Residenty

Moderator: GM

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » Pt lip 31, 15 19:07

Tym bardziej, że ludzie w Capcomie ewidentnie nie mają pomysłu jak by miał wyglądać nowoczesny RE. Niby Revelations gdzieś tam był najbliżej, ale nadal mają ewidentny problem z przeniesiem tej serii w bardziej nowoczesny gameplay.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez uci » Pt lip 31, 15 19:09

Revelation to własnie RE1-3 na silniku 6, ale czuć że to gierka z 3DSa. Ale są blisko, ciekawe jak tam RE:R2
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Pt lip 31, 15 21:43

Robienie RE z nowym gameplayem to jak MGS1 w pełnym 3D. To nie zadziała. Te gry kiedyś były projektowane pod taki a nie inny gameplay.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » So sie 01, 15 01:32

Gillian napisał(a):Robienie RE z nowym gameplayem to jak MGS1 w pełnym 3D. To nie zadziała. Te gry kiedyś były projektowane pod taki a nie inny gameplay.

+1 motzno
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez Faja » So sie 01, 15 09:21

Ale swiat poszedl do przodu i nie ma dzis miejsca na drewniane mechaniki
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez uci » So sie 01, 15 09:46

sprzedaże remasterów pokazują jednak inaczej
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Faja » So sie 01, 15 10:38

RE1HD sprzedał się dobrze tylko z jednego powodu-jak wychodził to mało kto posiadał tę konsolę.

Ja piję w przypadku TK do innego faktu. Mianowicie tyle razy z Kalwasem się sprzeczał, że gry pokroju Drakengard czy Nier są niegrywalne z powodu drewnianej mechaniki, czy to że w stare gry nie da się grać z tego właśnie względu, a teraz tak ochoczo tego broni :D
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez Gillian » So sie 01, 15 14:59

Nie bronie starej mechaniki. Ja stwierdzam fakt, ze stare gry nie zadzialaja z nowym gameplayem. Te RE czy wlasnie MGS maja mechanike gry dwuwymiarowej. Zeby zrobic z tego cos wspolczesnego trzeba by zmienic mase elementow, czyli na dobra sprawe zrobic nowa gre.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » So sie 01, 15 16:15

Najlepszy przykład, The Twin Snakes. Niby tylko MGS z mechaniką z MGS2 a jednak wszystko szlag trafił, gameplay nowszej odsłony ułatwił/uprzykrzył na tyle rozgrywkę że satysfakcji z grania nie miałem prawie wcale.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » So sie 01, 15 16:27

Faja napisał(a):Ja piję w przypadku TK do innego faktu. Mianowicie tyle razy z Kalwasem się sprzeczał, że gry pokroju Drakengard czy Nier są niegrywalne z powodu drewnianej mechaniki, czy to że w stare gry nie da się grać z tego właśnie względu, a teraz tak ochoczo tego broni :D
Nie pamiętam tych sprzeczek :D. Ogólnie problem mechaniki Drakengard (i nie mówię tu o trzeciej części) czy Nier (choć tu gra się o niebo przyjemniej niż w pierwszym Drakengard) jest taki, że są to po prostu gry niedopracowane, źle zrealizowane. Między innymi dlatego te wspaniałe gry uchodzą za crapy. A ze starymi grami jest tak, że faktycznie, po długotrwałym graniu w nowe, nieco ciężko jest się przestawić na takiego "czołgowego" Resident Evil 2. Mi się ostatnio średnio na początku grało w Spyro 2. Ale to wszystko kwestia przyzwyczajeń, więc ja byłbym raczej za nowoczesnym gameplayem w takim remake'u - to że można zachować dobry klimat i nowy system udowodnił ten dodatkowy rozdział w RE5, gdzie się chodziło po tej posiadłości i jej zalanych wodą piwnicach. Mało strzelania, więcej eksploracji i jakiegoś szperania. Ogólnie RE1HD ma to do siebie, że przecudnie prezentuje się z tym klasycznym gameplayem, ale mimo wszystko bardzo chciałbym to zobaczyć zza ramienia.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez SaladinAI » Cz sie 20, 15 22:01

Chyba coś mnie ominęło...dlaczego remake pierwszego Residenta nie wyszedł w Europie/Polsce? To także pytanie zahaczające o losy kolejnej przeróbki na naszym terytorium.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Cz sie 20, 15 22:11

Jak to nie wyszedł ? Jest na PSN przecież a pierwotnie było przecież wydanie EU.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez SaladinAI » Cz sie 20, 15 22:31

Pudełkowa wersja, chyba że to edycje digital.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Cz sie 20, 15 23:01

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:56 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Cz sie 20, 15 23:09

A w ogole jest pudelko REmake HD? Przytulilbym
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Pt sie 21, 15 01:51

Wam chodzi i wersje HD, ja głupi myślałem że o pierwsze wydanie. RE4 i CV też nie doczekał się pudełek na zachodzie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Pt wrz 18, 15 21:45

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:37 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 18, 15 21:46

Gdziekiedyizaile?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Pt wrz 18, 15 21:54

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:37 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Pt wrz 18, 15 22:48

Ja biere. Choć zastanawiam się, czy będzie RE 0 & 1 & 2 w pudełeczku, kiedy wreszcie zrobią ten remake.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SaladinAI » So wrz 19, 15 12:36

Aczkolwiek podchodzę do tego nie bez wątpliwości - widziałem gameplay i nie wiem czy teraz potrafiłbym się na to bezboleśnie przekonwertować (czytaj: nie potrafiłbym grać).
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » So wrz 19, 15 12:45

Potrafiłbyś, to tylko wymaga odrobiny wprawy.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » So wrz 19, 15 13:12

TANK CONTROLS FTW!

Nie, serio, w klasyczne Residenty gra się równie bezboleśnie co w Castlevanie z NESa. Jak już człowiek przestanie ginąć w ciągu minuty, to odkrywa, że ten gameplay jest niesamowicie dopracowany.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez Gillian » So wrz 19, 15 15:31

Zaczalem troszke grac w RE2 (na PSP). I o ile pominie sie tragiczny krzyzak w konsolce to gra sie zaskakujaco dobrze. Ja tam czekam na ten pudelkowy REmake. Mialem przez chwile na GCN ale ciezko gralo sie na LCD. W FullHD wyglada za to swietnie ;)
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » So wrz 19, 15 20:02

OMG, Gillian gra w klasycznego residenta, nie przypuszczałem że dożyje takiego momentu. Czekam na opinię.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Gillian » So wrz 19, 15 23:27

Pogralem chwile, potem przypomnialem sobie ze ma byc REmake2 i olalem na razie :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » So wrz 19, 15 23:29

Dokończ przynajmniej jeden scenariusz. Jakie później chcesz mieć odniesienie do rimejku skoro oryginały znasz tak sobie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Pn wrz 28, 15 21:48

A pocisnąłem jeszcze chwilkę i myślę, że będę grał dalej z doskoku. Próg wejścia ma to niewielki, bo mechanik trzy na krzyż i niczego istotnego się raczej nie zapomina.

Generalnie to klimat wymiata. Te muzyczki... ach. Dlaczego już nie robi się tak klimatycznych ostów? Kawałków, które jednoznacznie kojarzą się z konkretnym miejscem, współtworzą jego atmosferę? Teraz wszystko jest albo ambientem, którego nie pamięta się po chwili, albo napompowanym filmowym motywem, każdy jeden podobny do drugiego...
No i przypomniałem sobie jak bardzo brakuje mi tego przygodówkowego podejścia do eksploracji. Kurcze... niech ktoś zrobi współcześnie taką grę w starym stylu. Gdzie każde pomieszczenie, każdy przedmiot ma znaczenie i zapada w pamięć. W przypadku RE2 to nie sentyment - nigdy w tym wcześniej nie wyszedłem poza sklep z bronią na początku. Ta magia chyba wciąż działa.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Cz lis 26, 15 17:49

Pytanko do ludzi co ograli już obie części Revelations. Można się brać za drugą odsłonę bez znajomości pierwszej ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » Cz lis 26, 15 18:31

One chyba nie są powiązane w ogóle? AFAIK, to Rev2 ma już więcej nawiązań do 6.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron