Postacie w Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Czy chcielibyscie zobaczyć śmierć Old Snake'a?

Tak
15
29%
Nie
16
31%
Nie mam zdania
3
6%
To popsuło by całkowicie MGS'a
6
12%
Wierzę że legenda jeszcze dostanie swój epizod
11
22%
 
Liczba głosów : 51

Postprzez uci » Wt sty 18, 11 00:38

Ale Rose to pod kątem Raidena ważna postać, jakby nie patrząc ona miała też swój wkład w transformacje raidena.

teraz dodam cos od siebie:

dolna półka od lewej:

- wydaje mi się że babeczka w rogu ma tatuaż na czole (kod kreskowy?)
- Środek - wiadomo laeska z płonącą dłonią i koleś w płaszczu
- lewy koniec - żołnierz w pancerzu, w MGS4 były bardzo podobne do tego, może podobny model.

górna pólka to postać w rogu - nie wiem, ale dla mnie jest to jednak facet ubrany w jakiś nieokreślony Suit.

Zostaje robot z literą A na twarzy, wydaje mi się ze to pełny mech, albo szkielet bez pilota. No i to coś co dla mnie wygląda jak mini robot wychodzący mu z brzucha.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Wt sty 18, 11 12:42

Lepsze zdjęcie kobiety:

Obrazek

A także niewyraźny szkic kolejnej postaci z kabiny. Wygląda na jakiegoś bossa (Vader?):

Obrazek


Co do tej maszyny trzymającej dziecko: uzbrojenie ma podobne do Raidena, przede wszystkim nóż przy nodze i miecz, a także karabin który wygląda jak M4. Bardzo intrygująca postać.

Człowiek na szkicu po prawej przypomina mi z twarzy The Fear - ma wręcz identyczne włosy. Posiada coś co przypomina egzoszkielet.

Na samym dole po środku - mroczna postać, wyglądem zbliżona do Gray Foxa bez zbroi lub Psycho Mantisa. Obok ciężko uzbrojona postać w płaszczu - na tym samym zdjęciu, może to jeden człowiek z egzoszkieletem i bez? Fox? Na szkicu widnieje jeszcze.... kot.

Na samym końcu, człowiek zakuty w potężną zbroję, z czymś co przypomina jetpack na plecach.

Jak tak będą się prezentować postacie z gry to ja to kupuje pierwszego dnia. Już lepiej się zapowiada od poprzedniczek z naprawdę ciekawym zestawem ludzi. No i są maszyny, z mieczami co daje nam ogląd walk w grze.
Ostatnio edytowano Wt sty 18, 11 12:54 przez SaladinAI, łącznie edytowano 2 razy
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake. » Wt sty 18, 11 12:52

Kobieta wygląda na półcyborga a kiedy ostatnio widziałem Rosemary, żadne kable jej nie wystawały.
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez SALADYN » Wt sty 18, 11 22:08

Czyli kobieta to jednak całkiem nowa postać to nawet lepiej , co do dziwnej figurki to mam takie przypuszczenie że to tylko jedno z wielu wyobrażeń Raiden'a bądź taki poboczny koncept który Shinkawa stworzył na wiadomość że Raiden w MGS4 będzie cyborgiem , na plakacie który był jednocześnie pierwszym materiałem zapowiadającym MGS4 Raiden trzymał miecz w ten sam sposób a w ramionach też miał dziecko.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snake_VR5 » Wt sty 18, 11 23:37

SALADYN napisał(a):Postać w prawym górnym rogu przypomina The Boss


Jednak nie koniecznie musi to być kobieta, prace Shinkawy można różnie odebrać zwłaszcza mając w pamięci MGS2 i Raidena który bardziej przypominał jak pamiętamy jednak kobietę. O zmartwychwstanie bym się nie martwił, co za dużo to nie zdrowo. Wracając jednak do sedna, na mocno wyeksponowanej prawej ręce (skrzyżowanie C-3PO z Terminatorem) widnieje napis ewentualnie kot kreskowy (a może jedno i drugie) - Tokugawa Heavy Industries ?

Saladin01 napisał(a):Co do tej maszyny trzymającej dziecko: uzbrojenie ma podobne do Raidena, przede wszystkim nóż przy nodze i miecz, a także karabin który wygląda jak M4.


Prototyp ? worek treningowy dla Raidena cyborga ? ale po co to dziecko
Ostatnio edytowano Wt sty 18, 11 23:50 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez maciej1- » Wt sty 18, 11 23:45

Raiden napisał(a):Prototyp ? worek treningowy dla Raidena cyborga ? ale po co to dziecko


Zawsze może to być pierwszy boss z jakim zmierzy się Raiden podczas ucieczki ze Strefy 11 na pustyni. Stworzony na podstawie jego umysły cybernetyczny klon - swego rodzaju Doppelganger. W sumie to nie byłby głupi pomysł, to dziecko reprezentowałoby Sunny którą miał Raiden uratować.

Taka luźna koncepcja.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez SaladinAI » Śr sty 19, 11 00:24

SALADYN napisał(a):pierwszym materiałem zapowiadającym MGS4 Raiden trzymał miecz w ten sam sposób a w ramionach też miał dziecko.


Ciekawe spostrzeżenie, małe porównanie:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr sty 19, 11 00:56

ten Vader to od razu mi przypomniał Vince'a z Ac!d
Obrazek

wracając do figurki z dzieckiem, może to jakis luźny koncept jak iron Ninja men?
taki Raiden w klimatach Tsutomu Nihei?
Obrazek
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Śr sty 19, 11 13:04

uci napisał(a):ten Vader to od razu mi przypomniał Vince'a z Ac!d


To może być on biorąc pod uwagę podobne nakrycie głowy.

Ale ta maszyna z dzieckiem mnie niepokoi, wygląda zupełnie jak odbicie tego pierwotnego artu z czwórki.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr sty 19, 11 14:22

tylko że vince działał sam a tam jest ich na arcie więcej :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Śr sty 19, 11 18:11

Może to cień? ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr sty 19, 11 18:22

a to shinkawa w ogóle robił arty/concepty do Acidów?

swoja droga boss wzorowany na Vince'a byłby całkiem sympatyczny no i też było by ciekawe nawiązanie do serii kwasów.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Snake_VR5 » Śr sty 19, 11 22:48

SALADYN napisał(a):dwie następne postacie na dole po prawej to ewidentnie bossowie z gry jeden napakowany a drugi zdechlak podobny do Mantis'a w towarzystwie jeszcze jednej postaci w tle w płaszczu chyba.


Podobnego do Psycho Mantis lub ubranego w coś na wzór Skull Suit, ale energia która emanuje z jego rąk raczej nie należy do psychokinetycznych zdolności. Raczej do wyładowań elektrycznych, może coś na wzór "I am Lightning...the rain transformed". Ten za nim w tle w płaszczu, przypomina mi nieco (patrząc na profil głowy a zwłaszcza na żuchwę) Raidena z MGS4. Można więc stwierdzić że każda z tych postaci (zarówno obie te, jak i kobieta z dzieckiem) ma coś z Raidena. Postacie te mogły powstać przed, lub po cyborgizacji Raidena na jego podobieństwo. Skoro zakładamy że to bossowie to przypomina mi się wątek Beauty and the Beast, z tym że tu wzorem nie byłby FoxHound a właśnie Raiden. Pierwszy boss związany byłby z jego energią, drugi z cyborgizacją a trzeci (kobieta z dzieckiem) z człowieczeństwem.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Śr sty 19, 11 22:54

może po prostu raiden nie był jedynym obiektem na którym Patrioci przeprowadzili eksperymenty z cyborgizacją. A reszta tajemniczych postaci to inne osoby które podobnie jak Raidena pokrojono i ulepszono - dzieki temu mogli by stanowić dla niego wyzwanie jako bossowie.
A część tej technologi mogła by pójść dalej już jako pancerze dla bestii, co łączyło by i wyjaśniało kilka wątków.
A idącym tym tropem, raiden z zabitych bossów mógłby zbierać elementy i ulepszać samego siebie - i tak wyjaśnić przemianę z Raidena bez oka w pancerzu do raidena z 4ki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Snake_VR5 » Śr sty 19, 11 23:08

A co do tej czwartej postaci napakowanej, ciekaw jestem czy czasami Yoji Shinkawa przy jej tworzeniu nie inspirował się czasem postacią Freedom Nadda z uniwersum Star Wars lub Massacre z uniwersum Supermana. http://www.coverbrowser.com/image/super ... 7/92-1.jpg
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » So sty 22, 11 12:29

Do spekulacji raz jeszcze:

Obrazek

Maszyna po prawej przypomina mi tą trzymająca dziecko. Czapka na głowie zdaje się mieć literkę "R" - od Rising? Czy to kolejny szkic niewiadomego pochodzenia?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » So sty 22, 11 13:14

Może R od Raiden i jest to pierwotny szkielet do którego wsadzono resztki z ciała Jacka na czas budowy właściwego ciała lub sam rdzeń jego nowego ciała ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Simon » So sty 22, 11 15:54

A ja myślę, że to Toriyama macza palce w Rising i będziemy mieć do czynienia z Red Ribbon:P
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez SaladinAI » So sty 22, 11 16:51

Proszę państwa: przejrzałem raz jeszcze szkice, szczególnie ten mało wyeksponowany na którym widnieje Raiden w czarno białych kolorach, gdzie tylko krew została odpowiednio zabarwiona. Otóż hełm protagonisty nosi na sobie czerwoną literę, podobną do litery "R".

Obrazek


Teza że maszyny bazują na osobie Jacka wydaje się coraz bardzie prawdopodobna. Tak samo z tym że są to jego kolejne wcielenia lub prototypy poprzedzające pełną formę.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez maciej1- » So sty 22, 11 17:05

W sumie Raiden był "produktem" Solid Snake Simulation (tak wiem, że ostatecznie chodziło o coś jeszcze innego ALE). Spójrzmy na to z tej strony, Snake był klonem Big Bossa. Produktem Les Enfantes Terrible. W MGS2 Raiden został sprawdzony pod kątem tego jak bardzo jest podobny do Solid'a - w sensie bojowym.
Możliwe, że Jack wpadł w łapy jakiejś organizacji i na jego podstawie chciano stworzyć nową rodzinę "cybernetycznych" klonów lub drugi scenariusz opierający się na ostatnich słowach Snake'a z końcówki MGS2 mówiących o tym, że Raiden musi sam zdecydować co chce przekazać dalszym pokoleniom. Co jeżeli w efekcie Raiden postanowił przekazać swoją morderczą naturę? To by można łączyć z rozpadem jego osobowości, który to wątek też był poruszany na forum.

Możliwe, że Rising będzie się kręcił wokół bałaganu który Raiden sam stworzył i musi sam posprzątać. I teraz wyobraźcie sobie Rising właśnie z takim szkicem fabularnym i przypomnijcie sobie końcówkę MGS4 gdy Jack spotyka się z Rose i swoim synem - odkupienie. To może być motyw Rising.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez SaladinAI » So sty 22, 11 18:00

W mordę:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Simon » So sty 22, 11 18:10

FBI!?
What the fuck?
Zaczynam się bać o Rising...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez Snake_VR5 » So sty 22, 11 18:27

maciej1- napisał(a):Możliwe, że Jack wpadł w łapy jakiejś organizacji i na jego podstawie chciano stworzyć nową rodzinę "cybernetycznych" klonów


W łapy... Patriotów, a z niewoli ma go wyciągnąć Paradise Lost Army. I swoją drogą tak się zastanawiam czy odnośnie obrazka z literą ''R'', czy ta kobieta nie mogła by być członkiem właśnie tej grupy utworzonej przez Big Mame. Choć wracając do cyborgizacji Raidena, to mogło by wyglądać mniej więcej tak, doktor (jak niegdyś Paramedic) pracująca dla Patriotów i eksperymentująca na ciele głównego bohatera. I wtedy ''R'' jak Rebuild.

Obrazek
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » N sty 23, 11 00:30

Armia Vince'ów z katanami, przynajmniej o przeciwników (jak chociaż połowa z tych na szkicach pojawi się w grze) nie trzeba się już martwić.

Ja ciągle uważam że Raiden jest częścią/prototypem? większego eksperymentu mającego na celu stworzenie armii/grupki wyspecjalizowanych cyborgów. Stąd wzorowane na nim wychudzone mechy czy inne osoby z ulepszeniami.
Raiden będzie musiał ich wszystkich pozamiatać, a potem ratuje go big mama i zaczyna się MGS4
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » N sty 23, 11 11:49

To idzie głębiej niż myślałem.

Związek między-postaciowy z tymi maszynami jest o wiele głębszy. Maszyna trzymająca dziecko ma cechy kobiety co widać po "jej" piersiach. Najwyraźniej pełni rolę ochronną dla malucha, co pokazuje jej konkretne uzbrojenie. Samo dziecko jest o wiele ciekawsze - w gruncie rzeczy jest to mechaniczny model Big Bossa. Można to zobaczyć po "opasce" na jego prawym oku:

Obrazek

Może to być czysty wzór albo cyfrowy modelunek osobowości Jacka. Podejrzewam że mamy tu do czynienia z wirtualną symulacją założyciela Outer Heaven. Maszyna-kobieta to tak na dobrą sprawę jego matka, choć nie pokuszę się o stwierdzenie że emuluje osobowość The Boss. Choć z drugiej strony, nie mogła mieć już dzieci a jej macierzyńskie pragnienia przeniosły się na innych ludzi, w tym przypadku są one prolongowane na konstrukty imitujące zachowania świadomych istot.

Nie jest znany cel tworzenia takich maszyn. Sama reaktywacja pewnych modeli zachowań zdaje się być tutaj niepodważalnym faktem. Ale czy sam Raiden nie miał być w założeniu takim memetycznym klonem? Już sam jego wizerunek przypomina coś z postaci Solidusa, w końcu opaska nie wzięła się znikąd. Możliwe że mamy tutaj do czynienia z całą serią produktów, których zadaniem jest uczestnictwo w symulowanym środowisku - kopią zdarzeń z przeszłości, która określałaby nowe możliwe ścieżki wytyczania zdarzeń w przyszłości na bazie skutków zderzeń ze sobą najbardziej rozpowszechnionych wzorów zakulisowych działań wojennych i politycznych, które ukształtowały obecny świat.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » N sty 23, 11 13:13

Ojezu... pachnie mi to kolejnymi konstruktami AI bohaterów serii. Czyli - najgorsze koszmary.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Simon » N sty 23, 11 15:32

http://mgs.gram.pl/obrazki/Shinkawa/16.JPG
To na pewno będzie jakiś srogi boss...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez SaladinAI » N sty 23, 11 17:20

twilite kid napisał(a):Ojezu... pachnie mi to kolejnymi konstruktami AI bohaterów serii. Czyli - najgorsze koszmary.


W sumie to ten motyw w różnych wariantach, przetwarzamy już od kilkunastu lat. Właściwe to chyba jedynym MGSem, które tego nie miał to MGS 3.

A co do tych konstruktów to podejrzewam że właśnie to oznacza termin Rising: projekt-kołyska wychowujący osobowe SI.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pn sty 24, 11 00:54

to ja dodam że ta kobieta to Anioł :] (Angel) pasuje do literki na czole i skrzydła na plecach.
Taka mała natchniona myśl.
Druga sprawa - robot to matka, jest połączona pępowiną z dzieckiem, więc muszą oni stanowić całość.
Juz mam wizję Bossa dziecka o demonicznej osobowości sterującego matką robotem która zabija na jego rozkaz.

Wracając do konstruktów SI to, Rising ma być nowym MGSem z Raidenem w roli głównej ale bez mocnego zakorzeniania się w poprzednie części. Czyli ma sens takie wracanie do starych bohaterów (Boss, BB czy ktokolwiek inny) skoro ma to być część robiona głownie dla nowych fanów?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pn sty 24, 11 11:47

Biorąc pod uwagę że to faktycznie te postaci a nie jakieś post-osobowościowe wzorce, taka dziesiąta woda po kisielu - w końcu samego Big Bossa klonowali na multum sposobów. Tutaj to może być taka idea. A swoją drogą tak fajnie byłoby zobaczyć co stało się z Liquidem, tym prawdziwym a nie jego podróbką z czwórki. Gra może pójść w te klimaty.

Ale ten motyw z Angelem jako matką demonicznego dziecka mi się podoba - zwróć uwagę na kwaśną minę dzieciaka.

A tak już z innej beczki to wydaje mi się że fabuła mocna odskoczy od tego z czym zapoznaliśmy się do tej pory - póki co mało wskazuje na to że wydarzenia z Bazy Danych będą grały aż taką rolę.

FBI!?


The FIB? Do I look homosexual?

Maszyny wykorzystywane w roli agentów federalnych? Nie od dziś wiadomo że te mają szybszy czas reakcji, potrafią przetwarzać dane na znacznie większą skalę oraz wykonywać wiele czynności naraz. Coraz bardzie czuje że sama akcja przesunie się w stylistykę mocno zahaczającą o motywy transhumaniczne.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron