Konami o MGS3

Posty dotyczące MGS 3 i Subsistence

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Konami o MGS3

Postprzez Nevar » N wrz 23, 07 18:29

http://www.metalgearsolid.us/readarticl ... icle_id=93 - czy to naprawdę był pracownik Konami? Nazywał się chyba Apophus...

"MGS3 to prequel czy sequel ?"
Prequel, ale daje informacje o tym co będzie w MGS4


"Kojima zapowiedział, że po MGS2 nie będzie już robił żadnej części MGS, a jednak wrócił do 3. Jeżeli po MGS3 naprawdę przestanie to kto przejmie pałeczkę i zajmie się produkcją kolejnych części MGS ?"
Najprawdopodobniej następcą Kojimy zostanie Tomokazu Fukushima. On napisał Snake Tales oraz współtworzył scenariusz MGS2 i 3. Osobiście uważam, że Kojima zostanie jeszcze by stworzyć MGS4.


"Czy The Patriots naprawdę nie żyli od ponad 100 lat ? Czy tylko tak było na dysku ?"
Musisz poczekać na MGS4, żeby się dowiedzieć.


"Czy Vamp pojawi się w MGS3 ?"
Najprawdopodobniej nie, ale odegra dużą rolę w kolejnych częściach.


"Kim jest ta kobieta, która urodziła Snake'i ? Czy urodziła obydwie „partię” Snake'ów ?"
Ona nie jest zbyt istotna. Urodziła tylko jedną „partię”.
Ostatnio edytowano N wrz 23, 07 18:38 przez Nevar, łącznie edytowano 1 raz
Nevar
banan
 
Posty: 630
Dołączył(a): N wrz 03, 06 09:39

Postprzez komar737 » N wrz 23, 07 18:34

"Konami o MGS3", uwielbiam to. Najwiekszy stek bzdur i niespelnionych obietnic, jaki dane mi bylo kiedykolwiek przeczytac, nt gier.

Przydaloby sie przytoczenie niektorych cytatow. Ze costam przyczepianie do malpy C4...? Ze costam ogromna nieliniowa dzungla bez loadingow, w ktorej latwo zabladzic? Ze costam byla mowa, iz nie bedzie juz wirujacych skrzyneczek, czekajacych az je podniesiesz? Ze costam....
Avatar użytkownika
komar737
banan
 
Posty: 57
Dołączył(a): Wt lut 20, 07 21:40
Lokalizacja: 49°57' N 18°35' E

Postprzez kul2 » N wrz 23, 07 18:36

Pamiętajcie, że grał we wczesną wersję i dużo rzeczy może się zmienić.


Nie traktujcie tego tekstu na powaznie.

Nevar dostaje ostrzezenie za spoilerowanie poza dzialem MGS4.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez ColonelAI » N wrz 23, 07 19:38

"Przez całą grę w dżungli nie ujrzycie ani jednego napisu Loading." Tu akurat nie kłamał. Faktycznie nie ma napisu Loading.

Ten wywiad to SF. Tak samo było w przypadku MGS2.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gillian » N wrz 23, 07 19:46

A ja pamiętam jak młody [czyli głupi] byłem i czytałem ten wywiad z wywieszonym jęzorem. Ech naiwności...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » N wrz 23, 07 20:48

Cóz plany przed MGSiem zawsze były cudowniejsze niż rzeczywistość.
Ostatnio edytowano N wrz 23, 07 20:52 przez uci, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Rabiznaz » N wrz 23, 07 20:52

Czytałem to kiedyś w domu.
Było ciekawe.
Ostatnio edytowano Cz sty 01, 70 02:00 przez Rabiznaz, łącznie edytowano 1 raz
Rabiznaz
Machinegun Kid
 
Posty: 19
Dołączył(a): N wrz 23, 07 20:26

Re: Konami o MGS3

Postprzez Gillian » N cze 19, 16 12:34

Znalazłem w jakichś archiwach na dysku folder o nazwie "!!!Wywiad!!!" z 2003 roku.

Oto co było w środku:
Obrazek

#newerforget
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Konami o MGS3

Postprzez kALWa888 » N cze 19, 16 17:32

Jakoś mnie to nie boli, pewnie dlatego że po zapoznaniu się za łebka z MGS2 cieszyłem się faktem iż zagram w końcu Snejkiem, a nie Raidenem. No i dżungla. Pamiętam te screeny z płonącego lasu, ale nie jestem pewny czy na bieżąco śledziłem jakieś newsy na temat tej gry. Poza tym, to chyba nie pierwszy i nie ostatni raz kiedy mówiło się o braku loadingów. Na pewno pamiętam, że była o tym mowa w przypadku MGS4 - plus dodatkowo jeszcze mega wysoka rozdzielczość tekstur, które wiemy jak słabo wyglądają w porównaniu do zapowiedzianych.

No i co do tych pytań. Za dużo tutaj przekrętów nie ma. Ot, loadingi (co mi totalnie nie przeszkadza, bo nie jest to sandboks, ale może już wtedy Kojima chciał coś takiego stworzyć, cieszę się że tego nie zrobił), są ścieżki (miało ich nie być) i nie przypominam sobie żadnych zimowych gór. Myślę, że najlepszym sposobem na cieszenie się grą przy premierze jest podchodzenie do niej bez tych całych oczekiwać, hajpu jaki funduje nam cały marketing. No i te przekręty odnośnie MGS3 to nic w porównaniu do tego co zrobiono w przypadku MGSV. Z mniejszych lub większych przekrętów do totalnej bezczelności. I Ubisoft wiedzie w tym prym, przynajmniej tak to wygląda.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Konami o MGS3

Postprzez Gillian » N cze 19, 16 23:10

Tego wywiadu byly dwie strony, kupa tekstu, masa obietnic ;). Czytalem to wielokrotnie wyobrazajac sobie gre idealna. Wyszlo jak wyszlo.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30


Powrót do Metal Gear Solid 3 i Subsistence

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron