Jakich zmian oczekujesz?

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Pt lis 27, 09 19:04

A części zamienne?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pt lis 27, 09 19:30

to wtedy by nam dawało całkiem nowy system naprawy/leczenia. I daje możliwości z np. ulepszaniem Jacka lub innymi upgrade'mi
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Pt lis 27, 09 19:47

Albo zmienianie kolorów na różowy pancerz z czarnymi tipsami ;)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » Pt lis 27, 09 20:19

to było by w stylu kojimy

ale od zmian bohatera, lepiej by też zmienili świat, zniszczalne elementy etc. PW to już dobry krok do przodu
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pt lis 27, 09 23:11

I pewnie czeka nas co-op coraz bardziej popularny i podbijający więcej gier. Właśnie tak sobie myślę że Raiden na zdjęciu z Crying Wolf podchodzą pod tryb wspólnego działania.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Pabian01 » So lis 28, 09 21:42

Nie zapominajcie o polskiej lokalizacji :D. Może to będzie historyczny MGS z dubbingiem ;)
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gillian » So lis 28, 09 22:02

Obowiązkowo z Bogusiem jako Snake i Boberkiem jako Raiden.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » So lis 28, 09 22:10

twilite kid napisał(a):Obowiązkowo z Bogusiem jako Snake i Boberkiem jako Raiden.


"Co ty wiesz o skradaniu" :D
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Simon » N lis 29, 09 00:36

SALADYN napisał(a):Albo zmienianie kolorów na różowy pancerz z czarnymi tipsami

twilite kid napisał(a):Obowiązkowo z Bogusiem jako Snake i Boberkiem jako Raiden.

Hahaha, leżę i kwiczę:D
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Jakich zmian oczekujesz?

Postprzez Snake_VR5 » Pt kwi 23, 10 18:20

zzzzz
Ostatnio edytowano Pn lis 14, 11 22:41 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Pt kwi 23, 10 18:30

Mimo wszystko chciałbym zobaczyć cyfrowy konstrukt bazujący na osobowości Snake'a, rzucający nam zgryźliwe teksty, w czasie rzeczywistym, komentując nasze działania - tak z perspektywy trupa.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Pt kwi 23, 10 18:36

zzzzz
Ostatnio edytowano Pn lis 14, 11 22:41 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Pt kwi 23, 10 18:59

A nie tego chciał Snake? Żeby nic po nim nie zostało?
Taki hologram troche by to psuł
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Tidus93x » Pt kwi 23, 10 19:43

A nie tego chciał Snake? Żeby nic po nim nie zostało?


Zgadzam się z tym, jednak Snake musi zdawać sobie sprawę, że jego żywot nie przejdzie bez śladu po przyszłych pokoleniach.

Co do codeca, to nie miałbym nic przeciwko jego usunięciu, bo on kojarzy się ze Solidem, a jego historia dobiegła końca. Teraz to era Raidena, nowinki technologiczne itp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez SALADYN » Pt kwi 23, 10 20:28

Tidus93x napisał(a):Co do codeca, to nie miałbym nic przeciwko jego usunięciu, bo on kojarzy się ze Solidem, a jego historia dobiegła końca. Teraz to era Raidena, nowinki technologiczne itp.


Rozmowy w czasie rzeczywistym jak komunikaty Kaz'a z PW byłyby dobrym wyjściem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » So kwi 24, 10 09:40

uci napisał(a):A nie tego chciał Snake? Żeby nic po nim nie zostało?
Taki hologram troche by to psuł


Ale kto wie - mogą istnieć firmy skupiające się na mapowaniu procesów neuronowych i symulowaniu ich w środowisku wirtualnym. To nie musi być wola Snake'a, przez tyle czasu mógł mieć nanoboty w głowie więc dokonanie takiej operacji mogłoby się dokonać bez jego zgody. Snake/Instruktor mógłby służyć w celach komercyjnych.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » So kwi 24, 10 16:42

zzzz
Ostatnio edytowano Pn lis 14, 11 23:50 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Cz cze 10, 10 18:52

Intryguje mnie wygląd przeciwników. Na nowym renderze widać coś jakby zniszczoną maszynę. Tacy przeciwnicy już pojawiali się w serii, głównie w czwartej odsłonie. Wygląda na to że tutaj dostaniemy ich od zawalenia. Wyrwany kręgosłup sugeruje biologiczną podstawę maszyny, czyli znów czeka nas pojawienie się organicznych maszyn.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Cz cze 10, 10 18:54

Może ten wyrwany kręgosłup jest efektem ujeżdżania Wolf ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » Cz cze 10, 10 18:56

możliwe że kiedy 90% żołnierzy wysypało się po syndromie SOP jedynie co zostało do walki to maszyny jak slidery, gekko czy dwarfy
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Coldman » Wt sie 31, 10 10:54

- SCENARIUSZ - postać Raidena daje dużo możliwości, np. dwa równocześnie idące wątki (współczesny i Liberia z Solidusem) - coś logicznego, na wzór konstrukcji "Halo: ODST";

- BOHATEROWIE - sporo zupełnie nowych, niepapierowych postaci (zwłaszcza, że może to być z czasem seria), skoro nie da się mocno "zakorzenić" tej części w uniwersum, to chociaż dużo smaczków i aluzji do dobrze nam znanych ludków, lub co nawet lepsze - mogą się pojawiać dobrze znane (EVA, Sunny) ale w kontekście, który "nowi" zrozumieją (a my i tak się reszty domyślimy);

- SYSTEM - z możliwością "powrotów" w celu dodatkowej zabawy (a'la "PW"), bez zamknięcia gry w ramę fabularną bez dalszych możliwości;

- GAMEPLAY - intuicyjny, ale nie prostacki (trochę lightowy "Ninja Gaiden"), ograniczenie znaczenia i skuteczności broni palnej, no i wciąż promowanie akcji na cichacza;

- MUZYKA - elektronika, ale tak, aby mocno współgrała z klimatem (np. utwory liryczne w sekwencjach innych, niż współczesne ciachanie);

- DESIGN - ostro hi-tech'owy, takie podkręcenie z MGS4 (Gekka i te sprawy);

- LOKACJE - na zasadzie "jeden świat" (powinno być co najmniej kilka), z których mamy odnogi do pomniejszych;

- NOWE-STARE ELEMENTY SERII - Codec na wzór jednostronnych informacji ("PW"), kwestia informacyjna na wzór Briefingów z "PW" z tym że teraz Raiden może je mieć cały czas "przy" sobie, stałe "jajca" a'la box'y wylatują (podobnie jak świerszczyki);
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Faja » Wt sie 31, 10 11:50

Wykorzystanie Move do projektowania własnych camo ;)
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Gillian » Wt sie 31, 10 11:58

dwa równocześnie idące wątki (współczesny i Liberia z Solidusem)
O to mogło by być rewelacyjne. Bardzo rzadko zdarza w grach akcji, żeby prowadzić dwa oddzielone od siebie w czasie wątki równocześnie, czy też grać w jakieś retrospekcje. Zerwanie z ciągłością czasu i miejsca mogłoby wyjść na dobre.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » Wt sie 31, 10 19:09

Widzę że Coldman niektóre rzeczy chcesz żywcem przenieść z Peace Walker, ja osobiście jestem temu przeciwny gdyż Rising jako powiew świeżości do serii powinien wnieść coś zupełnie nowego. Jestem jednak za dwoma wątkami (współczesnym i tym w wojnie domowej w Liberii lub i z przed Shadow Moses Incident)
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Coldman » Wt sie 31, 10 19:13

Może nie żywcem, ale w podobnym kierunku. A wizja dwóch różnych wątków kusząca, co nie? Wiedziałem :>
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Tidus93x » Wt sie 31, 10 19:13

Mnie również podoba się pomysł podwójnego wątku. To byłoby coś nowego, powiew świeżości, jak to Raiden określił.
Co do pomysłów z PW, nie mam nic przeciwko nim, ale nie spodziewałbym się ich w Rising. Nowa gra, inna ekipa, inne pomysły.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez SaladinAI » Śr wrz 01, 10 18:17

Faja napisał(a):Wykorzystanie Move do projektowania własnych camo ;)


I tutaj powstaje pytanie czy nowa gra wróci do systemu kamuflaży? Osobiście nie za bardzo widzę na to miejsce. Raz, gra idzie w kierunku skradanki środowiskowej gdzie wykorzystanie otoczenia ma nas chronić, dwa bez kamuflaży gra mogłaby stać się trudniejsza - tym samym zmuszając do ostrzejszego kombinowania za pomocą miecza: tworzeniu przejść, tudzież poruszania się na wielu płaszczyznach.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Śr wrz 01, 10 18:31

Osobiście mam podobne zdanie, wystarczył by mi w sumie Stealth Camouflage tyle że jakoś mocno ograniczony w samej grze (baterie) lub ewentualnie w postaci bonusu do odkrycia po przejściu gry z odpowiednim wynikiem. Tak samo widzę Face Camo, które mogło by powrócić w systemie takim jak w MGS4. Tyle tylko było by z postaciami z Peace Walker, w sumie w trailerze Rising widać było na ścianach plakaty przecież.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Coldman_2 » Śr wrz 01, 10 22:16

Jak już o tej przyczajce mowa, to może taki patent wprowadzić, żeby były, w zależności od okoliczności, akcje na żywioł, lub tylko na stealth (w niektórych jak cię wykryją, to koniec).
"Człowiek człowiekowi wilkiem"
Avatar użytkownika
Coldman_2
Inkarnacja VR
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt cze 01, 10 20:24
Lokalizacja: Kostaryka

Postprzez Snake_VR5 » Pt paź 01, 10 17:37

Ok ale niech ten koniec będzie miał jakiś logiczny sens, alarm i wielkie GAME OVER przed oczyma jest dobre na jakieś bonusowe zadania. W MGS jak był alarm to niekiedy pojawiał się gaz i i dane pomieszczenie się bodajrze zamykało. Pasek tlenu się kończył i koniec z tobą. Co do akcji żywioł, lub tylko na stealth to ewentualny wybór powinien należeć do gracza a nie być wymuszony czy też narzucony z góry.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron