Demo CES2008 - opinie

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez Sixers » Pt sty 25, 08 00:43

Taka specyfika gry, cóż począć... Stary dobry MGS, tylko podany w nowej oprawie i z nowymi przyprawami.
- You too..? Immortal...
- No. I just don't fear death.
Avatar użytkownika
Sixers
Arnold
 
Posty: 20
Dołączył(a): Cz gru 27, 07 16:15
Lokalizacja: z kompjutra

Postprzez Boras » Pt sty 25, 08 00:50

Hmmm... a pamiętacie panowie ze to jest gra a nie realny świat?? Jakos nikt dotychczas nie narzekal na to ze snejk lub raiden wyciąga sobie wszystko z kieszeni ... To nie jest SC gdzie doszukujemy sie realizmu we wszystkim co napotkamy... To jest MGS! i Dla mnie MGS powinien taki zostać ... co niezmienia faktu ze mogliby trochę bardziej dopracować animacje ludzi lecz nierpzeszkadza mi to wcale! BLADy kiedy dostane MGS4 w swoje łapska napewno powiem Ci jaki jest ;)
... odkąd nie jesz mięsa, salami to dla Ciebie rarytas...
Boras
Dostanie bana!
 
Posty: 128
Dołączył(a): Pn lut 27, 06 22:58
Lokalizacja: wiedziales?

Postprzez ColonelAI » Pt sty 25, 08 00:54

Sixers napisał(a):Taka specyfika gry, cóż począć...


Otóż jak się chce to można zrobić wiele. Można zrobić od nowa animacje (halo! montion capture), nie dawać wielkich wyrzutni, nie dzielić mapy na fragmenty. PS3 ma duże możliwości i chciałbym by MGS4 to pokazał. Rewolucja na dwudziestolecie serii. Tego chcę, ale na razie tego nie doświadczę. Fabularnie pewnie nie zawiedzie lecz chciałbym "to" coś nowego. Offtop może FFXIII pokaże nextgenowość.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Old Snake » Pt sty 25, 08 02:06

Jak czytam wasze krytyczne uwagi na temat Javelina to mi się w bebechach przewraca [drunk old mode on], wiecie ile te zabawki w ogóle ważą? No to jazda.
RPG 7 - 7kg granatnik + ok. 3 kg granatnik = 10kg. Spoko
FIM 92 Stinger - 5kg wyrzutnia + 10kg rakieta typu stinger = 15kg
FGM 148 Javelin - 6.5 kg wyrzutnia + 12kg pocisk = 18.5kg
O Nikicie dobrotliwie nie wspomnę.

Między Stingerem a w pełni aktywnym Javelinem (baterie itp.) to różnica 3.5kg jest to mniejwięcej waga załadowanego AK albo połowy PS3 czyli w sumie niewiele, a wy pierd*** jakieś smuty jaki on wielki jak pałac kultury, jeżeli Snake może schować beczkę która na pewno waży ze 20 kg (a mam doświadczenie z magazynu) do kieszeni to co wy macie do tego nieszczęsnego Javelina no jasna cholercia. Ja będę z dziką przyjemnością rozwalał T72 czy inne BRDMy Javelinem, a jak zobaczę jeszcze raz jakiś smutny post o tej zajebistej wyrzutni to chyba dodam ten dział do ignorowanych albo przyłączę się do VR. Jutro pewnie i tak wyedytuję tego posta. BYE

Infernal
No to jak Old sie do VRa przyłącza to ja kapituluje... Za duzo o broni wie i zaczynam sie go bać ;)
Ostatnio edytowano Pt sty 25, 08 09:01 przez Old Snake, łącznie edytowano 1 raz
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez Pabian01 » Pt sty 25, 08 09:56

Dla mnie wyglada to tak jakby niektorzy ogladali trailer po to by odnalesc kazde bledy i je wytknac, ponarzekac, a przeciez nie o to chodzi. Mi pasuje ze Snake ma pojemna kieszen i wogole nie przeszkadza. Przesada nierealistycznoscia byloby to gdyby OldS wyciagnal motor z kieszeni czy cos w tym stylu. Jesli mamy zniszczyc cos to mamy po prostu na to kilka sposobow i juz
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gac666xx » Pt sty 25, 08 11:27

Nie zapominajcie o Mortarze.

Mnie chodzi tylko o to, że jak w MGS mieliśmy bronie to każda służyła do jednego, zaś tu mamy kilka broni do tych samych celów.

Old Snake, mnie nie przeszkadza ciężar broni tylko ich wielkość. I tak samo przeszkadza mi beczka (bo co innego jakby były porozstawiane po planszy i można było je wykorzystać) jak Javelin czy Mortar. Są GABARYTOWO zbyt przesadzone.

Ja się po prostu martwię, że w MGS 5 Snake będzie miał na każda okazję broń i bedzie jak Inspektor Gadget. Ot wyciągnie sobie czołg czy samolot i po sprawie.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez ColonelAI » Pt sty 25, 08 11:41

Zgadzam się. Tutaj chodzi o wielkość. Crasha jeszcze rozumie, ale Snake? Z tych filmów co oglądam to mogę wywnioskować, że Javelina używa się na otwartym terenie. Jak wiadomo akcja dema toczyła się w mieście. Może się mylę.

Edit: Używanie tej broni w COD4. Ok tereny zabudowane, ale taka broń w skradance? http://pl.youtube.com/watch?v=Cvtu3Dp_k0k
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Boras » Pt sty 25, 08 11:58

TY Gacu tak samo jak blady i tak prędko sobie nie zagracie w MGS 4 wiec przestańcie dziabolic bo aż para z uszu leci... Jak chcesz realizmu to graj w SC. To jest metal i chyba znowu sie powtarzam CZEPIALSCY! :)

Czy te szczegóły zniechęcą was do spróbowania tej gry?? Na moje to wszyscy złapali paranoje bo za dużo oczekiwali... Dla mnie to jest powrót do korzeni może trochę w innym stylu ale bardzo mi sie podoba ten return sneja!

Ok po to jest forum żeby sie na nim wypowiadać ale bez przesady... Takie szczegóły nie zaważą na sprzedaży i popularności gry, tylko ja i wy maniacy dostrzegamy takie pierdółki ;)!

A że dodali Javelina to tylko powinno być na PLUS! :D
Ostatnio edytowano Pt sty 25, 08 12:10 przez Boras, łącznie edytowano 3 razy
... odkąd nie jesz mięsa, salami to dla Ciebie rarytas...
Boras
Dostanie bana!
 
Posty: 128
Dołączył(a): Pn lut 27, 06 22:58
Lokalizacja: wiedziales?

Postprzez Lost » Pt sty 25, 08 11:58

Ludzie spóśćcie z tonu trochę, bo się za chwilę pozabijacie...
siddhartha napisał(a):Ogólnie,ludzie nie mają co robić tylko wymyślają jakieś pseudo wpadki Kojimy ...gdzie ma snake schować tą wyrzutnie czy coś tam...do kieszeni... zawsze tak było w metalach i nie ma co narzekać, to tylko gra..

Wiesz nie trzeba być kucharzem, żeby stwierdzić, że zupa jest za słona.
Przede wszystkim nie zapominajmy, że czsy się zmieniają i nastąpił przeskok na nowszą platformę, co do czegoś zobowiązuje, więc nie można się dziwić, że niektórych boli, w tym i mnie, powielanie starych jak świat archaizmów. Bądź co bądź motywy pokroju wytykanej kieszeni bez dna oraz innych tego typu "wybryków" nie można puścić płazem.
Przyznaję, że nie ważne jak bardzo wszystkie te niedociągnięcia będą mnie raziły po oczach i tak czy siak zakupię swój egzemplarz "czwórki" i zapewne będę się przy niej swietnie bawił(jeżeli strach, wzruszenie itp. można nazwać świetną zabawą) bo nie wyobrażam sobie przepuszczenia okazji zagrania i ujrzenia części zamykającej sagę(lub pewien jej rozdział, jak kto woli), którą z resztą tak bardzo cenię. Nie mniej jednak KONAMI powinno coś z tym zrobić. Zniwelować przynajmniej część tych najbardziej niesmacznych archaizmów, bo tak sławnemu i cenionemu na całym świecie teamowi developerskiemu po prostu nie wypada puszczać w obieg grę na takim - nie bójmy się tego określenia - a nie innym poziomie. Ja nie wymagam od samego gameplay'u cuda na kiju, objawienia, czy inspiracji, lecz wymagam, by był on w zadowalającym stopniu. Peace.

Edit:
Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe, ale taki jest mój punkt widzenia.
Avatar użytkownika
Lost
Zanzibar
 
Posty: 345
Dołączył(a): So mar 03, 07 21:44
Lokalizacja: Zapomniałem

Postprzez ColonelAI » Pt sty 25, 08 12:06

Boras napisał(a):TY Gacu tak samo jak blady i tak prędko sobie nie zagracie w MGS 4 wiec przestańcie dziabolic bo aż para z uszu leci... Jak chcesz realizmu to graj w SC. To jest metal i chyba znowu sie powtarzam :)


Nie wiem czy fakt, że ktoś ma PS3/nie ma PS3 ma coś do tej rozmowy.

Ja także oczekuję takiej małej rewolucji. Moim zdaniem przejście serii na nową platformę powinno się odznaczać nie tylko grafiką. Już to pisałem. Dla mnie fabuła jest najważniejsza, ale miło byłoby raz trochę inaczej zagrać Snake'iem.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gac666xx » Pt sty 25, 08 12:12

Boras napisał(a):TY Gacu tak samo jak blady i tak prędko sobie nie zagracie w MGS 4 wiec przestańcie dziabolic bo aż para z uszu leci... Jak chcesz realizmu to graj w SC. To jest metal i chyba znowu sie powtarzam CZEPIALSCY! :)

Czy te szczegóły zniechęcą was do spróbowania tej gry?? Na moje to wszyscy złapali paranoje bo za dużo oczekiwali... Dla mnie to jest powrót do korzeni może trochę w innym stylu ale bardzo mi sie podoba ten return sneja!

Ok po to jest forum żeby sie na nim wypowiadać ale bez przesady... Takie szczegóły nie zaważą na sprzedaży i popularności gry, tylko ja i wy maniacy dostrzegamy takie pierdółki ;)!

A że dodali Javelina to tylko powinno być na PLUS! :D





Akurat to nie jest takie powiedziane, bo wystarczy, że pożyczę od kumpla PS3. Ale w tym rzecz, że nawet nie wiem czy chce. Na prawde nie lubię odgrzewanych kotletów, a dla mnie MGS 4 to głównie skok na kasę, jedyne co mnie interesuje to fabuła.

Co do SC. No owszem, wolę GRAĆ w SC i właśnie to robię.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SaladinAI » Pt sty 25, 08 12:30

Nikita i RPG to nic przy Javelinie. RPG jest łatwy w przenoszeniu, Nikita trochę mniej poręczna, ale i tak to jest maleństwo w porównaniu do Javelina.


A co tu ma do tego przenoszenie? Co tu w ogóle do rzeczy ma wielkość Javelina? Zarówno Stingera, Nikity, beczki nie schowasz do plecaka więc proszę wykaż trochę konsekwencji a nie mów że Stinger w kieszeni jest ok, Javelin już be.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Blady » Pt sty 25, 08 13:07

Jak tylko słyszę teksty w stylu "to pograj w SC" dostaję skrętu kiszek.
Większość osób, która broni decyzji Kojimy chyba nigdy nie przeczytała z nim żadnego wywiadu. Nigdy też nawet nie posłuchała Paytona i jego Ptasiego Radia.

Ja się dość naczytałem wypocin Kojimy. O realizmie. O jednym karabinie, kiedy każdy pocisk będzie ważny. O odrzuceniu opierania się o ścianę, bo to nierealistyczne i nie pasuje do klimatu. O chęci stworzenia otwartego pola bitwy bez żadnych skryptów, gdzie będziemy się przekradać omijając okazyjne walki. O poczuciu samotności, o chęci dania graczowi uczucia, że nie ma dla niego pomocy, że jest sam.
Sam, z 20 kg rakietnicą, moździerzem i metalową beczką. Wszystkie te rzeczy z pewnością wzbogaciłyby gameplay, gdyby dodano je w stylowy sposób- Snake w górach obsługuje moździerz, ostrzeliwuje bazę, do której następnie po cichu się wkradnie. Podnosi wyrzutnię Jevelin i modli się, żeby jednym jedynym pociskiem zniszczyć zbliżający się nieuchronnie czołg. Kiedy słyszy kroki strażników rozgląda się dookoła i spostrzega ratującą mu skórę beczkę.
No, ale po co się męczyć, dajmy im to do plecaka niech sami sobie zastosowanie znajdą.

A wypowiedź LOSTa sobie wydrukuję i oprawie w ramkę.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez uci » Pt sty 25, 08 13:12

mam nadzieje tylko ze strzelajac z javelina naprawde po trafionym czolgu nic nie zostanie, a nie szczerniala tekstura bez kół i drzwiczek.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pt sty 25, 08 16:41

Nie słyszałem żeby jakakolwiek gra byłaby w stu procentach realistyczna - to by oznaczało że Snake po jednej kulce poszedł by już do piachu. Owszem można dać realizm w pewnych w kwestiach lecz w innych po prostu będzie on drastycznie ograniczony z tego właśnie względu że mamy do czynienia z grą która w tym przypadku symulacją nie jest.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez raven_raven » Pt sty 25, 08 18:16

Ludzie - o co wy się plujecie? Pierwszy raz gracie w MGS-a?
Od zawsze Snake ma pełną kieszeń przeróżnych zabawek. Już w MGS miał Famasa, Nikitę, Stingera, kilkadziesiąt granatów i innych broni przy sobie i nikomu to nie przeszkadzało. W MGS2 i 3 to samo. Teraz nagle zaczyna wam to przeszkadzać? To jest MGS, ma swój realizm, ale realistyczny na swój charakterystyczny sposób. Na niektóre rzeczy trzeba przymknąć oko, po prostu już tak MGS ma.

Drugie - co wam przeszkadza, że wyjmuje to z kieszeni? W poprzednich odsłonach broń pojawiała się wężowi w rękach i było dobrze, teraz wyjmuje z kieszeni to jest źle?

I ostatnie - masa broni była w każdym demku MGS-a, choćby to z MGS3, jak znaleźliśmy plecak to od razu mieliśmy pełny inwentarz ;).
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Old Snake » Pt sty 25, 08 21:00

Mnie te rozmowy już nużą, oczywiście bez urazy. Mnie naprawdę nie obchodzi czy Kojima Productions, Ryan Pejton czy nawet sam Pan Kojima dotrzymają słowa w kwestii obiecanek, bo ja i tak wierzę w geniusz Pana Kojimy. Może jestem ślepo zaślepiony w gry z pod szyldu MGS ale jak na razie żadna z części nie zawiodła mnie, mimo iż na początku czułem się zawiedziony (oprócz MGS1; głównie chodzi o MGS3)to i tak zrozumiałem że to dla mojego dobra. Mi właśnie imponuje w grach Kojima San, że trzyma się swoich wizji i nie ważne że prawie wszystkie nowoczesne gry wyzbyły dużej części arcade'owego stylu (nawet GTA4 ma być bardziej zbalansowana i wyciszona) to w 2008 roku w dobie next-genów wyjmiemy sobie beczkę z kieszeni (skoro karton się mieścił czy stinger to czemu nie beczka), a jak komuś się to nie podoba to niech jej nie używa. Nie chodzi tutaj aby komuś powiedzieć: "jak ci się nie podoba to nie graj albo zagraj w SC" bo MGS jest dla wszystkich graczy.

Podnosi wyrzutnię Jevelin i modli się, żeby jednym jedynym pociskiem zniszczyć zbliżający się nieuchronnie czołg. Kiedy słyszy kroki strażników rozgląda się dookoła i spostrzega ratującą mu skórę beczkę.


I tu masz trochę racji ale takie niby "przypadkowe" ustawianie przedmiotów aby użyć je tylko w tym miejscu to jakby ograniczenie gracza i niebezpieczne zbliżanie się do paradoksalnej liniowości (może ktoś pamięta pierwszego Medal of Honor na PC?). Liniowe gry też potrafią być fajne, nawet z dużą ilością skryptowanych zagrywek (co sukcesywnie pokazało COD4) ale bez popadania w skrajność gdzie wrogowie wyskakują ci z za pleców nie wiadomo jakim cudem skoro wybiłeś wszystkich wrogów 10 metrów wcześniej (znowu podam jako przykład te nieszczęsne choć klimatyczne MoH:AA). W MGSach gracz zawsze miał jakąś swobodę, małą co prawda ale mogłem użyć np. 3 wariantów by przejść dalej (co oczywiście prowadziło do tego samego ale gracz mógł wybrać jak to zrobi), co mi po realizmie skoro nawet w SC jestem prowadzony jak po sznurku, nie mogę się wrócić, a aby przejść misję bez problemu wystarczyło wszystkich wybić. Nie twierdzę, że Splinter Cell jest zły bo sam bardzo lubię całą serię ale prawda jest taka, że mało ambitni mogli przejść prawie każdą misję w wyżej wymieniony sposób ale też posiadanie broni nie wymuszało zabicia każdego (W mgs raczej odpadała taka opcja), tak samo jak posiadanie kartonu czy stingera w MGS nie wymuszało na nas przechodzenie gry w kartonie i strzelanie strażnikom w plecy ze Stingera (chociaż mogliśmy tak robić hłehłe). Robiliście kiedyś hold up stingerem? No właśnie, cały urok MGSa na tym polega, kiedy ma być śmiesznie to jest, a kiedy poważnie to też jest.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez ColonelAI » So sty 26, 08 00:00

Ja pozostanę przy swoim zdaniu. Dla mnie większą przesadą jest ten Javelin niż beczka. Ta wyrzutnia przyczepiła się do mnie jak rzepa do psa. We wcześniejszych MGSach nie mogłem się powstrzymać przed użyciem skrzynki. Stingerem w plecy to nic. Ja w MGS1 zakładałem C4 na plecy żołnierzom. HAHA.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Solid Snake 1989 » N sty 27, 08 13:45

A ja pomimo tego że filmik z CESu (taki co na początku wypowiada sie Murzyn) działał mi jak pokaz slajdów (jednak w szkole zdołałem obejrzeć kawałek w normalnym tempie, ale bez dźwięku) poczułem klimacik(właściwie to KLIMAT) tej wojny, no i w końcu widać że chód dżdżownicy się przydaje...jako tako. No jeszcze bardziej się nakręciłem na tą grę.
You got to live your life.
You got to find your own way.
Find your own flavour
Avatar użytkownika
Solid Snake 1989
Pyro Bison
 
Posty: 133
Dołączył(a): So maja 12, 07 14:02
Lokalizacja: z WARszawy

Postprzez Boras » Wt lut 26, 08 00:18

Blady napisał(a):Jak tylko słyszę teksty w stylu "to pograj w SC" dostaję skrętu kiszek.
Większość osób, która broni decyzji Kojimy chyba nigdy nie przeczytała z nim żadnego wywiadu. Nigdy też nawet nie posłuchała Paytona i jego Ptasiego Radia.

Ja się dość naczytałem wypocin Kojimy. O realizmie. O jednym karabinie, kiedy każdy pocisk będzie ważny. O odrzuceniu opierania się o ścianę, bo to nierealistyczne i nie pasuje do klimatu. O chęci stworzenia otwartego pola bitwy bez żadnych skryptów, gdzie będziemy się przekradać omijając okazyjne walki. O poczuciu samotności, o chęci dania graczowi uczucia, że nie ma dla niego pomocy, że jest sam.
Sam, z 20 kg rakietnicą, moździerzem i metalową beczką. Wszystkie te rzeczy z pewnością wzbogaciłyby gameplay, gdyby dodano je w stylowy sposób- Snake w górach obsługuje moździerz, ostrzeliwuje bazę, do której następnie po cichu się wkradnie. Podnosi wyrzutnię Jevelin i modli się, żeby jednym jedynym pociskiem zniszczyć zbliżający się nieuchronnie czołg. Kiedy słyszy kroki strażników rozgląda się dookoła i spostrzega ratującą mu skórę beczkę.
No, ale po co się męczyć, dajmy im to do plecaka niech sami sobie zastosowanie znajdą.



On to mówił po to żeby tacy ludzie jak ty sie po prostu odczepili a i tak zrobi to co zaplanował i wyjdzie na dobre! Czy tego chcesz czy nie to jest MGS.
... odkąd nie jesz mięsa, salami to dla Ciebie rarytas...
Boras
Dostanie bana!
 
Posty: 128
Dołączył(a): Pn lut 27, 06 22:58
Lokalizacja: wiedziales?

Postprzez kul2 » Wt lut 26, 08 07:29

O odrzuceniu opierania się o ścianę


A kiedy to szanowny pan Kojima, powiedzial ze odrzuci calkowicie opieranie sie o sciane?
Mowil jedynie o odrzuceniu opierania sie plecami.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Blady » Wt lut 26, 08 19:49

Zastąpił je podpieraniem ściany czołem, które nie ma nic wspólnego z zachowaniem na polu walki- wystawianie się na ostrzał, zmniejszając sobie pole widzenia to mało wojskowy patent, podobnie jak "podduszanie", które, chcecie tego czy nie, zawsze będzie wyglądało jak bliskowschodni seks. O ile lepiej wyglądał by szybki, odcinający na moment dopływ krwi do mózgu cios, no, ale widać nie pasowałoby to do klimatu gry.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez kul2 » Wt lut 26, 08 19:55

Blady nie nudz, starasz sie kazdy podwazony wyssany z palca argument zastapic nowym, a takie czepianie sie na sile moze i imponuje komus, ale w gruncie rzeczy do niczego nie prowadzi.

Kojima zawsze podkresla ze w sprawach wojskowych slucha ludzi ktorzy sie na tym znaja, wiec skoro mowia mu o tym osoby posiadajace kilkunastoletnie doswiadczenie w armii to im wierzy. Bo w koncu nie ma powodu by nie wierzyc.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez uci » Śr lut 27, 08 00:03

to że coś wygląda śmiesznie nie koniecznie musi znaczyć że jest nieskuteczne.
Napewno realistyczniej wygląda podduszanie, niż cios karate kładący każdego wroga (niczym Xena)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Drax » Cz lut 28, 08 17:03

Mam wielką prośbę. Da ktoś link do filmiku tego bo nie mogę znaleźć.
I'm no hero. Never was. Never will be.

http://ja.gram.pl/draxo0s
Avatar użytkownika
Drax
Vamp
 
Posty: 366
Dołączył(a): Pn sty 28, 08 00:34
Lokalizacja: Shadow Moses...

Postprzez kul2 » Cz lut 28, 08 17:06

'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Drax » Cz lut 28, 08 17:24

Dzięki ale czy to normalne, że przez 2 min nic nie widać tylko słychać?
I'm no hero. Never was. Never will be.

http://ja.gram.pl/draxo0s
Avatar użytkownika
Drax
Vamp
 
Posty: 366
Dołączył(a): Pn sty 28, 08 00:34
Lokalizacja: Shadow Moses...

Postprzez kul2 » Cz lut 28, 08 17:27

Nie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Drax » Cz lut 28, 08 18:03

Nie no obejrzałem i myślę, że nie jest tak źle. Są pewne niedociągnięcia ale chciałbym zagrać.
I'm no hero. Never was. Never will be.

http://ja.gram.pl/draxo0s
Avatar użytkownika
Drax
Vamp
 
Posty: 366
Dołączył(a): Pn sty 28, 08 00:34
Lokalizacja: Shadow Moses...

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron