Różnice w wersjach gry

Pytania dotyczące Sons of Liberty i dodatku Substance

Moderatorzy: Snake., GM

Różnice w wersjach gry

Postprzez SaladinAI » Cz mar 19, 09 21:24

Pierwotnie, gra miała się różnić w kilku aspektach względem ostatecznej wersji. Jednym z charakterystycznych elementów jest początek gry. Snake nie skacze z Mostu Waszyngtona na linie, zamiast niej ma mały spadochron na plecach. W tej wersji to spadochron posiada zminiaturyzowane urządzenie stealth. Skrzydła są automatycznie otwierane za pomocą automatycznego urządzenia otwierającego (AOD), deszcz który spada na spadochron zarysowuje jego niewidzialny kształt na niebie.

Dalej widzimy jak członek załogi włącza autopilota Tankowca, po tym jak statek przepływa pod wspomnianym mostem. Następnie ów członek ziewa i wygląda przez okno. Wycieraczki usuwają wilgoć z szyb, od lewej strony zaczynają materializować się światła Manhattanu. Członek załogi, zaabsorbowany widokiem, jednak nie zauważa Snake'a.

Kolejne wersja wydarzeń wygląda podobnie: uderzenie przy lądowaniu, psuje urządzenie stealth co sprawia że Snake jest zmuszony do jego dezaktywacji przez co staje sie widoczny jak na dłoni. Solid odcina spadochron i przyczepia skrzydła do liny na plecach, której drugi koniec był przywiązany do barierki na moście na górze, która wraz z ruchem Tankowca napina się. Po pełnym napięciu liny, Snake puszcza swój sprzęt który wraca na most.

I wszystko wraca do normy, choć dowiadujemy się jeszcze że nasz bohater miał mieć na sobie strój z Shadow Moses, który był w kilku miejscach naprawiany. W kwestii sprzętu, Snake miał mieć na wyposażeniu Berettę.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez ArecaS » Pt mar 20, 09 21:45

A wolno się spytać czy wiadomo dlaczego z tych pomysłów zrezygnowano? Choć akurat spadochron chyba faktycznie nie pasuje tak dobrze jak lina. ;)
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SaladinAI » So mar 21, 09 13:13

Szczerze powiedziawszy nie wiem. Najwięcej w grze zrezygnowano z treści związanych z atakami 11 września, więc może i to poszło przy okazji. Faktycznie, zostawienie samej liny wygląda lepiej.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666xx » So mar 21, 09 14:18

Moim zdaniem po prostu śmiesznie wyglądał skok z takiej odległości ze spadochronem. Lotnia jeszcze czemu nie, ale spadochron mógłby nie zdążyć się otworzyć, a nie jest to nawet wysokość skoku Halo.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SaladinAI » So mar 21, 09 17:16

I w dodatku on był i tak przyczepiony do liny. Nie wiem, ale może takie skoki gdzieś się wykonuje?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Kazuun » So mar 21, 09 17:47

Skok z mostu z użyciem spadochronu to nic nowego. To się stosuje. Montuje się spadochrony w specjalnych wyrzutniach, które otwierają go całkowicie w ułamku chwili (parę razy było na Discovery itp). Aczkolwiek robi się to na odrobinę wyżej zawieszonych mostach, niż ten z intra. Przynajmniej takie miałem wrażenie, że ten był stosunkowo nisko...
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SaladinAI » So mar 21, 09 17:49

Może jakieś źródło tych informacji, zdjęcia jakieś?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Kazuun » So mar 21, 09 17:54

Hmm, a poszukam. Z tego co kojarze to takiech "wyrzutni" używają kaskaderzy skaczący motorami crossowymi z mostów i CHYBA Ci ludzie co szybuja sobie w okolicach gór w strojach wiewiórek (między nogami oraz rekoma i tułowiem płaty materiału).
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gac666xx » So mar 21, 09 18:15

Kazuun, to aj wiem że skoki z mostu ze spadochronem są możliwe, ale nie robiłbym tego na tak niskim moście właśnie w czasie skoku na statek. O to mi chodzi.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez ColonelAI » N mar 22, 09 00:03

I przy takiej pogodzie. Dobrze, że zostawili linę. Scena wyreżyserowana jest świetnie, no i mamy nawiązanie do GITS.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SaladinAI » N kwi 05, 09 17:38

Kilka tekstów z Tankowca których nie pamiętam lub nie było, krzyki żołnierzy po przejęciu Metal Geara:

Soldiers in panic:

Gurlukovich guard:
(scream)
Gurlukovich guard:
Oh Crao!
Gurlukovich guard:
He;s got Metal Gear!
Gurlukovich guard:
Get him!
Gurlukovich guard:
We’re sinking!
Marine:
(scream)
Marine:
The ship!
Marine:
Open fire!
Marine:
Abandon ship!!
Marine:
Don’t let him get away!
Marine:
We’re sinking!
Marine:
No!
Marine:
He has Metal Gear!

The soldiers, trying to get out.

Marine:
(scream)
Marine:
The water’s rising!
Marine:
Oh Shhh!
Marine:
This way’s no good!
Marine:
Go, get out!
Marine:
We have to go up!
Marine:
Get the lifeboats!
Gurlukovich guard:
(scream)
Gurlukovich guard:
We’re not going to last much longer!
Gurlukovich guard:
Abandon ship
Gurlukovich guard:
The traitor!
Gurlukovich guard:
Colonel!
Gurlukovich guard:
We’re going down!

The men scramble out of the activated Metal Gear’s way.

Soldiers, trying to escape.

Marine:
Go!
Marine:
Damn!
Marine:
We have to go up!
Gurlukovich guard:
(scream)
Gurlukovich guard:
Metal Gear!
Gurlukovich guard:
We have to get out of here!
Gurlukovich guard:
What about the helicopters? Call the choppers back here!
Gurlukovich guard:
Open the hatch!!


To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez plazi » Pn kwi 06, 09 17:51

Pamiętam, że w demie jakie było dodawane do Z.O.E było kilka różnic względem finalnej wersji. W demie były wieże World Trade Centre i jak Olga strzelała z noża/rzucała nożem nie było tej smugi białej.

A pamiętacie tego "legendarnego" FA-MAS'a i ucieczkę przed wodą zalewającą Tanker'a z jednego z pierwszych. Jak nie z pierwszego, trailer'a?
Avatar użytkownika
plazi
rofl
 
Posty: 48
Dołączył(a): Wt sty 01, 08 17:58


Powrót do Metal Gear Solid 2 i Substance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron