Metal Gear Solid 3D

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Postprzez SALADYN » Pt lut 24, 12 01:56

Masz u mnie piwo za rozwianie moich wątpliwości co do zakupu 3DS'a takim jakim jest teraz.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SALADYN » Cz mar 01, 12 01:26

http://www.youtube.com/watch?v=CKv2DM0807c&feature=relmfu

Recka potwierdza nasze obawy, MGS3D jest najzwyczajniej słaby, gra stworzona dla bajeru jakim jest efekt 3D, ciekawe jak gra będzie się prezentować w praniu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gac666 » Cz mar 01, 12 08:26

Czy ja wiem, mnie się tam bardzo podobał gameplay. Mam wrażenie że wszyscy oceniają to przez pryzmat MGS: PW oraz HD collection.

Jedyne co mnie martwi to fakt, ze jesli bedziemy oglądać wszystkie cutscenes to nam bateria zdąży paść :D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez uci » So mar 03, 12 17:04

miałem okazję zagrać, wrażenia pozytywne. Gierka wygląda i działa jak Peace Walker, więc jest b. ładnie, szczególnie modele postaci (BB wygląda lepiej niż w HD) a co do samego 3D to ładnie się prezentuje w cut-scenkach, w grze jakoś nie specjalnie. Ogólnie przez wprowadzenie sterowania z PW gra wydaje się tez łatwiejsza i jakoś nie cierpiałem na brak analoga.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » N wrz 09, 12 14:08

Ktoś z forumowiczów ma może 3DS i przeszedł tego Metala?
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Gillian » N wrz 09, 12 15:09

Ktoś próbował demo, ale wiele opinii mówi jedno: crap.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez SALADYN » N wrz 09, 12 15:36

Soul bodajże grał ale się nie wypowiedział.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » N wrz 09, 12 15:51

Ktoś próbował demo, ale wiele opinii mówi jedno: crap.


To ma prawie 80%, więc im nie wierzę :)

http://www.gamerankings.com/3ds/997803- ... index.html
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Gillian » N wrz 09, 12 16:02

Siła marki. Czytałem sporo, że bez tego circle pada nie da się grać. Sterowanie zostało skopane po prostu.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » N wrz 09, 12 19:11

post nad johanem pisałem że ograłem demko ale chyba czytać się nie chce...

albo po prostu mam bana na forum i nie wiem o tym?

co do demka to po prostu sterowanie z PW w MGS3 i tyle, źle nie jest, jak na PSPku dało się grac bez drugiego analoga to i tu się da.
łatwiejsze są też opcje z łapaniem i potem duszeniem/zabijaniem/przesłuchiwaniem celu. Reszta bez większych zmian, są za to ładniejsze modele postaci.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » N wrz 09, 12 19:49

Ale ja wyraźnie pytałem czy ktoś skończył grę, a nie czy sprawdził demko.

Mimo to dzięki za opinię, bo rozważam zakup 3DS (choć nie specjalnie dla SE 3D).
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » N wrz 09, 12 22:11

cała gra od demka sie nie różni - sterowanie z PW w MGS3 - proste.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » N wrz 09, 12 22:18

Dokładnie. Pomijając jednak efekt 3D, menusy bez konieczności wchodzenia tam z poziomu pauzy, żyroskop oraz ogólną różnicę względem MGS3 nie na 3DS-a, wynikającą ze współczesnego sterowania. Myślałem, że dowiem się jak wygląda to wszystko w praniu.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » Pn wrz 10, 12 08:55

prócz sterowania z PW i zjadania węży z drugiego ekranu szału w różnicach nie było
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez kALWa888 » Pn wrz 10, 12 15:03

Jak dla mnie na tą grę to w ogóle szału nie ma. Nie rozumiem po co remake'ować tak młodą grę.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » Pn wrz 10, 12 15:40

Nie rozumiem po co remake'ować tak młodą grę


Nowe sterowanie znad ramienia czyni tę grę zapewne o poziom przyjemniejszą. W HD Collection mordowałem się niemiłosiernie przez pierwsze godziny przygody z trójką, mając wcześniej na rozkładzie platynę w PW. Męka pańska to strzelanie w oryginale.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » Pn wrz 10, 12 16:55

tak czytam to dla ciebie MGSy jako seria są męką pańską. Ani jednego dobrego słowa
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Coldman_9 » Pn wrz 10, 12 18:03

Nie no, zwróciłem tylko uwagę na jeden element w MGS3 i MGS4, które mi się nie spodobały. Dla jasności to żaden Metal nie ma u mnie oceny niższej niż 8,5 :) A nie powiesz mi, że nie było Ci niewygodnie, kiedy po MGS4 i PW wróciłeś do sterowania w 2/3.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » Pn wrz 10, 12 18:54

niespecjalnie - ale to pewnie kwestia iż nie wyrosłem z tego sterowania.
Już bardziej było niewygodnie gdzy wróciłem do MGS1 i nie było strzelania FPP
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez SALADYN » Pt wrz 14, 12 04:12

No właśnie do każdego MGS trzeba się od nowa przyzwyczajać w razie powrotu do jakiejś części.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Wombat » N mar 03, 13 07:37

Wczoraj miałem okazję pograć na 3DSie XL w demo MGS 3D Snake Eater. I grało mi się świetnie, jedynie sterowanie jest tak dziwne, że na poczatku złapałem się za głowę - kucanie pod krzyżakiem, sterowanie kamerą przyciskami A, X, B, Y(podczas celowania znad ramienia to już w ogóle cięzko coś ustrzelić). A prócz topornego sterowania to dobra gra. Jest chodzenie w kuckach,po złapaniu żołnierza można z nim kucnać jak w MGS4, cały ekwipunek, mapa, camo index znajduje sie na dolnym ekranie(dzięki dotykowemu ekranowi da się szybko zamienić broń, zdjąć tłumik itp), nic nie zaśmieca nam ekranu górnego. Graficznie gra naprawdę mi się podobała, a efekt 3D na duzym 3DSie to mistrzostwo świata(już na małym 3DSie efekt 3D robił wrażenie, na dużym jest jeszcze lepiej). MGS3D na pewno będzie jedną z moich pierwszych gier na 3DSa-po ograniu demka według mnie jest tego warta.
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez shalashaska » N mar 03, 13 10:29

Nie mniej jednak ta gra nie została stworzona na handla, jej przeznaczeniem był duży TV i dlatego mamy teraz takie buty.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Wombat » N mar 03, 13 11:12

shalashaska napisał(a):Nie mniej jednak ta gra nie została stworzona na handla, jej przeznaczeniem był duży TV i dlatego mamy teraz takie buty.

Czy ja wiem? Z circle padem gra się ponoć wyśmienicie :)
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Gillian » Cz kwi 25, 13 09:10

MGS 3D to kupa jakich mało. Bez circle pada nie da się w to grać. Trzeba by mieć dodatkową dłoń... A celowanie przyciskami ABXY to żart. Nie wiem co podkusiło ich tam w KP, żeby MGS3 zz kamerą Subsistance i zrobić gameplay a'la PW. Trzeba było zostawić stary widok z lotu ptaka i celowanie w FPP bez mozliwości ruchu. Czyli rozwiązanie, które nie będzie wymagało użycia drugiej gałki analogowej, której w standardzie nie ma. Wtedy byłoby super. Tak mamy niegrywalnego kloca. Chyba że ktoś dla kilku gier dokupi circle pada. Ale taki RE Revelations, który korzysta z CP jest jak najbardziej grywalny bez tego akcesorium. Więc da się.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez shalashaska » Cz kwi 25, 13 12:56

Czy w Nintendo 3d zastosowali taką folię?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2539993.html
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Wombat » Cz kwi 25, 13 13:47

Oj już nie przesadzaj Twilite. MGS 3D klocem nie jest. Wiadomo, ze celowanie Kojima Productions mogli zrobić lepsze(bo AXBY to faktycznie pomyłka, przynajmniej za pierwszym razem tak sterowanie odebrałem) ale pewno idzie sie przyzwyczaić ;) Zreszta jest Circle do kupienia więc, aż tak tragicznie nie jest.

A co do kamery zza pleców i gameplayu "a'la PW"(chociaż dla mnie to bardziej "a'la MGS4")- jak dla mnie strzał w dychę, chodzenie w kuckach, celowanie znad ramienia, czołganie w wilku pozycjach(jak w MGS4). Idealne rozszerzenie gameplayu z PS2kowej wersji gry. A widok z lotu ptaka to akurat byłby strzał we własna stopę. Masa ludzi narzekało już dawno na starą kamerę więc wprowadzanie jej znowu do MGS 3D byłoby krokiem wstecz ;)
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Gillian » Cz kwi 25, 13 14:43

To trzeba było usprawnić MGS3 w wersji na konsole, które podołają takim wymaganiom - czyli np w MGS HD. A MGS 3D wymaga circle pada, bo inaczej nie da sie grac nie przeklinając pod nosem. A przypominam jak było pierwotnie na PS2 - prawa gałka wychylała tylko kamerę. Zastąpić to np touchpadem w wersji 3DS i mamy super sprawę, w tym celowanie w FPP z użyciem gały.

Generalnie to nie wiem po co to w ogóle wyszło w takiej formie na 3DS. Jeśli jedyne sensowne rozwiązanie byłoby krokiem wstecz, to mogła ta gra w ogóle nie wychodzić. Chyba że chodziło o napędzenie sprzedaży akcesorium, z którego korzysta raptem kilka gier.

Aha i nie kupuję stwierdzenia, że nie ma problemu, bo gra jest dostosowana do circle pada, którego zawsze można dokupić. Mam jeszcze dopłacać do możliwości pogrania w najgorszą wersję tej gry? Już lepiej dopłacić i kupic kurde Vitę z normalną wersją MGS HD na konsoli, która ma dwie gały w standardzie.

Swoją drogą nie rozumiem, dlaczego podczas celowania w FPP (na przykład w krzaczorach) wyłącza się 3D. Nie wspominam, że gra zamula i krztusi się chyba gorzej niż na PS2. Niewypał... dobrze że jest demo.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Wombat » Cz kwi 25, 13 15:04

Ja tam przeklinałem tylko pierwsze kilka minut- później dało się grać(chociaż drugi analog>AXBY jeśli chodzi o prace kamery/celowanie).
Wiadomo, że sterowanie jest kulawe, bo-tu zgodze sie z Tobą w 100%- KP mogli wykombinować lepsze ale dla mnie nie przekreśla gry jako całosci( i da się przyzwyczaić), bo wersja na 3DS ma mase nowych zastosowań, smaczków które generalnie bardzo cieszą.

Co do krzaczorów i 3d- nie zauważyłem takiej sytuacji, krztuszenia gry tez nie(moze gra ma tak przy wiekszej zadymie?). Zauważyłem za to, ze trawka "dorysowuje" sie przed nosem(z odległosci 5m od Snejka).

Po ograniu demka jestem pewny, ze gierke kupie. Dawno w MGS3 nie grałem to i fajnie bedzie sobie ograć znowu, tym razem ze zmienioną mechaniką.
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez Curtis » Śr cze 19, 13 20:09

Twilite ma absolutnie rację. Niedopuszczalne jest by gra przez pierwsze 45min-1h sprawiała, że mam ochotę wywalić konsolkę do śmieci. Ta gra miała bawić a bardziej irytowała i kwestia "idzie się przyzwyczaić" niczego nie naprawia. Do tej pory sterowanie w grach z serii MGS nie sprawiało mi problemów a tutaj był dramat. Gra ma mnie bawić nie wk*rwiać
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Solid 3D

Postprzez uci » Śr cze 19, 13 20:20

Mnie się grało dobrze - czułem się jak po przeskoczeniu do PW z PSP, tylko lepiej rozwiązano system podczas duszenia.
Jedyne co mi tam faktycznie przeszkadzało to ten mikro ekran przez który ciężko było cokolwiek zobaczyć a tym bardziej ustrzelić na większą odległość.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron