Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez ArecaS » Pt cze 20, 14 13:50

To chyba dobrze, że ludzie nie wymagają od gry niewiadomo czego tylko dlatego, że to next gen, prawda? Gry nadal mają swoje ograniczenia i oczekiwanie, że nagle kolejną generacją znikną wszelkie ułomności jest bardziej szkodliwe niż cieszenie się z tego, że nadal powstaje dobra gra z naprawdę dużą skalą. Na wytykanie błędów przyjdzie czas po premierze.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Kelevra » Pt cze 20, 14 14:46

Nie. To nie jest dobrze.

Idąc tym tropem, możemy pozostać przy rozwiązaniach sprzed x lat.
Avatar użytkownika
Kelevra
Arnold
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pt cze 21, 13 09:44

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez SALADYN » Pt cze 20, 14 14:52

Lepiej więc hejtować grę bo ci się krzaczki doczytują? Jak ludzie oczekują cudów na kiju to potem słychać tylko jęki, MGR najlepszym przykładem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez gnysek » Pt cze 20, 14 15:09

Dla mnie jakos gorzej nie wyglądała (stream jednak tez pogarsza jakość) i miałem też wrażenie, że ten japoniec tylko udawał, że gra na żywo - ścieżka którą szedł była zbyt dobrze ułożona (tak, żeby pokazać wszystkie opcje) jak na losowe zachowania przeciwników a opowiadający zdawał się wiedzieć, co zaraz się stanie. Zresztą jeśli to ten sam gameplay co na E3 za zamkniętymi drzwiami... no to musiał być udawany, bo jak wiemy z GZ ciężko mieć dwa takie same przejścia.

A krzaczki i beczki w GZ też się doczytywały, na dużo mniejszej mapie. Ja bym powiedział, że widzę tu nawet optymalizację.
Zresztą to nie jest doczytywanie - po prostu jak coś jest daleko to się tego nie wyświetla, zeby karta szybciej przechodziła przez wszystko, a jak np. robisz zooom to z kolei się wyłącza obiekty bliżej gracza włącza tamte - no i czasem coś jakby nagle wyskakiwało, bo proces który to robi nie nadążył.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gac666 » Pt cze 20, 14 15:11

A tam od razu cudów na kiju, mocniejszych konsol się spodziewali co niektórzy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Metyl » Pt cze 20, 14 15:26

Reasumując: gra będzie ch*jowa i jej nie kupimy ?...;) a przy okazji: macie jakiś pomysł dlaczego TPP miałby wyjść 24 listopada 2014 r. ?... (http://www.youtube.com/watch?v=SDCjF5XTM4o)
Metyl
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N lip 06, 08 23:12

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez gnysek » Pt cze 20, 14 15:49

Gac666 napisał(a):A tam od razu cudów na kiju, mocniejszych konsol się spodziewali co niektórzy :)

No nie wiem czy za tę cenę da się kupić komputer (bez monitora) który wyświetli grafikę na tym poziomie. One są mocne, ale oczywiście jak zawsze komputery z górnej półki je przeganiają. Ja bym to nazwał "high quality in low price".
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez SALADYN » Pt cze 20, 14 16:12

gnysek napisał(a):Dla mnie jakos gorzej nie wyglądała (stream jednak tez pogarsza jakość) i miałem też wrażenie, że ten japoniec tylko udawał, że gra na żywo - ścieżka którą szedł była zbyt dobrze ułożona (tak, żeby pokazać wszystkie opcje) jak na losowe zachowania przeciwników a opowiadający zdawał się wiedzieć, co zaraz się stanie. Zresztą jeśli to ten sam gameplay co na E3 za zamkniętymi drzwiami... no to musiał być udawany, bo jak wiemy z GZ ciężko mieć dwa takie same przejścia.


Takie demówki są grane na żywo, po prostu osoba dzierżąca pada ma wykute na pamięć co, gdzie i kiedy ma robić a komentator tym bardziej wie co ma akurat powiedzieć.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez SaladinAI » Pt cze 20, 14 16:14

I do tego co powiedział SAL, przygotowanie takiego materiału zabiera 300 godzin więc nic dziwnego, że mają każdy fragment gry wykuty na blachę.

Wideo w najlepszej jakości bez Kojimy zawracającego dupę

http://metalgearsolid.pl/2014/06/19/mam ... more-19683
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Zielakpl » Pt cze 20, 14 16:24

szkoda, że dalej przeciwnicy są niemi przy przesłuchiwaniu
Avatar użytkownika
Zielakpl
Psycho Mantis
 
Posty: 217
Dołączył(a): Śr maja 28, 14 11:47

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez SaladinAI » Pt cze 20, 14 16:37

W 90% procentach wygłaszają identyczne kwestie - każdy z żołnierzy ma indywidualne rysy ale nie ma też sensu nagrywać jedną, jednakową, kwestie dla każdego z aktora osobno.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gac666 » Pt cze 20, 14 16:55

gnysek napisał(a):
Gac666 napisał(a):A tam od razu cudów na kiju, mocniejszych konsol się spodziewali co niektórzy :)

No nie wiem czy za tę cenę da się kupić komputer (bez monitora) który wyświetli grafikę na tym poziomie. One są mocne, ale oczywiście jak zawsze komputery z górnej półki je przeganiają. Ja bym to nazwał "high quality in low price".



I co z tego skoro gry są dwukrotnie tańsze ;). Choć szczerze za 2000zł to komputer dobry do grania jest, a za 3000zł już bardzo dobry, a to tylko 10 gier różnicy ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez ArecaS » Pt cze 20, 14 17:01

Ale bądźmy szczerzy - nawet gdyby te konsole były mocniejsze od najmocniejszych komputerów, to nie potrafiłyby odtworzyć ziemskiej fizyki 1:1, a każdy strażnik nie miałby AI z własną osobowością i intelektem przewyższającym gracza. Nawet jeżeli sprzęt by na to pozwalał, to ktoś musiałby to jeszcze zaprogramować, a tu też ludzkie możliwości są ograniczone. Tego natomiast niektórzy się spodziewają jak słyszą "next-gen" i stąd się biorą problemy z zaakceptowaniem, że te gry nadal muszą mieć pewne ograniczenia.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gillian » Pt cze 20, 14 17:21

Grafiki bym nie oceniał na podstawie youtubowego filmiku, bo kompresja jest tragiczna. Ale rzeczywiście nie wygląda to jakoś zjawiskowo, choć może i dobrze, że KP podchodzi tak uczciwie do sprawy i nie obiecuje cudów niewidów pod względem grafiki jak np inni wydawcy (Watch Dogs). Aczkolwiek z drugiej strony taki Infamous od niewielkiego deva robi świetne wrażenie. Ale to jest ex, a nie multiplatforma crossgenowa. I Kojima celuje w płynne 1080p60, a trzeba pamiętać, że nie tylko grafika ale i cała scena (fizyka, AI) musi się liczyć te 60 razy na sekundę. Także nie liczę na graficzny szok jak przy okazji poprzednich dużych MGSów (dwójka - masakra, trójka - chyba najładniejsza gra na PS2, czwórka - pokazała co potrafi PS3).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Marciniak » Pt cze 20, 14 18:22

Zauważyłem, że można maksymalnie 3 znaczniki postawić na mapie, nie wiem czy ktoś o tym wcześniej wspominał ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Marciniak
Red Blaster
 
Posty: 79
Dołączył(a): N cze 22, 08 12:52
Lokalizacja: Łódź;]

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Kelevra » Pt cze 20, 14 18:30

SALADYN napisał(a):Lepiej więc hejtować grę bo ci się krzaczki doczytują? Jak ludzie oczekują cudów na kiju to potem słychać tylko jęki, MGR najlepszym przykładem.


Dorośnij. Jak widzisz tutaj hejt, to czas najwyższy wyjść z gimnazjum.
Avatar użytkownika
Kelevra
Arnold
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pt cze 21, 13 09:44

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Tidus93x » Pt cze 20, 14 19:02

A może bez takich tekstów kolego? Nie o to tu chodzi, żeby się wyzywać od gimnazjalistów tylko wyrażać swoją opinię i dyskutować o niej. Jeżeli ktoś zachował się tu jak gimnazjalista, to właśnie Ty, nie argumentując swojej wypowiedzi niczym, tylko wyzwiskiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez SALADYN » Pt cze 20, 14 19:04

A czym innym jest czepianie się grafiki gdy wszystkim sie podoba. Jak Gilian trafnie stwierdził lepiej wiedzieć za co płacisz, w przypadku MGSV nikt nam nawet nie próbuje mydlić oczy wypasionym renderem z mocarnego pieca jak to ostatnio ma miejsce.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Sarin » Pt cze 20, 14 19:16

Ja tam na grafikę nie narzekam bo pewnie jeszcze odpalę TPP z ps3.
Sarin
Arnold
 
Posty: 25
Dołączył(a): N mar 16, 14 15:52

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez gnysek » Pt cze 20, 14 19:29

Grafika ma też zapas na deszcz i burze piaskowe, pamiętajcie. Głupio by było ją pogarszać bo pada deszcz, więc niestety musi być zapas. No i nie znamy wszystkich lokacji, może niektóre są tak duże, że inne żeby nie odstawać nie mogą być ładniejsze. Czasem wystarczy odwrócić kamerę i liczba polygonów 2x maleje, no ale gra musi wyrobić te najbardziej ekstremalne przypadki więc pod nie jest maksimum ustawione, nawet jeśli to tylko finałowa scena.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez japAneczka » Pt cze 20, 14 19:46

Tak jak pisałam w temacie o KojiSute, pokazywali ten gameplay, że Tan może w niego grać jak maszyna, z resztą on jest maszyną :D i to jest Chińczykiem ^^
"Don't regret your past - learn from it. Regrets just make a person weaker."
Avatar użytkownika
japAneczka
Black Color
 
Posty: 54
Dołączył(a): Pn cze 09, 14 13:03
Gram: Child of Light

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gac666 » Pt cze 20, 14 20:03

gnysek napisał(a):Grafika ma też zapas na deszcz i burze piaskowe, pamiętajcie. Głupio by było ją pogarszać bo pada deszcz, więc niestety musi być zapas. No i nie znamy wszystkich lokacji, może niektóre są tak duże, że inne żeby nie odstawać nie mogą być ładniejsze. Czasem wystarczy odwrócić kamerę i liczba polygonów 2x maleje, no ale gra musi wyrobić te najbardziej ekstremalne przypadki więc pod nie jest maksimum ustawione, nawet jeśli to tylko finałowa scena.



To akurat nie do końca jest tak. Akurat jak pada deszcz czy jest burza piaskowa to stosuje się trick distance fog, który pozwala na nierenderowanie w danym momencie poza ustaloną odległość (bo po co). Dzięki czemu zwalnia się moc przerobowa na tego typu efekty :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Kelevra » Pt cze 20, 14 21:44

Tidus93x napisał(a):A może bez takich tekstów kolego? Nie o to tu chodzi, żeby się wyzywać od gimnazjalistów tylko wyrażać swoją opinię i dyskutować o niej. Jeżeli ktoś zachował się tu jak gimnazjalista, to właśnie Ty, nie argumentując swojej wypowiedzi niczym, tylko wyzwiskiem.


Raz - nie jestem Twoim kolegą, synku. Dwa - nie do Ciebie kierowany tekst, nie mieszaj się. Trzy - wyzwisk nie było, naucz się czytać ze zrozumieniem (na to nigdy nie jest za późno). Cztery - trzecie zdanie wypowiedzi, tam są argumenty (podpowiem - to te pierwsze od końca).
Avatar użytkownika
Kelevra
Arnold
 
Posty: 29
Dołączył(a): Pt cze 21, 13 09:44

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gillian » Pt cze 20, 14 21:50

Te jamniczek, weź wyluzuj.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez gnysek » Pt cze 20, 14 23:22

Gac666 napisał(a):
gnysek napisał(a):Grafika ma też zapas na deszcz i burze piaskowe, pamiętajcie. Głupio by było ją pogarszać bo pada deszcz, więc niestety musi być zapas. No i nie znamy wszystkich lokacji, może niektóre są tak duże, że inne żeby nie odstawać nie mogą być ładniejsze. Czasem wystarczy odwrócić kamerę i liczba polygonów 2x maleje, no ale gra musi wyrobić te najbardziej ekstremalne przypadki więc pod nie jest maksimum ustawione, nawet jeśli to tylko finałowa scena.



To akurat nie do końca jest tak. Akurat jak pada deszcz czy jest burza piaskowa to stosuje się trick distance fog, który pozwala na nierenderowanie w danym momencie poza ustaloną odległość (bo po co). Dzięki czemu zwalnia się moc przerobowa na tego typu efekty :).


Przy burzy piaskowej tak, ale w GZ przy deszczu raczej mgły nie kojarzę właśnie, i chociaż Kaz mówi, że nas gorzej widać, to widać wszystko właśnie dobrze.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez Gac666 » So cze 21, 14 10:11

Ale akurat deszcz to jest dużo mniej obciążający efekt niż wolumetryczna mgła/burza piaskowa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez shalashaska » N cze 22, 14 13:26

Dziś oglądnąłem 30 minutowe demo.
Jestem na tak, chociaż nie jestem tego pewny w 100%. To fultonowanie jakoś mi się spodobało i nie spodobało, ale jak to wyjdzie to zobaczę w grze. Druga sprawa, w końcu stwierdziłem że twarz BB jest OK, wygląda jak powinna wyglądać, dopracowali ją. Twarz Snake czy BB w MGS2-3 była jakoś taka ... nie pasująca mi ale tutaj .... kurewsko mi się spodobała i tak włąśnie ma wyglądać ryj BB. Jedynie Ocelot nie ma rys podobieństwa do swoich twarzy z dwójki czy trójki, można go poznać po geście :p. Dlaczego jak wychodzi z wody to nie zostawia śladów? W MGS1 było to fajnie zrobione. A z tym pudłem i slow time to będzie teraz zbyt duże ułatwienie, czy nie będzie zbyt lekko? Zapomniałbym o artylerii, fajny patent :) Wnosi trochę klimatu z Wolfenstein-a: Enemy Territory. Tylko to zbieranie diamentów źle mi sie kojarzy z Assasynem. Czyżby Hideo próbował na siłę zapożyczać pomysły z innych gier? OK ale latanie po Afganistanie i zbieranie diamentów NIE. Ale czekam z niecierpliwością na TTP albo chociaż na to demko a teraz ide pyknąć w GZ które kupiłem dla PS4 :) bo w końcu doszło.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: Demo MGS V - końska kupa i bombardowanie Afganistanu

Postprzez gnysek » N cze 22, 14 17:24

A ja miałem wrażenie, że Ocelot właśnie jest podobny i to jest taka wersja pomiędzy MGS3 a MGS4 wyglądem czy nawet głosem.
Obrazek
Avatar użytkownika
gnysek
Black Viper
 
Posty: 153
Dołączył(a): N maja 18, 08 21:30

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron