The Witcher:Rise of the White Wolf

Moderator: GM

Postprzez ArecaS » So gru 06, 08 21:34

Pardon za nieprecyzyjne określenie. Chodziło mi o to, że wrażenia z walk będą spotęgowane jeśli gracz bardziej zagłębi się w walkę. Niestety, z racji mojego PC Wiedźmina w akcji nie widziałem, ale z opisów wynika, że taki patent wcale by grze nie zrobił. Z resztą co będę pisał - poczekamy, zobaczymy.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » So gru 06, 08 21:55

no ja nie mialbym nic przeciwko sterowaniu a'la GoW czy DMC, przynajmniej w systemie walk, wiem że to cRPG, ale tez jest tam ładna akcja a i krojenie potworków wyglądało by efektowniej
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Operator » So gru 06, 08 21:56

Zresztą mi chodziło bardziej o "młócenie" przycisków (w KH trzeba było mashować [X], żeby ataki lub inną akcjię wykonywać)
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Gac666xx » So gru 06, 08 22:04

Wiedźmin o dziwo ma bardzo fajną walkę. Co prawda walczymy jednym przyciskiem myszy, ale musimy klikać w odpowiednim momencie by wykonywać komba, w odpowiednim miejscu by robić uniki, do tego rzucami 5ma rodzajami czarów i trzema stylami walki. Ale jeśli chodzi o dynamizm potyczek to jak najbardziej nie jest to Neverwinter Nights.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez ArecaS » So gru 06, 08 22:06

No a gdyby przenieść to na kilka przycisków w miejsce jednego, a nieco ograniczyć timing w miejsce odpowiedniego wyboru (co nie znaczy, że wywalić go całkiem), to daje to dużo większe pole do popisu.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gac666xx » So gru 06, 08 22:12

No ja nie twierdze, że nie tylko obalam mit, że Wiedźmin nie jest dynamiczną grą aRPG. Kto widział starcia na bagnach ten wie ^^.

Moim zdaniem nawet nie muszą tego zmieniać, tylko dopracować uniki w trybie TPP, ponieważ w PCtowym wiedźminie to trochę kulało (w Izo łatwiej ocenić gdzie unik zrobić itp).
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez uci » So gru 06, 08 22:20

jest diabelnie dynamiczny :]
Wiadomo że mashera guzików z tego by nie robić, ale coś pomiedzy ninja gaiden a Assasin cred mozna by zrobić
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Cz gru 11, 08 20:27

Jak tam czytam wasze wypowiedzi to coraz bardziej przekonuje się do pomysłu dodania systemu walki z rasowego slashera , to jednak może wypalić.

[ Dodano: Czw Gru 11, 08 19:19 ]
http://gry.interia.pl/news/konsolowy-wiedzmin-od-zera,1226590

Nowe info w linku powyżej.

A tak przy okazji nie czekając na konsolowego Wiedźmina postanowiłem zapoznać się z jego PieCowyw pierwowzorem , edycja kolekcjonerska już do mnie leci.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » Cz gru 11, 08 21:58

zapowiada się coraz lepiej - ale że budują to już 10 miechów...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » So lut 28, 09 01:15

http://www.thewitcher.com/community/pl/screenshots/latest/

Dziś otrzymałem maila z tym linkiem pod którym znajdziecie sporo screenów z nadchodzącego portu na konsole , czy mnie się przewidziało czy ja tam odrobinę cell shadingu widzę ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gac666xx » So lut 28, 09 06:43

Eee przeciez to są screeny z pc.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SALADYN » Śr kwi 29, 09 19:37


Pocztówka z Wyzimy
Mówi się, że jeden obraz wart jest tysiąca słów. Nadszedł więc najwyższy czas, aby pokazać światu nad czym pracujemy - oto pierwsza w tym roku paczka screenów z Powrotu Białego Wilka. Wejdźcie do galerii i sami oceńcie, ile prawdy jest w tym powiedzeniu.


Taka była treść newslettera który otrzymałem.

[ Dodano: Sro Kwi 29, 09 19:37 ]
http://gry.interia.pl/news/zamieszanie-wokol-wiedzmina,1298190

Eh oby to anulowanie nie było prawdą , czekamy na oficjalne stanowisko.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez ColonelAI » Śr kwi 29, 09 19:39

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6 ... ekcie.html

Bardzo szkoda. Wiązałem wielkie nadzieje z tą grą. :(
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gillian » Śr kwi 29, 09 21:18

Kryzys, panowie...
Ale słyszałem plotki, że projekt został zawieszony, żeby było więcej środków na Wiedźmina 2, który również ma sie pojawić na konsolach.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Śr kwi 29, 09 21:20

Bez jedynki to nie ma co liczyć na dwójkę
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Cz kwi 30, 09 14:37

no ale dwójka ma być robiona jednocześnie na PC i konsole, nie raz tak było że gra pojawia się na jakieś konsoli lub kompie dopiero z numerkiem w tytule, ale mam nadzieje że to tylko plotka...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gillian » Cz kwi 30, 09 14:58

ale mam nadzieje że to tylko plotka...

Masz nadzieje, że plotką jest to, iz dwójka powstaje?:p

Bo jeśli chodzi o Białego Wilka to juz jest informacja oficjalna - prace zostały zawieszone (czyli poszły do śmietnika...).
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez ColonelAI » Cz kwi 30, 09 15:07

Nie poszły do śmietnika. CDP chce kontynuować projekt. Podobno to WSG dało ciała.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gac666xx » Cz kwi 30, 09 15:14

Nie mam kontaktu z moim kumplem programistą z CdpR, tak to może bym się coś dowiedział na ten temat.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Gillian » Cz kwi 30, 09 15:32

ColonelAI napisał(a):CDP chce kontynuować projekt.
Tak się mówi. Ja szczerze wątpię, by ten projekt powstał. Z reguły "zawieszony"="nigdy się nie pojawi".
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez ColonelAI » Cz kwi 30, 09 16:02

Może to ściema, ale jestem dobrej myśli.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SALADYN » Cz kwi 30, 09 16:12

Bo jeśli chodzi o Białego Wilka to juz jest informacja oficjalna - prace zostały zawieszone (czyli poszły do śmietnika...).


CDProjekt RED nie wydał jeszcze swojego stanowiska w tej sprawie , więc dla mnie na razie to tylko plotki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » Cz kwi 30, 09 16:29

CDP (a właściwie współzałożyciel) wydali oficjalne stanowisko.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6 ... nskim.html

Sytuacja z Powrotem Wilka wygląda tak, że w chwili obecnej prace nad projektem są czasowo zawieszone. Wiąże się to z niedotrzymywaniem planu prac, oraz znaczącymi trudnościamy technicznymi. Ze względu na opóźnienia w oddawaniu kolejnych milestonów i z brakami jakościowymi w nich byliśmy zmuszeni zakończyć współpracę z WSG.


Ogólnie ciekawy wywiad. W dość zawoalowany sposób Kiciński powiedział, że w CDP jest kryzys, miesza się w to zagraniczny inwestor i praktycznie firma może upaść a właściwie zostać przejęta.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » Cz kwi 30, 09 16:44

Kaszana , aż brak mi słów , miejmy nadzieje na reaktywacje tego projektu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » Cz kwi 30, 09 17:16

ewentualnie jest nadzieja przy 2jce...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez ColonelAI » Śr maja 06, 09 22:08

"Decyzja o wstrzymaniu prac nad RoTWW była jedną z najtrudniejszych w historii naszej firmy. Włożyliśmy w ten projekt wiele serca, ogromną ilość energii i pieniędzy. Dzięki temu prace były już całkiem zaawansowane. Jednak akceptacja kolejnych milestonów była coraz bardziej problematyczna. Zagrożona była nie tylko data premiery, ale co jest dla nas absolutnie nieakceptowalne jakość produkcji. Zakładamy, że każda kolejna gra z logo CD Projekt RED będzie znacząco lepsza od poprzednich produkcji. W przypadku RoTWW ostatnie efekty prac nie szły w zakładanym przez nas kierunku. Obecnie poszukujemy innych możliwych scenariuszy rozwoju tego projektu. Zrobimy wszystko aby nie zawieść naszych fanów i nie zmarnować włożonej pracy, jednak musimy pamiętać, że jakość naszych gier jest dla nas absolutnym priorytetem".


Z oficjalnej strony, oficjalny komentarz. Coś czuję, że Powrotu Białego Wilka nie zobaczymy.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SALADYN » Pt lip 10, 09 15:13

http://gry.interia.pl/ps3/news/tworcy-wiedzmina-zbankrutowali,1336935

Studio Widescreen games które w połowie odpowiada za zawieszenie konsolowego Wieśka zbankrutowało.
Niby żadna nowość tylko prawa rynku jednak najciekawsza w tym artykule jest wiadomość że gra powstaje pod patronatem Namco Bandai !!!
Czyli trzeba sie cieszyć i w końcu zaliczyć tego PC-towego Wiedźmina :P
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez ArecaS » Pt lip 10, 09 22:38

Miło słyszeć. Zwłaszcza, że marka Namco Bandai będzie miał raczej lepszy wydźwięk niż Widescreen Games, a to powinno się pozytywnie odbić na sprzedaży Wiedźmaka.

Tak nawiasem mówiąc, czytając komentarze do tego newsa mało gleby nie zaliczyłem. Internet jest zaiste pełny głupców...
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Operator » Cz cze 02, 11 21:58

http://kotaku.com/5807950/the-witcher-2 ... -years-end
Może jest to Wiedźmin 2 a nie jedynka, ale niektórych pewnie ucieszy.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Poprzednia strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron