Crying Wolf?

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Crying Wolf?

Postprzez SaladinAI » Pn maja 31, 10 11:57

Jeden z pierwszych obrazków z gry ujawnił nam niezbyt jasny związek Raidena z jedną z Bestii.

Obrazek

Można stwierdzić że związek ten sięga czasów rebelii Ocelota i nic ponadto. Można rzecz że jest to tylko wskazówka dotycząca umiejscowienia i czasu akcji gry. Ale czy Crying Wolf może pełnić inną rolę w grze, w szczególnym znaczeniu dla protagonisty? Co łączy tą dwójkę, to ich historia. Crying Wolf pochodzi z Afryki, z czasów czystek etnicznych które dotknęły także jej wioskę. Wojna nie oszczędziła jej rodziców, wszyscy bliscy zostali zamordowani. Nie wnikając w dalsze szczegóły, widać wyraźny związek z Raidenem: łączą ich wspólne przeżycia. Raiden, podobnie jak Wolf, jest sierotą, pozostałością czystek na terenie Afryki wychował się w atmosferze wojny. Czy jest coś więcej w tej historii? Co jeśli Wolf i Raidena łączą te wydarzenia, jeśli są oni uczestnikami tej samej historii, może nawet pochodzą z tych samych terenów?

Przy okazji, autor tego obrazka:

Obrazek

Stara się udowodnić że strój Raidena jest tej samej produkcji co kombinezon Bestii, zwłaszcza Wolf. Być może kody kreskowe są identyczne na obydwu kombinezonach, co dowodziłoby kolejnych związków, niekoniecznie z tą postacią. Może znów Tokugawa? W każdym bądź razie tych kodów i oznaczeń nie ma zaktualizowanej wersji egzoszkieltu, ale kto wie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Pn maja 31, 10 12:48

Saladin01 właściwie napisałeś wszystko, osobiście nie chciał bym by w Rising rola Crying Wolf ograniczała się tylko do transportu głównego bohatera z jednego miejsce w drugie. Jeśli postać Crying Wolf miała by się pojawić ze względu na przeszłość, czy jak to napisałeś wspólne przeżycia to jestem całkowicie za. Oby tylko nie dodano do tego jeszcze niepotrzebnej głębi lub jakiś związków pseudo rodzinnych. Co do kombinezonów i wątku Tokugawa Heavy Industries, kto wie czy w nowej odsłonie MGS nie dane nam będzie zinfiltrować jakąś placówkę tej korporacji. Nie chce jednak debatować o fabule, bo to nie temat o tym.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » Pn maja 31, 10 12:58

Być może kody kreskowe są identyczne na obydwu kombinezonach, co dowodziłoby kolejnych związków, niekoniecznie z tą postacią.
Byc może grafik użył tej samej tekstury :p.

Jednak samo to zestawienie Raidena i Crying Wolf daje nieco do myślenia jeśli chodzi o czasowe umiejscowienie akcji Rising. Chyba, że będziemy mieli do czynienia z inną crying wolf? A kombinezony podejrzewam mogą rzeczywiście pochodzić od tego samego producenta.


Oby tylko nie dodano do tego jeszcze niepotrzebnej głębi lub jakiś związków pseudo rodzinnych.
Dokładnie. Jeszcze się okaże, że to jakaś ciotka/babka/matka/siostra/Rose(:|) etc.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Pn maja 31, 10 13:22

ja już o tym wspominałem, ale egzoszkielet raidena ma sporo cech wspólnych ze zbrojami i opancerzeniem BatBu, a że wszystkie były by produkcji Tokugawy nie było by dziwne, w końcu oni jako jedyni produkują na światową skalę egzoszkielety w serii.

co do innych crying wolf - pomine fakt że jej zbroja znikła w tajemniczych okolicznościach podczas walki z Oldem :)

Ale skoro na masową skalę produkowano dwarfy, gekko, latające gekko to może i pancerze wilczyc podpięte po AI mogą stać się nową jednostką w grze.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pn maja 31, 10 18:33

twilite kid napisał(a):Dokładnie. Jeszcze się okaże, że to jakaś ciotka/babka/matka/siostra/Rose(:|) etc.


No że to jest siostra Jacka, to ja w to szczerzę wierzę.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » So sie 07, 10 14:43

Skoro już wiemy kiedy toczy się akcja gry, ciekawe czy stoczymy jakieś pojedynki z BATBU. W sumie to może poznamy więcej przeciwników bazujących na tej technologii, wypluwanych hurtowo z fabryk a la robot z trailera.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez dante195 » So sie 07, 10 17:50

Możliwe, że poznamy Crying Wolf gdy dopiero zapoznaje się ze swoim egzoszkieletem lub może pomoże nam w zemście Raidena opętanego przez bogów piorunów i wiatru, a później Ocelot zrobi jej pranie mózgu.
Avatar użytkownika
dante195
Running Man
 
Posty: 60
Dołączył(a): So cze 07, 08 10:22
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Snake_VR5 » Pn sie 09, 10 10:40

Ja stawiam że jednak Raidena zmuszony będzie z nią walczyć, co nie wyklucza jednak nawiązania pewnej nici emocjonalnej która być może przerodzi się nawet w sojusz lub współpracę na pewien czas. Pojedynków z Beauty and The Beast bym nie chciał, w zupełności starczy mi pod tym kątem MGS4
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Śr sty 19, 11 19:19

Okazuje się z związek Crying Wolf może być czysto powierzchowny acz bardziej istnieje na koncepcyjnym poziomie. Przeglądając raz jeszcze zestaw szkiców z czwartej odsłony serii możemy prześledzić ewolucję "maszyny" i dojść do ciekawych wniosków. Mechaniczny goryl znany z zwiastuna Rising w gruncie rzeczy istniał już jako projekt w czwórce. Tam pełnił rolę bojowego kombinezonu, przybieranego przez postać. Niewykluczone że miał pełnić także rolę transportu dla bohaterki, stąd też być może powyższy koncept który ostatecznie przerodził się w maszynę z którą walczy Raiden w tej odsłonie sagi:

Obrazek

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr sty 19, 11 20:40

ciekawe jakie jeszcze koncepty niewykorzystane w MGS4 mają szanse pojawic się w Rising.

ja osobiście liczę że w Rising będzie nam dane powalczyć z tymi Żołnierzami w power suitach z 2aktu z 4ki.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Cz sty 20, 11 11:43

Wiadomo, nic w naturze nie ginie. Mnie interesuje jednak czy zostanie ukazana pewna ewolucja tych maszyn, z prototypu tu obecnego do pełnej formy w postaci zwierzęcych Bestii.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Cz sty 20, 11 13:48

Byle z drugiej strony, Rising pod względem mechów nie był po prostu tytułem w którym zostaną wykorzystane wszystkie odrzucone koncepty do 4ki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Cz sty 20, 11 18:15

Co komu pasuje, czasem część z nich lepiej się prezentuje niż finałowy materiał. Nie widzę sensu odrzucać czegoś co prezentuje się dobrze a może nawet konkurować z znanymi już modelami.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Crying Wolf?

Postprzez Coldman_9 » Cz wrz 06, 12 00:43

Jak już wiadomo, nie Crying Wolf, a IM Prototype LQ-84I K-9000 aka Bladewolf. Informacje zgrabnie zebrano tutaj - http://metalgear.wikia.com/wiki/Bladewolf

Obrazek

Do infiltracji raczej go (jej?) nie widzę, bo okazyjna zabawa w stealth to tutaj pic na wodę. Podejrzewam włączenie się tej maszyny do walki w konkretnych momentach gry i proste komendy dla niej od Raidena.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Crying Wolf?

Postprzez uci » Cz wrz 06, 12 08:47

juz się ten wątek gdzieś przewinął że zamiast CW jest blade wolf.

Ja tam mam nadzieje że wykorzystując doświadczenie z Bayo (i tych ludzi co robili okami) - dostaniemy level który będziemy mogli zagrać BladeWolfem, a nie tylko wsparcie w kombosach czy walce.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Crying Wolf?

Postprzez kALWa888 » Cz wrz 06, 12 14:36

Może to bedzie coś jak w KH? Nie dajesz rady to wpada Blade Wolf i robi konserwę z przeciwników. ;)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Crying Wolf?

Postprzez SALADYN » Cz wrz 06, 12 15:31

Taki motyw wykorzystania robopsa jest nawet ciekawy ale jednak ja obstawiam stałą pomoc w walce fabularnie ograniczoną jakimś rozdzieleniem się w stylu "Wolf bierz gada a ja lecę za drugim" plus może jakieś urozmaicenie walk z bossami jak w RE4 gdzie pies odwracał uwagę El Gigante od postaci i stwarzał sposobność na atak gracza.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Crying Wolf?

Postprzez SaladinAI » Cz wrz 06, 12 15:38

No co-op jak się patrzy. W zwiastunie jednak wilczek chodzi u boku pana.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Crying Wolf?

Postprzez uci » Cz wrz 06, 12 17:52

gdyby to nie był MGS to wierzyłbym szczeże że raiden transformowałby się w bladewolfa i w ten sposób zyskiwał nowe zdolności/ataki.

Opcja z ratowaniem skóry jest dobra, ale bardziej by mi pasował patent z MGS4.
Po prostu chowamy się w cieniu raidenem i przejmujemy kontrole nad wolfem który cały czas biega w stealthcie i jedziemy. Ale podobnie jak z Mk.2 mielibysmy tylko ograniczony zasięg działania. Można by w ten sposób różne znajdźki i inne bajery zdobywać.

A co do rozkazów to nie wiem jak w slasherze by sie to sprawdziło - było coś takiego w Nier ale ze względu na ulokowanie menu rozkazów - użyłem tego może 2 razy. NPC sami sobie świetnie radzili.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Crying Wolf?

Postprzez Coldman_9 » Cz wrz 06, 12 18:49

uci napisał(a):A co do rozkazów to nie wiem jak w slasherze by sie to sprawdziło - było coś takiego w Nier ale ze względu na ulokowanie menu rozkazów - użyłem tego może 2 razy.


Myślałem o czymś bardziej intuicyjnym, jak np. finałowa walka w Duchy Sparty, gdzie można było wydawać proste komendy bratu Kratosa. Coś takiego Bladewolfem musiałoby być oczywiście znacznie bardziej rozbudowane.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49


Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron