Brak pomysłu na postacie?

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Czy Hideo dał ciała z postaciami w czwórce?

Tak
11
44%
Nie
14
56%
 
Liczba głosów : 25

Postprzez Gillian » Wt wrz 07, 10 11:24

Poza tym sam motyw z Bestiami był ekhm dyskusyjny. Mi ta koncepcja z opętanymi duchami starego Foxhoundu zapakowanymi w puszki pięknościami nie podeszła. Owszem - walka z Octopus była jedną z najlepszych w serii (psychoza na maksa) - inne walki też były całkiem niezłe (prócz tej z Raven, która zepsuła mi trochę trzeci akt - zaś przedzieranie się przez mgłę w polowaniu na Wilczycę było super), ale same postaci do mnie nie trafiły. No i w takiej formie rozgrzebywanie emgieesowego kvltu okazało się imo niewypałem.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Osvelot » Wt wrz 07, 10 11:31

Myślę, że "ekshumacja" jest najodpowiedniejszym określeniem na ten zabieg.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Postprzez Snake_VR5 » So paź 16, 10 13:44

twilite kid napisał(a):Poza tym sam motyw z Bestiami był ekhm dyskusyjny. Mi ta koncepcja z opętanymi duchami starego Foxhoundu zapakowanymi w puszki pięknościami nie podeszła.


Zależy jak na to spojrzeć, w serii MGS dotychczas modny był schemat Solid Snake/Big Boss kontra grupa czy też oddział/jednostka specjalna. I tak po kolei pokonywaliśmy kolejnych członków i kolejne grupy. Jednak w przypadku Beauty and the Beast, nie tylko mamy nawiązanie do członków starego Foxhoundu. Jakiś sentymentalny powrót, mamy też bowiem uważam pewną przewrotność. Oto mamy bądź co bądź piękne i zarazem zabójcze kobiety, kobiety bestie. Nie wycofuje się jednak z pytania które zadałem w tym temacie już wcześniej, a mianowicie czy to nie jest właśnie powtarzanie pewnych schematów tylko w innej formie ?
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SALADYN » So paź 16, 10 16:40

Raiden napisał(a):Nie wycofuje się jednak z pytania które zadałem w tym temacie już wcześniej, a mianowicie czy to nie jest właśnie powtarzanie pewnych schematów tylko w innej formie ?


Przecież to oczywista oczywistość że to powtarzanie schematów.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Brak pomysłu na postacie?

Postprzez WhiteDeath » So paź 13, 12 21:47

Nie kupuję tego motywu z BB mimo ze ocenilem gre na dyche.
Ekshumacja niech zajmie sie Macierewicz a nie Hideo.

Chociaz potwierdza to moja teze, ktora napisalem w dziale MGS 1 - swego czasu zastanawialem sie co sie dzialo z cialami zmarlych czlonkow FOX-HOUND. Raven podnosil Octopusa, a ciala Wolf i Psycho Mantisa pewnie zostaly wziete na rozkaz Liquida i R.Ocelota gdy rozmawiaja na temat ich smierci - commanders room w mgs 1.
Tylko brakuje mi do tej schizofrenizcznej ukladanki Raven.
Avatar użytkownika
WhiteDeath
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Pt wrz 03, 10 00:48

Re: Brak pomysłu na postacie?

Postprzez Spuczan » Pt mar 15, 13 20:42

Zdecydowanie tak. Popatrzymy kogo my tu mamy:
Raiden - kompletna klapa i nie mylcie go z Raidenem z MGR, to zupełnie inna postać;
Otacon - straciłem szacunek do tej postaci, jego zachowanie to wzór do uczynienia z postaci kompletnego głupka, płaczka i tchórza;
Naomi - nie potrafię zrozumieć co kierowało tą postacią, niby coś czuła do Otacona by potem przy Vampie kompletnie wszystko olać, brak tu sensu i logiki, mam wrażenie, że Kojima sam do końca nie wiedział jaka ona jest;
Snake - nie dość, że zrobili z niego dziada to jeszcze opóźnionego w rozwoju;
Drebin - jaka jest jego rola w MGS4? Po co on w ogóle jest w tej grze? Jak Kojima chciał mieć sprzedawcę broni to mógł zrobić kogoś na kształt z RE4, teraz mamy kolesia który sprzedaje nam broń i tłumaczy historie (zresztą wybitnie słabe) B&B;

Po co w tej części wystąpił Campbell, Vamp i Mai Ling? Ich pojawienie się w grze nic nie wnosi ani nie zmienia. Czyli Kojima je wrzucił żeby uzupełnić MGSową rodzinkę. Bez sensu.
Avatar użytkownika
Spuczan
Fire Trooper
 
Posty: 46
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 21:16

Re: Brak pomysłu na postacie?

Postprzez uci » Pt mar 15, 13 21:48

obronie Olda w jednym wątku - to nie Old jest opóźniony w rozwoju tylko obecna generacja graczy którym po prostu trzeba 4 razy powtórzyć w którą stronę korytarza trzeba iść bo jeszcze zapomną, zgubią, zniechęcą się i przestana grać po 15minutach.

Zresztą w poprzednich częściach też tak było - wystarczyło podzwonić w codecu.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron