MGS: Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Re: MGS: Rising

Postprzez Szada Farkas » Cz lut 21, 13 17:27

Pisałem to tak z marszu. Pewnie bym się domyślił jakbym się temu przyjrzał. Wybaczcie, nie jestem przyzwyczajony do takich skrótowców.
Tak czy inaczej widziałem Rising'a. Przyjemnie to wygląda, choć mi samemu dialogi trochę przeszkadzają.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: MGS: Rising

Postprzez Tidus93x » Cz lut 21, 13 17:37

Wait, what!?
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: MGS: Rising

Postprzez Szada Farkas » Cz lut 21, 13 17:38

E, zaraz. Przecież Johan zachowywał się jak fanboy GoW'a. I o ile się nie mylę to ostro krytykował Rising'a.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Cz lut 21, 13 17:41

o to chodzi w trolowaniu przecież ;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Cz lut 21, 13 18:12

I klinicznym rozdwojeniu jaźni.

Ej, przecież o tym jest ta gra!
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez Tidus93x » Cz lut 21, 13 18:51

A może ich jest dwóch po prostu i raz jeden pisze, raz drugi?
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: MGS: Rising

Postprzez Coldman_9 » Cz lut 21, 13 20:08

Nic z tych rzeczy. Przestudiowałem demo i doszedłem do wniosku, że jak ktoś nie potrafi w to grać, to będzie pitolił. Kto opanuje parry i cholernie szybką akcję, to dojdzie do wniosku, że wiele lepszych akcyjniaków na rynku nie znajdzie. Poza tym dwa ostatnie trailery wręcz krzyczą: kup mnie!
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Pt lut 22, 13 00:03

Johan napisał(a):Nic z tych rzeczy. Przestudiowałem demo i doszedłem do wniosku, że jak ktoś nie potrafi w to grać, to będzie pitolił. Kto opanuje parry i cholernie szybką akcję, to dojdzie do wniosku, że wiele lepszych akcyjniaków na rynku nie znajdzie. Poza tym dwa ostatnie trailery wręcz krzyczą: kup mnie!

Pogubiłem się, tej gry przecież nic nie mogło uratować, po demie i becie Ascension ją po prostu skreśliłeś jako wartościowy tytuł lub chociaż grę która może się komuś podobać i odnieść sukces.

endriu1145 napisał(a):Nigdzie nie dostaniecie MGR ;) W Empiku i w MM nie ma i nie będzie, oni nawet nie wiedzą, że jest premiera :D zamówiłem z Gamescome z wawy 179 zł za sztukę ;)

Dlatego napisałem.

SALADYN napisał(a): jednak duże sieci to dużo pracowników często z głębokim poważaniem co do swojej pracy
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » So lut 23, 13 11:30

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez Tidus93x » So lut 23, 13 12:15

Po całości. Koleś ocenia z punktu widzenia MGSa, a nie nastawiwszy się na zupełnie inną produkcję z Metal Gearem mającą raptem parę połączeń. Zagramy, zobaczymy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » So lut 23, 13 12:40

Nawet nie skończył gry a normal określa że jest dla niego za trudny w czasach gdy gry się kończy niemal z kopyta, do tego powtarza niedopowiedzenie co do czasu gry.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Śr lut 27, 13 17:25

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez Curtis » Śr lut 27, 13 17:57

Ja tam uważam, że wygląda to zaskakująco pozytywnie... A do tego ten egzoszkielet Graya Foxa umiła mi bardzo rozgrywkę. Do tego jakoś dobrze podtrzymane jest uniwersum Metal Geara więc nie ma co się spinać. Jest inaczej ale można powiedzieć, że nareszcie jest inaczej. Do tego kilka walk jest naprawdę mega widowiskowych.
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Śr lut 27, 13 18:10

Niezły wynik sprzedaży. MGS 4 w tym samym czasie poszedł w 473 tys. kopii tak dla porównania.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Cz lut 28, 13 10:03

całkiem dobry wynik, ciekawe jak to wypada na tle innych gier platynowych
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Cz lut 28, 13 11:52

Wyniki względem innych gier tego typu (ten sam okres czasowy):

[PS2] Devil May Cry - 352,668
[PS2] Devil May Cry 2 - 309,279
[PS2] Devil May Cry 3 - 183,208
[PS3] Devil May Cry 4 - 212,373
[360] Devil May Cry 4 - 40,169
[PS3] Bayonetta - 138,430
[360] Bayonetta - 66,211
[PS3] DmC: Devil May Cry - 115,438
[360] DmC: Devil May Cry - 5,857

Nie należy jednak zapominać że marka "Metal Gear" zrobiła swoje dla tego wyniku.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Pn mar 25, 13 16:56

Dwie fotki ekstra z DLC z Samem.

Obrazek

Obrazek

Zwróćcie uwagę na inny wygląd Sama, prawa ręka która w samej grze na bank była cybernetyczna protezą wydaje sie tym razem być normalna częścią ciała.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Pn mar 25, 13 17:14

Coś jak z Ocelotem tylko na odwrót - temat rączek już zdominował serię?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Pn mar 25, 13 18:26

To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 26, 13 17:24

Może rękę straci w DLC, trofea zdradzają że na koniec znowu walczymy z ostatnim bossem z Rising więc to może on pozbawi go ramienia.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Śr mar 27, 13 10:53

Spoiler:

i
Spoiler:


Co mnie ciekawi to wyjaśnienie motywów Sama (niby samuraj, ronin i szukanie godnej śmierci) i to czy on nosi tylko egzoszkielet.

Wiemy że będzie 5 filów do zagrania, ale jak na razie mamy recykling miejscówek (denver/WM HQ) liczę na coś nowego chociaż...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez Konsola » Śr mar 27, 13 18:18

Orientuje się ktoś co dodaje/poprawia łatka z numerem 1.03? Waży 247[MB], więc znowu nie tak mało.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: MGS: Rising

Postprzez Gillian » Śr mar 27, 13 18:41

Pewnie poprawia tyle co ta sama łatka na X360 ważąca pewnie pi razy oko 5MB :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Cz mar 28, 13 08:32

każda łatka dodaje 1 złośliwość TK ;)

A łatka 1.03 zapewne dodaje optymalizację względem kolejnych DLC i dodanie trofików
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Wt kwi 09, 13 09:47

No to jeszcze jedno dlc i kończymy temat trailerów

http://mgs.gram.pl/wordpress/2013/04/09 ... o-dzienne/
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Wt kwi 09, 13 10:05

jutro - premiera Jetstream sama

szkoda tylko że dostajemy duży recykling wszystkich miejscówek, ale przynajmniej ma normalnie wyglądający unik i nowy system walki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez Solidny » Wt kwi 09, 13 10:17

uci napisał(a):jutro - premiera Jetstream sama

szkoda tylko że dostajemy duży recykling wszystkich miejscówek, ale przynajmniej ma normalnie wyglądający unik i nowy system walki

To czekamy na jakąś reckę ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Śr kwi 10, 13 21:42

A więc mamy Sama i łatkę nr. 3
a co ona zmienia? ano wyrzuca nam Boga z trofeów :P
Becoming a Lightning God - staje się Stormbringerem, a Virtually a God staje się Virtually Flawless. Aż dziwne że seria z kratosem ciągle ma God w nazwie (pamiętam że jeszcze lata temu God Gundam stał się Burning Gundamem :P)

Spoiler:
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Śr kwi 10, 13 22:27

Taka mała pierdoła jak nazwa trofeum i musi być poprawna politycznie, eh.
Raczej wątpię żeby poziom trudności jakoś szczególnie poszedł w górę, w głównej grze na samym początku też nagminnie zaliczałem zgony nawet przy szeregowych przeciwnikach.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » Śr kwi 10, 13 22:29

wydaje mi się że to wina bloku, u Sama jakby działał trochę inaczej, albo ja wyszedłem z wprawy przez to mashowanie orków
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron