Saladin01 napisał(a):Ja tam mogę się obejść bez kolejnego MG - im dalej w las tym bardziej wymuszają starego mecha, a jego rola już dawno się skończyła, teraz to już są tylko mutacje.
SALADYN napisał(a): tylko że tym razem mogłyby to być cyborgi jak Raiden.
Saladin01 napisał(a):Walki na miecze być muszą, zresztą już w dwójce mieliśmy okazję krzyżować klingi.
interesuje mnie wykorzystanie miecza do celów czysto praktycznych: eliminowania wroga w sposób niespotykany oraz manipulowanie otoczeniem.
Ja tam mogę się obejść bez kolejnego MG - im dalej w las tym bardziej wymuszają starego mecha, a jego rola już dawno się skończyła, teraz to już są tylko mutacje.
To nie jest gra w której tniesz i tniesz i idziesz przed siebie, samo wykonywanie cięć musi odbywać się z odpowiednią precyzją pozwalającą na zdobywanie i absorbowanie baterii
Dlaczego by tak nie przenieść akcji gry o wiele lat do przodu i opowiedzieć zupełnie nową historię? Sean Eyestone odpowiada że z jednej strony takie podejście bierze się z faktu iż jest to głównie historia Raidena i nie musi opierać się na powracających bohaterach, podając przykład trzeciej odsłony serii, która choć wprowadzała wiele wątków i nowych postaci, wciąż potrafiła dostarczyć wielu istotnych odpowiedzi na zagadki uniwersum.
uci napisał(a):- Agenci - którzy na pewno są wrogo nastawieni do ludzi vampa, ale czy są sojusznikami raidena to już nie wiadomo.
Snake_VR5 napisał(a):Ja osobiście wolał bym by jednak miecz był wykorzystany nie tylko do takich celów czysto praktycznych, ale także do przynajmniej jednego naprawdę porządnego pojedynku na miecze.
Snake_VR5 napisał(a):Eliminowania wroga, cięcia pod różnym kątem ok. Manipulowanie otoczeniem, poprzez torowanie sobie drogi chociażby też ok. Oczekuje jednak czegoś więcej, ciekawe czy miecz będzie miał również formę ogłuszającą jak w MGS2. Jednak skoro katana zasadniczo ma służyć celom składankowym to i ten element pewnie będzie.
SALADYN napisał(a):Pewno zastosowali by patent jak z wiekowego Omego Boost gdzie do eksploracji oddano nam cały kosmos jednak w którąkolwiek stronę się udaliśmy i tak przybliżaliśmy się do celu.
Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości