Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Początek rewolucji Big Bossa i przekształcenie serii jaką znamy

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Cz wrz 27, 12 08:46

Co do postaci, to spalony Freddy od początku z kimś mi się kojarzył, nie pamiętałem tylko z kim. Ale wpadłem na to w końcu - Kojima musiał brać inspiracje z serialowego Ghost in the Shell - Freddy mocno przypomina Goude


Hehehe

http://mgs.gram.pl/forum/viewtopic.php?p=93993#p93993
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez nowak.marcin87 » Cz paź 11, 12 21:50

Chico jako Frank byłby jednym z lepszych wyborów. BB go ratuję po raz drugi a ten zostaje jego najlepszym uczniem. Być może nawet zobaczymy śmierć rodziców Naomi, choć mogło to się wydarzyć w przedzile lat 77-79 nie widomo czy ten okres obejmie GZ.
nowak.marcin87
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Wt gru 09, 08 12:11

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Coldman_9 » Cz paź 11, 12 22:35

Coś mi się przypomniało. Czy mniej więcej w okresie trwania GZ Big Boss nie powinien trenować Sniper Wolf?
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » Pt paź 12, 12 00:17

Chico Jaeggerem? To by bylo niedorzeczne.
Wolf poznala BB w 1988.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pt paź 12, 12 05:06

oczywiście że niedorzeczne - nawet biorąc po uwagę że PO jest niekanoniczny to w pozostałych wersjach pochodzenia Franka wynikało że w 1970 był on już około 20stki, gdzie w PW chico ma ledwie 12 coś lat
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Coldman_9 » Pt paź 12, 12 18:36

Wolf poznala BB w 1988


Oj, zapomniałem, że ta siwizna BB na trailerze to pic na wodę. Racja, przecież akcja będzie się dziać niedługo po PW.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez nowak.marcin87 » Pt paź 12, 12 22:14

Czy ja wiem, Chico w OH miałby 35 pięć lat więc idealnie pasuje na Franka i na pewno byłby lepszy wybór niż to co zrobił z Patriotami (Signt-Donald, ParaMedic-Clark itp.)
A w którym miejscu jest mowa że 20 lat miał w latach siedemdziesiątych? Tak zakładając to w SM ma 55 lat a na tyle nie wyglądał, wiem wiem cyborg no i Donald też młodo wyglada:)
nowak.marcin87
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Wt gru 09, 08 12:11

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » Pt paź 12, 12 23:32

Ja tam uwazam, ze akcja GZ to najwczesniej rok 1980. A BB poznal Franka w Rodezji bodajze i do tego Gray pochodzi z Niemiec. Dlatego wlasnie Chico jako Frank to niedorzecznosc.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » Pt paź 12, 12 23:41

Wiekiem postaci w kolejnych odsłonach MGS Kojima się zbytnio nie przejmuje podobnie jak i ich pochodzeniem, Big Boss był swego czasu internowanym podczas wojny Japończykiem z amerykańskimi korzeniami a skoro dla niego MPO nie istnieje to może nam znowu namieszać, choć wątpię żeby z chłopca w klatce zrobili Franka, skoro Kojima potwierdził że to Chico to pewnie tak jest i basta.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » So paź 13, 12 05:08

grey w OH ma jakies 45 lat - pomimo kilku zmian "originu" Franka to data jego urodzin oscyluje około 1950 roku.

z drugiej strony MPO może nie istnieje ale też jeszcze nie zrobił nic co by przeczyło jego istnieniu - ciągle sytuacja wygląda tak że do MPO się nie przyznaje ale nie ma czegoś takiego że go neguje w jakiś sposób.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » So paź 13, 12 14:53

Może nie tyle nie przyznaje się, co uznał, że nie ma potrzeby robić dodatkowej konwersji spin-offa, trzy gry to i tak dużo, wyeliminowali tą, którą uważali za najsłabszą. No i wtedy nie wypadałoby pisać na pudełku "A Hideo Kojima Game" :). Nawet Snake's Revenge znalazł miejsce na wystawie na Eurogamer Expo z okazji 25-lecia serii.
Chodzi mi o to, że nie musimy zakładać, że uznał iż nie istnieje, tylko że nie uznaje jej za pełnoprawną część serii (czytaj własną).
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » So paź 13, 12 20:39

koniec końców - uznaje to za coś na zasadzie - gra była ale ja o niej gadać nie będę. Ani jej nie potwierdza ani nie zaprzecza więc ja zostane przy opcji że Null to Frank a chico to chico
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SALADYN » N paź 14, 12 01:18

uci napisał(a):koniec końców - uznaje to za coś na zasadzie - gra była ale ja o niej gadać nie będę.


Co jest strasznie dziecinnie ze strony Kojimy imo, jakby nie patrzeć to on ma pieczę nad rozwojem serii więc nie dam sobie wmówić że nic przy niej nie majstrował a już na bank że nie pilnował ludzi za sterami gry, w końcu Rising w obecnym kształcie to głównie "zasługa" Kojimy któremu coś się ewidentnie w pracy zespołu nie podobało.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Coldman_9 » Pn paź 15, 12 12:57

ja zostane przy opcji że Null to Frank a chico to chico


Bo to jedyne słuszne postrzeganie sprawy. Tutaj już nie da się namieszać, no chyba że za skrypt wziąłby się grafoman.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Simon » Pn paź 15, 12 13:49

Niektórzy są zdania, że Koji to grafoman.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Coldman_9 » Pn paź 15, 12 14:57

I do tego właśnie piłem :)
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pn paź 15, 12 15:13

Johan napisał(a):
ja zostane przy opcji że Null to Frank a chico to chico


Bo to jedyne słuszne postrzeganie sprawy. Tutaj już nie da się namieszać, no chyba że za skrypt wziąłby się grafoman.

Taki jak ten, który wymyślił, że w Portable Ops Null to Gray Fox? Wyczuwam tu dziwne sprzeczności.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Pn paź 15, 12 19:47

to bardziej chodziło o połączenie życiorysów Raidena i Franka - dziecko żołnierz - ewakuacja do stanów - przerobienie w żołnierza - śmierć - zmiana w cyborga. Dlatego zrobili po drodze z Franka Nulla, tak jak w MGS4 z Raidena zrobiono nowego Gray Foxa.

Jakby na to nie patrzeć za MGS4 - Portable był jak najbardziej kanoniczny.

A za 10 lat dowiemy się że MGSy są rozbite na jakieś niezależne linie fabularne jak to było przy Zeldach :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Solidny » Pn paź 15, 12 22:12

uci napisał(a):A za 10 lat dowiemy się że MGSy są rozbite na jakieś niezależne linie fabularne jak to było przy Zeldach :]

Albo książkowych Odysejach kosmicznych :)
Póki co są rozbite na uniwersum 2D i 3D :p
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Śr cze 12, 13 12:41

Ciekawe o jakiej sekretnej broni mowa jest pod koniec zwiastuna, ktoś wyłożył interesującą tezę że może chodzić o...Solid Snake'a.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Suomi993 » Śr cze 12, 13 14:34

Nie może chodzić o Solid'a Snake'a, skoro w tamtych czasach Solid był w zielonych beretach i trenował.
Avatar użytkownika
Suomi993
Black Viper
 
Posty: 145
Dołączył(a): Cz mar 28, 13 11:15

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Śr cze 12, 13 14:46

12 latek?

Mi się wydaje że chodzi o tych co "nieistnieją", jak zobaczyłem tego kolesia z bliska to wygląda jak jakiś technokomandos zombie
Obrazek

to może jakiś zapasowy projekt budowy super żołnierzy?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Suomi993 » Śr cze 12, 13 15:02

Jak go zobaczyłem, to od razu mi na myśl przyszło, to STROG'i z Quake 4 i z Enemy Territory. A Solid Snake w tym wieku był w zielonych beretach, jako skaut, czy coś takiego. Nie wiem gdzie czytałem, ale była tam napisane, że dorastał w Masaczusets (Nie wiem, jak to napisać. więc piszę fonetycznie).
Avatar użytkownika
Suomi993
Black Viper
 
Posty: 145
Dołączył(a): Cz mar 28, 13 11:15

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Śr cze 12, 13 15:17

coś w tym jest, ale do sundownera też podobny Obrazek

recykling ?:P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Szada Farkas » Śr cze 12, 13 15:20

Protoplaści Sundownera
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Śr cze 12, 13 15:37

Mutanty to trochę mało ale broń która przewyższy Metal Geara? W Peace Walkerze mamy już wszystko i tak sobie myślę, że cała ewolucja zaprowadzi nas w końcu poza świat Old Snake'a.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Suomi993 » Śr cze 12, 13 16:40

A może to Arsenal Gear czy Outer Haven?? Choć, te bazy na kółkach, jak na lata 80'te są zbyt nowoczesne. Jednak w Peace Walkerze, troche wyprzedzającej technologi, można zobaczyć, takie, jak MG ZEKE. Czy ten radar z hologramem w trailerze Ground Zeroes.
Avatar użytkownika
Suomi993
Black Viper
 
Posty: 145
Dołączył(a): Cz mar 28, 13 11:15

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez uci » Śr cze 12, 13 18:04

no dla Volgina Shagohod był bronią lepszą od projektu Metal gear'a (rakietowy czołg lepszy niż kroczący czołg), to albo zero buduje jakąś pierwotną wersję Raya (anty metal gear), albo jakąś jego inna wariację.

Albo może mutanty, kolo ma numer na głowie.
Projekty super żołnierzy szły w serii na równi z mechami.

Lub jakaś pierwotna wersja systemu do kontroli społeczeństwa (jak GW z MGS2 lub nanomaszyny z MGS4)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez Thompson51 » Cz cze 13, 13 09:59

Albo tą bronią są projekty sztucznych inteligencji, które później będą stały za działaniami Patriotów, jeśli dobrze pamiętam fabułę MGS4. :P

Obstawiam też, że bomba ukryta w Paz wybuchnie - stąd jej śmierć oraz Big Boss i Kaz w szpitalu.
Avatar użytkownika
Thompson51
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt paź 12, 10 12:56
Lokalizacja: Radom

Re: Scenariusz gry - czyli Kojima miesza dalej

Postprzez SaladinAI » Cz cze 13, 13 10:50

Co do chronologii:

Big Boss ratujący Kaza ma już mechaniczną dłoń, co znaczy że od uratowania go z szpitalnej zadymy upłynęło trochę czasu. Pod koniec zapowiedzi baza także ma ustalony kształt, żołnierzy i sprzęt czyli tak od razu do Afganistanu nie lecimy.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron