Metal Gear Online (MGO3)

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Cz wrz 17, 15 08:39

IT'S NOT OVER YET!

Wkrótce MGO, wraz z nim szansa na... cokolwiek więcej. Ale na pewno wraca szansa na starcie się przez sieć w MGS.

Wrasta także szansa na to, że fotosynteza stanie się powszechną modą w Diamond Dongs :^)

Obrazek


A tutaj stream z prezentacji MGO na TGS:
https://www.youtube.com/watch?t=2&v=hjD3EMp1F1M

Camp Omega wraca jako mapka w MGO - Black Site.

Japońce strasznie dużo gadają i się drą, ale w tle chyba leci sporo znajomej z poprzednich części muzyki. Nie potwierdzę, bo się drą.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Tidus93x » Cz wrz 17, 15 09:55

No, to akurat zdążę skończyć główną grę i będę miał czas na MGO :>. PS3owcy łączmy się!
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez solidnys » Cz wrz 17, 15 10:56

kurza, wygląda to bardzo chaotycznie..
mam mieszane uczucia.. tlou bardziej skradankowe multi już ma.
Obrazek
Avatar użytkownika
solidnys
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt wrz 15, 15 09:34

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Szini50 » Cz wrz 17, 15 12:11

Jest Ocelot grywalny - Check
Jest Camp Omega - Check
Są pół nagie laski - Check
Jest niewidzialność - Check

Ok skórka Ocelotao zajebiście znam już swoją główną skórkę, camp omega tak podejrzewałem, pół nagie laski są aż za nagie wygląda to słabo troszkę niesmacznie bym powiedział ale może będą dziewczyny w lepszym guście zrobione. Niewidzialność mnie denerwuje... To taki tryb czy jak? Bo jak to będzie w każdym to dziękuję pograłem
Szini50
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): N wrz 13, 15 12:19

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Cz wrz 17, 15 12:40

http://metalgearsolid.pl/2015/09/17/prezentacja-metal-gear-online-3-na-tgs-2015/

Tu macie oficjalna prezentację z komentarzem. Różnica jest kosmiczna, jeżeli i ten tryb multi w MGSV będzie tak randomowy jak FOB to czeka nas tylko kolejna młócka na KM'y.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gillian » Cz wrz 17, 15 13:16

Czyli online tez jest ciulowe? OMG skad te oceny?

Spoiler:
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez solidnys » Cz wrz 17, 15 17:48

gdzie wy tam widzicie camp omega? Black site jest tylko podobne.
Obrazek
Avatar użytkownika
solidnys
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt wrz 15, 15 09:34

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez OnE » Cz wrz 17, 15 18:58

Zobaczymy jak wyjdzie w praniu, grałem w MGO 2, ale jakoś nie mnie nie porwało- w przeciwieństwie do namiętnie granego multika w Gears of War na PC. Dla mnie strasznie ciężkie do ogarnięcia było poprzednie MGO, chociaż emocje w trybie gry: Solid w zespole z graczem, który sterował Mk. II niezapomniane :-)
Avatar użytkownika
OnE
Coward Duck
 
Posty: 34
Dołączył(a): Pn sie 03, 15 18:46

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Cz wrz 17, 15 20:18

solidnys napisał(a):gdzie wy tam widzicie camp omega? Black site jest tylko podobne.

Jest powiedziane in explicit, że to obóz z GZ 9 lat później.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Pabian01 » Cz wrz 17, 15 23:30

Również mam nadzieje, że skończę główny wątek do tego czasu :)
Fajnie będzie się zorganizować i pograć razem.
Ciekawe czy będzie <SONG> Ci co grali w MGO2 to wiedzą co mam na myśli ;)

EDIT:
Oglądam dopiero teraz i gość wypowiada zdanie: "will be free to download". Oby nie pińcset giga :P
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Aszyn » Pt wrz 18, 15 07:41

Wydaje mi się, że prezentacja tego trybu na filmikach ma całkowicie inne tempo rozgrywki. Gracze się rzucą i zobaczycie co to będzie :) wyjdzie w praniu ale jestem dobrej myśli MGO 2 było grą wybitną swego czasu. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Aszyn
The End
 
Posty: 524
Dołączył(a): Pn maja 15, 06 15:10
Lokalizacja: Katowice
Gram: Destiny
Czytam: Solaris

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gac666 » Pt wrz 18, 15 11:59

Na PC będzie to inaczej wyglądało, bo tam headshoty wchodzą non stop na odległości 150m XD
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Zielakpl » Pt wrz 18, 15 12:36

o kvrwa heady ze 150m :D
karabinem czy pistoletem? jak pistoletem to już wogóle

mój najdalszy headshot w gz to 55m pistoletem tranq. W tpp nie wiem bo nie sprawdzałem
Avatar użytkownika
Zielakpl
Psycho Mantis
 
Posty: 217
Dołączył(a): Śr maja 28, 14 11:47

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gac666 » N wrz 20, 15 16:11

Tranq mają mały zasięg, ale 50-65m to spokojnie.

Mówię tu o headach z Ass.weapons, gdzie normalnie biegam sobie i walę każdemu spokojnie na odległość 100-150m, bo mam dobry kolimator.
Już nie wspominam o mniejszych odległościach gdzie po prostu nie ma bata by headshot nie wpadł :D obawiam się, że MGO będzie takim sniper alley na PC, że się odechce grać ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » N wrz 20, 15 17:07

Ponoć konami już ma problemy z cziterami w FOB. Nie wyobrażam sobie MGO jeśli wymuszą granie z randomami.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gac666 » N wrz 20, 15 17:22

No cheaterów jest od groma, ale nie wiem czy tyczy się to wersji PC czy konsol.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Cz wrz 24, 15 16:10

https://www.youtube.com/watch?v=20aMKCGVVMo Nikt jeszcze nie wrzucał ostatniego dema MGO3 przed premierą - tako rzecze "Alan Pee", więcej nie będą prezentować przed premierą MGO.

Czy tylko ja tu coś wrzucam z MGO3? Nie chcę być jedynym adwokatem Metal Gear Online :F
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Cz wrz 24, 15 17:00

A zaglądałeś na główną ostatnio?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Bishopp » Cz wrz 24, 15 22:12

CQC w FOB jest przegięte, zobaczymy czy je poprawią w MGO -> https://www.youtube.com/watch?v=AWAlpoFuI2g

Multi w MGS4 mnie ominęło, a na filmikach nie wyglądało żle, więc jestem ciekaw jak to wypadnie tutaj. Był tam tryb Old Snake + Mk. II vs. PMC, tutaj będzie coś podobnego?

Camp Omega po latach, możliwość grania Ocelotem i prawdopodobnie innymi znanymi postaciami będą kusić do pogrania. Mile będą przeze mnie widziane mapy z poprzednich części (Shadow Moses, Outer Haven czy Bliski Wschód z czwórki), o skinach nawet nie wspominam.

Szkoda tylko że PC rasa zagra dopiero w 2016 :(. Niech przynajmniej do tego czasu usprawnią serwery, by działały przez cały czas.
Avatar użytkownika
Bishopp
Machinegun Kid
 
Posty: 10
Dołączył(a): N sie 02, 15 18:21

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Cz wrz 24, 15 22:34

SALADYN napisał(a):A zaglądałeś na główną ostatnio?

Ops, faktycznie. Byłem pewien, że tam były tylko filmiki ze streamów z TGS.

No, ale świeżynką z mojej strony było przynajmniej dodanie do tego, że Robert Peeler potwierdził, że to ostatni materiał pokazujący MGO przed premierą.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez solidnys » Pn paź 05, 15 23:12

w Sydney już pobierajo 950mb waży i oznaczone jest jako dodatek do mgsvtpp
Obrazek
Avatar użytkownika
solidnys
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt wrz 15, 15 09:34

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Curtis » Wt paź 06, 15 01:12

Mam nadzieję że w praniu będzie wyglądać to lepiej bo z tego co widziałem mało zachęcająco to wyglądało.
Ostatnio edytowano Wt paź 06, 15 10:53 przez Curtis, łącznie edytowano 1 raz
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Wt paź 06, 15 03:51

Będzie update, tyczy się single playera (parę broni) i FOB.

http://www.konami.jp/mgs5/tpp/en/news/day30.php5
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez SALADYN » Wt paź 06, 15 06:20

No fajno że nowe bronie ale szkoda że po fakcie. Cała reszta tych "usprawnień" jest o kant dupy roztrzaść.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Gac666 » Wt paź 06, 15 06:52

Najgorsze to są te MBcoins, ktokolwiek to wymyślił jest idiotą i powinien seppuku popełnić. Komu się w ogóle opłaca to kupować? Jedna śmieszna rzecz, na PC chyba nie ma możliwości kupowania MB, bo nie widziałem nigdzie opcji mikropłatności :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Dzbwu00 » Wt paź 06, 15 10:00

:D
Załączniki
20151006095245.jpg
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Wt paź 06, 15 11:31

Obadałem update - przynajmniej jego offline'ową część.

Bronie są jakie są. Nie testowałem jeszcze, bo się robią. Nie wiem nawet, czy inaczej wyglądają i czy nie dało się ich złożyć wcześniej samemu przy użyciu customize weapon (wtedy tylko i wyłącznie zyskałyby FOBy, gdzie ochroniarzom nie możemy modować broni). Za to wszystkie itemy poziomu 6-7 to tylko usprawnienia typu albo "longer duration" albo "more carrying ammo", nic więcej.

Ma być więcej dozwolonych materiałów i GMP, ale to chyba dotyczy jakiejś puli online, bo nic jeszcze nie było jak sprawdzałem, cap na 5 milionów jak był tak jest. Materiały też nie więcej niż 200k, po staremu. Gra mnie informowała przy uruchamianiu, że jeszcze jest maintenance i nie mam dostępu do onlajnowej puli kasy - wtedy myślałem, że coś niedoczytałem, ale chyba faktycznie będzie coś takiego, jak sałata trzymana w FOBach i do tego się sprowadzi "podwyższenie limitu". Co do materiałów online - cóż, nie wiem czy do tej pory miały capa, a nie wiem czy jest sens, żeby istniało coś takiego, jak "pula online materiałów offline". Zobaczymy. Mówiąc "zobaczymy", mam na myśli "zobaczymy, na ile ten update to nic ciekawego". Bo póki co wygląda to marnie, cała nadzieja w tym, że do FOB wprowadzą coś ciekawego.

Aha - ziomeczki w internetach twierdzą, że zaczęli spotykać w misjach / side-opsach żołnierzy o statsach S+ i wyżej, którzy do tej pory byli dostępni tylko jako nagroda za infiltrację jakiegoś przegiętego zajebistego FOBa (chyba), albo jako nagroda za progress przy końcu gry. I znowuż nie wiadomo, czy to wypuszczenie do dziczy wysokorangowych żołnierzy, czy ulepszenie skilla "boaster". Póki co spotkane przypadki miały tego skilla, a zdania są podzielone - jedni twierdzą, że łapali tych boasterów z S+, a potem okazywali się "tylko" S. Inni twierdzą, że skoro widzisz, że kolo ma skilla boaster, to znaczy że przejrzałeś go na wylot i widzisz jego prawdziwe staty. Że ponoć tak działa ostatni poziom analyzera.

Aha - napis "CHECKPOINT" jest teraz dużą czcionką, żebyś widział lepiej, ślepy graczu, kiedy możesz resetować misję w trakcie farmienia materiałów czy ki хуй.

No i ogólnie odnoszę wrażenie, że te paręnaście minut co pograłem to dziwnie mi przyjmowało żołnierzy - niby mam pełną bazę i jestem już w trybie "albo nie przyjmuję, albo Miller wyrzuca kogoś słabego ze starej ekipy". Ale wydaje mi się, że kilku ewidentnie fultoniętnych żołnierzy S mi się nie pojawiło w bazie, a S-ów mi jeszcze nie odfiltrowują. Może fixną to wraz z końcem maintenance'a.

Co jeszcze? W sumie nic. Jestem ciekaw tych alternatywnych FOBów - zalatuje jakimś singleplayerowym wariantem, że niby nie najeżdżasz kogoś, tylko komputr i nie musisz się obawiać rewanżu. Ale chyba się nie zorientowali, że to jedyne co dodawało trudności temu trybowi to potencjalna zemsta ze strony drugiego gracza. Raz, że nie chcę wbić jakiemuś mocarzowi do bazy rozwiniętej na maxa, bo pewnie siedzi non-stop i jak wpadnie na obronę to będzie po mnie. Dwa, że nie pobiegnę full nuclear zabijając każdego, bo to jest najzwyklejsze w świecie podkurwianie drugiego człowieka i może się skończyć upierdliwościami w moim kierunku. A tak? Biorę ten nowy granatnik poziomu 7-go i koszę typów jak leci, misja wykonana - gratulacje, Macieju.

Najważniejsze na koniec - de facto cały update to naganiacz na wydawanie MB coinsów. Dodali sporo możliwości wydawania kasy w grze poprzez mikropłatności, stwarzając równocześnie nowe zapotrzebowanie na ich wykorzystanie - każdy kto myślał, że śpi na kontenerach pełnych diamentów, może się nieźle rozczarować. Jedna broń wymaga 20 000 Precious Metals. Czyli 20 milionów GMP, pozdro.Chcesz mieć święty spokój od inwazji? Płać. Chcesz szybko mieć dużo surowców? Płać. Chcesz ominąć absurdalne czasy oczekiwania? Płać.

BLEH.

EDIT: Lista wszystkiego co update dodał do developmentu:
Submachine Guns
Ze'ev 6 (1019100 GMP, R&D Lv 59, 10000 Precious Metal)

Shotguns
S1000 Air-S 7 (1430800 GMP, R&D Lv 71, 8000 Fuel Resources, 6000 Precious Metal, Gunsmith (Shotguns) Skill)
Bullhorn SG 7 (1226400 GMP, R&D Lv 67, 6000 Precious Metal)

Grenade Launchers
DGL 103-LB 7 (1303800 GMP, R&D Lv 63, 30000 Minor Metal)
Hail MGR-4 7 (1681000 GMP, R&D Lv 65, 15000 Precious Metal)

Sniper Rifles
AM MRS-71 Rifle 7 (1568000 GMP, R&D Lv 71, 20000 Precious Metal)

Machine Guns
ALM 48 7 (1946500 GMP, R&D Lv 70, 20000 Precious Metal)

Placed Weapons
ATB-Mine 6 (830000 GMP, R&D Lv 60, 20000 Biological Material, 12000 Minor Metal)
EMN-Mine 6 (1050000 GMP, R&D Lv 62, 20000 Biological Material, 6000 Precious Metal)

Items
Acceleramin 7 (1040000 GMP, Combat Lv 65, Medical Lv 65, 100 Tarragon, 100 Haoma)
Parasite (Mist) 6 (830000 GMP, Medical Lv 59, 12 Mist Parasites, 30000 Biological Material)
Parasite (Camouflage) 6 (850000 GMP, Medical Lv 61, 12 Camouflage Parasites, 30000 Biological Material)
Parasite (Armor) 6 (870000 GMP, Medical Lv 63, 12 Armor Parasites, 30000 Biological Material)

Uniforms
Parasite Suit 6 (1030000 GMP, R&D Lv 65, Medical Lv 65, 50000 Biological Material)

D-Walker Armament
Flamethrower 6 (550000 GMP, R&D Lv 57, 10000 Fuel Resources, 20000 Common Metal)
H-Discharger 6 (810000 GMP, R&D Lv 58, Security Lv 45, 3000 Minor Metal, 7200 Common Metal)
F-Ballista 6 (870000 GMP, R&D Lv 63, Support Lv 63, 2000 Precious Metal, 3000 Minor Metal)
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Curtis » Wt paź 06, 15 13:10

Obrazek
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Faja » Wt paź 06, 15 13:38

przynajmniej możesz teraz wydać te 5 baniek GMP bez problemu :D

W ogóle to MGO kiedy zacznie działać? Wiadomo coś?
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Metal Gear Online (MGO3)

Postprzez Osvelot » Wt paź 06, 15 14:47

Gdzieniegdzie już grają na PS4. Myślę, że deadline po którym wszystko wszystkim będzie działało 100% to jutrzejszy poranny maintenance.

FOB Event to najeżdżanie bazy Mosquito, każda platforma po dwie... platformy (kuhwa, jak to nazywać? próby tłumaczenia "strut" na polski kończą się fatalnie) - ogólnie jest łatwo, ale można sobie poćwiczyć tak jak we własnym treningu, ale już nie "za darmo", bo wpadają nagrody. Trochę mi się przydaje, bo okazuje się że poza Base Dev i Command Center nie atakowałem za bardzo, a w pozostałych rodzajach platform robi się naprawdę ciekawie. Tzn. ciężko - bo AI nie ma tylu problemów z wyczajaniem cię z góry/dołu/między drabinkami i mostkami, co ty z nimi. Pionowy espionaż na całego, można się wkuhwić momentami. Domyślam się, że Moskit to tylko rozgrzewka, później będą eventy z trudniejszymi zadaniami, aż w końcu nadejdzie czas eventu z rozbrajaniem broni nuklearnych, na którego ludzie czekają, od kiedy dogrzebali się do powiązanej cutscenki.

Niby mogę wydać te 5 baniek, ale poszli w kompletny absurd - równowartość dwudziestu milionów w diamentach za upgrade shotguna? Jak mi się rzeczy developną, to wam dam znać czy chociaż pół kawałka broni jest naprawdę nowe, czy to tylko składanki typu the best of, jakie sam na własną rękę każdy sobie może zrobić.

PS. Bardzo istotna (mimo że drobna) rzecz została zmieniona (naprawiona) - koniec z eksploatowaniem kliknięcia myszki. Nie można już najeżdżać w odwecie każdego, tylko faktycznie tych co sobie zasłużyli. Ale co ważniejsze, koniec z przegiętymi brońmi - dzięki glitchowi można było robić sobie rakiety z magazynkiem na 300 sztuk. Z tłumikiem.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron