Duch w maszynie

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Pt cze 11, 10 14:10

To co widzieliśmy na filmikach nigdy nie przekładało się na rozgrywkę. Vamp był wymiataczem w dwójce, a podczas walki mieliśmy czystą zabawę.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Pt cze 11, 10 14:22

Gac666 napisał(a):jeśli rozgrywka będzie przypominać to co mieliśmy w MGS integral czyli misje z Gray Foxem i końcówke MGS 2 to nie ma problemu łyknę :)


Ja również, właśnie głównie takie coś by mi odpowiadało. Jednak na tą chwile ciężko mi sobie wyobrazić i połączyć takie coś z wyrywaniem wrogą kręgosłupów lub organów, by pobrać energie do egzoszkieletu i broni energetycznej. Cóż zobaczymy co wyjdzie niebawem w praniu...
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gac666 » Pt cze 11, 10 14:29

Ale przecież to wyrywanie kręgosłupów nie musi być od razu głównym motywem przewodnim. Przecież to tylko okładka...
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez ArecaS » Pt cze 11, 10 20:15

Tak samo railgun może być dostępny dopiero pod koniec. HF Blade Raiden też dostaje dopiero w AG, w sumie od razu pojawiły się jego arty z tą bronią jak tylko go ujawniono.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SALADYN » Wt cze 15, 10 10:05

Nie wiem czy zauważyliście ale ciało Raiden'a bardzo przypomina egzoszkielet Solidus'a i Olgi z lekką domieszką OctoCamo Snake'a a już na pewno nastąpiły znaczne zmiany jeśli patrzeć na obrazki z E3 2009 , teraz tamto ciało wygląda na uszkodzone w walce np.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Wt cze 15, 10 10:11

Rzeczywiście ma coś jakby dodatkowy pancerz na torsie. Te railgun to prawdopodobnie elektromagnetyczna pochwa (bez żartów proszę). Raiden wciąż ma dziury w głowie....ale to czerwone oko? Snatchery miały identyczne, czyli Jack jest tutaj cyborgiem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt cze 15, 10 10:26

ewentualnie nawiazanie do terminatora.

dodatkowe pancerze ma także na nogach i ramionach, takie jakby nakładane płytki na cały egzoszkielet.

imo. tez stawiam ze to pojemnik na broń ostrą, raiden nie ma żadnych kabur ani pochw na miecze i noże przy zbroi, sa automatyczny, samootwierający się, magnetyczny schowek na większą ilość broni pasuje na to jak ulał i jest dodatkowo bardzo w stylu anime.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Wt cze 15, 10 12:04

uci napisał(a):tez stawiam ze to pojemnik na broń ostrą


Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Wt cze 15, 10 12:07

SALADYN napisał(a):ciało Raiden'a bardzo przypomina egzoszkielet Solidus'a i Olgi z lekką domieszką OctoCamo Snake'a


Ewentualnie dodał bym jeszcze Beauty And The Beast, niemniej jeśli ten egzoszkielet to nadal produkcja Tokugawa Heavy Industries to ich projekt nie tylko się rozwinął ale i czerpie inspiracje z poprzednich. A co do czerwonego oka, nie wiadomo jeszcze co da dodatkowego to pobieranie energii...
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Wt cze 15, 10 12:38

no w sumie skoro dalej ta sama firma to i podobieństwa dalej te same.

wracając do pojemnika na miecze, ciekawi mnie czy bedzie on dysponował jeszcze jakimis fukcjami - broń palna lub jakis wspomagacz, bo choć miecze i cięcia to teraz gł. oś zabawy to postrzelać też było by miło.

Przekonuje sie do samego gameplayu, ale ciągle brak mi tutaj tego czegość - chciałbym zobaczyć coś z tego cyberpunku lub stealth, bo zagrywka na predatora z początku trailera to ciągle za mało.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Tidus93x » Wt cze 15, 10 14:42

Projekt jego egzoszkieletu bardzo mi przypadł do gustu. Wygląda w nim rewelacyjnie. Możliwe jednak, jeśli sprawdzi się przewidywanie odnośnie jego kustomizacji, że nie będzie trzeba takim biegać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez uci » Wt cze 15, 10 17:39

może to już po czasie ale końcówka trailera, zaraz po pokrojeniu arbuzów też pokazuje że ten railgun to jednak schowek na miecz, dłuższa część na miecz, krótsza na nóż.

co do wysysania energii, podczas poboru pancerz świeci się co podświetla jego budowę, podobną do komórek.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Śr cze 16, 10 17:29

uci napisał(a):co do wysysania energii, podczas poboru pancerz świeci się co podświetla jego budowę, podobną do komórek.


Wiemy już że tak odzyskujemy zdrowie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Śr cze 16, 10 19:15

Czyli raczej w grze nie będzie Rationów
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Tidus93x » Śr cze 16, 10 19:17

Będą racje bateryjek. (Energy Ration czy coś takiego XD)
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez uci » Cz cze 17, 10 07:08

czyli jak w wiekszosci obecnych slasherów - zycie odzyskujemy zabijając wrogów, tylko jeszcze ciekawe czy bedzie to dzialalo automatycznie, czy jednak dostaniemy mozliwosc wyrywania baterii (a raczej animacje jak to robi)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Cz cze 17, 10 11:12

Albo będzie tak jak z jedzeniem ryb w Snake Eaterze.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Cz cze 17, 10 12:06

no troche to jedzenie ryb zostawalo w pamieci, ale z drugiej strony nie chcialbym zeby z zabitych wrogow wylatywały orby z energią i nas ładowały w locie. W force unleashed juz to dziwnie wyglądało...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666 » Cz cze 17, 10 13:02

No przecież jest jasno napisane, że musisz odpowiednio pociąć mechanicznego przeciwnika by odpowiednie rzeczy móc z niego wyciągnąć. Jak widać będzie kilka rodzajów energii, które dostaniesz tylko wtedy jak odpowiednio "przyrządzisz" ofiarę swoim mieczem. Wtedy zaś będziesz wyciągał z resztek odpowiednie kawałki.

Domyślam się, że manualne wyciąganie każdego elementu z trupa może być nudne to raczej pewnie automatycznie wypadać będzie "flaczek" którego bedziemy podnosic jako ration albo co. Ludzie to jest MGS, trochę wiary :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez uci » Cz cze 17, 10 13:08

ale to też jest nowy MGS w którym ma sie wiele zmienić, po prostu mam nadzieje ze z pokonanego wroga w zaleznosci od ciecia wypadna jakies rationki, baterie, ammo i bron a nie orby :P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666 » Cz cze 17, 10 14:01

Zmienić ma się sposób gry, a nie koncept. Przecież napisali, że ma to dalej być taki sam stealth game jak poprzednio. Kojima i jego team zrobili tyle gier i jakoś nigdy na gameplayu zawieść się nie można było, czemu nie uwierzyć w nich teraz ;]?
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez SaladinAI » Cz cze 24, 10 17:48

A więc zostało potwierdzone że ładujemy mieczyk. Stąd ładowarka na plecach bohatera. Ciekawe jakie funkcje posiada miecz? Silny impuls elektromagnetyczny? Rozgrzanie ułatwiające cięcia?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Cz cze 24, 10 17:54

Może ładuje miecz żeby wibrował.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Cz cze 24, 10 20:40

To zresztą sugeruje że nie będziemy korzystać z wszystkich funkcji miecza w każdym momencie gry. Najpierw trzeba naładować komorę dla katany, czyli nie obejdzie się bez owych łowów mających na celu wyszukanie sprzętu koniecznego dla zachowania kondycji bohatera. W sumie już taki koncept przewidywałem i zapowiada się ciekawie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pt cze 25, 10 18:52

może też wrócą do patentu z MGS2 czyli przełączania miecza z cięcia na paralizator, dzięki czemu będziemy mogli także przechodzić grę bez zabijania, ale też bez możliwości niszczenia
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 13, 10 20:12

Nie spodziewajcie się jakichkolwiek elementów RPG lub rozwoju postaci


Awww shit.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pn wrz 13, 10 23:47

Mnie tam rybka , bardziej wolę jak gra każe mi polegać na własnych umiejętnościach a nie na rozdzielanych punkcikach.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » Wt wrz 14, 10 08:34

W sumie moze i dobrze, bo wszedzie pelno tych elementow rpg obecnie w grach
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Wt wrz 14, 10 09:34

Ale przecież samo machanie śrubokrętem nad pancerzem mogło stanowić soczystą mini-gierkę. Nie wyobrażam sobie że skoro gramy maszyną to nie możemy poddawać jej aktualizacjom.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Helerek » Wt wrz 14, 10 16:49

Może będzie tak jak w bloodrayne? Co ileś misji mamy nowy ruch i tyle ; p.
Bo to że na początku i na końcu mamy to samo co wcześniej to żadna różnica :/
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron