Problem ręki Ocelota

Wszystko o najnowszej części serii

Moderatorzy: Infernal Warrior, Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Pt cze 04, 10 17:54

A nie możecie wydzielić nowego tematu o CQC Snake'a i Big Bossa (chyba już nawet był taki)?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Pt cze 04, 10 18:14

E tam po co od razu wydzielać, lepiej trzymajmy po prostu tematu.
Warto zauwazyć że nowa ręka Ocelota to również chyba wytwór Tokugawa Heavy Industries http://www.electricpig.co.uk/wp-content ... s_meme.jpg
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Wt sie 09, 11 13:12

Wytłumaczenie od troche innej strony..

Gdyby Ocelot pozostał Ocelotem byłby wtedy nieznanym czynnikiem w systemie AI patriotów (jako ich zagrożenie) i nie wiedziałby jak zareagują Patrioci żeby go wyeliminować.
Jako że patrioci powtarzają wszystkie swoje operacje (działają pewnym schematem) Ocelot staje się Liquidem, gdyż dzięki temu będzie mógł przewidzieć co zrobią patrioci i opracować plan.

Liquid jest znanym czynnikiem w systemie Patriotów, więc Patrioci wysyłają Snake'a - powtarzając ten schemat z MGS1. Patrioci mieli już raz do czynienia z zagrożeniem jakie stanowi Liquid.
Sam Ocelot natomiast jeszcze nigdy nie skierował się przeciwko nim. Więc gdyby nie zmiana Ocelota w Liquida, koleś nie mógłby nimi manipulować i jak wyżej przewidywać ich ruchów (pewnie wtedy patrioci nie wysłaliby Solida tylko od razu rozwalili Ocelota z bomby atomowej ;)).

A tak jak widać on był zawsze o krok przed patriotami, Solidem i wszystko sobie opracował.

Wysłanie Snake’a zarażonego wirusem FoxDie skutkowało zabiciem Liquida i wyeliminowaniem zagrożenia. Ocelot przeanalizował sposób w jaki Patrioci będą próbowali pozbyć się Liquida i znalazł lukę w systemie. Dopóki Liquid będzie istnieć, Patrioci będą stosować ten schemat ponieważ był on niezawodny i najskuteczniejszy.

To również tłumaczyłoby założenie po co w ogóle Ocelot stał się Liquidem.
Ostatnio edytowano Pt sie 12, 11 22:23 przez La-Li-Lu-Le-Lo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Hal » Śr sie 10, 11 00:17

I szereg innych rzeczy. Np. to dlaczego (poza uzasadnieniem przedstawionym przez scenariusz) akcja przenosi się na Shadow Moses, a Ocelot niejako inscenizuje spotkania ze Snake'iem na liquidowską manierę (motyw z udawaną śmiercią spowodowaną Fox Die; końcowa potyczka na gołe ręce; w ogóle - cała charakterystyczna mowa ciała, gesty, itd.)


Dobra teoria.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Pt sie 12, 11 22:26

Dokładnie tym ostatnim pojedynkiem Ocelot również odwracał uwagę Patriotów, zanim FoxAlive się całkowicie wgrał. Wirus FoxAlive również położył kres osobowości Liquida. Te przejścia świadomości z Liquida w Ocelota podczas ostatniej walki są wynikiem defragmentacji systemu (o której wspomina później Otacon) tym samym GW który trzymał osobowość Liquida. Stało się coś podobnego jak z oddziałem Frogs, pod koniec odzyskały jakby swoją własną świadomość, nie były już kontrolowane.
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Osvelot » So sie 20, 11 01:31

nie mam problemu z ręką
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Postprzez SALADYN » So sie 20, 11 06:19

Ocwelot napisał(a):nie mam problemu z ręką


Panu już podziękujemy XD
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Solid 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości