Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Suomi993 » So wrz 07, 13 11:00

Bzdura, by była, jakby się kupowało GZ za 110 zł, a potem TPP za 150. Potocznie mówiąc: nie kala się.
Avatar użytkownika
Suomi993
Black Viper
 
Posty: 145
Dołączył(a): Cz mar 28, 13 11:15

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Curtis » So wrz 07, 13 11:02

Myślę, że MGS w swoim sosie ma taką markę, że ludzie i to by łyknęli... Ludziom przy odpowiedniej propagandzie wciśniesz wszystko
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » So wrz 07, 13 11:03

W cyfrowej dystrybucji to mnie to wisi, byle nie było nie było dwóch płyt za 199 każda.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » So wrz 07, 13 12:38

Curtis napisał(a):Myślę, że MGS w swoim sosie ma taką markę, że ludzie i to by łyknęli... Ludziom przy odpowiedniej propagandzie wciśniesz wszystko


Exactly. I właśnie dlatego się nie zdziwcie jeśli będzie tak jak mówię. Zwłaszcza, że Koji zachwalał dystrybucję epizodyczną.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Curtis » N wrz 08, 13 12:38

Gdyby teoria o dwóch grach wypaliła miałbym lekki ból dupy, że zasmakowałem produktu na PS3 ale żeby go skończyć muszę wybulić hajs na nową konsolę ...
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » N wrz 08, 13 23:30

I o to wlasnie by im chodzilo - bys mimo wszystko stanął na glowie by zakupic PS4 i kontynuacje.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » N wrz 08, 13 23:34

No ale też ich nie demonizujmy - to Konami a nie Capcom
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » N wrz 08, 13 23:35

Tu nie chodzi o Konami lecz o Sony.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Gillian » Pn wrz 09, 13 08:05

Bzdura. Chodziloby o to, ze gra musialaby byc zoptymalizowana pod antyczne PS360. Ta gra i tak wyjdzie nsjwczesniej w 2015 a wtedy kazdy zainteresowany juz bedzie mial nowa konsole.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » Pn wrz 09, 13 08:46

Po co optymalizować coś, co domyślnie ma wyjść na PS360? Bo załóżmy, że tak właśnie ma być z GZ.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Curtis » Pn wrz 09, 13 09:53

No i właśnie w to wydanie na PS3 trudno mi uwierzyć ... Biorąc pod uwagę dość odległą datę premiery samego MGSa nie zdziwiłbym się gdyby rakiem wycofali się z wersji na PS3
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Wombat » Pn wrz 09, 13 09:58

Skoro gra ma wyjść koło 2015 to pewno nie zrobią wersji na obecne konsole. Kto będzie chciał grać w uboższą i gorzej zrobioną wersje gry? Gdyby chodziło o inną markę/grę to może i bym zagrał w gorszą wersję, ale to jest MGS i tu ma być wszystko tip-top i w ogóle awesome ;)
"Życie mnie nie ominęło. Usiadło mi na głowie"- Al Bundy
Avatar użytkownika
Wombat
The Sorrow
 
Posty: 649
Dołączył(a): So sty 19, 13 10:26
Lokalizacja: Końskie

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 10:10

Jeżeli premiera miałaby mieć miejsce w 2015 roku to gdzie ta łatwość developerki przy pomocy Fox Engine ?
Poza tym już figurkę zapowiedzieli więc nie ma bata, pierwszy kwartał 2014 :P
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Curtis » Pn wrz 09, 13 10:14

Tak szybko nie powstawał jeszcze chyba żaden MGS ?
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 10:25

Ten miał być pierwszy właśnie dzięki Fox Engine. Przypomnij sobie kiedy widzieliśmy ten screen który Sal01 trafnie opisał jako Afganistan, w między czasie były jeszcze modele sowieckiego żołnierza i klika szkiców razem z kolejnymi screenami z koniem i czarnym chłopcem, pierwszy zwiastun Ground Zeroes pokazali rok temu po czym było jeszcze kilka zwiastunów.
Jeżeli ta gra wyjdzie na sezon świąteczny 2014 to cuda Fox Engine jakie opisywał Kojima możemy włożyć między bajki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Curtis » Pn wrz 09, 13 10:34

Pamiętam że chyba pierwsze zwiastuny Guns of The Patriots to był rok chyba 2004 ? Premiera była dopiero 2008
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pn wrz 09, 13 10:42

SALADYN napisał(a):Ten miał być pierwszy właśnie dzięki Fox Engine. Przypomnij sobie kiedy widzieliśmy ten screen który Sal01 trafnie opisał jako Afganistan, w między czasie były jeszcze modele sowieckiego żołnierza i klika szkiców razem z kolejnymi screenami z koniem i czarnym chłopcem, pierwszy zwiastun Ground Zeroes pokazali rok temu po czym było jeszcze kilka zwiastunów.
Jeżeli ta gra wyjdzie na sezon świąteczny 2014 to cuda Fox Engine jakie opisywał Kojima możemy włożyć między bajki.

Uwzględnij jednak fakt, że gra będzie kilka razy większa niż którykolwiek poprzedni MGS. W takim wypadku łatwość developingu objawi się jako zwiększona jakość, a nie wcześniejsza premiera.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 10:46

Niezupełnie, pierwszy trailer MGS4 jeśli nie liczyć teasera na silniku MGS3 pokazali na TGS 2005, wtedy data premiery miała mieć miejsce w 2007 roku ale później był obsuw i wyszło jak zawsze. A taki Peace Walker ukazał się równo rok po pierwszej zapowiedzi mimo obsuwu choć nigdy się nie dowiemy ile wcześniej nad nim pracowali.
Cała sprawa rozbija się o to promowanie Fox Engine który miał pozwolić KojiPro na znacznie szybszy i łatwiejszy developing bez budowania gry od podstaw za każdym razem. Data premiery którą mam nadzieje podadzą na TGS powinna nam dać rozeznanie w tej kwestii. Jako fan mimo złych doświadczeń zakładam jednak optymistyczna wersję czyli pierwszy kwartał 2014 z ewentualnym obsuwem do drugiego kwartału.

Solidny napisał(a):Uwzględnij jednak fakt, że gra będzie kilka razy większa niż którykolwiek poprzedni MGS. W takim wypadku łatwość developingu objawi się jako zwiększona jakość, a nie wcześniejsza premiera.

Gdyby Koji nie pisnął słówka o cudach Fox Engine nie byłbym takim optymistą, przekonamy się dopiero w praniu.
Ostatnio edytowano Pn wrz 09, 13 10:50 przez SALADYN, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pn wrz 09, 13 10:48

SALADYN napisał(a):Niezupełnie, pierwszy trailer MGS4 jeśli nie liczyć teasera na silniku MGS3 pokazali na TGS 2005, wtedy data premiery miała mieć miejsce w 2007 roku ale później był obsuw i wyszło jak zawsze.

Jak zawsze? Już pisałem, że nigdy wcześniej się nie spóźnili ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 10:51

Jak zawsze czyli trzeba było dość długo czekać, nie miałem na myśli opóźnień.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 09, 13 10:53

Pierwszą zapowiedź z prawdziwego zdarzenia dostaliśmy w zeszłym roku. Czyli nie tak dawno.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 10:56

Tak ale materiały pokazują że prace trwały już co najmniej od dwóch lat.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Gillian » Pn wrz 09, 13 11:04

SALADYN napisał(a):Tak ale materiały pokazują że prace trwały już co najmniej od dwóch lat.

Trwały prace nad silnikiem, a to co wyciekało to po prostu efekt prac nad nim.

Simon napisał(a):Po co optymalizować coś, co domyślnie ma wyjść na PS360? Bo załóżmy, że tak właśnie ma być z GZ.

No nie. Trailer GZ wyglądał next-genowo, a szedł bodajże z PC... Także targetem nie są current geny jak na moje...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 11:10

Chyba zdajesz sobie sprawę że developing to nie tylko pisanie kodu, te wycieki to mimo wszystko już jakieś prace jak tworzenie lokacji czy modeli postaci do wykorzystania później.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 09, 13 11:11

Pamiętasz Rising? Szkic mechaniki i nic więcej.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 11:15

Rising to zupełnie inna bajka bo tu najpierw powstał pomysł a potem przyszło do jego realizacji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 09, 13 11:17

Na tamtym poziomie wcale więcej mogli nie mieć - pierwszy gameplay został puszczony na zamkniętych wykładach, gdzie Big Boss walczył na jakieś planszy w dżungli. Otwarty system w praktyce pokazali dopiero teraz.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Gillian » Pn wrz 09, 13 11:22

SALADYN napisał(a):Chyba zdajesz sobie sprawę że developing to nie tylko pisanie kodu, te wycieki to mimo wszystko już jakieś prace jak tworzenie lokacji czy modeli postaci do wykorzystania później.

No musieli mieć jakieś assety do testów. Ale to są drobnostki przy całości projektu, jakim jest taka rozbudowana gra.

Innymi słowy - przez ostatnie lata walczyli z technologią. Grą pewnie zajmowali się przy okazji, a pełną parą prace idą od niedawna. Nie spodziewałbym się gotowej gry w 2014 roku - mam na myśli Phantom Pain. GZ właśnie może być takim wypełniaczem w międzyczasie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pn wrz 09, 13 12:34

No właśnie też teraz wychodzi ten problem z kwestią Ground Zeroes i Phantom Pain i jak się te dwa epizody łączą ze sobą. W każdym razie Koji pisał na Twitterze że teraz gry wydaje się w krótkim czasie od zapowiedzi, najlepiej na święta zaliczając po drodze wszystkie trzy imprezy na każdym kontynencie.
Myślę też że w czasie kiedy testowano Fox Engine używano przy tym elementów składowych MGSV, znaczy się że scenariusz dostawał ostatnich szlifów Shinkawa natrzaskał już szkiców koncepcyjnych i teraz przenosi sie to na nowy silnik przy okazji sprawdzając co potrafi.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pn wrz 09, 13 12:51

o ile ground zeroes ciągle istnieje jako samodzielna gra, bo to może być tylko tytuł aktu. MGS2 też reklamowano tankerem (choć tu chodziło bardziej o niespodziankę) ale tutaj może być podobnie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron