Octocam Sneaking Suit

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Octocam Sneaking Suit

Postprzez kul2 » Śr gru 20, 06 17:44

http://www.metalgearsolid.us/readarticl ... cle_id=135

Jak sie zapatrujecie na to urzadzenie? Krok do przodu w stosunku do kamuflazow z MGS3, czy jednak cofiemy sie.

Swoja droga to kolejny motyw zwierzezecy w MGS4, widac ze Kojime bardzo zalezy na wymieszaniu zwierzat z robotami.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez arkham » Śr gru 20, 06 19:14

W MGS3 kamuflaż byl jednym z najbardziej odjechanych pomysów.Dodawal on realizmu.Jednak nużącą żeczą było po raz 1000ny wchodzić do menu i go zmieniać.W MGSie4 kamo sam ma sie dostosowywać do otoczenia,co wdg mnie jest bardzo fajną sprawą.Możliwe że za pomocą jednego przycisku,Snake bedzie sie wtapiał w jakąś zniszczoną scianę,jak niegdyś BB w gąszcz dzungli.[/url]
You....you will be killed by youre own son
Avatar użytkownika
arkham
Fire Trooper
 
Posty: 41
Dołączył(a): N gru 17, 06 14:22
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez uci » Śr gru 20, 06 22:36

kamuflarz sam się bedzie upodabniał do otoczenia w chwili gdy przez chwile pzoostaniemy w jednym miejscu.;)

swoją drogą przypomina mi on troche taką stara bajkę, chyba złodziej z bagdadu, tam tez był szpieg, i miał on zdolnosci adaptacyjne jak octocam, zawsze jak gdzies się zatrzymywał to upodabniał sie do tła;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Bizon » Śr gru 20, 06 23:04

A mi to przypomina postać szpiega z bajkowej wersji "Asterix i Kleopatra" :D
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez arkham » Śr gru 20, 06 23:08

będzie mozna go także ustawic aby działał w ruchu :wink:
You....you will be killed by youre own son
Avatar użytkownika
arkham
Fire Trooper
 
Posty: 41
Dołączył(a): N gru 17, 06 14:22
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez kul2 » Śr gru 20, 06 23:18

arkham napisał(a):będzie mozna go także ustawic aby działał w ruchu :wink:


Znaczy ze bedzie na biezaco dostosowywal sie do tla? W czasie ruchu? Jestes tego w 100% pewny? Bo Kojima powiedzial, ze tak nie bedzie...
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez arkham » Śr gru 20, 06 23:25

MGS4-Hot Topic!
Kamuflaż Octocam będzie także mógł mieć włączone swoje funkcje w trakcie poruszania się osoby go noszącej, aczkolwiek wtedy barwy maskujące nie będą zmieniały się w czasie rzeczywistym.
.Chodziło mi o to ze kamo bedzie moglo miec włączone swoje funkce nawet podczas ruchu,a nie tylko,np.przylegając do sciany.Jezeli sie przejezyczyłem to przepraszam
You....you will be killed by youre own son
Avatar użytkownika
arkham
Fire Trooper
 
Posty: 41
Dołączył(a): N gru 17, 06 14:22
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Old Snake » Cz gru 21, 06 00:23

Octocam jakby nie patrzeć to krok w tył względem Stealth camo. Stealth był skuteczniejszy, mógł być używany w ruchu itd. Z drugiej strony podoba mi się nowe podejście do maskowania, a nie wałkowanie starych pomysłów. Co do MGS3 to bardzo dobry pomysł z kamuflażami, jednak poległ sposób zmiany ubioru, który jest niepraktyczny i czasochłonny. Powinno być menu jak w wybieraniu broni czy itemów.
Mam tylko nadzieje, że nie zchrzanią tego i nie będzie zbyt łatwo, gdzie np. wróg nie zauważy nas z metra pomimo tego, że jesteśmy widoczni jak zapalona żarówka w nocy. Podobnie było w SC gdzie Rybakowi świeciły gogle jak psu jajca, a wróg wydawał się mieć jaskre i nie widzieć Sama.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez uci » Cz gru 21, 06 01:01

cóz to chyba bedzie zależało od poziomu trudnosci.

moze także bedzie dzialalo to odwrotnie - np. mamy kamuflarz w czarno biała krtkę, i wybiegamy na ulice nie zmieniając go i nagle stajemy o wiele bardziej widoczni.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666x » Cz gru 21, 06 03:02

"Rybakowi świeciły gogle jak psu jajca"

Wyjaśniam poraz kolejny. Świecą się tylko DLA GRACZA, by gracz wiedział w ciemności gdzie Rybak jest. Tak naprawde to one nie świecą (na jednym filmiku ma je włączone a szkła są po prostu zielone, nie świecą).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez kul2 » Cz gru 21, 06 10:14

Co do tego kroku w tyl w stosunku do stealtha. Owszem to prawda, jednakze octocam o wiele bardziej pasuje do jednego z glownych tematow MGS4 - polaczenia ludzi/zwierzat i maszyn. Stealth ma sie do tego nijak.
Zupelnie inna sprawa jest fakt, ze ostatni prototyp zostal uszkodzony i potem nikt nie chcial/nie mogl zrobic kolejnego ;)
Pominmy juz aspekt poziomu trudnosci, gdyz jest on nader oczywisty.
Wypada takze zwrocic uwage na to, ze stealtha nigdy nie mielismy w czasie misji za pierwszym razem, dopiero po ukonczeniu gry, czyli tak defakto nie mielismy go wcale. Tez mozna powiedziec ze Snake na Big Shell mogl miec stealtha i poradzilby sobie doskonale.
Ja nie potrafie wyobrazic sobie niewidzialnego Snake'a biegajacego i wykonujacego zadanie, to calkowicie nie w jego stylu.
Czyli tak naprawde lacza nam sie tutaj dwa koncepty - ludzie/zwierzata i maszyny, oraz ogolny plan Kojimy na postac Solid Snake'a.

Offtop jak cholera :/
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Old Snake » Cz gru 21, 06 19:54

Wracajac do tematu to zainteresowała mnie jeszcze hipoteza Uciego, jakoby octocam miałbyć czymś w rodzaju exoskeletonu dla Snake'a zwiekszającym jego siłe fizyczną itd. Też mi się wydawało, że Snake średnio by sobie radził fizycznie bez jakiegoś wspomagacza i w tym przypadku (jeżeli okazałoby się to prawdą) wychodzi na to, że octocam to jednak wielki krok na przód. Stealth nie chronił i nie wzmacniał kondychy, a na dodoatek mógł zostać łatwo uszkodzony.

Wypada takze zwrocic uwage na to, ze stealtha nigdy nie mielismy w czasie misji za pierwszym razem, dopiero po ukonczeniu gry, czyli tak defakto nie mielismy go wcale.


Hm, o tym nie pomyślalem ale gdyby Snake nie uszkodził stealtha to by miał go na tankowcu, a wtedy gra by była aż za prosta. Jednak octocam to dobry pomysł tak samo jak kamuflaże z MGS3 z tym, że nie trzeba ciągle grzebać w menusach.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez whymaster » Cz gru 21, 06 20:06

Krok w tył? Hmm, nie sądze. Po pierwsze sądze, że Kojima chce z tego zrobić niezły bum graficzny (te nabieranie chropowatości, idealnie na wyspecjalizowany bump-mapping). Ogólnie to złoty środek. Stealth to stealth, w sumie zawsze uznawałem go za dodatek, a nie prawdziwą zabawkę, gdyż psuł w sumie klimat gry. W sposób przedstawiony w mgs4 octo cam jest dla mnie strzałem w dziesiątke. Innowacja i tradycja w jednym.
Już odchodzisz w niepamięć, Już nieważne ludzkie łzy, Już niepotrzebne moje zdanie, Tylko nasze, cudze sny. - Whymaster
Avatar użytkownika
whymaster
Semper Fi
 
Posty: 143
Dołączył(a): So gru 16, 06 13:36
Lokalizacja: Heaven

Postprzez uci » Cz gru 21, 06 22:11

mnie bardziej podoba się motywm że Octocam, to nie tylko kamo, czytniki przekazujące dane o broni do solid Eye sys, ochrona i wzmocnienie ciała. Robi sie z tego gear nowej generacji, przewyżsajacy wszystko co do tej pory nosił snake i raiden. łczy cechy wszystkich poprzednich kostiumów ale dodaje mase owych bajerów. to chyba bedzie w nim ważniejsze.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Mr. X » Pn mar 12, 07 14:55

Zgadzam sie , masa bajerów i bardzo fajny wygląd to jest to. Dla mnie ciekywm i dobrym pomysłem jest to ze Snake w MGS bedzie nosił (byc moze tylko przez jakas czesc gry) maske. Widac ze styl tego kombinezonu jest taki futurystyczny , jestem tez ciekaw jaki to bedzie miec wpływ (wkoncu mamy go miec od poczatku gry) na poziom trudnosci
Mr. X
 

Postprzez uci » Pn mar 12, 07 15:34

nigdzie nie jest powiedziane że tylko przez jakiś czas

może bedzie miał na sobie maskę cały czas, a ona bedzie miała takie właściwości jak np. maska Olgi w szkielecie Ninji.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Mr. X » Pn mar 12, 07 22:22

A byc moze , to było jedynie moje przypuszczenie :wink: i wielka chec tego by Snake miał na sobie maskę cały czas
Mr. X
 

Re: Octocam Sneaking Suit

Postprzez SALADYN » Cz paź 09, 14 10:36

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Octocam Sneaking Suit

Postprzez Gac666 » Cz paź 09, 14 11:50

Tak swoją drogą ten czołg to makieta na bazie bodajże starego t-34. Jak na razie to jest czysta fantazja nie poparta żadnymi technologiami (źródło własne od osoby pracujacej w OBR).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa


Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron