przez Xello » Cz lut 23, 12 13:39
Demo ograne na wszystkie sposoby i .... jest słabo. Cytując twilita - brzydkie, toporne, sterowanie zepsute. Największa toporność sterowania wiąże się z umieszczeniem analoga nad krzyżakiem - krzyżak potrzebny jest choćby do kucnięcia czy położenia się (ogólnie funkcje jak w PW na psp) ale przez budowę konsoli nie da rady jednocześnie się poruszać i wcisnąć kucanie, co na psp mi przynajmniej udawało się bez problemu. To samo dotyczy przycisków kontekstowych jak wspinanie itp, a zmiana broni na touch screenie to prawdziwa mordęga (ale to może być kwestia przyzwyczajenia).
Grafika nie urywa. Nie wiem czy to kwestia wyidealizowanych wspomnień (dawno mgs3 nie odpalałem), ale wszystko (poza Snejkiem) wydaje mi się strasznie kwadratowe, a tekstury wyjątkowo słabej jakości (szczególnie patrząc po żołnierzach i drzewach). Jakieś 3-4 metry przed Snejem widać wyraźny pasek za którym tekstury są gorszej jakości, a trawa dorysowywuje się jakieś osiem metrów przed postacią - za blisko żeby tego nie zauważać. No i niestety animacja chrupie.
Ogólnie na pewno nie jest to dla mnie system seller. A szkoda.
Edit: Zapomniałem o najważniejszym w 3dsie, efekcie 3d znaczy. Ten jest w porządku, głębia robi wrażenie. Tu totalnie bez sensu jest sterowanie żyroskkopem podczas przechodzenia przez most czy chodzenia po gałęziach - kręcenie konsolą nie służy oczom za dobrze, obraz się rozłazi. Ale ogólnie 3d jest bardzo fajne.
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!