blogaskowy temacik kula

Czyli powrót blogów na forum.

Moderatorzy: Wilczyca, Zanzibar

Postprzez Mr_Zombie » N paź 29, 06 16:45

A co dopiero powiedzie? o wspania?ym manualu do ameryka?skiego wydania (chyba tylko na NES'a, chocia? nie jestem pewien) MG1:

VERMON CaTAFFY, TERRORIST AT LARGE
Colonel Vermon CaTaffy, a once tranquil shepard boy, who grew up on the
remote banks of the Sam Sam River in outer Mongolia with his 27 sisters,
turned to terrorism at an early age.
Now after years of pillaging innocent people, he has taken control of
outer heaven, a small naton on the outskirts of Southe Africa. Here he is
sole tyrant and radial dictator. He rules with bullets and bombs, and in
only in a few months he has outlawed democracy and turned harmless villagers
into mercenaries for a global terrorist network.
But his biggest threat is yet to come. For, as an obsessed madman, he
has created the Ultimate Super Weapon. It's CaTaffy's greatest dream and
the world's most hideous nightmare.
It's called Metal Gear. And it must be destroyed before the crazed
Colonel unleashes his violence across the globe.


Nie wspominaj?c ju? o tym, ?e BB zosta? tam nazwany "Commander South" :D
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Bizon » N paź 29, 06 17:29

Sk?d ty? to wytrzasn???! :D
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Mr_Zombie » N paź 29, 06 17:45

Przeczyta?em o tym w Metal Gear References na GameFAQs (FAQ z opisem wszystkich postaci, broni, pojazdów itp z gier MG1, MG2, MGS, MGS2, niestety, pó?niej ju? autor zaprzesta? aktualizacji, o MGS3 jest tylko notka, ?e nadchodzi i ?e prawdopodobnie b?dzie w niej wyst?powa? Big Boss). A teraz wyszuka?em na necie ca?y ten tekst z mauala :).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kul2 » N paź 29, 06 17:46

1. Nie Kojimie tylko amarykancom
2. Ten blad byl faktycznie tylko w wersji na nesa, tak jak mowisz tylko w USA. Amerykanscy tlumacze z Ultra Games mieli wtedy rozne jazdy i zamiast bawic sie w tlumaczenie, pisali co im sie podoba, a nie to co powinni napisac. Nie nalezy do tego przywiazywac wagi.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » Śr lis 01, 06 08:26

Tekst dla akcjonariuszy

Jak wiadomo HK od czasu do czasu musi napisa? tekst dla akcjonariuszy Konami. Zreszta akcjonariusze maja dostep do wielu przedmiotow dla kolekcjonerow, ktore dla zwyklego zjadacza chleba sa niedostepne. Czy to specjalna wersja gry, czy to jakas pocztowka, czy to wlasnie taki tekst.

"Co przeka?emy pokoleniu naszym dzieciem"? To jest g?ówny temat serii MGS. W tematem MGS1 by?y geny, informacje genetyczne przekazywany z rodzica na dziecko...Walka pomi?dzy ?wiat?em a ciemno?ci? -- pomi?dzy Snake'iem a Liquidem, klonami Big Bosssa -- to metafora mo?liwo?ci, jakie znajduj? si? w genach.
W MGS2, mówi?em o memach, informacjach nie zapisanych w genach. Rzeczach takich jak ludzkie my?li i emocje, s?owa, sztuka, kultura...W jaki sposób przeka?emy memy? Patrioci, biologiczna inkarnacja modus operancji rz?du Ameryka?skiego, wywo?uje wydarzenia w grze, próbuj?c przej?? kontrol? nad memy. Wi?c gdzie i jak mamy znale?? odpowiednie geny i memy, które chcemy przekaza? dzieciom? Nie mo?emy ich znale??. To wszystko zale?y od czasów. Tematem MGS3 jest 'scene', wa?ny ?rodek pomagaj?cy nam wybra? geny i memy. Decyzja o tym co mamy przekaza?, zawsze zale?y od czasów.
Dobro i z?o, ?wiat?o i ciemno??, a tak?e ludzkie warto?ci, zmieniaj? si? z biegiem czasu.
Wydaje mi si?, ?e tylko po prze?yciu ca?ej kombinacji Meme+Gene+Scene, mój przekaz 'przeciw wojnie, przeciw bombom' stanie si? jasny.
Ten, kto zna historie, mo?e budowa? przysz?o??.
Budowanie przysz?o?ci i podtrzymywanie przesz?o?ci to jedno i to samo.

Hideo Kojima

Tak krotko, ale wydaje mi sie, ze to dosc ciekawe, owszem oczywiste, ale tekst ten w oryginale byl po japonsku i juz chociazby to powinno nas zachecic do czytania ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » So lis 04, 06 09:33

MEI LING

Pomimo tego, że urodziła się w USA, Mei Ling spędziła czasy swojego wczesnego dzieciństwa w prowincji Kwangung. Zainspirowana różnymi akrobacjami myśliwców w latach 80-ych, zaczęła poważnie myśleć o karierze w siłach poiwtrznych. Przeprowadziła się do USA, by wziąć udział w programie ROTC (trening dla oficerów rezerwy), na MIT, gdzie została oficerem. Niestety zrezygnowała z powodu braku wiary w siebie, problemów z dostosowaniem się do wysokich wymogów treningowych i słabego wzroku (nosi szkła kontaktowe). Jej słaby wzrok, stał się jej kompleksem, ale także zmotywował ją do stworzenia nowego systemu radarowego, który będzie pomagać oczom. Jej badanie przykuło uwagę wojska i wkrótce została zatrudniona jako ekspert w opracowywaniu danych i obrazu. Pracowała razem z technikami w NOR (w Fort Mead, ośrodku przygotowującym do działań w niskich temperaturach) i pomagała w ENPIC. Specjalizowała się w przetwarzaniu obrazów, oraz elektronicznym rozpoznaniu przy pomocy satelitów szpiegowskich.

Mei Ling pracuje obecnie razem z dowódcą Campbell i resztą zespołu w bazie w łodzi powdodnej. Jej zadaniem jest zarządzanie i przesyłanie komunikacji z bazy do agenta (w tym wypadku Solid Snake'a), a także rozszyfrowanie wiadomości przychodzących. Stworzyła także nowy system komunikacji i radar, który został zaimplantowany w tej misji, najważniejszą rzeczą z tego jest Codec. Mei Ling jest nieśmiała i z trudnością porozumiewa się z ludźmi i byłymi pracownikami, zakrywa swoją niechęć entyzjastycznymi, lecz mało ważnymi rozmowami, a także Chińskimi powiedzeniemi, które pasują do sytuacji. Fakt iż polubiła Solid Snake'a sprawił, że zmieniła swoją postawę: mówi miłym i zrelaksowanym głosem, by zmniejszyć stres pola walki. W zamian za to, Campbell dał jej do zrozumienia, że Solid Snake nauczy ją czym jest 'prawdziwa sztuka wywiadowcza' i 'komunikacja z ludźmi'.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:40 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Mr_Zombie » So lis 04, 06 12:12

kul napisał(a):Wydaje mi si?, ?e tylko po prze?yciu ca?ej kombinacji Meme+Gene+Scene, mój przekaz 'przeciw wojnie, przeciw bombom' stanie si? jasny.
Ten, kto zna historie, mo?e budowa? przysz?o??.


Szkoda tylko, ?e Konami nie bierze tego pod uwag? w zwi?zku z graczami komputerowymi, którzy dostali Gene i Meme, ale Scene ju? nie :/
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez PiotrB » N lis 05, 06 19:36

Kul napisał(a):Zastanawialem sie nad zalozeniem takiego tematu jak na GFaqs - MGS Speedrunning, w ktorym gracze wymienialiby sie swoimi taktykami na jak najszybsze przejscie, wzajemnie dopingowali i spisywali wyniki. Sadzicie ze cos takiego przyjeloby sie? Piszcie.

Zdecydowanie tak. Ja mog? dzieli? si? w?asnymi spostrze?eniami i sposobami. Czemu nie. Je?li topik powstanie my?l?, ?e równie? znajd? si? ch?tni do zabawy.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Wt lis 07, 06 08:49

MERYL SILVERBURGH

Urodzona w domu o wojskowych tradycjach. Meryl od najmłodszych lat trenowałą by zostać żołnierzem. W przeciwieństwie do wielu dzieci z rodzin wojskowych, nie chciała uciekać od regulaminu i żyć w mniej rygorystyczny sposób. Odkąd sięga pamięcią była wychowywana jak żołnierz. Pomimo swojej delikatnej budowy, jedną ręką radzi sobie z pistoletem Desert Eagle. Jej poświęcenie zaowocowało pracą w Fox Hound. Przed pierwsą misją została zmodyfikowana genetycznie by być lepszym żołnierzem, jednakże jedyne doświadczenie bojowe jakim dysponuje to symulacje (tak jak i większość strażników w Shadow Moses).
Ulubiona siostrzenica Campbella, została nowym członkiem oddziału i w dniu powstania na Shadow Moses została tam wysłana. Napięcie wzrosło gdy została złapana w połowie powstania i umieszczona gdzieś w bazie, prawdopodobnie jako zakkładnik. Ma codec, ale brak odpowiedzi martwi wszystkich obecnych w bazie, zwłaszcza Campbella.
Wojskowe wychowanie sprawiło, że nigdy nie myślała o miłości (co więcej w czasie terapii genowej zmodyfikowano ją tak, by nie pokazywała głębokich uczuć). W końcu, w czasie rozmów poprzez codec ujawniła, że Alaska miała wpływ na zmiany w jej poglądach na życie.


Nie, to nie pomylka, dokladnie tyle napisali o Meryl.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:40 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Mr_Zombie » Wt lis 07, 06 15:26

Ugh, dlaczego nie napisali, ?e Meryl jest córk? Campbell'a :/. Przecie? mo?na chyba za?o?y?, ?e je?eli:
a/ kto? czyta MGSaga i informacje o bohaterach (co znaczy, ?e jest fanem serii i chce pog??bi? sw? wiedz?, wi?c wszelkie mo?liwe spoilery nic mu ju? nie zrobi?) oraz
b/ czyta "dokument" na kilka lat po wyj?ciu MGS1
to zna drugie zako?czenie (Otacon's Ending) i wie, ?e Campbell jest ojcem Meryl.

Inna kwestia, oznacza to, ?e Campbell zrobi? dziecko swojej bratowej -- oj nie ?adnie...
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez PiotrB » Wt lis 07, 06 15:42

Mr_Zombie napisał(a):to zna drugie zako?czenie (Otacon's Ending) i wie, ?e Campbell jest ojcem Meryl.

Nawet w nie powi?zanym fabularnie dodatku Snake Tales mo?na wyczyta?, ?e Campbell to ojciec Meryl.[/quote]
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Mr_Zombie » Wt lis 07, 06 16:31

Snake Tales lu?no bazuje na ?wiecie MGS, wi?c tym bym si? nie sugerowa?. O ile mnie pami?? nie myli, w jednej z opowie?ci Mei Ling by?a ?on?/kochank? Solidusa ^^
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez PiotrB » Wt lis 07, 06 16:46

Mr_Zombie napisał(a):Snake Tales lu?no bazuje na ?wiecie MGS, wi?c tym bym si? nie sugerowa?. O ile mnie pami?? nie myli, w jednej z opowie?ci Mei Ling by?a ?on?/kochank? Solidusa ^^

Zgadza si?. By?o o tym w pi?tej opowie?ci - External Gazer.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Pt lis 10, 06 10:06

NATASHA ROMANENKO

Urodziła się na Ukrainie w latach 70-ych. Pani Romanenko miała dziesięć lat 26 kwietnia 1986, gdy cała jej rodzina została skażona radiacją pochodzącą z wybuchu w elektrowni w Czarnobylu (powiedziała władzom, że była to godzina 1:23:40).
Miasto w którym się wychowała, znajdowało się trzy kilometry od epicentrum. W oczyszczaniu po wybuchu brali udział jej rodzice, zostali przez to wystawieni na bardzo wysoki posiom radioaktywności, przez co zmarli. Nastasha zostawiła swoje korzenie i wyemigrowałą do USA. Dziesięć lat póżniej, jej rodzinne miasto dalej było zanieczyszczone, ziemia była skażona, a uprawianie czegokolwiek zabronione. Problemy z tarczycą, bezpołodność i wiele innych nieznanych chorób niszczyły tych kórzy tam zostali. Podstawowe badania nie wskazały u nikogo raka i nie podjęto leczenia tych ludzi.
Zdenerwowana tą sytuacją znienawidziła broń nuklearną i popierała jej obalenie. Pani Romanenko uończyła college, po czym znalazła zatrudnienie w Pentagonie. Była przeciwko teorii straszenia nuklearnego, która zrodziła się po Drugiej Wojnie Światowej, sprzeciwiała się także propozycjom zmniejszenia ilości bomb atomowych (vide SALT i START), gdyż twardo stała za całkowitą rezygnacją z tego uzbrojenia. Przeniosła się do DIA, a następnie do NSA. W tym czasie była zaangażowana w wiele ściśle tajnych akcji. [ŚCIŚLE TAJNE]
Koniec Zimnej Wojny sprawił, że Nastasha została zwolniona. Razem z innymi analitykami wojskowami (nazwanymi, przez nieżyczliwe media wojskowymi archeologami ponieważ ich głównym zadaniem było badanie tego co działo się w okresie Zimnej Wojny) musiała szukać pracy jako niezależny analityk, co przywiodło ją do Los Angeles. Gdy nie miała stałej pracy pisałą artykuły do różnych magazynów, a także do dziennika marynarki. W 1996, wzięła udział w spotkaniu Canberra Committee, pierwszego międzynarodowego spotkania grupy będącej przeciwko broni nuklearnej. Jej praca jako analityka pozwoliła dostarczyć wielu informacji na temat broni nuklearnych, w tym gdzie powinny być przetrzymywane i co są w stanie zrobić.
Dwa dni temu, pani Romanenko została wezwana by dostarczyć wsparcie dla Solid Snake'a w czasie tej operacji. Jej umiejętności hackerskie pozwoliły włamać się do międzynarodowej bazy danych najemników, prowadzonej przez zrzeszenie policji kryminalnej (ICPO) i zdobyć informacje o członkach Fox Hound, którzy staną na drodze Snake'a. Jej znajomość danych policji pozwala jej na zdobycie informacji o najemnikach i kryminalistach na całym globie. Jest także konsultantką z NEST, informującą Snake'a o zagrożeniach pochodzących od broni nuklearnej. Podobnie jak on jest nałogową palaczką.

Logika ludzi tworzacych MG Saga zaczyna mnie przerazac, chyba tylko Liquid, Solid i Campbell maja dluzsze opisy.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:41 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » Wt lis 14, 06 10:10

Niespodzianki

Obrazek

Powinniscie sie odczytac bez problemu ;) To jest wlasnie niespodzianka z sobotnie czata. Nigdy ich tutaj nie dawalem, ani zreszta nigdzie indziej, ale ta jest niezwykle wazna.
Niektorzy moga powiedziec 'ale zaraz, przeciez to nic nowego taki dzial i te artykuly juz sa'. Zaprzeczyc temu nie moge jednakze jest tam cos wiecej, cos czego na pierwszy rzut oka mozecie nie dostrzec.
Co to jest, przekonacie sie juz niedlugo...

Obrazek

A to druga niespodzianka...
Czego ona bedzie dotyczyc? Podobnie jak i tamta poprzednia, przede wszystkim Was.
Obie wyjasnia sie w tym samym czasie. Mam nadzieje ze juz wkrotce, jednakze pewnosci nie mam, bo to juz nie zalezy bezposrednio odemnie.

Na koniec, zeby nie zostawiac Was bez zadnych konkretnych informacji, ciekawostka:

Pierwotna wersja briefingu w MGS1 by?a zupe?nie inna. Znajdowa?y si? w niej ró?ne filmy, pasuj?ce do tekstu wypowiadanego przez postacie. Przyk?adowo:
Snake: Dlatego wezwa?e? ?o?nierzy by mnie przywie?li?
Film: pokazówka na której Snake jest wprowadzany prze ?o?nierzy do helikoptera
Campbell: Nie, obecnie dalej urz?dzaj? wideo konferencj?.
Film: prezydent przeprowadza wideo konferencj? Bia?ym Domu.

Kilka z tych urywków przetrwa?o, jednak?e mia?o ich by? naprawd? wi?cej.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » Pt lis 17, 06 09:53

Hemingway, Zelazny i Kojima

Bylo to bardzo proste opowiadanie i pominalem jego prawdziwe zakonczenie, ktore bylo takie, ze ten stary sie powiesil. Zostalo to pominiete na zasadzie mojej nowej teorii, ze mozna pominac wszystko, jezeli sie wie, ze sie pomija i ze czescie pominieta wzmocni opowiadanie i sprawi, ze ludzie odczuja cos wiecej, niz rozumieja

E. Hemingway 'Ruchomy Swiat'


Gdzies kiedys, we wczesnym okresie, wierzylem na przyklad w nurzanie sie w urokach opisu postaci w trakcie rozwoju akcji. Wydawalo mi sie, ze dodaje to czegos opowiadaniu jako calosci, jesli - przy pomocy kilku dodatkowych zdan - ktoras z calej galerii postaci otrzyma swoje wlasne zycie, wykraczajace poza swa epizodyczna role. Zdarzylo mi sie to w wypadku urzednika panstwowego Briggsa - poprzez zasugerowanie czegos w rodzaju zwiazanej z nim biurokratycznej otoczki - w Wyspie umarlych. Mysle, ze mozna to traktowac jako echo zasady Hemingwaya - wskazanie na istnienie rzeczy byc moze waznych na swoj wlasny sposob, ale nieistotnych z puntku widzenia opowiadania - co jest zreszta odwrotnoscia wyciecia istotnego szczegolu z nadzieje, ze i tak porzeswieca on miedzy zdaniami opowiesci. Wydaje mi sie, ze efekt jest podobny - sprawia, ze ludzie odczuja wiecej niz rozumieja. Sluzyc ma to rozszerzeniu tla opowiadanej historii i dostarczeniu dowodow na istnienie glebszej rzeczzwistosci, wzkraczajacej poza akcje, poprzez dostarczenie czytelnikowi chwilowego, moze nawet ulotnego przeczucia, ze istnieje jeszcze cos wiecej.


R. Zelazny 'Rzeczy, ktore dostrzegamy tylko katem oka: trzy odruchy'

Dwoch bardzo dobrych pisarzy, kazdy z nich ma swoj sposob na przedstawienie historii.
Kojima rozwinal pomysl Hemingway'a i nie dosc, ze czesto nie mowi nam rzeczy oczywistych, do ktorych jestesmy w stanie sami dojsc, to potrafi nas nagle zaskoczyc i sprawic ze trzeba myslec od nowa. Zreszta nie tylko myslec, trzeba takze czuc historie. A czy jest lepszy sposob do poczucia historii niz lepsze poznanie historii, stworzenie swiata poza gra?
O tym pisal Zelazny i tak wlasnie robi Kojima, to sa wlasnie te smaczki, ktorych na pierwszy rzut oka sie nie dostrzega. Przeszlosc, przygody, rodzina, sny i tak dalej, masa szczegolow, ktora sprawia ze wierzymy iz bohaterowie maja wlasne zycie poza gra.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » Pn lis 20, 06 09:00

Gackt

Na poczatek:

http://youtube.com/watch?v=XG4L_sALbos

http://youtube.com/watch?v=jgFi-2B-JVo

Jak nietrudno sie domyslic jest to Gackt. No tak, czyli kto?

Gackt Camui (ガクト, ale cz??ciej zapisywane w alfabecie ?aci?skim, nawet w Japonii) (wymowa: "ga-ku-to" lub "gak-to". Jest to tylko pseudonim, gdy? wokalista naprawd? nazywa sie naprawd? Oshiro Gakuto. Urodzi? si? 4 Lipca 1973, (cho? on sam twierdzi ze urodzi? sie w 1540 r.) na Okinawie. Jest twórc? piosenek, wokalist? i multiinstrumentalist?. Cieszy si? w Japonii bardzo du?? popularno?ci?, lecz posiada fanów na ca?ym ?wiecie. Gackt twierdzi, ?e zosta? obdarzony pewnego rodzaju zdolno?ciami parapsychologicznymi po tym, jak niemal uton?? w morzu Okinawa. By? poprzednim wokalist? zespo?ów Cains:feel oraz Malice Mizer, przy czym podczas wyst?powania z drugim zacz?? zdobywa? s?aw? na skal? krajow?. Jest lewor?czny.

Gackt potrafi gra? na tr?bce, tubie, rogu, puzonie, pianinie, gitarze (w tym równie? basowej) i b?bnie. Pos?uguje si? z ró?n? bieg?o?ci? j?zykami japo?skim, angielskim, mandary?skim, korea?skim i francuskim.


Do srodka:

Obrazek

Obrazek

Na koniec

Gackt jest szalenie popoluarny w Japonii, a MGS2 to tylko jedna z kilku gier ktore promowal. W Dirge of Cerberus - Final Fantasy VII jest nawet postac ktora bardzo go przypomina, zreszta on sam skomponowal jeden z utworow na soundtrack do tej gry [do ogladniecia i posluchania tutaj http://youtube.com/watch?v=3YWYbPTidQI].
Jak nietrudno sie domyslec materialy promocyjne z nim, byly skierowane do tych samych odbiorcow dla ktorych do MGS2 wkomponowano Raidena [wiecej tutaj http://mgs.imro.pl/forum/ftopic592.html ].
Ostatnio edytowano Pn lis 20, 06 14:19 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Gac666x » Pn lis 20, 06 13:00

Usu? ]. przy linku do Cerberusa, bo ludziom si? wczyta? nie b?dzie.

Wida? jak Gackt wygl?da, a Raidena znacie, teraz bior?c pod uwag? tamt? kultur? i to, ?e kojima chcia? j? promowa? na reszt? ?wiata mo?na wywnioskowa? dlaczego raiden tak wygl?da, I DOBRZE.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez kul2 » Cz lis 23, 06 18:48

OTACON

Główny inżynier ArmsTech zajmujący się projektem Metal Gear. Emmerich jest delikatny, stara się omijać sytuacje problemowe, sprawia wrażenie dobrego kumpla - a mimo to zabrał się za tworzenie broni. Nie chodził do szkoły, studiował przez internet i ukończył MIT. Mając poniżej 25 lat zrobił doktorat, wcześniej zdając egzamin licencjacki i magisterski na uczelni Princeton. Podczas studiów, stworzył w pełni pewny program, który rozwiązywał problem roku 2000, czym przykuł uwagę, a niektórzy okrzynkęli go zbawcą całego cyfrowego świata. Niestety, nie opatentował swojego pomysłu i przez to nie zarobił na nim ani grosza. Trzeba wspomnieć o tym, iż włamał się do głównej sieci DARPA, przez co stracił pierwszą pracę, oraz został ukarany na uczelni. Ironiczny jest fakt, iż teraz ArmsTech i DARPA bardzo blisko ze sobą pracują.
Podświadomie boi się i nienawidzi broni. Jego dziadek, także naukowiec, brał udział w projekcie Manhattan. Hal doskonale zdaje sobie sprawę z tego co przeżył jego dziadek, gdy jego dzieło zostało wykorzystane jako broń. Ojciec Hala, urodził się tego samego dnia gdy bomba atomowa spadła na Hiroszimę (6 sierpnia 1945). W czasie pracy nad Metal Gear Rexem uświadamia sobie, że trzy pokolenia jego rodziny spędzają życie w cieniach nuklearnej zagłady. Sam trafia między młot, którym są jego zainteresowania jako naukowca, a kowadło, które reprezentuje świadomość, że jego wiedza może posłużyć do stworzenia broni, która zabije tysiące niewinnych ludzi. Rodzinna Emmerich od zawsze była zdominowana przez technologię; imię Hal pochodzi od kumputera pojawiającego się w filmie Odysja Kosmiczna 2001 (ojciec Hala, widział ten film na krótko przed narodzinami syna). Hal nienawidzi swojego imienia i dlatego chce by nazywano go Otacon.
Pseudonim ma wyrażać umiłowanie do Japońskiej animacji. Pochodzi on od Otacku Convention, targów anime odbywających się w USA i Japonii, jest to także slangowe określenie fanów uczęszczających na te targi, takich jak Emmerich. Tak naprawdę przyłączył się do projektu Metal Gear, ponieważ kocha anime z robotami. Sam stworzył sterowanego przez radio mecha Metal Gear MK2. Zrobił to podczas studiów, czym zaimponował FBI i został przyjęty to badań inżynieryjnych (ERF). Został zatrudniony w ArmsTech i zaprojektował Metal Geara jako MTMD (ruchomą obronę rakietową). Nie widział, że nie to było celem istnienia tego projektu (nie mówiono mu o dziale szynowym, ani o głowicach nuklearnych). Obawia się, że próba wystrzelenia pustej głowicy, może zamienić się w katastrofę.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:42 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » N lis 26, 06 10:14

REVOLVER OCELOT

Po upadku Związku Radzieckiego Ocelot wstąpił do grupy szturmowej Rosyjskiej policji. Tam poznano się na jego umiejętnościach i przeniesiono do specjalnego taktycznego oddziału SVR, który był najlepszym oddziałem specjalnym w siedzibie administracyjnej KGB.
Jednakże nie dostosował się do starego stylu KGB, jego nietypowe działania stały na przeciw starego systemu Rosyjskich Tajnych Słuźb (członkowie SVR nazywali siebie 'las' i 'biuro'). Niewiedząc co ma ze sobą począć, został zrekrutowany przez USA i wkrótce wstąpił do Fox Hound. Brał udział w operacjach w Afryce, w Afganistanie, Erytrei, Mozambiku i w innych krajach, w których toczyły się wojny. Praca z Big Bossem (który prowadził swój najemniczy interes w Afryce) przyniosła mu złą sławę wśród innych pracowników, którzy zwracali uwagę na jego umiejętność posługiwania się bronią. W czasie wojny w Afganistanie, helikopter w którym leciał został zestrzelony przez Afańskich rebeliantów; Ocelot ciągle ma ranę z tego wypadku.
Maniak torturowania, jego inne imię - Shalashaska w rosyjskiej grypserze oznacza 'więzienie', zyskał je okrywając się sławą jako przesłuchujący w Spetsnazie. Uwielbia oglądać filmy z kowbojami i westerny. W walce używa rewolwera, trzymając go w jednej ręce (jak rewolwerowcy). Jego rewolwer jest stary, ma na sobie artystyczne grawery. Walcząc mówi o swoim pistolecie, cały czas się popisując. Ciągle myśli o rykoszetach i nieznosi marnowania kul. Jego drugim 'hobby' są tortury. Używa starego elektrycznego urządzenia do tortur (wymyślonego przez francuzów)
Ponieważ Spetsnaz należał do GRU Ocelot znienawidził KGB. Ma kontakty z rosyjską mfią. Właściwie to dzięki swoim kontaktom zdobył pojazdy i żołnierzy. Zdaje raporty Rosji, ale ostatnie informacje głoszą, że może pracować dla nieznanej organizacji.


Zanzibar

Od 1 do 3 grudnia nie bedzie dzialac ani strona, ani forum. Musimy troche posprzatac, uaktualnic pliki systemowe i zrobic pare innych nudnych rzeczy. Gdyby ktos znajacy sie na mysql chcial pomoc zapraszam na pm.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:42 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » Śr lis 29, 06 08:24

LIQUID SNAKE

Znany w pewnych kręgach jako 'Dziecko Big Bossa', jest bardzo dobrze wyszkolony w walce. Informacje z Brytyjskiego Ministerstwa Obrony (MOD) ujawniły informacje o podobieństwach do Solid Snake'a nie tylko w umiejętnościach i wyglądzie. Jest to spowowdawny tym iż zarówno Solid jak i Liquid urodzili się przy pomocy technologii klonowania powstałej pod koneic 20-ego wieku. Mają tą samą matkę, jednakże każdy z nich ma inne geny (fakt o którym dowiedziano się dopiero w okresie dojrzewania). Po narodzinach rząd Amerykański oddał Liquida rządowoi Brytyjskiemu, który szkolił go w MI5. Podczas trudnego dzieciństwa nauczył się mówić w siedmiu językach (między innymi angielskim, hiszpańskim, francuskim, malajskim, oraz w różnych dialektach), ale głównie poświecił się studiowaniu języka araskiego. Porozumiewa się w różnych wersjach tego języka jakby był to jego język ojczysty.
Ciężko go opisać i przypasować (ciemna, niemalże oliwkowa skóra i długie blond włosy), a przedstawienie wyglądu wymaga użycia wielu słów. Liquid Snake spędził znaczną część życia jako najmenik, także w czasie pracy w wojsku. Od 13 roku życia brał udział w starciach wojskowych. Jego umiejętność wtopienia się w niemalże każdą armię, sprawiła że Brytyjska Agencja Informacyjna (SIS) wysłała go jako szpiega na Bliski Wschód. Jego zadania były proste: dokończyć rozpoznanie i z ukrycia pomagać armii Brytyjskiej. Przed ukończeniem 18 roku życia pracował już w Siłach Specjalnych Wielkiej Brytanii (SAS), niszczył wyrzutnie rakiet SCUD w czasie Wojny w Zatoce. Po zniszczeniu czterech wyrzutni został złapany przeż Irackich żołnierzy, wzięty do niewoli i słuch o nim zaginął.
Nie został jednak zabity. Został poddany licznym sesjom brania mózgu, przez które podjął się działań terrorystycznych na Bliskim Wschodze. Przebywając na pustyniach przyzwyczaił się do ekstremalnych temperatur. Przed wstąpieniem do Fox Hound bacznie przyglądał się tej organizacji. Swoje akcje określał jako Jackal Hunting, co jest Blisko Wschodnim odpowiednikiem nazwy Fox Hound. Po powstaniu w Zanzibarze (i odejściu Solid Snake'a) przyłączył się do Fox Hound. W końcu został przywódcą bojowym. Wkrótce zaczął tracić nad sobą kontrolę i zrozumiał, że geny które odziedziczył po Big Bossie były recesywne. Dwa dni przed przejęcim Shadow Moses zerwał kontakt między oddziałem a rządem. Obecnie grozi atakiem nuklearnym i rząd odzyskania zwłok Big Bossa.
Ostatnio edytowano Wt gru 05, 06 12:42 przez kul2, łącznie edytowano 1 raz
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » So gru 02, 06 10:37

Portable Ops

Tydzien temu w jednym z podcastow na 1up.com bral udzial Ryan Payton. Udzielil on krotkiego wywiadu. Porownal kulture amerykanskich dziennikarzy branzowych to tych z Japonii. Powiedzial ze pomagal w tworzeniu scenariusza do PO, tak by byl bardziej amerykanski...Troche to boli, ale miejmy nadzieje, ze nie poszli na jakies wielkie ustepstwa w stosunku do planow.
Payton obiecuje ze w PO pojawia sie dwie mega szokujace informacje zwiazane z MGS3. Maja sprawic iz zapytamy samych siebie 'O co tutaj chodzi?'.
Dosc dobitnie zasugerowal, ze powstanie jeszcze kilka gier, rozgrywajacych sie pomiedzy MPO a MGS3.
Oprocz misji obowiazkowych beda tez dostepne dodatkowe. Tylko znajac zycie chodzi tu o takie na wzor tego juz slawnego przykladu 'w jednej planszy rozwalamy elektrownie, w drugiej przechodzimy przez plot pod napieciem', aczkolwiek milo byloby sie mylic i miec mozliwosc wykonania paru misji tylko zeby zaglebic sie w gre.
Jak Payton to okreslil 'jest to nowy Metal Gear, ktory nie jest taki jak reszta serii'.

Official Playstation Magazine

Amerykanskie OPSM zostaje zamkniete z powodu nieporozumien z Sony. Chlopaki widzieli w pismie mozliwosc kontaktu z graczami, nastawiali sie na podcasty i inne nowiniki, a Sony szukalo sposobu na dystrybucje dem. Podobno angielski OPSM takze idzie w odstawke. Szkoda pism bo kilka wywiadow z niego przetlumaczylismy.

HideChan

Tego wlasciwie mozna sie bylo domyslic. Hideo zamierza zawiesic HideChan i skupic sie na MGS4. Dla nas jest to strata niewielka bowiem i tak wszystkie rozmowy byly po japonsku, jednakze jest to dosc bolesne. Ktos w komentarzach powiedzial nawet ze kojima porzuca swoich fanow. Zobaczymy co z tego wyniknie, ja mam tylko nadzieje ze Payton w koncu ruszy dupe i zacznie robic kolejne audycje dla nieznajacych japonskiego.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez SaladinAI » So gru 02, 06 18:09

Zastanawiam się czy takie odwracanie do góry nogami fabuły MGS 3 wyjdzie jej na dobre, bo w sumie nie chcę żeby później okazało się że wszystko to co przeżywaliśmy w trójce okazało się, za przeproszeniem, g**** warte i to tylko dla dobra fabuły PO.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez kul2 » Wt gru 05, 06 11:15

www.metalgearsolid.us

Pierwsza niespodzianka o jakiej mowilem jakis czas temu to oczywiscie powrot blogu Hideo na strone. Pierwsza notka mimo ze nie byla jakos specjalnie promowana juz ma 10 czytan, czyli dzial ten z pewnosci bedzie cieszyc sie popularnoscia.

Druga to oczywiscie znaczki, ktore byly do wygrania w pierwszym konkursie po przenosinach. Zaryzykowalismy z pytaniamia dotyczacymi Zanzibaru, co pewnie niektorych zaskoczylo, ale nie mozemy zawsze Was 'meczyc' MGSem ;)

Portable

Saladin sie o tym strasznie rozpisuje, wiec o tym bedzie krotko. Na piatkowym podcascie z 1up.com ktos pochwalil PO, powiedzial jedynie ze nie ma moze takiego feelingu jak reszta serii, ale pomysl z kompletowaniem zespolu jest genialny. Krotkie przerywniki to bardzo dobry pomysl.

Na ign tez chwala, solidna 9, pewnie gamespot rzuci cos w granicach 7/7.5 ;) Jakby kogos interesowala recka z ign - http://psp.ign.com/articles/749/749133p1.html

Na gfaqs jeszcze nikt nie spoileruje, wiec koniec gadki o PO.

Aktywnosc uzytkownikow

Na forum troche spadla, ale za to mamy dwa fan arty.
http://www.metalgearsolid.us/obrazki/fa ... canner.jpg - jak nazwa wskazuje dzielo GameScannera, bardzo fajnie zrobiona okladka do MGS4. Takiej niestety nie dostaniemy.
http://www.metalgearsolid.us/obrazki/fanart/dave.jpg - tapetka autorstwa dave'a, takze niezle jezeli wezmiemy pod uwage iz to pierwsze jego dzielo.

Dzieki uciemu nie bedziemy narzekac na brak artykulow, ostatnio podsyla je jak maszyna, co otwieram skrzynke to jakis tekst.
Johnny Sasaki takze cos dla nas przetlumaczyl. Szacunek dla Was obu :)

Ostatnio gralem w...

Dragon Quest Heroes: Rocket Slime.

Obrazek

Obrazek

Ranyyy, ile przy tym bylo smiechu. Wyglada pieknie, niewiele gier na DSie bardziej mi sie podoba. Cudowne zywe kolory, pewnie ktos powie ze wyglada dziecinnie, ale ubostwiam cos takiego. Lubie gdy gra sprawia wrazenie jakby sie do mnie smiala.

Normalnie gram bez dzwieku, zeby oszczedzac baterie a tym razem nie, cos jest w muzycce z tej gry, niby jest prosta, ale tez taka wesola. To chyba wlasnie takie piosenki trafiaja do mozgu z pominieciem uszu ;)

Grywalnosc to sam miod, uratowanie wszystkich Slime'ow to praca na 12-15 godzin, a potem i tak zostajesz w grze. Czy to by zdobyc wszystkie postacie, by zostac mistrzem w walkach czolgow, albo po prostu by sobie pochodzic i popatrzec.
Walki sa genialne, niby proste, w koncu to gra oznaczona jako E [czyli kazdy moze w nia grac], ale maja taka magie w sobie. Nie ma tak, ze walczysz po raz 10 i masz dosc, wtedy chcesz jeszcze wiecej, a radosc ze zwyciestwa jest ogromna.

Gdyby ktos mial okazje zagrac nie powinien sie ani chwili zastanawiac.

Urlop

Tak, wlasnie. Urlop. Od teraz prosze sprawami zwiazanymi ze strona dreczyc kotleta, a w sprawach zwiazanych z forum atakowac odina. Oczywiscie dzialem Fan Works zajmuje sie Bizon i to do niego wysylajcie Wasze dziela.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Snake VR » Wt gru 05, 06 11:31

Ciekawa gierka bardzo kolorowa no co postaram sie w nią jakos zagrac , co do urlopu kul mam nadzieje ze nie bedzie twał zbyt długo.
Avatar użytkownika
Snake VR
banan
 
Posty: 89
Dołączył(a): So wrz 23, 06 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Infernal Warrior » Wt gru 05, 06 18:42

Kul!! Wracaj jak najszybciej. Uwielbiam dostawać opieprz od Ciebie. Nikt inny takiego nie daje. Gierka wygląda śmiesznie. Spróbuje w nią zagrać.
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez Bizon » Wt gru 05, 06 20:17

Infernal Warrior napisał(a):Uwielbiam dostawać opieprz od Ciebie. Nikt inny takiego nie daje.


Sadomasochistyczna świnia! :D
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez odin » Wt gru 05, 06 22:40

kul napisał(a):
Urlop

Tak, wlasnie. Urlop. (...)


Peeeeeeeewno ;)
Avatar użytkownika
odin
od internetu mi urwiesz!
 
Posty: 214
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:58
Lokalizacja: nie wiem.

Postprzez Infernal Warrior » Wt gru 05, 06 22:44

Bizon!! Masz coś przeciwko?? Chodziło tylko o to że Kul zawsze mnie opieprza za rozmycie tematu( za to też pewnie dostanę :wink: ) A nikt inny jak Kul nie potrafi tak opieprzyć. Wracaj jak najszybciej!!
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez odin » Wt gru 05, 06 22:49

Jak ku**a nie umie :D Tyś jeszcze mnie nie poznał ;) !
Avatar użytkownika
odin
od internetu mi urwiesz!
 
Posty: 214
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:58
Lokalizacja: nie wiem.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Przemyślenia Redaktorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron