Co najbardziej przypadlo Ci do gustu w MGS3?

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Co najbardziej przypadlo Ci do gustu w MGS3?

Postprzez kul2 » Śr kwi 18, 07 11:29

Tak jak w przypadku tematow o dwoch poprzednich grach. Co najbardziej urzeklo Cie w MGS3?

Zmiany: system kamuflazu i pozywienie, bardzo fajny bajer, no i zakonczenie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez SaladinAI » Śr kwi 18, 07 12:48

Przede wszystkim innowacje w stosunku do MGS 2 a więc kamuflaże, zmiana środowiska z sterylnych korytarzy na klimatyczne lasy, bagna, jaskinie, góry itp. Bardzo podobało Mi się także wyrzucenie radaru i zastąpienie go różnymi urządzeniami typu sonar, wykrywacz ruchu oraz sensor - można było trochę pokombinować, a skoro już przy kombinowaniu jesteśmy to w tej części to bardzo rajcowało Mnie przesłuchiwanie strażników: całe to skradanie się przy wykorzystaniu różnych kamuflaży, nóż w łapie, szybki ruch CQC przy strażniku i gadaj draniu! A no właśnie jednym z tych elementów który najbardziej przypadł Mi do gustu to obecność tej białej broni w MGS 3, pół gry można z nią przejść :icon_smile:
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr kwi 18, 07 12:54

bossowie, bo MGS2 niezachwycił mnie pod tym wzgledem (bossowie wymiatali, ale ich ilość i czasem poziom walki starsznie mi nieodpowiadał). No oczywiscie kamuflarze i cure.

No i chyba walka z Shagohodem, rozdzielona na chyba 5 częsci, starsznie mi się podobał.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666x » Śr kwi 18, 07 14:56

Jeszcze większe możliwości ruchu (dodane zwisanie z gałęzi z możliwością strzelania), strzelanie ze wszystkich broni z muszki, system kamuflarzu i walka z The End.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Lost » Śr kwi 18, 07 21:40

Kamuflarz, żarcie, medykamenty - wiadomo. Walka z the Fury, ucieczka z hangaru przed Shagohod'em, no i końcowa walka z the Boss. Na zakończnie wspomnę o miejscu wydarzeń i genialnej końcówce, czyli można śmiało stwierdzić, że urzekła mnie niemal w każdym aspekcie ta gra. W końcu to MGS! :iconbiggrin:
Avatar użytkownika
Lost
Zanzibar
 
Posty: 345
Dołączył(a): So mar 03, 07 21:44
Lokalizacja: Zapomniałem

Postprzez loco_gods » Cz kwi 19, 07 18:00

CQC, camo, cure, food, brak kamer, mousetrap... :happy8:
loco_gods
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Cz mar 29, 07 20:30

Postprzez FOX HUND » Cz kwi 19, 07 22:05

Kamuflarz był orginalnym pomysłem, który był porządnie rozbudowany. Również pojawił się system wali CQC (close quater combat) i przypadł mi do gustu, a nawet mi się tak spodobał, że czasami sam próbuje tego stylu na kumplach. :iconbiggrin: Ale to nie wszystko co mi sie podobało w MGS3. Do tego dochodzi jeszcze genialna muzyka! Main theme jest niesamowity.
Tego można słuchać godzinami i wcale się nie nudzi. Cut-scenki były świetnie dopracowane co również przypadło mi do gustu i interpretowałem to jako długi film. No :iconbiggrin:
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez ppompa » So kwi 21, 07 15:05

Najlepszym pomyslem Kojimy w MGSie 3 byl system walki zwany CQC.no i oczywiscie EVA;)
Porządne kredki nie leżą na trawie...
Avatar użytkownika
ppompa
Arnold
 
Posty: 29
Dołączył(a): N mar 25, 07 14:05
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kotlet_schabowy » So kwi 21, 07 23:49

Ogólnie gameplay, skradanie sprawia chyba najwięcej radochy z całej serii, jest sporo sposobów na przejście przez dany obszar.
Oprócz tego znowu niesamowita grafika (gdyby to jeszcze było 50 fps), świetne miejsce akcji, close quarters combat, muzyka (szczególnie Main Theme i Debriefing). Niektóre cutscenki.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez plastus » Pn kwi 23, 07 21:32

większa otwartość gry,piosenka "Snake Eater" i bohater,wolałem Big Bossa :)
Whosever takes up this blade shall wield power eternal.Just as the blade rends flesh, so must power scar the spirit. (Frostmourne madafaka)
Avatar użytkownika
plastus
Psycho Mantis
 
Posty: 200
Dołączył(a): Pt gru 08, 06 19:02

Postprzez mrgs » Pn kwi 23, 07 22:16

pokazanie tej drugiej strony - zawsze uważało się SS na supebohatera a BB za jakiegoś zdrajcę, terrorystę itd., a tutaj i w MPO i pewnie w jakiejś jeszcze grze na PSP dowiadujemy się o jego motywach, powodach do walki, no i wiemy dlaczego naprawdę zwie się Big Boss. Nie spodziewałem się takiej niesamowitej historii.
"I'm not living unless I'm in battle, so I have to find my own reason to fight. I have to pass what's been handed down to me" - Big Boss.
Avatar użytkownika
mrgs
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Pt mar 09, 07 20:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barth » Śr kwi 25, 07 10:17

Cały system survivalu - cure, food, camuflage, strzał w dziesiątke. Seria wreszcie przeniosła się do dżungli, co też jest niezłym pomysłem.
Klimat bondowskich filmów z lat 60/70/80ych też jest niezły, tak jak mówił plastus piosnka 'Snake Eater' wprowadza idealnie w ten klimat.
Niejakim zaskoczeniem in plus było odejście od Solida i pokazanie kim jest Big Boss, jak stracił oko(mnie to na przykład interesowało) i wogóle szububu babababa..... :D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
barth
Psycho Mantis
 
Posty: 212
Dołączył(a): Śr lut 22, 06 21:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bizon » Pn kwi 30, 07 19:09

Wszystkie zmiany w MGS3 wyszły na plus w stosunku do MGS2.
Dodano świetne CQC, system kamuflowania się jest przyjazny, a łapanie zwierzątek by się pożywić jest przyjemne. Co do leczenia to też mi się podoba (nareszcie Snake'owi zdarza się coś złamać), no i daje trochę adrenaliny podczas walk z bosssami (np. ciągłe wyciąganie strzał Fear'a).

Szybkie i płynne Cut-Scenki, piękna kobieta no i główny motyw (dzięki głosowi pani Harrell nawet wchodzenie po tej pieprzonej drabinie było fajne).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez mati_mat » Pn kwi 30, 07 21:25

Posiadam nareszcie swoje mgs3 i oto pierwsze wrażenia z gry

Podobają mi sie lasy grafika kamuflaże cQc Itp
ogulnie 3 wciągneła mnie :D
Są trzy strony medalu, ta, którą widzisz, możesz zobaczyć i chcesz...
Avatar użytkownika
mati_mat
Red Blaster
 
Posty: 70
Dołączył(a): Wt mar 20, 07 23:06
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Uzion » Śr maja 02, 07 10:12

Bardzo podoba mi sie zmiana kamuflazu/stroju. CQC tez bardzo dobry pomysl, ale uwazam ze troche niedopracowany. Przydalby sie wiekszy wachlarz ciosow i chwytow, tak zeby, zalozmy, grupke skautow mozna wyeliminowac uzywajac roznorakich sekwencji. ;) Ogolnie zmiana srodowiska z nowoczesnych baz na dzungle, nowe rodzaje uzbrojenia (tylko katany zbraklo :( ,inne techniki wykrywania wroga (brak radaru).
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Black » Pn maja 07, 07 18:09

W MGS3 najbardziej podoba mi się zmiana kamuflażu, CQC, Oczywiście postacie, otoczenie, system cure i food.
Black
Inkarnacja VR
 
Posty: 1
Dołączył(a): N maja 06, 07 17:39

Postprzez Gillian » Śr maja 09, 07 11:29

Oczywiście klimat Zimnej Wojny! Lata 60, Związek Sowiecki, wyścig zbrojeń. To czuć w każdym pikselu, w każdym dialogu, każdej postaci, lokacji : ).

Generalnie gra jest napakowana "smaczkami". Klimat mi niesamowicie spasował, dużo bardziej niż Big Shell. No i MGS3 jest duuużo większy niż dwójka. Historia jest bardziej przyziemna [chociaż MGS2 miażdży też pod tym względem! czuć inspirację Evangelionem : )]. Jest poprostu inna od dwójki. Pod względem poruszanych problemów nawiązuje bardziej do MGS1. Znów powraca do ludzi jako jednostek, aniżeli całości [jak było w MGS2]. MGS2 mimo, że wątek Raidena był bardzo rozbudowany trafiał dużo bardziej w problemy globalne i to było głównym przesłaniem gry. A wydaje mi się z kolei, że MGS3 skupia się bardziej na jednostkach, indywidualnych kwestiach, uczuciach poszczególnych ludzi.

Swego czasu stwierdziłem [śweżo ukońćzywszy grę po raz chyba 3ci] że jest to najlepszy MGS. Niesamowicie mnie wzruszył. Jednak z perspektywy czasu stwierdzam, że większy sentyment mam do MGS1. Ta gra była wielka. Może czas tez zrobił swoje, ostatni raz ukończyłem ją z 3 lata temu. Musze się rozejrzeć na allegro : ).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Boras » Śr maja 09, 07 18:16

emocje urzekly mnie najbardziej oraz utozsamianie sie z głównym bohaterem
... odkąd nie jesz mięsa, salami to dla Ciebie rarytas...
Boras
Dostanie bana!
 
Posty: 128
Dołączył(a): Pn lut 27, 06 22:58
Lokalizacja: wiedziales?

Postprzez Zychu(snipershit) » Cz maja 10, 07 18:43

Zdecydowanie końcówka!
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez pajda » So maja 12, 07 00:34

Grywalność, grafika, fabula, zakończenie, bossowie, EVA, grywalność, cure, kamuflaże, muzyka, poza malutkimi szczególikami WSZYSTKO:)
Avatar użytkownika
pajda
banan
 
Posty: 42
Dołączył(a): Pt gru 29, 06 20:01
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Solid Snake 1989 » So maja 12, 07 14:59

Mnie sie wszystko podoba, ale z tych nowości to CQC. Te powolne skradanie sie za przeciwnikiem, chwyt, i dalsze akcje jakie można wykonać no poezja!!!
You got to live your life.
You got to find your own way.
Find your own flavour
Avatar użytkownika
Solid Snake 1989
Pyro Bison
 
Posty: 133
Dołączył(a): So maja 12, 07 14:02
Lokalizacja: z WARszawy

Postprzez Snake_VR4 » Pn wrz 03, 07 18:37

Zdecydowanie system kamuflazu , głownym bohaterem BB a nie SS , niesamowicie poruszające zakonczenie , no i na koniec nowe mozliwosci i bronie
Avatar użytkownika
Snake_VR4
banan
 
Posty: 49
Dołączył(a): N wrz 02, 07 16:39
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Rafał » Pn wrz 03, 07 21:13

No cóż, 3 jest moją ulubioną z całej sagi. Dlaczego bo ma ten klimat, zimnej wojny - lata 60-70 XX wieku, jesteś zesłany na misję do Syberyjskiej dżungli ( ach... :P ), to jest coś, co czochra w tej grze najbardziej. Postać młodego Ocelota też robi swoje i te jego fenomenalne gesty ( kurcze jak ja to lubię ), oddział Cobra Unit który tez przypadł mi do gustu, no i postać The Boss. A zakończenie było chyba najlepszym The Endem w historii gier komputerowych ( salutujący Big Boss nad grobem The Boss ) jak to oglądam za każdym razem aż łezka się w oku kręci ). Akcja trzymająca napięcie od początku do końca. No i ten Patos po przejściu gry, ta pustka, że to już koniec. Zdecydowanie the best of MGS.
Obrazek
"Ktokolwiek wygra, ta walka się nie skończy. Przegrany zostanie uwolniony od pola walki, jednak zwycięzca na nim pozostanie. Będzie musiał żyć jak wojownik, aż do swojej śmierci..."
Avatar użytkownika
Rafał
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): Cz sie 23, 07 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slawo » Wt wrz 04, 07 01:37

zróżnicowany teren działań - jeszcze w żadnym mgsie nie mogliśmy połazic i po górach i po lasach i popływać w jeziorku czy potarzać się w bagnie a na dodatek zostawiali man budynki i bazy (nierzadko przekraczające swymi rozmiarami powierzchnię działań z ShadowM)
A ja sobie gram na gramofonie! Tralilla lilla la tralilla lilla la! Latem, zimą na balkonie tralilla lilla la gramofon gra i nic mi nie przeszkodzi na gramofonie grać!
Avatar użytkownika
slawo
Running Man
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 07, 05 15:51
Lokalizacja: nie powiem :P

Postprzez raven_raven » Pn gru 31, 07 13:12

Mi się spodobał bardzo:
- gameplay (krycie się w trawach, polowanie na zwierzęta, jedzenie, kombinowanie, leczenie)
- przeniesienie akcji do dżungli, ten cały survival, który wbrew pozorom nie wyszedł źle. Mamy sporo kombinowania, grafika jest bardzo sugenstywna, jak na PS2 świetna jakość
- cała ta interaktywność gry (R1 w scenkach, opening, wiele różnych możliwości przy np. walce z bossami, zabawy ze strażnikami)
- muzyka jest prze-genialna
- klimat lat 60, szpiegowie, bronie, gadżety
- walki z bossami
- młody Ocelot
- fabuła jest genialna, ta cała zawiłość, stosunki pomiędzy The Boss i Naked Snake'iem
- [SPOILER] Biała polanka na końcu gry i wydarzenia tam
- cycki EVY ;)
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gillian » Pn gru 31, 07 13:19

raven_raven napisał(a):- cycki EVY :)

to się nazywa "piersi".
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez raven_raven » Pn gru 31, 07 13:43

To był żarcik.

W takim razie:

-piersi EVY
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez Gillian » Pn gru 31, 07 13:53

Trochę szacunku, naprawdę. "Cyckami" to można sypać w swoim gronie, na ogólnopolskim forum poprostu niewypada.

Ok, wracamy do tematu : )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez raven_raven » Pn gru 31, 07 14:13

Troszkę luzu, naprawdę. Sztywni coś jesteście.

Ale dobra, jak chcecie, przystosuję się, skoro trzeba.
There is place for only one Snake, and one Big Boss!
Avatar użytkownika
raven_raven
Młody Ocelot
 
Posty: 189
Dołączył(a): N gru 30, 07 00:41

Postprzez kul2 » Pn gru 31, 07 14:15

Niektorzy sa cyniczni, na nich uwazaj. Zaleja Twoje serce watpliwoscia i zamienia Cie w nic nie wierzacego potwora, ktory wszedzie widzi tylko zlo i ciagle krytykuje.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron