Saladin01 napisał(a):To także ukryta walka z bossem
Yup. Jakże mógłbym o tym zapomnieć.
Moderatorzy: Snake., Bizon, GM
twilite kid napisał(a):A jak to rozwiązać w MGS3?
Widziałem wszystkie trailery dziesiątki razy, wiele razy czytałem wywiad z Paytonem na temat tego, jak ma gra wyglądać. Na GTA nie liczyłem, bo było jasno powiedziane, że GTA to nie będzie. Ale zawiodłem się, bo jednak wobec MGSów miałem zawsze wygórowane oczekiwania, zwłaszcza po takich zapowiedziach. No ale wałkowaliśmy ten temat na forum wiele razy, nie wiem czy jest sens poruszać go po raz kolejny. Choć sam zacząłem, przyznaję - więc może go skończę: MGS3 na tle innych gier i tak jest wybitny, ale nie spełnił moich oczekiwań.Twili zobaczył pokazówkę z wczesnego trailera mgs3 stylizowaną na GTA i myślał, że tak to wszystko będzie wyglądać.
no a walka z The End jest "epic".
kALWa888 napisał(a):Wracając do tematu bardzo lubię w MGSach bawić się ze strażnikami i ten gościu fajnie to robi, o pewnych rzeczach nie wiedziałem jak ten moment z wykopaniem drzwi.
http://www.youtube.com/watch?v=eiI1Hixarlo
Gillian napisał(a):Gram teraz na PSV. Mam z 6h, jestem u Granina. Prawie 6 lat po poprzednim przejściu. Przy okazji dokończyłem tez MGS2, którego zmęczyć nie dałem rady na PS3. No i tak na świeżo z czystą głowa i z dzisiejsza wiedzą, mogę wiele odszczekać z tego złego co mówiłem na trójeczke. To jest najlepszy MGS na PS2 i najlepsza gra tamtej generacji. To jest niesamowite że w tamtych czasach dało się to w ten sposób zrealizować i wcisnąć tyle pomysłów w gre. Podoba mi się prawie wszystko oczywiście poza tym ze trzeba tyle po menu skakać. No ale dzisiaj w open worldach z craftingiem (np Horizon) jest to samo, wiec co ja mogę powiedziec...
Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości