Grafika/Animacje/Inne

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez Uzion » Wt lip 24, 07 19:33

Blady napisał(a):Czy celowanie z broni znad ramienia, z opcją przerzucenia kamery nie przypomina SC? Oj tak. Czy poruszanie się Snejka w przykuckach nie przypomina SC? Oj tak. Czy konieczność balansowania między dwoma nacjami nie przypomina SC DA? Oj tak.


I to mialem na mysli piszac "te ruchy niczym ze Splinter Cell'a"


Blady napisał(a):A co do przyklejania do ściany- ten system widzimy już od stu lat, pojawił się choćby w średniawym Enter The Matrix, więc porównanie go do świetnego systemu ukrycia z GoW mija się z celem...


Nie gralem w Enter the Matrix, ani gry sprzed stu lat, wiec musisz mi wybaczyc, ze smialem porownac ten ruch do GoW.
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Blady » Wt lip 24, 07 19:43

To ja się śmiałem, że ukrywanie się za ścianą w grze stealth porównujesz do rozbudowanego systemu w grze pełnej akcji...Nie sądzę, żeby Mori wyraził zgodę na rzucanie granatem "na ślepo", skakaniu między przeszkodami, strzelaniu bez wychylania i tym podobne wynalazki, które by po prostu nie pasowały do gry takiej jak MGS.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Uzion » Wt lip 24, 07 19:55

Tylko, ze mnie chodzilo tylko o ten jeden ruch - przyklejenie sie do sciany. Porownalem to z GoW nie patrzac na to jaki to typ gry i czy Motosada wyrazilby zgode na strzelanie gdzie popadnie nie wychylajac czubka glowy zza przeszkody, bo to juz zupelnie inny temat. Zreszta sam Pan Czepialski chyba przyzna, ze w MGSie 4 te pojawiajace sie podczas przylegania do sciany ikonki i ten styl przywarcia przypominaja nieco przylgniecie do sciany niczym w GoW, prawda?
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Solidny » Wt lip 24, 07 20:02

Uzion napisał(a):Tylko, ze mnie chodzilo tylko o ten jeden ruch - przyklejenie sie do sciany. Porownalem to z GoW nie patrzac na to jaki to typ gry i czy Motosada wyrazilby zgode na strzelanie gdzie popadnie nie wychylajac czubka glowy zza przeszkody, bo to juz zupelnie inny temat. Zreszta sam Pan Czepialski chyba przyzna, ze w MGSie 4 te pojawiajace sie podczas przylegania do sciany ikonki i ten styl przywarcia przypominaja nieco przylgniecie do sciany niczym w GoW, prawda?

W GoW przyklejali się plecami, czyli jak w MGS 2-3. w MGS4 jest to raczej podobne do SC.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Gillian » Wt lip 24, 07 20:03

Ech... znowu itemy same wskakują do kieszeniu po najściu na nie... dobrze że chociaż nie wirują w kólko ;]. A myślałem że jednak Snake zacznie się schylać i podnosić. Poza tym wyskakiwanie itemów znikąd.
Szkoda.

No i dlaczego gdy snake toczy się w beczce PMC go nie słyszą? Gdy jest kilka metrów za nimi powinni się odwrócić. Też dziwne
Ostatnio edytowano Wt lip 24, 07 20:07 przez Gillian, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Bizon » Wt lip 24, 07 20:05

Jestem świeżo po obejrzeniu trailera i powiem jedno. WGNIOTŁO MNIE W FOTEL!
Wszystkie najlepsze elementy skrada nek i gier TPP w jednej grze!
Animacja na poziomie bardzo realistycznym, a sam gameplay będzie chyba mniej liniowy.
Jeszcze chyba nigdy Gameplay z nowego MGS'a tak mną nie wstrząsnął.
Na trailerze nie dopatrzyłem się jakiś gorszych tekstur, więc sądzę że będzie ok...

BTW Premiera dopiero w marcu, a gra już wygląda na prawie skończoną, więc myślę że ostateczny produkt będzie mistrzostwem...
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Blady » Wt lip 24, 07 20:05

Kiedy widzę tę ilość broni w asortymencie Sneja pytam- a co z trailerem, na którym Snake miał jeden nabój w karabinie, przecież teraz nie będzie żadnego napięcia, masa broni, amunicja na wyciągniecie ręki- żyć nie umierać...
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Uzion » Wt lip 24, 07 20:05

Solidny napisał(a):
Uzion napisał(a):Tylko, ze mnie chodzilo tylko o ten jeden ruch - przyklejenie sie do sciany. Porownalem to z GoW nie patrzac na to jaki to typ gry i czy Motosada wyrazilby zgode na strzelanie gdzie popadnie nie wychylajac czubka glowy zza przeszkody, bo to juz zupelnie inny temat. Zreszta sam Pan Czepialski chyba przyzna, ze w MGSie 4 te pojawiajace sie podczas przylegania do sciany ikonki i ten styl przywarcia przypominaja nieco przylgniecie do sciany niczym w GoW, prawda?

W GoW przyklejali się plecami, czyli jak w MGS 2-3. w MGS4 jest to raczej podobne do SC.


Niestety nic nie poradze na to, ze akurat skojarzylo mi sie to z GoW. Musicie to przezyc i mi wybaczyc ;-)
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez SaladinAI » Wt lip 24, 07 20:10

przecież teraz nie będzie żadnego napięcia, masa broni, amunicja na wyciągniecie ręki- żyć nie umierać...


To się jeszcze okażę gdyż na razie mamy do czynienia z demem a tam Snake do testowania zabawek mógł mieć ich sporo.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Uzion » Wt lip 24, 07 20:13

Mozliwe, ze bedze schemat typu: Im dalej dojdziemy tym wiecej bedziemy mieli, tak jak jest w wiekszosci grach i poprzednich czesciach MGSa.
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Gillian » Wt lip 24, 07 20:28

Sorry ale nie rozumiem zachywtów niektórych [hello Bizon : )]. Coż to za bezkrytyczne podejście? Widać że ta gra jest umowna w zbyt wielu kwestiach? Wgniata w fotel? Tak, ale niezbyt poytywnie. Kojima trochę ruszył do przodu ale to wciąż ZA MAŁO! Rozwój jest mimo wszystko znikomy... Animacje oczywiście jak zwykle miażdżą ale sceny obezwładniania przeciwnika, wytrzęsywania z niego itemów... No szkoda gadać. Wciąz jest tu zbyt wiele UMOWNOŚCI!

No wybaczcie, ale nie można być tak zaślepionym. Ja oczekiwałem małej rewolucji po tych wszystkich znikomych dodatkach w poprzednich odsłonach. A tu mamy ewolucję na tym samym co zwykle poziomie. Bo dziwnym by było, gdyby Kojima się nie ruszył. Ale jak na razie nie widzę rewolucyjnych rozwiązań. Wiem, że to za mało 15min dema. Ale widać już jaki bedzie mniej wiecej gameplay. Po prostu po tym co pokazał Kojima, stwierdzam że stara się na razie nadrabiać zaległości. Ale nie ma nic na miarę rewolucji pierwszego MGSa.
Mam nadzieje ze w pełnej grze czymś mnie zaskoczy, bo ja wciąż domagam się MGS4 The Movie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Solidny » Wt lip 24, 07 20:43

Ja sobie wspominam jak było przy okazji pokazów gameplay'u MGS3. Naprawdę, różnice są. Nie sugerowałbym się jakimkolwiek demem w 100%.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Blady » Wt lip 24, 07 21:11

Tak patrzę na wypowiedzi komara, twilitie kida i swoje i zastanawiam się, kto tu jest Panem Czepialskim...

Ludzkim prawem oceniać, tak też się dzieje- ale doszło chyba do sytuacji, w które po raz pierwszy, nie jestem osobą najbardziej rozczarowaną info o MGS. Twilite, trochę wiary i pozytywnego myślenia :D

Karty na stół- wiele rzeczy jest ok, pare jest do bani, co z tego będzie? Ma szansę wypalić, choć rzeczywiście, już chyba za starzy jesteśmy na łykanie broni przez osmozę- żeby Snake zabierał magazynek- ON WCHŁANIA CAŁĄ BROŃ!!
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez SaladinAI » Wt lip 24, 07 21:14

Ale póki co pragnę zauważyć że jeden z żołnierzy PMC na początku trailera nie widzi ogłuszonego najemnika który leży 2-3 metry przed nim, a także to że Snake wyciąga beczkę z plecaka bez dna;) Demo łączy się także z trailerem z TGS 05 poprzez pierwszą scenę z MG MK II oraz Otaconem ( tym razem w sweterku).
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Blady » Wt lip 24, 07 21:24

Właśnie znalazłem takie coś rozbudowany system CQC, żywcem wzięty z SC

Wysoki sądzie, nie mam więcej pytań.

Chociaż nie, mam.

Co na to obrona?
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Mr_Zombie » Wt lip 24, 07 21:26

Hmmm... bez rewelacji.
Oglądałem i... opadu szczęki nie było. Pokaz gameplay'u z MGS3, czy też z MGS2 robiły na mnie o wiele większe wrażenie.

Tak jak zostało to już powiedziane, żołnierze to idioci. Nie widzą (i słyszą), jak pada ich kumpel stojący kilka kroków od nich. Nie słyszą "chodzacej" i turlającej się beczki. Nie słyszą wystrzału snajperki (bardzo głośnego).
A ci, którym Snake pomagał, to już nawet nie komentuje. Zachowywali się nie jak najemnicy, ale jak poborowi, którzy dostali się do wojska, bo nie zdali matury o_O. Tak jak Blady wspomniał, zamiast wykazać się własną inwencją, żołnierze czekali, aż Snake ich uratuje (czy oni byli za głupi, by strzelić sobie w beczkę obok przeciwników?).

Co do grafiki. Po tej cut-scence można zobaczyć, jaki downgrade ona zaliczyła od czasów pierwszego pokazu (który przecież również był w real time).

No i to, co zostało już tutaj wytknięte - czyli wszelkiego rodzaju uproszczenia. Snake wchłaniajacy bronie i, wyjmujący z plecaczka wielką beczkę; żołnierz, który nawet nie próbuje się bronić; broń, która sama się zmienia w ręku (tosz naprawdę, już nawet w starusieńkich Tomb Raiderach [tych z PSX] była przynajmniej animacja, że Lara odkłada jedną broń i wyjmuje kolejną) itp itd.

Również OctoCamuflage jest taki nijaki. W pewnej chwili (jeszcze na początku dema, gdy Snake chował się w kącie przed jednym z żołnierzy) nawet nie zauważyłem, że Snake zmienił kamuflaż, o jakimkolwiek wtopieniu się w otoczenie nie wspominając.

Jak na razie to pod względem gameplay'u wychodzi średniak. Na szczęście, nie o gameplay w MGS chodzi przede wszystkim.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Blady » Wt lip 24, 07 21:33

Ta konferencja ukazuje w pewnym momencie, jak wielkim osiągnięciem dla PS3 jest zmiana broni

konferencja sony- zdolności ps3
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Uzion » Wt lip 24, 07 21:34

Hmm... Tak sobie mysle, ze gdybysmy dostali "super zaczombisty" trailer to moglibysmy nie dostac wstrzasu w czasie premiery ;-) Moze o to chodzi Kojimie, ze nie chce nas zanadto podniecac do premiery i dopiero, gdy przyjdzie jej czas, wywrze na nas szok, zachwycenie, euforie, oszolomienie, zdumienie itp. itd. Takie "psychologiczne" podejscie do sprawy ;-)
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Anik » Wt lip 24, 07 21:35

Czemu w temacie PRZYPUSZCZENIA piszecie o grafie i Demie (co z fabułą nie ma zawiele "wspólnego")
Przydało by się to jakoś oddzielić bo jest bu***l (i nie musiałabym czytać mędzenia w nadziei że jest w tym poście jakaś ciekawa teoria)>_>
To tylko moja propozycja :]
Avatar użytkownika
Anik
Crying Wolf
 
Posty: 244
Dołączył(a): N sty 14, 07 14:27
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Solidny » Wt lip 24, 07 22:09

Jak do ściany. Chciałbym zauważyć, że podczas pokazu dema MGS3 żołnierze byli ślepi i bez problemu można było odstawiać wszystkie akcje w jakie wyposażyli nas twórcy. W grze właściwej, którą mam na półce, na poziomach wyższych niż easy lepiej nie wychodzić za często z tej cholernej trawy. Nie ma też mowy o wesołym zwianiu z drzewa i waleniu headshotów do strażników 5 metrów od nas. Te dema mają pokazywać możliwości, ich balans jest szlifowany do samego końca.

Doprawdy...
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Nevar » Wt lip 24, 07 22:13

Czy jest to spotkanie dzisiaj na chacie?

na czyjej chacie?;)
Ostatnio edytowano Śr lip 25, 07 13:12 przez Nevar, łącznie edytowano 1 raz
Nevar
banan
 
Posty: 630
Dołączył(a): N wrz 03, 06 09:39

Postprzez Blady » Śr lip 25, 07 00:37

właśnie zwróciłem uwagę na ilość amunicji, jaką Snake posiada w magazynku do P90 i PRZYPUSZCZAM, że Mori przypomniał sobie czasy, kiedy pozwolił na 100 naboi w Famasie- toż to P90 ma chyba dwukrotnie więcej naboi niż powinien!! Hańba.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Solidny » Śr lip 25, 07 01:02

Blady napisał(a):właśnie zwróciłem uwagę na ilość amunicji, jaką Snake posiada w magazynku do P90 i PRZYPUSZCZAM, że Mori przypomniał sobie czasy, kiedy pozwolił na 100 naboi w Famasie- toż to P90 ma chyba dwukrotnie więcej naboi niż powinien!! Hańba.

Matko Przenajświętsza! Przypominam, że na niższych poziomach trudności dostaje się więcej amunicji, a na pokazach zazwyczaj taki jest ustawiony.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Gillian » Śr lip 25, 07 01:09

Blady, luz... to przecież standard, że w pokazówkach daje się jakieś infinite. Poza tym to demo wygląda jakby było grane na jakimś very very easy, więc w kwestii AI jak i ammo wyluzuję do czasu ukazania się pełnej gry :p.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Śr lip 25, 07 01:28

no dziwne ze nikt nie zauwązył ze na potrzeby dema snake dostał do dyspozycji arsenał z MGS3 i 2, chyba tylko tranquelizer był nowy.


15 min gamplay zmiata :)
szkoda tylko ze nie dali możliwosci ukazania jakie AI mają wrogowie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Śr lip 25, 07 12:23

Wygląda na to że otoczenie nie będzie zniszczalne, ot Snake walki wyrzutni rakiet w żołnierza stojącego na dachu a barierka obok nawet nie drgnie. Trochę to dziwne wszak widzimy jak te latające maszyny za pomocą bomb są wstanie zrównać z ziemią budynek. Nie zauważyłem także by kule zostawiały ślady w miejscach gdzie trafiły, aczkolwiek fajnie wyglądała ziemia unoszące się w powietrze po tym jak trafiły w nią kule. Natomiast wybuchy i efekty ognia to zeszła generacja. Co do poziomu trudności to chyba faktycznie Very Easy bo wtop u przeciwników trochę jest. Pragnę jeszcze zauważyć arabskiego żołnierza który w pewnym momencie trailera pod wpływem strzałów przeciwnika tak się wystraszył że przestał strzelać jeno głowę zakrył rękoma. To chyba jest ten psychologiczny efekt walki o którym mówił Hideo.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Blady » Śr lip 25, 07 12:58

Uci, o czym ty mówisz? Jaki sprzęt z poprzednich części? P90 było w MGS2, ale nie mogliśmy go używać. Nóż nigdy nie miał funkcji kopania prądem. Mosin Nagant po dziś dzień jest używany w wielu krajach byłego związku radzieckiego, tam, gdzie SWD się nie przyjął- to doskonały karabin bolt- action. AK, którego używa Snej, widzimy po raz pierwszy- do tego ma granatnik GP podczepiony pod lufą.

Zauważę dodatkowo, że Mori znowu się nie postarał- obejrzałem materiały dot. P90 i stwierdzam, że Snake albo wogóle nie umie go obsługiwać, lub karabin wyposażono w amunicję przeciwpancerną, bowiem odrzut jest zbyt duży- na materiałach operator strzelał w miarę celnie DWOMA P90 JEDNOCZEŚNIE, a Snake nie umiał opanować jednego. Tylko mi tu z "staruszkiem" nie wyjeżdżać, dobrze wiemy, na co stać Papa Sneja.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez uci » Śr lip 25, 07 14:10

P90 był w MGS2(solidus i tengu go uzywali) do tego AK - 47
M60/mosin/RPG7 były z 3

Nóz i tranquelizer to były nówki.
No i M4 z granatnkiem, ale to już było w pop. trailerach.

Co do P90 w farcry nawalał ten karabinek tak samo jak w MGS4.
Inna sprawa - w MGS2 20 razy zmieniano swiatło z latarki i dopiero przed wydaniem ustawiono odpowiednie światło, tutaj też tak pewnie będzie. Takie detale ulepsza się z kazdą chwilą.

Podobał mi się też motyw w korytarzu, jak dwóch arabów tam wbiega, jeden obrywa serią przez okno, a drugi z granata, albo rakiety.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Blady » Śr lip 25, 07 14:16

Jak myślisz, co jest dla mnie lepszym dowodem- materiał pokazujący ludzi, którzy strzelają z prawdziwej broni, czy też to, jak broń działa w starej grze FPP? Na broni to ja akurat się znam na tyle, żeby widzieć, jaki jest wpływ MILITARY ADVISOR na grę.

Wielu ludzi sie mnie czepia, że się czepiam- ale gdyby nie cała fałszywa otoczka, którą tworzą twórcy, to byśmy mieli do czynienia z japońskim stealth ACTION game. Ale nie, Kojima musi obiecywać 100 kombinacji oporządzenia na broni, musi obiecywać przejście z realizmu do naturalności, twierdzi, że Snake jest staruszkiem nie dlatego, że tak wynika z fabułY, ale BO CHCIAŁ POKAZAĆ ZMARSZCZKI SUPER ZROBIONE NA PS3...Toż to człowieka cholera bierze, jak potem widzi efekt i pyta- a gdzie obietnice??

Może dlatego TTS mi się tak podobał. Nikt nie ukrywał, czym będzie. A był świetny.
Ostatnio edytowano Śr lip 25, 07 15:47 przez Blady, łącznie edytowano 1 raz
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Nevar » Śr lip 25, 07 15:43

"że tak wynika z fabuła"
Nevar
banan
 
Posty: 630
Dołączył(a): N wrz 03, 06 09:39

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron