www.metalgearsolid.us
Pierwsza niespodzianka o jakiej mowilem jakis czas temu to oczywiscie powrot blogu Hideo na strone. Pierwsza notka mimo ze nie byla jakos specjalnie promowana juz ma 10 czytan, czyli dzial ten z pewnosci bedzie cieszyc sie popularnoscia.
Druga to oczywiscie znaczki, ktore byly do wygrania w pierwszym konkursie po przenosinach. Zaryzykowalismy z pytaniamia dotyczacymi Zanzibaru, co pewnie niektorych zaskoczylo, ale nie mozemy zawsze Was 'meczyc' MGSem
Portable
Saladin sie o tym strasznie rozpisuje, wiec o tym bedzie krotko. Na piatkowym podcascie z 1up.com ktos pochwalil PO, powiedzial jedynie ze nie ma moze takiego feelingu jak reszta serii, ale pomysl z kompletowaniem zespolu jest genialny. Krotkie przerywniki to bardzo dobry pomysl.
Na ign tez chwala, solidna 9, pewnie gamespot rzuci cos w granicach 7/7.5

Jakby kogos interesowala recka z ign -
http://psp.ign.com/articles/749/749133p1.html
Na gfaqs jeszcze nikt nie spoileruje, wiec koniec gadki o PO.
Aktywnosc uzytkownikow
Na forum troche spadla, ale za to mamy dwa fan arty.
http://www.metalgearsolid.us/obrazki/fa ... canner.jpg - jak nazwa wskazuje dzielo GameScannera, bardzo fajnie zrobiona okladka do MGS4. Takiej niestety nie dostaniemy.
http://www.metalgearsolid.us/obrazki/fanart/dave.jpg - tapetka autorstwa dave'a, takze niezle jezeli wezmiemy pod uwage iz to pierwsze jego dzielo.
Dzieki uciemu nie bedziemy narzekac na brak artykulow, ostatnio podsyla je jak maszyna, co otwieram skrzynke to jakis tekst.
Johnny Sasaki takze cos dla nas przetlumaczyl. Szacunek dla Was obu
Ostatnio gralem w...
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime.
Ranyyy, ile przy tym bylo smiechu. Wyglada pieknie, niewiele gier na DSie bardziej mi sie podoba. Cudowne zywe kolory, pewnie ktos powie ze wyglada dziecinnie, ale ubostwiam cos takiego. Lubie gdy gra sprawia wrazenie jakby sie do mnie smiala.
Normalnie gram bez dzwieku, zeby oszczedzac baterie a tym razem nie, cos jest w muzycce z tej gry, niby jest prosta, ale tez taka wesola. To chyba wlasnie takie piosenki trafiaja do mozgu z pominieciem uszu
Grywalnosc to sam miod, uratowanie wszystkich Slime'ow to praca na 12-15 godzin, a potem i tak zostajesz w grze. Czy to by zdobyc wszystkie postacie, by zostac mistrzem w walkach czolgow, albo po prostu by sobie pochodzic i popatrzec.
Walki sa genialne, niby proste, w koncu to gra oznaczona jako E [czyli kazdy moze w nia grac], ale maja taka magie w sobie. Nie ma tak, ze walczysz po raz 10 i masz dosc, wtedy chcesz jeszcze wiecej, a radosc ze zwyciestwa jest ogromna.
Gdyby ktos mial okazje zagrac nie powinien sie ani chwili zastanawiac.
Urlop
Tak, wlasnie. Urlop. Od teraz prosze sprawami zwiazanymi ze strona dreczyc kotleta, a w sprawach zwiazanych z forum atakowac odina. Oczywiscie dzialem Fan Works zajmuje sie Bizon i to do niego wysylajcie Wasze dziela.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'