Moderator: GM
SaladinAI napisał(a):... pamiętam ile energii traciło się na wyłuskanie wszystkich aspektów znaczeniowych płonącego wieloryba Mantisa, żeby potem nie przypisywać temu większej roli w toku odgrywanej narracji.
uci napisał(a):ciągle zostaje czekać na gameplay - internety mówią że zwiastuny są bardziej symboliczne niż rzeczywiście odnosić się do tego co ma nam dać pełna gra.
Równie dobrze każdy trailer może być kolejnym kanałem w dziwnym intrze jak to miało miejsce w MGS4
Faja napisał(a):To co mówi Kojima to można między bajki wsadzić, dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę
Zdecydowanie za dużo pijeszSaladinAI napisał(a):Niszczyciel, pokazujący jakimi wizjami potrafi operować Kojima gdy nie robi nic co jest związane z emgieesami. Obrazy płynnie przemieszane z halucynogenną domieszką, brak punktów odniesienia, magia zagadek a przede wszystkim reżyserki kunszt mistrza, początek długich ujęć pozbawionych cięć, jeden płynny ruch kamerą zapoczątkowany w piątym epizodzie uniwersum MGS ale niezupełnie wykorzystany, tutaj znajduje swoje uzupełnienie i ujście.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości