Moderator: GM
Coldman napisał(a):- Chrysalis - lata na tej samej zasadzie, co ówczesne "ptaki wojny";
Raiden napisał(a):Witaj Coldman
Simon napisał(a):Ja Chrysalisa w ogóle nie kupuję, jest zbyt zaawansowany...railgun, latanie, AI, cyphery
Angel de la Paz napisał(a):Nie czaję bazy z tym mną Coldmanem :/
Angel de la Paz napisał(a):Myślę jednak, że ten swoisty technologiczny paradoks nie jest żadną wadą fabuły
Raiden napisał(a):Zresztą ta trójka mocno bazuje na nim, nie kupuje natomiast tego całego zbyt zaawansowanego Peace Walkera.
Angel de la Paz napisał(a):Samego wątku A.I. pewnej pani w tym temacie już nie ciągnę, gdyż w stosownym do tego miejscu dokładnie jej obecność jako niezbędną
Raiden napisał(a):Tą niezbędność i tak można jednak podważyć na przykładzie właśnie MGS3
Angel de la Paz napisał(a):Czyli rozumiem, że problem z technologicznym paradoksem w twoim przypadku sprowadza się do Peace Walkera/The Boss A.I.?
She designed your codec, as well as your Soliton radar system
Saladin01 napisał(a):Może ojciec ML był w dziale R&D
Sheva napisał(a):popieram, zresztą pasowała by do tego np bandana z mgsa pierwszego.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości