyci. Nie wierzę w to, bo to by była dobra decyzja. I więcej roboty.

No i co z tego, jeśli pomysł wyszedł od Hideo, skoro nie zrealizuje go. Pomysł jest gówno wart jeśli nie realizuje go odpowiednia osoba.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » Pt wrz 16, 16 20:16

Solidny napisał(a):No i co z tego, jeśli pomysł wyszedł od Hideo, skoro nie zrealizuje go. Pomysł jest gówno wart jeśli nie realizuje go odpowiednia osoba.

To z tego że ludzie dostali pierdolca gdy ogłosili grę bo to nie od Kojimy, bo #fuckkonami. Dlatego trzeba oddzielać dzieło od twórcy ale jednocześnie pamiętać kto je zrobił żeby nie umknęły wspominanie przez ciebie naleciałości i powiązania.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » Pt wrz 16, 16 20:25

SALADYN napisał(a):
Solidny napisał(a):No i co z tego, jeśli pomysł wyszedł od Hideo, skoro nie zrealizuje go. Pomysł jest gówno wart jeśli nie realizuje go odpowiednia osoba.

To z tego że ludzie dostali pierdolca gdy ogłosili grę bo to nie od Kojimy, bo #fuckkonami. Dlatego trzeba oddzielać dzieło od twórcy ale jednocześnie pamiętać kto je zrobił żeby nie umknęły wspominanie przez ciebie naleciałości i powiązania.

Część ludzi z tego powodu, część z innego. Problem w tym, że jak komuś się podoba, to nie dlatego, że jest fanem MG, tylko dlatego, że lubi zombie coop. A jak zombie coop w świecie MG, to jak wspomniałem, można było wymyślić coś ciekawszego niż 4 no-name'ów na pustyni.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » Pt wrz 16, 16 20:30

Z tym się zgodzę że mogli wymyślić coś lepszego ale mnie pasuje właśnie dlatego że to zombie coop w uniwersum MGS i moim największym problemem z tą grą będzie znalezienie ludzi do wspólnych partyjek, nie brak przemyślenia :/
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez kALWa888 » So wrz 17, 16 11:27

15 minut z MG Survive. Wygląda całkiem ok, może się nadać do coopa, ale za szybko to ja się w to nie zaopatrzę. Są różne style rozgrywki, różne zadania więc monotonnie być nie powinno. No i jakieś budowanie CKMów i barier do zatrzymywania przeciwników (w sensie, że dzieje się to natychmiast), tego w podstawowym MGSV chyba nie było.
http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... e-gameplay
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » So wrz 17, 16 12:11

Rewolucji żadnej, recykling assetów z MGSV ale zapowiada się fajna zabawa z kumatymi graczami. Szkoda tylko że nie dało się wcześniej po prostu zrobić coopa w Phantom Pain a to wypuścić jako DLC.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez kALWa888 » So wrz 17, 16 12:52

No właśnie, coop byłby bardzo fajnym elementem w podstawowym MGSV, a to jako DLC przeszkadzałoby mało komu.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez uci » So wrz 17, 16 18:40

no widać kilka fajnych poprawek co do orginału, ale przyznam rację co-op w 5 dałby radę, a zombi misje jako DLC to by ludzie przywitali bez takiego zgrzytu jak MGSur.

czekam jeszcze na never be game over - bo to 3 gra z V - ostatnia taśma itd :D
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Gillian » So wrz 17, 16 22:22

Aha, to jest to DLC do piątki? :)
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » So wrz 17, 16 23:53

Takie sprawia wrażenie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Faja » So wrz 17, 16 23:55

Nie jest huehuehue.

PS. Coop w MGSV by tę grę zepsuł
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » N wrz 18, 16 00:02

Co tam było do popsucia przy pomocy coopa ? MGSy to i tak koncert umowności w skradaniu, na pewno dałoby radę wcisnąć tam wspólną zabawę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Pandora » N wrz 18, 16 03:07

SALADYN napisał(a):Co tam było do popsucia przy pomocy coopa ? MGSy to i tak koncert umowności w skradaniu, na pewno dałoby radę wcisnąć tam wspólną zabawę.



Zwłaszcza ze Side opsy sie szybko nudza bo sie powtarzaja, coop by mogl to urozmaicic jakos.
Avatar użytkownika
Pandora
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): Śr sie 17, 16 20:36
Lokalizacja: Shadow Moses
Gram: Uncharted, CS GO, L4D2
Czytam: Metro 2035

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez RutaL » N wrz 18, 16 12:17

"Side ops list updated...

Eliminate the wandering puppets 458"
RutaL
Night Sight
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn lis 30, 15 20:40

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez uci » N wrz 18, 16 12:21

co-op - bojowy i skradany byłby świetny co do niektórych misji, jak ente rozwalanie czołgów z obstawą, przeczesywanie miasta w poszukiwaniu 1 żołnierza czy misji fabularnych z licznikiem czasowym.

Poczekamy - zobaczymy, ciekawe czy Survive będzie miał jakąś fabułę czy tylko "wprowadzenie" do świata i randomowe misje
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez SALADYN » N wrz 18, 16 12:56

uci napisał(a):Poczekamy - zobaczymy, ciekawe czy Survive będzie miał jakąś fabułę czy tylko "wprowadzenie" do świata i randomowe misje

To by była nawet dobra gra roguelike survival o ile tylko gameplay zostanie sensownie stonowany i nie będzie po kilku godzinach grania ulepszeń dzięki którym nie będziesz musiał się już przy niczym starać. Na przykład kasa, w Peace Walker czy Phantom Pain jest ona konieczna do rozwoju bazy i korzystania z jej funkcji ale w końcu przychodził etap gdy mogłeś całą Afrykę i Afganistan zbombardować bo kosztowało to gracza ułamek jego majątku.
W Survive mogliby też rozwinąć pomysł budowania bazy adaptując to tego coop. Jedna baza, rozwijana przez czterech graczy, ciągłe poszukiwanie zapasów podczas wspólnych bądź samotnych wypadów, obrona przed hordami zombiaków, grupą innych ocalałych itp. Bardziej by mnie to zaangażowało niż infiltracja znana z TPP.
Jakąś tam fabułę każdy mógłby sobie samemu robić na boku.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez uci » N wrz 18, 16 16:14

w sumie rozwijanie bazy mogło by nam dawać dostęp do nowych płotków i karabinów stajonarnych - warunek taki że nie było by możliwości gromadzenia nieskończonych ilości plastikowych baniek po wodzie żeby je zbudować. Ale tez poczekam na coś więcej niż jedna misja w praniu.
No i ciekawe czy pojazdy wrócą?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » N wrz 18, 16 23:38

http://www.ign.com/articles/2016/09/18/ ... es-zomibes

IGN: Panie Kojima, a co z tymi zombiakami?
Kojima: Panie, z czym do ludzi. Co złego to nie ja. Emgieesy to polityka i szpiegostwo, gdzie tu zombie? Ale gdybym robił, to bym dodał mechy.

I w sumie serio tylko tyle. Ciekawe jak wyglądało wpasowywanie pasożytów w politykę i szpiegostwo.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez uci » Pn wrz 19, 16 14:44

a snake vs zombie to już zapomniany temat :D

w MGS4 też były zombie ...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » Pn wrz 19, 16 14:58

uci napisał(a):a snake vs zombie to już zapomniany temat :D

w MGS4 też były zombie ...

No, tuż przy granicy, ale jednak nie ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Faja » Pn wrz 19, 16 15:19

zombie nie, ale nieśmiertelny Vamp, grubas na rolkach, duch, synek co pszczoły kontrolował, stuletni snajper, człowiek piorun, i wiele innych idiotyzmów, ale zombie nie
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez kALWa888 » Pn wrz 19, 16 15:31

No jakby mu zombie w serii pasowały, to myślę że już by się pojawiły. A bodaj przy zapowiadaniu PT mówił, że dobrego horroru nie umiałby skroić, bo za duża boidupa z niego. Może ma jakieś uprzedzenia do takich motywów.

Btw, nagle wszyscy chcą zombie w MGS? Ja sobie jakoś nie potrafię wyobrazić ich roli w serii, tym bardziej z Kojimą i jego chęcią wytłumaczenia wszystkiego. Skradalibyśmy się przed nimi? Ocelot posyłałby na Snake'a hordę zombie i trzeba by było przed nimi uciekać? Tak to wygląda w Survive, ale fabuła tam nie istnieje.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Gillian » Pn wrz 19, 16 15:38

Ej no ludzie, ale czym niby się różnili zainfekowani wolbakią od zombie? Nazwą?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez ArecaS » Pn wrz 19, 16 15:47

Jako osoba, która aktualnie utknęła w Episode 29 także zastanawiam się czemu zombie mieliby być be, a Skullsi to są ok. :/
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez kALWa888 » Pn wrz 19, 16 15:51

Może dlatego, że się teleportują, strzelają i ogólnie bardzo dynamicznie się poruszają? Zombie to zwykle powolne stworki, może o takich mówi Koji. Tak czy siak, w tym wszystkim chodzi najpewniej o niechęć Kojimy do Survive, ogólnie Konami i być może chęć zwiększenia wstrętu graczy w stronę korporacji.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Nowy Metal Gear hohoho

Postprzez Solidny » Pn wrz 19, 16 15:54

Myślę, że ma to w dupie, ale odpowiedział na pytanie bo mu je zadali.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Survive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron